Tof!quote:
Jubal Zwolle zeker?quote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Kwam vanochtend ook een corps onder ons kantoor door, ik vond het sfeerverhogend
Oeh, geen idee... Heb een foto gemaakt en op Twitter gekwakt, maar ik kan niet lezen wat er op die grote trom staat...quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jubal Zwolle zeker?
Dat is ook echt een showkorps, wij niet.
Halloquote:
Zat de hele dag binnen met m'n vest aanquote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was weer een gezellige dag, en de hele dag zon!
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat de hele dag binnen met m'n vest aan![]()
En toen was ik vrij en smolt ik m'n auto uit... Geen idee dat het zo warm was![]()
Geen idee wat de temperatuur was, vond het broeierig... En m'n bakkie stond de hele dag in de zon te bakken, de volgende keer gaat 'ie een verdieping lagerquote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30)
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgenquote:
Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier.
reageer retweet
Tof! Zag al een foto van hem, was drukjes daarquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgen
quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
onze Markie.Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier. [ link | afbeelding ] reageer retweet
in ieder geval dragelijker dan 2 uur toppertje
Daar zou ik niet zo blij mee zijn, ik vind het heerlijk dat ik 40 minuten mag rijden...quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Civilian het volgende:
Blergh, net een spoedje op mn werk. Gelukkig woon ik er 200m van af
40 minuten rijden vind ik ook geen probleem. Het is die 40 minuten file waar ik moeite mee hebquote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo blij mee zijn, ik vind het heerlijk dat ik 40 minuten mag rijden...
Ja, daar heb ik bijna nooit last van, zeker na de verbreding van de A28quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
40 minuten rijden vind ik ook geen probleem. Het is die 40 minuten file waar ik moeite mee heb
daar is wimlex op gaan zitten...quote:
Nou, dat dacht ik nou ook! En Sander doet het primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, dan is 't goed dat ze eens thuis blijft.
doe een Topicreport zeurpietquote:
waarschijnlijk met een bananus...quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hare majesteit zal ongetwijfeld al in bed liggen.
je zit mn twitter leeg te halen?quote:
Je was ook in Grunn?quote:
mmmm, woont toch niemand dus niemand heeft er last van...quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
Oh 3rdRockie er stond net een bezopen iemand in de tuin van je oude huis te piesen
twas Kut met een hoofdletter K in Grunn.quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat het kut was in Grunn vandaag. Gewoon niet leuk. Ik word de hele dag al op alle mogelijke manieren bestookt met Grunn-dingen vandaag
Jij was in Leeuwardenquote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
ow, dat was het al? bareuh, ik had op een half uur Qotsa gehoopt.
[..]
twas Kut met een hoofdletter K in Grunn.
Heb ik nog iets gemist?quote:
ow wacht, ik tweette ook zoiets en was al vergeten dat ik het ook hier posttequote:
Ekdom,Ben Liebrand, Kraantje Pappie en de groningse terassen met dit weerquote:Op maandag 30 april 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij was in Leeuwarden
[..]
Heb ik nog iets gemist?
maar in gedachten in Grunn.... ofzo.quote:
lol ook goedemorgenquote:Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht, ik tweette ook zoiets en was al vergeten dat ik het ook hier postte
ja, na 3 flessen oranjebitter ben ik niet meer zo helder...quote:
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ekdom,Ben Liebrand, Kraantje Pappie en de groningse terassen met dit weer
die maakte vroeger, tot eind 1994 ofzo, de megamix in de top 40 op radio3 en hij schijnt nog veel meer te mixen. een soort mixmaster is hetquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.
Zekersquote:
ik las wel iets op twitter en zat al ff te denken, maar ik zou zo gauw niet weten hoe je een ext hdd op een andere manier kunt bereiken. weet je toevallig de schijfletter die je pc er normaalgesporken aan geeft?quote:Op maandag 30 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
Zijn er hier nog nerds aanwezig die iets van computers weten? Ik ben niet zo goed in googlen of m'n problemen kort genoeg omschrijven op Twitter
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las wel iets op twitter en zat al ff te denken, maar ik zou zo gauw niet weten hoe je een ext hdd op een andere manier kunt bereiken. weet je toevallig de schijfletter die je pc er normaalgesporken aan geeft?
Ben Liebrand is dé Mix eindbaas. Wat een top nummers achterelkaar zegquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.
dan is er waarschijnlijk geen schijfletter toegewezen. welke windows heb je?quote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.
Dan herkent windows het formaat niet van de schijf. Kan gebeuren als hij onder Linux of Mac is geformatteerd. Een schijfletter moet hij automatisch toegewezen krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan herkent windows het formaat niet van de schijf. Kan gebeuren als hij onder Linux of Mac is geformatteerd. Een schijfletter moet hij automatisch toegewezen krijgen
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.
Ah, ja dan gaat Windows inderdaad ook kinderachtig doen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.
Is hij van iemand die een Mac heeft?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.
Nope, ook Windows, XP.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is hij van iemand die een Mac heeft?
zoek naar schijfbeheerquote:
Ok, dat zou niet uit mogen maken danquote:
kun je hier wat mee?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.
Die handelingen kloppen wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je hier wat mee?
http://www.windowscorner.(...)etters-aanpassen.php
je ext hdd zou iig te zien moeten zijn in schijfbeheer. dan een letter toewijzen en dan zou het goed moeten komen.
heb zelf geen Win7 dus ik kan niet ff testen
is die mbo3 systeembeheeropleiding die ik in 2005 afrondde toch nog ergens goed voorquote:
Zodat je 't sneller op kon zoeken op Google bedoel je?quote:Op maandag 30 april 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is die mbo3 systeembeheeropleiding die ik in 2005 afrondde toch nog ergens goed voor
nja, daardoor weet ik wel hoe het heet wat CindieY wil op computergebied op dit moment.quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zodat je 't sneller op kon zoeken op Google bedoel je?
Ja en nee. Ik ga in ieder geval niet meer vanavond al te lang puzzelen, mams is nu op zoek naar nog een schijf die ze heeftquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je hier wat mee?
http://www.windowscorner.(...)etters-aanpassen.php
je ext hdd zou iig te zien moeten zijn in schijfbeheer. dan een letter toewijzen en dan zou het goed moeten komen.
heb zelf geen Win7 dus ik kan niet ff testen
schijf is ook daar niet te zien? dan houdt mijn gebrekkige, out-of-date pckennis helaas op. het spijt mequote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ga in ieder geval niet meer vanavond al te lang puzzelen, mams is nu op zoek naar nog een schijf die ze heeft
Jawel, dat wel. Maar de uitleg slaat een stap over die ik wel krijg (en net weg geklikt heb, dus kan 't ook niet meer typen). We zijn nu bezig met een oude schijf waar een behuizing om zitquote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schijf is ook daar niet te zien? dan houdt mijn gebrekkige, out-of-date pckennis helaas op. het spijt me
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daardoor weet ik wel hoe het heet wat CindieY wil op computergebied op dit moment.
en je bent natuurlijk gewoon jaloers dat ik het sneller vond![]()
nou, dan niet hoor! je zoekt het maar uit!quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Maar de uitleg slaat een stap over die ik wel krijg (en net weg geklikt heb, dus kan 't ook niet meer typen). We zijn nu bezig met een oude schijf waar een behuizing om zitTis toch maar eenmalig (hoop ik
Iets met een serie enzo), dus om er nou al te moeilijk over te doen, neh.
ik snap ook niet waarom ik die opleiding gedaan heb. maar ach, heb iig een mbo3diploma...waar ik niets mee doequote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Stiekem ben ik zwaar allergisch voor systeembeheer. Laat mij maar lekker programmeren
Pang pangquote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
Ben ik weer, verbinding blijft er hier uitknallen...
Ik bouw voornamelijk webapplicatiesquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik die opleiding gedaan heb. maar ach, heb iig een mbo3diploma...waar ik niets mee doe
ik heb ook een paar lessen C# gehad, maar dat lag me totaal niet....
Gaf het maar dat geluid, kon ik er ook nog om lachenquote:
boos kijken naar je modem! dat helptquote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
Ben ik weer, verbinding blijft er hier uitknallen...
ik luister callcentergesprekken. ook leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik bouw voornamelijk webapplicatiesWaarvan er nu dus een op z'n gat zit omdat systeembeheer zit te kutten
Nee, echt niet. Erop slaan, uitzetten, stekkers eruit trekken, helpt geen flikker vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boos kijken naar je modem! dat helpt
Luisteren? Jij bent een of andere manager of wat?quote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister callcentergesprekken. ook leuk.
hell no! ik ben auditor. in het callcenter worden inboundgesprekken gevoerd voor een grote internetprovider. mijn taak is om te beluisteren of die gesprekken goed zijn en de agent dit terug te koppelen en de agents te coachenquote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Luisteren? Jij bent een of andere manager of wat?
Sorry!quote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan niet hoor! je zoekt het maar uit!
* 3rdRock gaat in een hoekje zitten mokken.
If KPN.. Dan sorry als je wat minder goede gesprekken binnen hebt gekregenquote:Op maandag 30 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hell no! ik ben auditor. in het callcenter worden inboundgesprekken gevoerd voor een grote internetprovider. mijn taak is om te beluisteren of die gesprekken goed zijn en de agent dit terug te koppelen en de agents te coachen
ik ben er alweer overheen door die vrolijke muziek van Racoonquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er alweer overheen door die vrolijke muziek van Racoonmooi nummer, maar niet echt sfeerverhogend...
quote:Op maandag 30 april 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk heb ondertussen het idee dat ik aan 't opstijgen ben, was alweer vergeten hoe oud die andere schijf ook alweer is
ik noem geen providernamen, maar er komen bij iedere provider verschrikkelijke gesprekken binnen. maar ik beoordeel natuurlijk niet de klantquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
If KPN.. Dan sorry als je wat minder goede gesprekken binnen hebt gekregen
ik heb hier ook nog een schijf liggen die ik al anderhalf jaar niet aangesloten heb....en ik heb laatst een schijf van een jaar oud aangesloten. hoeveel films die ik al gezien heb daar niet opstonden....quote:Op maandag 30 april 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk heb ondertussen het idee dat ik aan 't opstijgen ben, was alweer vergeten hoe oud die andere schijf ook alweer is
waar zou jij dat kruisje dan willen? rechtsboven is zo standaard...ik zou volgens mij niet eens anders willen....quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Ze moeten dat kruisje van browsers ergens anders maken, hoe vaak ik er wel niet per ongeluk op klik en de boel afsluit
Linksboven. Is namelijk niet standaard en als rechtshandige zwerft m'n muisaanwijzer ook nergens aan de linkerkant en dus wordt afsluiten een hele bewuste handeling ipv iets dat je voor de zoveelste keer per ongeluk doet.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar zou jij dat kruisje dan willen? rechtsboven is zo standaard...ik zou volgens mij niet eens anders willen....
ik sluit zelden of nooit een scherm per ongeluk. ik vermoed dat jij dus een muisjosti bentquote:Op maandag 30 april 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Linksboven. Is namelijk niet standaard en als rechtshandige zwerft m'n muisaanwijzer ook nergens aan de linkerkant en dus wordt afsluiten een hele bewuste handeling ipv iets dat je voor de zoveelste keer per ongeluk doet.
Touchpadjosti dan nog altijd!quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik sluit zelden of nooit een scherm per ongeluk. ik vermoed dat jij dus een muisjosti bent
dat is nog een graadje ergerquote:
Ik kan ook niks goed doen vandaag hèquote:
jij en een koude douche.....beter dan dat wordt het niet neequote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan ook niks goed doen vandaag hèDie koude douche van vanochtend, dat is 't em.
Ik kan em inkoppen, maar dat mag je zelf doenquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij en een koude douche.....beter dan dat wordt het niet nee
Oh jawel hoor! Ik vind je tof, laat Rock maar zeuren...quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan ook niks goed doen vandaag hèDie koude douche van vanochtend, dat is 't em.
Jeujquote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Ik vind je tof, laat Rock maar zeuren...
ik kop helemaal niets inquote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan em inkoppen, maar dat mag je zelf doen
hoho, ik zeg nergens dat CindieY niet lief is...ik zeg alleen dat ze een muisjosti isquote:Op maandag 30 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Ik vind je tof, laat Rock maar zeuren...
Ja, daar weet ik alles van...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
hoho, ik zeg nergens dat CindieY niet lief is...ik zeg alleen dat ze een muisjosti isik heb wel raardere koosnaampjes gebruikt in mn leven
quote:
Ik moest twee keer lachenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
Oh vandaar de rust hierIk had mn kat opgesloten in de kast
Neen, die gelegenheid kiezen we zelfquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
quote:
agossiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
haha, maar jij weet ze lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik alles van...
Je moet Cindy niet meer plagen, dat maakt je wat aardiger...
Dat doet die van mij dan ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
agossie
heb ooit een keer de kat in de slaapkamer opgesloten....de hele dag. maar t brave mormel had nergens poepiebah of plassiebah gedaan
Goddank niet... En ja, goddank, terwijl ik niet eens gelovig benquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, maar jij weet ze lang niet allemaal.
haha, toen mn ex en ik onze kat net hadden waren we haar kwijt. lag ze in de kledingkast achter een stapel kleren. buh, soms mis ik dat beest nog wel. maar ze heeft nu een prima leventje denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat doet die van mij dan ook niet inderdaadMaar blijkbaar heeft poezebeest zich prima vermaakt, aangezien hij na 20 minuten pas aangaf er uit te willen
Katten en hun plekjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, toen mn ex en ik onze kat net hadden waren we haar kwijt. lag ze in de kledingkast achter een stapel kleren. buh, soms mis ik dat beest nog wel. maar ze heeft nu een prima leventje denk ik
katten zijn cool. als ik ooit een kat zou nemen/kopen zou ik een bejaarde uit het asiel halen. voor opvoeden heb ik het geduld niet en als ik zo hoor wat de kat van mn broertje uitvreet....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Katten en hun plekjesEén van de katten van een scharrel ging altijd heel pontificiaal in m´n weekendtas zitten en keek me aan alsof ze er niet meer uit zou gaan. Ik had ´r zo meegenomen als ik de ruimte er voor zou hebben
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Civilian het volgende:
Helaas heeft Nederland, in tegenstelling tot elke andere feestdag, geen 2e Koninginnedag uitgevonden. Dus ik duik mn mandje in!
Tot morgen!
ik moet eigenlijk ook mn bed in...maar ik wil Qotsa live horen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Civilian het volgende:
Helaas heeft Nederland, in tegenstelling tot elke andere feestdag, geen 2e Koninginnedag uitgevonden. Dus ik duik mn mandje in!
Tot morgen!
Trustenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Civilian het volgende:
Tot morgen!
En ik wilde nog wel de season finale van Dexter seizoen 3 zien én niet al te laat naar bed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
Qotsa live! en dat tot 1u....kak, ik moet eigenlijk om 7u op. ach fuck it, zien we morgen we lweer
zet de klok 2 uur terugquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel de season finale van Dexter seizoen 3 zien én niet al te laat naar bed.
Mwah, ik ben heel benieuwd hoe 't nog verder gaat uitpakken. Seizoen 1 en 2 vond ik tof, bij 3 zat ik er toch tegen op te hikken om verder te kijken alhoewel de finale dan wel weer tof gaat zijn, volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zet de klok 2 uur terug
Dexter...moet ik ook ooit een gaan kijken....
ik ben nu bezig met de Engelse serie Misfits. stel taakstrafjongeren krijgt ineens superkrachten...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik ben heel benieuwd hoe 't nog verder gaat uitpakken. Seizoen 1 en 2 vond ik tof, bij 3 zat ik er toch tegen op te hikken om verder te kijken alhoewel de finale dan wel weer tof gaat zijn, volgens mij
Ik ben ook nog bezig met Family Guy (seizoen 1 en 2 op dvd), Vampire Diaries (moet ik nodig weer eens mee verder) en heel lang geleden ben ik begonnen met het kijken van 't eerste seizoen van Bones. En Games of Thrones ga ik binnenkort ook mee beginnen. Series zijn tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met de Engelse serie Misfits. stel taakstrafjongeren krijgt ineens superkrachten...
en 4 comedy's.....
en wwe-wrestling
en iedere dag een film....
klopt...maar soms iets te verslavend. heb ik vorig jaar in 2 maanden de 1e 3 seizoenen lost gezien. daarna ging het wat trager, maar dat kwam omdat Lost na seizoen 3 eigenlijk steeds harder begon te sucken....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bezig met Family Guy (seizoen 1 en 2 op dvd), Vampire Diaries (moet ik nodig weer eens mee verder) en heel lang geleden ben ik begonnen met het kijken van 't eerste seizoen van Bones. En Games of Thrones ga ik binnenkort ook mee beginnen. Series zijn tof
Af en toe moet dat best kunnen. Aantal maanden geleden bijna een heel seizoen Dexter gekeken op een druilerige zondagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt...maar soms iets te verslavend. heb ik vorig jaar in 2 maanden de 1e 3 seizoenen lost gezien. daarna ging het wat trager, maar dat kwam omdat Lost na seizoen 3 eigenlijk steeds harder begon te sucken....
qua comedys volg ik Big Bang Theory, Modern Family, 2 Broke Girls en New Girl en met alle4 ben ik compleet bij met USA
nja, maar ik moet ook nog films kijken....en wrestling en mn ps3 zeurt ook wel eens...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Af en toe moet dat best kunnen. Aantal maanden geleden bijna een heel seizoen Dexter gekeken op een druilerige zondag
Je hoeft niet elke dag een film te kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar ik moet ook nog films kijken....en wrestling en mn ps3 zeurt ook wel eens...
iedere dag een film hoeft niet...maar doe ik wel....er zijn nog zoveel films die ik nooit gezien heb....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke dag een film te kijkenWrestling en ps3-gezeur heb ik dan weer geen last van. Wel eens wat huishoudelijk werk dat dan blijft liggen, voornamelijk de afwas wordt opeens heel makkelijk om te negeren
En nooit zult zien. Let's face it, je kunt onmogelijk alles zien wat er uitgebracht is. Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere dag een film hoeft niet...maar doe ik wel....er zijn nog zoveel films die ik nooit gezien heb....
ik doe anders hard mn best.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
En nooit zult zien. Let's face it, je kunt onmogelijk alles zien wat er uitgebracht is. Prioriteiten stellen
ik ga 3 tv's kopen en dan kijk ik gewoon 3films tegelijk als ik wakker ben! dan moet het lukken....NOT. maar er ligt nog zoveel wat ik wil zien. gisteren bijv een tjechoslowaakse tijdreisnazifilm uit de jaren 70 gevonden. dat moet ik dus zien.quote:
En dat moet je zien, omdat...?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga 3 tv's kopen en dan kijk ik gewoon 3films tegelijk als ik wakker ben! dan moet het lukken....NOT. maar er ligt nog zoveel wat ik wil zien. gisteren bijv een tjechoslowaakse tijdreisnazifilm uit de jaren 70 gevonden. dat moet ik dus zien.
denk hetquote:
omdat ik het wil zien.....het is sterker dan ik! red mij!quote:
Je mag jezelf reddenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik het wil zien.....het is sterker dan ik! red mij!
i knowquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag jezelf reddenEn zoals je ziet, er is een verschil tussen willen en moeten. En je kunt nou eenmaal niet alles krijgen wat je wil.
Zie mij wijs zijn op de late maandagavond![]()
Nou, vooruit maar weerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i knowmaar zolang het me niet verveelt en ik niets anders te doen heb stop ik lekker niet
Nee, zat Family Guy te kijken, vond ik even interessanter dan de radioquote:
jahoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, vooruit maar weerAls je het zelf maar ziet.
Ik had wel zo'n vermoeden, gezien je dat elke avond zo'n beetje kijktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zat Family Guy te kijken, vond ik even interessanter dan de radio
Mooi! En ontopic? We zijn zelden ontopic na 12enquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoordat komt helemaal goed.
en ontopic: QOTSA![]()
en daar moet maar eens verandering in komen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mooi! En ontopic? We zijn zelden ontopic na 12en
Waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar moet maar eens verandering in komen!
omdat dit het 3fmtopic isquote:
Ja, heerlijke afleiding!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had wel zo'n vermoeden, gezien je dat elke avond zo'n beetje kijkt
zelden.quote:
ook feen Tsjechie jaren 70 SF?quote:
Eh nee. Geen idee wat je bedoelt.quote:
gewoon, een tjechische Science Fiction film uit de jaren 70quote:
Trustenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, een tjechische Science Fiction film uit de jaren 70
maar ik merk dat ik moeilijk begin te typen en dat Qotsa bijna afgelopen is...
ik ga mijn bed opzoeken!
trusten
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon, een tjechische Science Fiction film uit de jaren 70
maar ik merk dat ik moeilijk begin te typen en dat Qotsa bijna afgelopen is...
ik ga mijn bed opzoeken!
trusten
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
Ik sluit hier ook af, nog even Dexter kijken en dan ook slapen
ik ben mn bed uit, maar om dat nou wakker te noemen....eens zien of een douche me wakker krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:20 schreef Civilian het volgende:
Goedemorgen!
Ik was ruim een uur te vroeg wakker
De reden om 3FM er nog even niet op te zettenquote:
Cool!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn koninginnedag cadeau aan mezelf:
[ afbeelding ]
Is'ie niet mooi
En een geluidNu kan ik echt het country geluid creeëren
Ik heb het niet gehoord maar op de site staat A Polaroid View... Zijn die niet ook serious talent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Tering, als zelfs Giel niks meer weet te zeggen dan ben je echt slecht live en kun je beter putjesschepper worden.
Wie de neuk is dit?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
omdat dit het 3fmtopic is
Beetje regen hier, dat was niet de afspraak, die kut bui is opeens een heel andere richting opgegaanquote:
Dat dusquote:
http://omroep.vara.nl/media/93186quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:50 schreef alors het volgende:
Nu word ik wel heel nieuwsgierig om het terug te gaan luisteren
Dat nummer is ook pas 3 jaar oudquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Lion in the morning sun![]()
Leuk om hem ook overdag eens te horen
Ja? Word je er nat van?quote:
Jammerquote:
Neu, niet echt hoor, kan er toch verdomd weinig mee op het moment... *kras*quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt hoor, kan er toch verdomd weinig mee op het moment... *kras*
Jij was hier gister trouwens in de buurt, zag ik, in the middle of nowhere
Neu, geen zin in op het moment...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja kloptNa m'n gitaarkoopactie had ik honger
Je kan er heel veel mee hoor, je moet't alleen zelf doen
OT: Ik denk nog steeds bij de eerste zin van dit nummer dat het James Cunt is
Dat is ook alleen maar omdat ze op Pinkpop staan volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Lion in the morning sun![]()
Leuk om hem ook overdag eens te horen
Als dat betekent dat ze hem vaker gaan draaien, dan vind ik het dikke prima!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ze op Pinkpop staan volgens mijMaar goed, wel leuk idd
Het is hier idd geweldig wonen. Zag vanochtend nog een paar kuddes reeen lopen, prachtigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mooie omgeving trouwens hoor Minthy
Voor mij als rasechte randstadter voelde het een beetje als vakantieDie lucht ook van die naaldbomen enzo
Is weer eens wat anders dan de lucht van shoarma en pizzatenten
Ik zie veel politie, ongelukken, polen, marokkanen, bezopen hollanders, schotels, chickies die wachten op de bus, afval, kroegen, winkels en natuurlijk de prachtige skyline van Den Haag nu die 2 nieuwe gebouwen af zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is hier idd geweldig wonen. Zag vanochtend nog een paar kuddes reeen lopen, prachtig
Klinkt niet erg aanlokkelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie veel politie, ongelukken, polen, marokkanen, bezopen hollanders, schotels, chickies die wachten op de bus, afval, kroegen, winkels en natuurlijk de prachtige skyline van Den Haag nu die 2 nieuwe gebouwen af zijn
Ga je naar Den Haag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt niet erg aanlokkelijk![]()
Misschien ga ik het binnenkort meemaken, kom daar een dagje in de buurt
Scheveningen, maar voor mijn gevoel ligt dat aan elkaar vastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Den Haag?Nice
Nee hoor, ik hou van het plattelandsleven (tijdelijk), maar ik ben toch echt een stadsmens.
Ik zie mijzelf niet snel in een rustig vrijstaand huis tussen de grasvelden wonenIk vind't wel mooi, vind't heerlijk voor een paar dagen, maar gooi meer in de stad (het liefst zo druk mogelijk à la New York).
Scheveningen is momenteel helaas wel een grote bouwputquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheveningen, maar voor mijn gevoel ligt dat aan elkaar vast![]()
Echt midden in de weilanden zou ik ook niet willen wonen, maar in een stad zou ik wegkwijnen gok ik... Heb er niet zoveel mee. Voor een dagje/weekendje vind ik het geweldig, maar daarna verlang ik echt weer naar de rust
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook een regel die je raakt, maar eigenlijk meer een liedje die je raakt, op het laatste couplet na beschrijft deze tekst 1 op 1 mijn 17e t/m mijn 20/21e levensjaar...
http://www.stlyrics.com/songs/b/brainpower10419/devierdekaart337366.html
Misschien moet ik daar ooit een cover van makenquote:
Nou, de band zelf wilde 'em al járen niet meer spelen, dus wat dat betreft...quote:
Geldt ook voor Creep van Radiohead danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, de band zelf wilde 'em al járen niet meer spelen, dus wat dat betreft...
Als dat therapeutisch werkt, vooral doen. Als dat niet het geval is, lekker bij Engelstalig houden en doorgaan met waar je nu mee bezig bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ooit een cover van maken
Dat vind ik gewoon dwarsheid, eigenlijk... Tikje respectloos richting je fans ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geldt ook voor Creep van Radiohead dan
Tja ik kan me voorstellen dat je als artiest je hitjes op een gegeven moment zat bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon dwarsheid, eigenlijk... Tikje respectloos richting je fans ook.
Creep past veel beter in het repertoire van Radiohead dan Shiny happy people in dat van R.E.M. Daarbij, als je aan Radiohead denkt, denk je aan Creep. Een zelfde vergelijking bij R.E.M. gaat niet op.
Ik ben al druk bezig met m'n volgendequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat therapeutisch werkt, vooral doen. Als dat niet het geval is, lekker bij Engelstalig houden en doorgaan met waar je nu mee bezig bent![]()
Die gitarist probeert ook een beetje slash te immiteren met z'n uiterlijk (qua spelen zal'ie het natuurlijk nooit halenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Go Back to The Zoo. Met hun kutmuziek. Zingt bijna net zo ongeïnspireerd als die knurft van Nickelback.
Radiohead speelt Creep nog wel eens hoor. Alleen het is eerder uitzondering dan regel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon dwarsheid, eigenlijk... Tikje respectloos richting je fans ook.
Creep past veel beter in het repertoire van Radiohead dan Shiny happy people in dat van R.E.M. Daarbij, als je aan Radiohead denkt, denk je aan Creep. Een zelfde vergelijking bij R.E.M. gaat niet op.
En ik ben blij dat je niet bij mij bent komen opnemen, iets met nachtegaaltjes en eksters...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig met m'n volgende
Amy Winehouse - You know I'm no good
Ga'm niet zelf zingen hoor
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben blij dat je niet bij mij bent komen opnemen, iets met nachtegaaltjes en eksters...
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Zing je zo slecht
?
Maar "de vierde kaart" is misschien een leuk idee erna... Alhoewel ik nu sta te popelen om een countrynummer te doen met m'n nieuwe gitaar
quote:
Je nieuwe coupe Duck?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Neen. Ik bedoelde gewoon hoi, een goedbedoelde hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Wat een figuur ook weer met z'n wietquote:
Whehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een figuur ook weer met z'n wiet
Stereotype bevestigend....
Of zoals in South Park wordt gezegd: TYPICAL!
In het Nederlands beter bekend als: Typisch!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Dat deed Herman Finkers ooit met "kritisch" in een van zijn shows, dat zijn van die dingen waarmee je op een schoolbord kan schrijven
Geniaal, die man!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Finkers
"Ik ben nooit getrouwd geweest, m'n schoonouders konden geen kinderen krijgen..."![]()
Ja, dat dan weer wel! Een vrije dag gaat alleen nog sneller dan een werkdag, ik schrok...quote:
Ja, inderdaad! "Dit gaat wel scoren, hoor!". Hahaha.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:29 schreef alors het volgende:
Eeeeeeh dat was Zweden van vorig jaar hoorwat een faal!
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef rubbereend het volgende:
Dat liedje van Zweden is wel verdomde ketsjie
verzonnen door een coalitie met twee partijen die vrijheid in hun naam hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wietpas
Wat leven we toch in een ontzettend vrij land!
Nu nog een molenverbod en tulpentax en we kunnen de VVV's opheffenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wietpas
Wat leven we toch in een ontzettend vrij land!
Daarom: JOVD,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verzonnen door een coalitie met twee partijen die vrijheid in hun naam hebben
met verbieden los je niks op, ja nog meer rotzooi en illegaliteitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
En wat die wietpas betreft; van mijn part verbieden ze alles, ipv het wat sufjes te gedogen.... Rotzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |