Leuk met z'n allen in een kringetje zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
*zet koffietafel klaar*
*met peuken*
lekker ouderwets kankeren omdat er weer een leven voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ooit een officieel portret nodig hebt weet je wie je moet bellen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
Toffe paint
Als je weer hier bent krijg je een Guiness van me
En puick!
Ja doei.
Die 100k was ze dus allang gepasseerd!quote:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef Michielos het volgende:
dat je leven echt achteruit gaat door hier te hangen
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zoquote:
Alsof moblo continu op FOK! zit. Of ik for that matter. We hebben echt wel normale levens ondanks de hoge postaantallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zo
Ik betwijfel het bij sommigen echt ten zeerste eigenlijk. Bij anderen weer niet hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof moblo continu op FOK! zit. Of ik for that matter. We hebben echt wel normale levens ondanks de hoge postaantallen.
Maak je over mij maar geen zorgen in elk geval. FOK! tinychat met webcam is net zo tof als het echte leven!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik betwijfel het bij sommigen echt ten zeerste eigenlijk. Bij anderen weer niet hoor
Dramaqueen, dat het bij jou zo ligt wil nog niet zeggen enz enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik stel me niet aan. Wil er verder ook niks mee zeggen. Maar op FOK wordt er altijd zo een mooie clique gemaakt, waarbij er geen enkele ruimte meer is voor objectiviteit en er enkel wat mensen zijn die elkaar gelijk geven. Het is dan easy om in patronen te blijven hangen, vooral als je zelf al enigszins labiel bent of zo
Nee, de 51e.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:45 schreef Nober het volgende:
TS is gewoon de 50ste die de 100.000 posts bereikt, volgens de top 500 lijst, ze was du_ke net voor?
Serieus?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, de 51e.
du_ke heeft 2 weken geleden z'n 100.00e post gemaakt en is gestopt met posten op dat account.
99.999quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
Maar hij is op dat account ook mod...
Jij bent er ook zo...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
99.999
Volgens mij is dit zijn nieuwe account.
Over 20 dagen jouw feestje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd met het verdoen van al je tijd aan onzin![]()
Godzijdank heb ik niet al 100.000 posts, moet er niet aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |