Leuk met z'n allen in een kringetje zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
*zet koffietafel klaar*
*met peuken*
lekker ouderwets kankeren omdat er weer een leven voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ooit een officieel portret nodig hebt weet je wie je moet bellen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
Toffe paint
Als je weer hier bent krijg je een Guiness van me
En puick!
Ja doei.
Die 100k was ze dus allang gepasseerd!quote:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef Michielos het volgende:
dat je leven echt achteruit gaat door hier te hangen
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zoquote:
Alsof moblo continu op FOK! zit. Of ik for that matter. We hebben echt wel normale levens ondanks de hoge postaantallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zo
Ik betwijfel het bij sommigen echt ten zeerste eigenlijk. Bij anderen weer niet hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof moblo continu op FOK! zit. Of ik for that matter. We hebben echt wel normale levens ondanks de hoge postaantallen.
Maak je over mij maar geen zorgen in elk geval. FOK! tinychat met webcam is net zo tof als het echte leven!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik betwijfel het bij sommigen echt ten zeerste eigenlijk. Bij anderen weer niet hoor
Dramaqueen, dat het bij jou zo ligt wil nog niet zeggen enz enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zo
Nee, de 51e.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:45 schreef Nober het volgende:
TS is gewoon de 50ste die de 100.000 posts bereikt, volgens de top 500 lijst, ze was du_ke net voor?
Serieus?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de 51e.
du_ke heeft 2 weken geleden z'n 100.00e post gemaakt en is gestopt met posten op dat account.
99.999quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
Maar hij is op dat account ook mod...
Jij bent er ook zo...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
99.999
Volgens mij is dit zijn nieuwe account.
Over 20 dagen jouw feestje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd met het verdoen van al je tijd aan onzin![]()
Godzijdank heb ik niet al 100.000 posts, moet er niet aan denken.
quote:
quote:
Hoe ver ben je nu dan met je studie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Een klacht.
Want dit is hem dan. Mijn 100.000ste post met dit account op FOK! sinds 3 december 2006.
Dat zijn, volgens mijn profiel, gemiddeld zo'n 51 berichten per dag.
Als remlof me er niet aan had herinnerd dan was deze 'mijlpaal' stilletjes aan mij voorbij gegaan. Dan was ik niet herinnerd aan al die leuke dingen die ik had kunnen doen als ik mijn zolderkamer had verlaten. Yay.
Helaas. Bedankt hiervoor remlof. [/sarcasme]
Om het heugelijke feit dit drama te vieren betreuren heb ik de meest slechte paint ooit gemaakt om 100.000 posts in 5 jaar en iets minder dan 5 maanden samen te vatten voor de tl;dr posters:
[ afbeelding ]
Op naar de volgende 100.000 dan maar.
Haal in juni m'n BA (2009 met deze opleiding begonnen), zit dankzij een beurs een jaar in het buitenland en heb al een MA-aanbod staan. Dus het valt ook allemaal wel meequote:
Ok, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haal in juni m'n BA (2009 met deze opleiding begonnen), zit dankzij een beurs een jaar in het buitenland en heb al een MA-aanbod staan. Dus het valt ook allemaal wel mee.
het is toch Klaagbaak tosti.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er is geen klacht, je reinste attentiehoererij.
Te triestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Op naar de volgende 100.000 dan maar.
Zit met een uitkering thuis en ben de helft van de tijd dronken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef antfukker het volgende:
Jij gaat het worden in de maatschappij zo te zien
quote:
Was ik bijna miljonair in guldensquote:
Een kloon van motorbloempje.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb echt nooit gesnapt hoe mensen zo vaak per dag kunnen posten
Als je in slowchats en livetopics post, post je vaak meer op een dag.quote:
MEN, bazenforum.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je in slowchats en livetopics post, post je vaak meer op een dag.
En posten in MEN helpt ook.
Jij spoort niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Net nu ik dacht m'n leven op de rails te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |