ow goede vraag! maar ik heb geen idee...ik moet eerlijk zeggen dat ik niks van flessen en spenen weetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Nirak het volgende:
Nou vergeet ik mijn vraag helemaal..
De gekolfde melk gaat nog steeds mee baar het kdv met een avent slow flow speen voor de allerjongste. Dat doe ik omdat ik bang ben dat als het te makkelijk gaat hij mijn borst niet wil. Dat gebeurt nu mml nogal eens als hij moe is en honger heeft..
Is dat gerond, mijn angst daarvoor? En hoe doen jullie dat?
(Ik had eerst zo'n calma van medela, maar dat onding bleef lekken.. En gebruik deze spenen nu zo'n 3 maanden)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef rebel-angel het volgende:
hallo
Is er een boek wat jullie zouden adviseren ?
Je kan natuurlijk een hoop op internet vinden maar soms is een boek toch fijner
Check.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat..
Mijn vriendje vindt borstvoeding ook zo onwijs goed, vooral de verpakking. :p
Wat is stuwing danquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
Dat voelt wel pijnlijk en vol, maar geen stuwing.
Het is niet vergelijkbaar met stuwing zoals in de kraamweek bedoel ik. Van de reusachtige, keiharde, kloppende borsten. Dit is meer dat het ongemakkelijk voelt om op mijn buik te liggen. En daarbij is dit alleen 's ochtends en direct over na het drinken en de rest van de de dag merk ik er niets meer van. Mischien hanteer ik de vekeerde terminologieën, dat kan hoor, maar bij stuwing denk ik aan ongemak door een continue te ruime melkproductie terwijl wat ik beschreef een eenmalig ongemak is door veel tijd tussen twee voedingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |