Tof!quote:
Jubal Zwolle zeker?quote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Kwam vanochtend ook een corps onder ons kantoor door, ik vond het sfeerverhogend
Oeh, geen idee... Heb een foto gemaakt en op Twitter gekwakt, maar ik kan niet lezen wat er op die grote trom staat...quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jubal Zwolle zeker?
Dat is ook echt een showkorps, wij niet.
Halloquote:
Zat de hele dag binnen met m'n vest aanquote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was weer een gezellige dag, en de hele dag zon!
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat de hele dag binnen met m'n vest aan![]()
En toen was ik vrij en smolt ik m'n auto uit... Geen idee dat het zo warm was![]()
Geen idee wat de temperatuur was, vond het broeierig... En m'n bakkie stond de hele dag in de zon te bakken, de volgende keer gaat 'ie een verdieping lagerquote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30)
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgenquote:
Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier.
reageer retweet
Tof! Zag al een foto van hem, was drukjes daarquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgen
quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
onze Markie.Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier. [ link | afbeelding ] reageer retweet
in ieder geval dragelijker dan 2 uur toppertje
Daar zou ik niet zo blij mee zijn, ik vind het heerlijk dat ik 40 minuten mag rijden...quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Civilian het volgende:
Blergh, net een spoedje op mn werk. Gelukkig woon ik er 200m van af
40 minuten rijden vind ik ook geen probleem. Het is die 40 minuten file waar ik moeite mee hebquote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo blij mee zijn, ik vind het heerlijk dat ik 40 minuten mag rijden...
Ja, daar heb ik bijna nooit last van, zeker na de verbreding van de A28quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
40 minuten rijden vind ik ook geen probleem. Het is die 40 minuten file waar ik moeite mee heb
daar is wimlex op gaan zitten...quote:
Nou, dat dacht ik nou ook! En Sander doet het primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, dan is 't goed dat ze eens thuis blijft.
doe een Topicreport zeurpietquote:
waarschijnlijk met een bananus...quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hare majesteit zal ongetwijfeld al in bed liggen.
je zit mn twitter leeg te halen?quote:
Je was ook in Grunn?quote:
mmmm, woont toch niemand dus niemand heeft er last van...quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef themauster het volgende:
Oh 3rdRockie er stond net een bezopen iemand in de tuin van je oude huis te piesen
twas Kut met een hoofdletter K in Grunn.quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat het kut was in Grunn vandaag. Gewoon niet leuk. Ik word de hele dag al op alle mogelijke manieren bestookt met Grunn-dingen vandaag
Jij was in Leeuwardenquote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
ow, dat was het al? bareuh, ik had op een half uur Qotsa gehoopt.
[..]
twas Kut met een hoofdletter K in Grunn.
Heb ik nog iets gemist?quote:
ow wacht, ik tweette ook zoiets en was al vergeten dat ik het ook hier posttequote:
Ekdom,Ben Liebrand, Kraantje Pappie en de groningse terassen met dit weerquote:Op maandag 30 april 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij was in Leeuwarden
[..]
Heb ik nog iets gemist?
maar in gedachten in Grunn.... ofzo.quote:
lol ook goedemorgenquote:Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht, ik tweette ook zoiets en was al vergeten dat ik het ook hier postte
ja, na 3 flessen oranjebitter ben ik niet meer zo helder...quote:
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ekdom,Ben Liebrand, Kraantje Pappie en de groningse terassen met dit weer
die maakte vroeger, tot eind 1994 ofzo, de megamix in de top 40 op radio3 en hij schijnt nog veel meer te mixen. een soort mixmaster is hetquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.
Zekersquote:
ik las wel iets op twitter en zat al ff te denken, maar ik zou zo gauw niet weten hoe je een ext hdd op een andere manier kunt bereiken. weet je toevallig de schijfletter die je pc er normaalgesporken aan geeft?quote:Op maandag 30 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
Zijn er hier nog nerds aanwezig die iets van computers weten? Ik ben niet zo goed in googlen of m'n problemen kort genoeg omschrijven op Twitter
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las wel iets op twitter en zat al ff te denken, maar ik zou zo gauw niet weten hoe je een ext hdd op een andere manier kunt bereiken. weet je toevallig de schijfletter die je pc er normaalgesporken aan geeft?
Ben Liebrand is dé Mix eindbaas. Wat een top nummers achterelkaar zegquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Valt mee. Ik zou niet eens weten wie Ben Liebrand is.
dan is er waarschijnlijk geen schijfletter toegewezen. welke windows heb je?quote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.
Dan herkent windows het formaat niet van de schijf. Kan gebeuren als hij onder Linux of Mac is geformatteerd. Een schijfletter moet hij automatisch toegewezen krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, geen idee. Ik gebruik m'n eigen externe harde schijf te weinig. Punt is, hij gaat em netjes installeren, krijg een melding dat 't gelukt is, onder 'apparaten' kan ik em ook zien, maar daarna houdt 't op. Ik snap niet dat ik em niet zie onder 'computer' zeg maar.
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan herkent windows het formaat niet van de schijf. Kan gebeuren als hij onder Linux of Mac is geformatteerd. Een schijfletter moet hij automatisch toegewezen krijgen
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.
Ah, ja dan gaat Windows inderdaad ook kinderachtig doen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, of hij heeft ooit al een schijfletter toegewezen gekregen die nu voor een ander apparaat gebruikt wordt. wil ook nog wel eens voorkomen.
Is hij van iemand die een Mac heeft?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.
Nope, ook Windows, XP.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is hij van iemand die een Mac heeft?
zoek naar schijfbeheerquote:
Ok, dat zou niet uit mogen maken danquote:
kun je hier wat mee?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Windows 7. Is niet m'n eigen externe harde schijf, eerste keer dat ie op deze laptop is aangesloten. Normaal gesproken geeft ie alle andere dingen (telefoon, mp3, eigen schijf) automatisch een letter.
Die handelingen kloppen wel jaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je hier wat mee?
http://www.windowscorner.(...)etters-aanpassen.php
je ext hdd zou iig te zien moeten zijn in schijfbeheer. dan een letter toewijzen en dan zou het goed moeten komen.
heb zelf geen Win7 dus ik kan niet ff testen
is die mbo3 systeembeheeropleiding die ik in 2005 afrondde toch nog ergens goed voorquote:
Zodat je 't sneller op kon zoeken op Google bedoel je?quote:Op maandag 30 april 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is die mbo3 systeembeheeropleiding die ik in 2005 afrondde toch nog ergens goed voor
nja, daardoor weet ik wel hoe het heet wat CindieY wil op computergebied op dit moment.quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zodat je 't sneller op kon zoeken op Google bedoel je?
Ja en nee. Ik ga in ieder geval niet meer vanavond al te lang puzzelen, mams is nu op zoek naar nog een schijf die ze heeftquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je hier wat mee?
http://www.windowscorner.(...)etters-aanpassen.php
je ext hdd zou iig te zien moeten zijn in schijfbeheer. dan een letter toewijzen en dan zou het goed moeten komen.
heb zelf geen Win7 dus ik kan niet ff testen
schijf is ook daar niet te zien? dan houdt mijn gebrekkige, out-of-date pckennis helaas op. het spijt mequote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ga in ieder geval niet meer vanavond al te lang puzzelen, mams is nu op zoek naar nog een schijf die ze heeft
Jawel, dat wel. Maar de uitleg slaat een stap over die ik wel krijg (en net weg geklikt heb, dus kan 't ook niet meer typen). We zijn nu bezig met een oude schijf waar een behuizing om zitquote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schijf is ook daar niet te zien? dan houdt mijn gebrekkige, out-of-date pckennis helaas op. het spijt me
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daardoor weet ik wel hoe het heet wat CindieY wil op computergebied op dit moment.
en je bent natuurlijk gewoon jaloers dat ik het sneller vond![]()
nou, dan niet hoor! je zoekt het maar uit!quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Maar de uitleg slaat een stap over die ik wel krijg (en net weg geklikt heb, dus kan 't ook niet meer typen). We zijn nu bezig met een oude schijf waar een behuizing om zitTis toch maar eenmalig (hoop ik
Iets met een serie enzo), dus om er nou al te moeilijk over te doen, neh.
ik snap ook niet waarom ik die opleiding gedaan heb. maar ach, heb iig een mbo3diploma...waar ik niets mee doequote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Stiekem ben ik zwaar allergisch voor systeembeheer. Laat mij maar lekker programmeren
Pang pangquote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
Ben ik weer, verbinding blijft er hier uitknallen...
Ik bouw voornamelijk webapplicatiesquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik die opleiding gedaan heb. maar ach, heb iig een mbo3diploma...waar ik niets mee doe
ik heb ook een paar lessen C# gehad, maar dat lag me totaal niet....
Gaf het maar dat geluid, kon ik er ook nog om lachenquote:
boos kijken naar je modem! dat helptquote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
Ben ik weer, verbinding blijft er hier uitknallen...
ik luister callcentergesprekken. ook leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik bouw voornamelijk webapplicatiesWaarvan er nu dus een op z'n gat zit omdat systeembeheer zit te kutten
Nee, echt niet. Erop slaan, uitzetten, stekkers eruit trekken, helpt geen flikker vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boos kijken naar je modem! dat helpt
Luisteren? Jij bent een of andere manager of wat?quote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister callcentergesprekken. ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |