Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hebben ze in Curaçao eigenlijk Koninginnedag?
Dat heeft verschillende redenen. Boku no Pico is de beste troll ooit. Evangelion en Legend of the Galactic Heroes zijn klassiekers en Clannad is de beste drama ooit.quote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef .Cake. het volgende:
Wat mij opvalt is dat Robin het heeft over smaak verbreden maar ik heb geloof ik vooral/alleen de woorden LotGH, Boku no Pico, Evangelion en Clannad gelezen uit zijn mond de laatste 10 topics in deze reeks
quote:
?quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik wel moet toegeven is dat de originele Clannad niet heel bijzonder is. Gewoon een goede highschool drama, maar niet echt een klassieker.
Ik hou van jouw onderschrift!quote:
Clannad ~After Story~ bedoel ik dan he. De originele Clannad is inderdaad een goede highschool drama, maar geen klassieker.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 18:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wil je een contract met me sluiten? Dan krijg je hem ook.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Mijn zusje vindt Kyubei helemaal schattig.
Die klopt niet. Ze had een contract met hem en toch gebeurde het.quote:
Or moet vervangen worden door and denk ik.quote:Op maandag 30 april 2012 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die klopt niet. Ze had een contract met hem en toch gebeurde het.
3/10
Vraag het haarquote:Op maandag 30 april 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze UI van Chai komt toch echt uit Azumanga Daioh, of niet?
Jaquote:Op maandag 30 april 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze UI van Chai komt toch echt uit Azumanga Daioh, of niet?
Ze wist het zelf nietquote:Op maandag 30 april 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag het haar
Het is lastig te zien door de ''.
Do wantquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
Hoezo genetisch gemanipuleerd
[ afbeelding ]
Moet ik ook even doenquote:Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef .Cake. het volgende:
Aww yeah, eindelijk Xam'd binnengehaald! Wil deze eigenlijk al kijken sinds ik hiero rondhang!
Vanavond aan beginnen!
Best wel heftig seinen series.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-04-2012 19:49:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Bij mij nog niet!quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij staat toch bij mijn MAL favorieten!
Vraag aan Robin!quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb net junjou romantica helemaal gekeken, love it! Hoorde iets over een nieuw seizoen ofzo, weet iemand hier daar iets meer van?
quote:
thankss!quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar even serieus, kijk op myanimelist.net en zoek op Junjou Romantica. Daar onder staat vaak iets over vervolgen.
* mschol leeft nog steeds met de hoop dat er van Tsubasa chronicle nog een 3de seizoen komtquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
Gelukkig is er nog een NANA-manga, een tweede seizoen komt er na 6 jaar niet meer van denk ik
Tsubasa Chronicle is toch die Cardcaptor Sakura spin-off?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol leeft nog steeds met de hoop dat er van Tsubasa chronicle nog een 3de seizoen komt
hoop doet leven enzo
geen idee of het officeel een spinoff is maar er wel sterk op geinspireerd iigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsubasa Chronicle is toch die Cardcaptor Sakura spin-off?
Hier de bijbehorende lyrics. Hehequote:Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef .Cake. het volgende:
Aww yeah, eindelijk Xam'd binnengehaald! Wil deze eigenlijk al kijken sinds ik hiero rondhang!
Vanavond aan beginnen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Bakakame het volgende:
Heb voor 4 euro de Engelse versie van HP 1 t/m 5 gekocht
Ja, alleen maakte het jochie waarvan ik 't kocht een klein foutje, realiseerde ik me later.quote:
Ik was toch van plan om thuis te blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Kreeg net 2 politieagentes aan de deur,blijkt dat er is ingebroken bij Impegno(waar ik word begeleid).![]()
Reservesleutels van huizen en pasjes zijn gestolen,sloten moeten vervangen worden!
Ik heb alleen een ijsje gekocht, die rommelmarkttroep hier is niks. Nog van die cd's die je gratis bij een bezoek aan de Efteling krijgt, nee bedanktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Joe Speedboat kunnen kopen voor ¤0,50. Mijn dag was gemaakt. Don Quichote voor ¤1. Het leven is vurrukkulluk (nederland leest editie) ¤0,20.
De rest van mijn aankopen daar ben ik minder blij mee. Al heb ik de kapotte klok kunnen repareren.
Ik was pas om 16:00 buiten deur gegaan gisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Joe Speedboat kunnen kopen voor ¤0,50. Mijn dag was gemaakt. Don Quichote voor ¤1. Het leven is vurrukkulluk (nederland leest editie) ¤0,20.
De rest van mijn aankopen daar ben ik minder blij mee. Al heb ik de kapotte klok kunnen repareren.
Hoezo zo laat pas!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik was pas om 16:00 buiten deur gegaan gisteren.
Toffe weekend gehad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo zo laat pas!
Ik was om 5u in bed en om 9u stond ik op om me klaar te maken voor 'n dagje rommelmarkt
Wauw, omgekeerde wereld! Ik was pas om 9u naar bed en stond ik om 5u op om me klaar te maken voor een avondje films kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo zo laat pas!
Ik was om 5u in bed en om 9u stond ik op om me klaar te maken voor 'n dagje rommelmarkt
Leuk! Ik ben helaas mijn boeken vergeten. Die HP/De Tijd en Elsevier beginnen een beetje te vervelen na 100x te hebben gelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, alleen maakte het jochie waarvan ik 't kocht een klein foutje, realiseerde ik me later.
Ik heb deel 1 al, dus ik vroeg of ik niet 2 t/m 5 kon kopen. Hij zei dat hij dat losse deel waarschijnlijk niet verkocht zou krijgen, dus voor 4 euro mocht ik ze alle vijf.
Voor dat geld had hij net zo goed deel 1 kunnen houden en proberen te verkopen. Maar ach
Harry Potter![]()
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.comquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben helaas mijn boeken vergeten. Die HP/De Tijd en Elsevier beginnen een beetje te vervelen na 100x te hebben gelezen
Ik heb nog Atlas Shrugged op mijn mobiel, maar dat leest toch net iets minder fijn.
Jammer dat ik Koninginnedag moest missen en de bijbehorende rommelmarkt. Vaak kun je er voor weinig geld leuke retro-games kopen (SNES, NES etc.).
Klopt. Iedereen heeft hier ook vrij, maar het wordt niet met rommelmarkten e.d. gevierd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je zei dat ze Koninginnedag ook op Curaçao vierden. Of ehhh... tenminste... iemand zei dat en ik dacht logisch want zelfde koningin, dat herinner ik me nog omdat ik dat dacht..
Omdat het een goed boek is. Wel een beetje zwart-wit, maar met een mooie boodschap.quote:En waarom lees je /lit/s favoriete boek? En was je niet overgestapt op The Economist?
Wat? En waarom ik word met 'dt'.quote:Mhaa, jij bent Robin niet maar een alien die Robins account gebruikt om [gecensureerd] en te [gecensureerd] mwhaa ik wordt gecensureerd!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.com
[ afbeelding ]
Die heb ik voor de helft gedaan. Is erg leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Easymodo het volgende:
Heb zin in een visual novel. Weet iemand een leuke, heb net deze gevonden:
http://narcissu.insani.org/
Omdat de censureerders de kracht van mijn krachtige boodschap ondermijnen door grammaticale fouten.quote:
Probeer Katawa Shoujo eens. Er is ook een spel in de maak waar de meisjes psychologische aandoeningen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Easymodo het volgende:
Heb zin in een visual novel. Weet iemand een leuke, heb net deze gevonden:
http://narcissu.insani.org/
Dat had je kunnen weten. Iedereen gaat zo ongeveer dood in GOTquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
Kijk ik een youtubefilmpje over Game of Thrones soundtrack, staat er onder ''In season 3 ... and .... die and .... loses his head and ... drinks poison and dies''
En bedankt.
Heb Chaos;head geprobeerd, maar was niet echt my cup of tea.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik voor de helft gedaan. Is erg leuk!
Verder nog: Fate/Stay Night, Chaos;Head, Steins;Gate, G Senjou no Maou, Clannad, Kanon.
Katawa shoujo heb ik zo'n 3 routes uitgespeeld. Rin, Lily en Hanako. Ze waren wel leuk, al vond ik de route van Rin voor een groot gedeelte saai.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat de censureerders de kracht van mijn krachtige boodschap ondermijnen door grammaticale fouten.
[..]
Probeer Katawa Shoujo eens. Er is ook een spel in de maak waar de meisjes psychologische aandoeningen hebben.
Ja, maar toch is het niet zo prettig te weten datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten. Iedereen gaat zo ongeveer dood in GOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we het ontopic houden. Heeft iemand Zero no Tsukaima gezien en was die goed?
SPOILER: Nog niet afgeschrokken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik heb alleen nog de Emi route uitgespeeld, het was anaaraardig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Katawa shoujo heb ik zo'n 3 routes uitgespeeld. Rin, Lily en Hanako. Ze waren wel leuk, al vond ik de route van Rin voor een groot gedeelte saai.
Ah ja, heb daar wat plaatjes van gezien helaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog de Emi route uitgespeeld, het was anaaraardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dies wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.com
[ afbeelding ]
O, herro!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Charlea het volgende:
Hee mensen was even afwezig, dank voor de recommendations uit het vorige topic, ik denk dat ik dan maar Clannad ga kijken (ben nu ook bezig met Mirai Nikki) en de lijstjes die me gegeven werden bekijken (:
Ook jij bent m'n held. *swoon* nu, ik trek me even een paar uurtjes terug om dingen uit te zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
O, herro!
http://animu-mango.wikia.com/wiki/Anime_Recommendations
Also, opinions.
Ik ken alleen starry sky, maar heb geen idee of het voor de DS is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Charlea het volgende:
Weet toevallig hier iemand nog leuke otome games/visual novels D: die niet op ofzo staan maar wel een translation patch hebben? Voor de ds? En nee niet tokimeki gs.
Om gewone VNs te spelen vind ik ook niet erg, maar het is zo vreemd en lesbisch maar niet eens want protagonist is een man. Niks tegen lesbisch/gay overigens.
Leuk. Laat maar weten wat je er van vindt, als je het gekeken hebt uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Charlea het volgende:
Hee mensen was even afwezig, dank voor de recommendations uit het vorige topic, ik denk dat ik dan maar Clannad ga kijken (ben nu ook bezig met Mirai Nikki) en de lijstjes die me gegeven werden bekijken (:
Ben jij zo'n "Ore no Imouto"-figuur?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Charlea het volgende:
Weet toevallig hier iemand nog leuke otome games/visual novels D: die niet op otomegames.com ofzo staan maar wel een translation patch hebben? Voor de ds? En nee niet tokimeki gs.
Om gewone VNs te spelen vind ik ook niet erg, maar het is zo vreemd en lesbisch maar niet eens want protagonist is een man. Niks tegen lesbisch/gay overigens.
Ik heb alle delen van ace attorney VERSLONDEN. En vanbinnen gehuild toen capcom besloot AAI2 niet uit te brengen in Amerika. Goede smaak though. Ja je hebt dus love plus voor meisjes, TOKIMEKI GIRLS SIDE WOEHOE.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Love Plus is de dating sim voor de DS, maar aangezien je een meisje bent zul je die denk ik niet zo kunnen waarderen
Phoenix Wright is een heel leuk soort 'visual novel'. Je speelt een advocaat die zijn cliënt moet verdedigen en mysteries moet ontrafelen. Deze is gemaakt voor de DS. Er hoeft geen patch gebruikt te worden, want de game is al officieel in Europa en de VS uitgebracht door Capcom.
Oh, en Repelsteeltju. Elsevier is eigenlijk een beetje mijn guilty pleasure. Ik ga het toch missen als ik het niet meer neem.
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Charlea het volgende:
Zo weer een hele berg plantowatch aan MAL toegevoegd met dank aan wdn en Robin, bedankt <3
Nu ben ik heel erg benieuwd naar die ene ep van lovely complex, lol. Yay, morgen wordt een loner-anime-kijkdagje na sociaal actief bezig te zijn geweest de laatste dagen! =D
d00dquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!
*Morgen alsnog Disgaea 4(PS3)bestellen.
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!
*Morgen alsnog Disgaea 4(PS3)bestellen.
D-Don't m-mention it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Charlea het volgende:
@Easymodo
Bedankt btw, ik ga nu maar Starry Sky spelen omdat het kan. Trouwens, sinds wanneer kan je op mediafire geen hele folders meer downloaden tenzij je betaalt? Geldhoeren
Dual audio.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Easymodo het volgende:
[..]
d00d
lolwut, ik moet die spellen een keer spelen.
Wil je echt weten hoe ik eruit ziet??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!
Nu ben ik vrij benieuwd hoe jullie eruit zien. ooit in een verre toekomst meeting buiten zolderkamertje houden?
Ik heb Disgaea DS maar ik snap er niet zoveel van. Er is teveel info.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Easymodo het volgende:
[..]
d00d
lolwut, ik moet die spellen een keer spelen.
Er zijn "plannen" voor een meet in een ander topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!
Nu ben ik vrij benieuwd hoe jullie eruit zien. ooit in een verre toekomst meeting buiten zolderkamertje houden?
J-jij eerst!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik vraag het tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wil je echt weten hoe ik eruit ziet??
Oeh, goed beeld bij je nu voortaan. Er zijn mensen op Fok die geen baard tot aan hun enkels hebben/en/of trol-achtige features? *blush* Pleinvrees...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb Disgaea DS maar ik snap er niet zoveel van. Er is teveel info.
[..]
Er zijn "plannen" voor een meet in een ander topic.
Gelukkig hebben we de foto's nog. Om alle pleinvrees voor iedereen weg te nemen zal ik maar beginnen te laten zien?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef outcast_within het volgende:
Yo chickies wat vinden jullie van mijn nieuwe speedo?
[ afbeelding ]
Dit ben ik dus(tijdens Q-day 2012),in mijn studiowoning!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb Disgaea DS maar ik snap er niet zoveel van. Er is teveel info.
[..]
Er zijn "plannen" voor een meet in een ander topic.
Gelukkig hebben we de foto's nog. Om alle pleinvrees voor iedereen weg te nemen zal ik maar beginnen te laten zien?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Blue_Panther_Ninja heeft een bril sinds 07 Maart 2012,maar haalde het afgelopen woensdag( 25e april) op
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-05-2012 23:49:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyouka fans, Hyouka is best sexy of niet?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:47 schreef Easymodo het volgende:
Pic:Dude, jij lijkt op die gast uit Heroes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit ben ik dus(tijdens Q-day 2012),in mijn studiowoning!Mag ik vragen hoe oud jij bent? Je ziet er ouder oud dan ik mij had voorgesteld, maar ik ben verschrikkelijk slecht in het inschatten van leeftijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Blue_Panther_Ninja heeft een bril sinds 07 Maart 2012,maar haalde het afgelopen woensdag( 25e april) opANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Masi Oka, of nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude, jij lijkt op die gast uit Heroes!
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit ben ik dus(tijdens Q-day 2012),in mijn studiowoning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Blue_Panther_Ninja heeft een bril sinds 07 Maart 2012,maar haalde het afgelopen woensdag( 25e april) opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:47 schreef Easymodo het volgende:
Pic:U PPL SO KYOOT. Jezus ik voel me wel jong nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyouka fans, Hyouka is best sexy of niet?NIET DAT JULLIE OUD ZIJN. Maar jullie zien er allemaal volwassen en *kuch* verantwoordelijk uit. Enzo..heh.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Je ziet er ouder oud dan ik mij had voorgesteld, maar ik ben verschrikkelijk slecht in het inschatten van leeftijden.
Ik ben 25! Staat potverdomme op mijn profiel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:56 schreef Charlea het volgende:
[..]
[..]
U PPL SO KYOOT. Jezus ik voel me wel jong nu.NIET DAT JULLIE OUD ZIJN. Maar jullie zien er allemaal volwassen en *kuch* verantwoordelijk uit. Enzo..heh.
Voor mij is dat oudquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 25! Staat potverdomme op mijn profiel!
Geef niks,zolang ik maar niet met U word aangesproken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder bril aan,3 dagen eerder(27e april dus) voordat ik eindelijk ging koken na 5 weken.![]()
Hee, meneer heeft opgelet! Ja maar dat getuigt toch van respect als ik u gepast benader?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
15!!
* Blue_Panther_Ninja is nu pas uitgebreid aan het koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn Hyves geplukt. Ik heb inmiddels veel korter haar. Maken jullie je maar geen zorgen
Ik heb ook nog een foto met mij en m'n dakimakura in de trein. Die post ik maar niet. In het userfoto topic staat ook nog wel een recentere foto.
Oh, gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk slechte foto, maar wel de meest recente.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 00:20:21 ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Een oude foto van een jaar geleden o.i.d.:Wat ontzettend schattig, niks mis met lang haar *typisch ^^*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn Hyves geplukt. Ik heb inmiddels veel korter haar. Maken jullie je maar geen zorgen
Ik heb ook nog een foto met mij en m'n dakimakura in de trein. Die post ik maar niet. In het userfoto topic staat ook nog wel een recentere foto.
Schattig maar dan positief.
Ben ik ook verplicht foto's te posten btw?
Niet verplicht. Alleen als je het zelf wilt natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig, niks mis met lang haar *typisch ^^*
Hm. Voor wie mijn meest recente foto's wil, ik verwijs je door naar dit topic;quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet verplicht. Alleen als je het zelf wilt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan even omlaag scrollen naar de persoon met username 'Liza'. Normaal is m'n haar minder gekruld en kijk ik minder arrogant though, maar ik ben te lui om nu een foto te nemen.
(Over de naam, ik heet dus Eliza, noem me vanaf nu zo svpen tweede naam is Charlotte, en ik hou van originele -kuch- usernames. Dat je niet denkt van OMG CHARLEA/LIZA DIT KLOPT NIET!!1!1!)
Ik begin me ook verplicht te voelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Wat ontzettend schattig, niks mis met lang haar *typisch ^^*
Blue_Panther zei het net al, 15 maar. Over 3 maanden 16. De jongste dus? My my. Maar ik hoop dat ik het intellectuele niveau van deze thread daarmee niet omlaag haal.. zo ja, meld het even x)quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik begin me ook verplicht te voelen![]()
Hoe oud ben je trouwens?
Bij de meesten van jullie had ik een heel ander beeld, vooral bij Blue_Panther
Haha, ik wordt over 2 maanden 16!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Charlea het volgende:
[..]
Blue_Panther zei het net al, 15 maar. Over 3 maanden 16. De jongste dus? My my. Maar ik hoop dat ik het intellectuele niveau van deze thread daarmee niet omlaag haal.. zo ja, meld het even x)
ik word met een t nog wel >:Cquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha, ik wordt over 2 maanden 16!
Kleintje! Muhahaha![]()
158 <3 Hoewel bij sommige meetlatten bij verschillende dokters andere dingen zeggen. Kleinste is 157 en grootste 160. Dus 158.5.quote:
Ik word steeds helemaal chagrijnig van Lovely Complex. Die Risa zeikt de hele tijd over haar lengte terwijl ik 4 cm langer ben ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Charlea het volgende:
[..]
158 <3 Hoewel bij sommige meetlatten bij verschillende dokters andere dingen zeggen. Kleinste is 157 en grootste 160. Dus 158.5.
En in Japan zijn ze toch redelijk klein? Dus ik hoor helemaal thuis in dit topic n.n
Als je tussen mensen leeft die 145 zijn is het kut denk ik :Cquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik word steeds helemaal chagrijnig van Lovely Complex. Die Risa zeikt de hele tijd over haar lengte terwijl ik 4 cm langer ben ofzo(1,76/78)
Bestaat al:http://myanimelist.net/anime/8768/Hiyokoiquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Als je tussen mensen leeft die 145 zijn is het kut denk ik :C
I ENVY YOU.
Misschien moeten we een reverse lovely complex maken.
Dammit. Maar jij bent geen man. Als het goed is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bestaat al:http://myanimelist.net/anime/8768/Hiyokoi
Nee, en ook geen lesboquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dammit. Maar jij bent geen man. Als het goed is.
Dan had m'n midgetheid tenminste een doel ):quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, en ook geen lesbodus van de reverse LoveCom komt niets
Ik moet nog:quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dan had m'n midgetheid tenminste een doel ):
Over huiswerk gesproken..
Wat heb jij voor martelschoolquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet nog:
-Geschiedenis werkstuk
-Nederlands boekverslag
-Filosofie essay
-Maatschappijleer 150 bladzijden in mijn hoofd stampen
-Nederlands presentatie waarom het koningshuis afgeschaft moet worden
-Game of Thrones samenvatting voor Engels
[ afbeelding ]
* mschol is blij dattie van school af is...quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet nog:
-Geschiedenis werkstuk
-Nederlands boekverslag
-Filosofie essay
[ afbeelding ]
pfff.. ik ga straks eens naar bed toe.. morgen na werk HTPC weer op z'n plek zetten en dan is het een volwaardige HTPC met Blu-ray spelertquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja gaat nu pas maaltijd eten
Lithia was tot nu de enige die wist dat ik een donker huidskleur heb!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik begin me ook verplicht te voelen![]()
Hoe oud ben je trouwens?
Bij de meesten van jullie had ik een heel ander beeld, vooral bij Blue_Panther
Bedoel je nu de boeken? Want die heten niet Game of Thrones in het engels, dat is slechts de titel van het eerste boek. De serie heet in het engels A Song of Ice and Fire (lied van ijs en vuur in nl).quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet nog:
-Geschiedenis werkstuk
-Nederlands boekverslag
-Filosofie essay
Dat wordt je ook. Na je 30e (arbitraire leeftijd, verschilt per individu) slijten je tussenwervelschijven, waardoor je ieder jaar ná je 30e ongeveer 0,03 cm. kleiner wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef redboyke het volgende:
ik ben 1m69 denk ik maar mijn zus is 10 jaar jonger en die is groter als mij
volgens mij word ik ook kleiner met de jaren.
wacht maar tot je fulltime moet gaan werkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Charlea het volgende:
[..]
ik word met een t nog wel >:C
IK BEN NOG KLEIN IN HET ECHT OOK. En 1 maand jonger dus.
Mijn leven is zo zwaar
Ik bedoel alleen boek 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedoel je nu de boeken? Want die heten niet Game of Thrones in het engels, dat is slechts de titel van het eerste boek. De serie heet in het engels A Song of Ice and Fire (lied van ijs en vuur in nl).
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om mijn imaginaire superioriteit te bewijzen door te zeggen dat ik die boeken al minstens 10 jaar lees en dat ik het heel kut vind dat iedereen opeens die boeken ook leest omdat er een serie van is gemaakt. En dus denkt dat Game of Thrones de naam is van de boekenreeks.
[..]
Dat wordt je ook. Na je 30e (arbitraire leeftijd, verschilt per individu) slijten je tussenwervelschijven, waardoor je ieder jaar ná je 30e ongeveer 0,03 cm. kleiner wordt.
en bedankt.. ik vond mijzelf al zo kleinquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:26 schreef .Cake. het volgende:
Dat wordt je ook. Na je 30e (arbitraire leeftijd, verschilt per individu) slijten je tussenwervelschijven, waardoor je ieder jaar ná je 30e ongeveer 0,03 cm. kleiner wordt.
Verdomme ik vraag me af of ik nog leef volgend jaar met N&G dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vwo C&M
En dat durven ze een pretpakket te noemen!
[ afbeelding ]
Whut??quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef redboyke het volgende:
Ik heb alleen geraden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef Charlea het volgende:
[..]
Hee, meneer heeft opgelet! Ja maar dat getuigt toch van respect als ik u gepast benader?
you may kill me
Ligt ook aan je beroep. Sowieso ben ik van plan part-time te werken, omdat ik daarnaast nog plannen heb om te ondernemen. Dat kan niet goed samen met een full-time baan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar tot je fulltime moet gaan werken
Dan ik. Niet als mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef redboyke het volgende:
Ik haat het om een grammer nazi te zijn, maar laatst lijkt iedereen ik word met 'dt' te schrijven. Zijn jullie bezig met een complot?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha, ik wordt over 2 maanden 16!
Kleintje! Muhahaha![]()
Oh wauw, inderdaad! Ik had ernaar gezocht via het forum en kwam op 'n ander uit, goed gezien! Hier een linkje naar die waar de aankomende meet wordt besproken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Charlea het volgende:
MAAR er is dus een recent meetingtopic ontdekte ik zojuist? in de OP staat er nog één van februari ofzo. CONFUSION.
En morgen dan een foto van jou met je nieuwe pittige kapsel (zeggen dat het niet pittig is, maakt het dat nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Klipnap het volgende:
En nee, ik ga geen pics posten
Oh, morgen een nieuw kapsel, ben van plan het tot mijn kin te laten knippen, dus niet helemaal pittig
Waar gaat je essay over? Filosofie is awesomequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet nog:
-Geschiedenis werkstuk
-Nederlands boekverslag
-Filosofie essay
[ afbeelding ]
Hmm je hebt inderdaad meer huiswerk dan ik ooit heb gemaakt, terwijl ik N&T deedquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vwo C&M
En dat durven ze een pretpakket te noemen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:02 schreef Bakakame het volgende:
Ik zal ook een foto posten, maar dat moet wachten want ik zit op mn mobiel nu. Oh en.....
IK BEN JARIG!!![]()
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:35 schreef Lithia het volgende:
Leuk, die foto'sBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens snel achter die meet aangaan dan![]()
Het zou pas leuk zijn als je "raadt ik" had gezegdquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan ik. Niet als mij
[..]
Ik haat het om een grammer nazi te zijn, maar laatst lijkt iedereen ik word met 'dt' te schrijven. Zijn jullie bezig met een complot?
Overigens raad ik iedereen aan om goed zijn huiswerk te maken. Deze ervaringsdeskundige heeft het flink verknald.
Ik zal ook een foto posten, maar dat moet wachten want ik zit op mn mobiel nu. Oh en.....
IK BEN JARIG!!![]()
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
IK BEN JARIG!!![]()
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika zou je nu mogen drinken. Oh, en luchtvaart- en ruimtevaartkunde?
vet?
[ Bericht 0% gewijzigd door Charlea op 02-05-2012 11:47:42 ]
6 uur in de zomertijd en 5 uur in de wintertijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als je "raadt ik" had gezegd
En ik sliep bijna. Hoeveel tijd verschilt Curacao met NL?
Oh en Baka gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Mijn pa is filosoof en geeft er ook les inquote:Op woensdag 2 mei 2012 06:26 schreef Bakakame het volgende:
Waar gaat je essay over? Filosofie is awesomeVandaar ook dat het m'n minor is
Oh, even voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Charlea het volgende:
MAAR er is dus een recent meetingtopic ontdekte ik zojuist? in de OP staat er nog één van februari ofzo. CONFUSION.
Mijn essay gaat over opvoeding. We moesten commentaren van 2 filosofen erbij zetten en er een eigen conclusie uittrekken vóór 15 meiquote:Op woensdag 2 mei 2012 06:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh wauw, inderdaad! Ik had ernaar gezocht via het forum en kwam op 'n ander uit, goed gezien! Hier een linkje naar die waar de aankomende meet wordt besproken:
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
En dan vanaf pagina 3 ergens
[..]
En morgen dan een foto van jou met je nieuwe pittige kapsel (zeggen dat het niet pittig is, maakt het dat niet)? Of liever helemaal niet? (wat natuurlijk ook geen schande is)
[..]
Waar gaat je essay over? Filosofie is awesomeVandaar ook dat het m'n minor is
[..]
Hmm je hebt inderdaad meer huiswerk dan ik ooit heb gemaakt, terwijl ik N&T deed
Maar toch: Pretpakket
Het enige ds spel wat ik daadwerkelijk heb volgehouden en uitgespeeld. I'm a loser.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, even voor de duidelijkheid.
Er is nog geen datum geprikt voor de meet. Je hoeft je dus nog niet druk te maken
Wel leuk dat je ook Phoenix Wright zo leuk vindt. Ik heb de eerste 3 delen gespeeld.
Bewerkt, "nieuwe" staat in OPquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Charlea het volgende:
[..]
Het enige ds spel wat ik daadwerkelijk heb volgehouden en uitgespeeld. I'm a loser.
Ja maar dat is een recenter meeting topic dan die er in de OP stond, dus ik dacht gezien het topic van de OP, dat er compleet geen meetingplannen waren omdat dat topic zo oud was.
Nice, welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef .Cake. het volgende:
Ik zou vandaag Jormungand gaan kijken en boodschappen doen enzo.
Toen kwam de postbode met mijn nieuwe smartphone.
Toen was het zomaar een paar uur later.
Koning, een windowsphone. Goede keus!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
nokia lumia 710
ben nu aan het worstelen met contactlijsten en whatsapp enzo
Jormungand komt morgen heb ik besloten
Welke filosofen kies je en wat wordt je conclusie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn essay gaat over opvoeding. We moesten commentaren van 2 filosofen erbij zetten en er een eigen conclusie uittrekken vóór 15 mei
Ah, dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Charlea het volgende:
[..]
Het enige ds spel wat ik daadwerkelijk heb volgehouden en uitgespeeld. I'm a loser.
Ja maar dat is een recenter meeting topic dan die er in de OP stond, dus ik dacht gezien het topic van de OP, dat er compleet geen meetingplannen waren omdat dat topic zo oud was.
John Lockequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke filosofen kies je en wat wordt je conclusie?
Jazeker!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:57 schreef robin007bond het volgende:
Jullie lijken me overigens echt hele toffe gasten.
Bij veel van jullie had ik echt een ander beeld
Ook daar ben ik halverwege mee gekomen, maar toenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen.
Een heel leuk DS spel is trouwens 'The World Ends With You'. Ik denk dat je het zeker kan opbrengen die ook uit te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me too.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst aan deze man en daarna pas aan de filosoof.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:56 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ook daar ben ik halverwege mee gekomen, maar toenOh. Dit is heel herkenbaar. Veel anime begin ik mee, maar zet ik een tijdje op pauze. Een half jaar later en ik ben gelijk de draad kwijt. Vaak moet ik dan de anime weer opnieuw kijken. Met games komt het ook wel eens bij me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
me too.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst aan deze man en daarna pas aan de filosoof.![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef Bakakame het volgende:
Taart aan 't maken! Als 't een beetje lukt zal ik proberen 'n foto te maken
Dit is ook een first voor mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Zelf ben ik ontzettend slecht in koken. Of beter gezegd: ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd
Als vrouw vervul ik mijn plichten niet echt, aka ik kan voor geen meter koken. Jij wel? Ik hoop dat er iets moois uitkomt, I'm curious.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben blij te lezen dat je je realiseert dat je bepaalde plichten hebt. Maar je bent nog jong, genoeg tijd om eraan te werkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Als vrouw vervul ik mijn plichten niet echt, aka ik kan voor geen meter koken. Jij wel? Ik hoop dat er iets moois uitkomt, I'm curious.
vrouw moet voor eten zorgen, koken hoeft niet perse toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Als vrouw vervul ik mijn plichten niet echt, aka ik kan voor geen meter koken. Jij wel? Ik hoop dat er iets moois uitkomt, I'm curious.
Mijn geheim ik zal nooit aan dergelijke plichten voldoen en een degelijke huisvrouw worden. Dus dan maar plan B; genoeg geld verdienen dat ik mensen in kan huren die het voor me doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ben blij te lezen dat je je realiseert dat je bepaalde plichten hebt. Maar je bent nog jong, genoeg tijd om eraan te werken
Oh wacht. Op hetzelfde moment gepost, lol. Of een man zoeken die dat soort dingen doet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Charlea het volgende:
[..]
Mijn geheim ik zal nooit aan dergelijke plichten voldoen en een degelijke huisvrouw worden. Dus dan maar plan B; genoeg geld verdienen dat ik mensen in kan huren die het voor me doen
wacht maar tot je op jezelf woontquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Charlea het volgende:
[..]
Mijn geheim ik zal nooit aan dergelijke plichten voldoen en een degelijke huisvrouw worden. Dus dan maar plan B; genoeg geld verdienen dat ik mensen in kan huren die het voor me doen
Idd dan voel ik me zo.. useless. Maar onder het mom van emancipatie probeer ik m'n gebrek aan huishoudskills goed te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb ook nog nooit gekookt. En in anime staan meisjes altijd vroeg op om bento's te maken voor de jongens
De magnetron is een prachtige uitvinding. Including de draadloze stofzuigert.quote:
Ben je een vrouw dan o_o? Sorry ik zag je eerste post niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Easymodo het volgende:
Gee, sure is boring here:
[..]
Oh wacht. Op hetzelfde moment gepost, lol. Of een man zoeken die dat soort dingen doet.
Ik ben geen vrouw, ik verwees naar jou. Ik heb je gisteren nog mijn foto laten zien. Je wou toch niet zeggen dat ik op een trap lijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef Charlea het volgende:
[..]
Idd dan voel ik me zo.. useless. Maar onder het mom van emancipatie probeer ik m'n gebrek aan huishoudskills goed te praten.
[..]
De magnetron is een prachtige uitvinding. Including de draadloze stofzuigert.
[..]
Ben je een vrouw dan o_o? Sorry ik zag je eerste post niet.
Ja ik wist dus niet meer uit m'n geheugen wie jij nou was dus mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik verwees naar jou. Ik heb je gisteren nog mijn foto laten zien. Je wou toch niet zeggen dat ik op een trap lijk?
Ik voel me juist superieur aan die veredelde slaven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef Charlea het volgende:
[..]
Idd dan voel ik me zo.. useless. Maar onder het mom van emancipatie probeer ik m'n gebrek aan huishoudskills goed te praten.
Dat zal ik nooit meemaken. Ook niet het kaartje met: Meet me under the sakura treesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb ook nog nooit gekookt. En in anime staan meisjes altijd vroeg op om bento's te maken voor de jongens
Meeste reactie images haal ik van /a/quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef Charlea het volgende:
Animerelated; weet iemand waar je goeie reaction images kan vinden? Ik heb er veel te weinig in m'n opgespaarde foldertje :c
Of bouwt iedereen een verzameling op door alles te saven wat hij/zij tegenkomt?
Oh oh, en leest iemand hier de AniWay?
LOL, je bent niet de eerste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja ik wist dus niet meer uit m'n geheugen wie jij nou was dus mijn welgemeende excuses.
Een man die dat voor je doet, als in geld verdienen of schoonmaken enzo?
Ik meende het ook niet helemaal serieus.. maar het is nog steeds kneuzig als je er zelfs in slaagt pasta verkeerd te koken of browniedeeg over jezelf heen te gooien boven je hoofd als een soort douche (de oven was hoog). Vrouw of nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik voel me juist superieur aan die veredelde slaven.
Oh, ik vroeg mijn vader (die niets van FOK! oid weet) wat hij van mijn kapsel vond. Zegt hij ''lekker pittig''!
/a/ it is. Who knows, misschien komt er binnenkort een lief klein meisje uit de lucht vallen wat bereid is je lunch klaar te maken in ruil voor je charmes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit meemaken. Ook niet het kaartje met: Meet me under the sakura trees
[..]
Meeste reactie images haal ik van /a/
Heb een paar bladen gelezen, maar het grootste gedeelte interesseert me niet echt. Wel ben ik 'Solanin' gelezen, 1 van mijn favoriete manga.
[..]
LOL, je bent niet de eerste.
Beiden.
Wat voor taart?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef Bakakame het volgende:
Luiwammes,op kookcursus jij!Of leer het van andere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Gewoon doen,k was zelf 8 jaar oud(!),toen ging ik voor het eerst koken(thuis dan).quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Zelf ben ik ontzettend slecht in koken. Of beter gezegd: ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef Charlea het volgende:
Stiekem weet hij alles van korte pittige kapsels. I demand a pic.
je wil serieus beweren dat je pasta verknalt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet helemaal serieus.. maar het is nog steeds kneuzig als je er zelfs in slaagt pasta verkeerd te koken of browniedeeg over jezelf heen te gooien boven je hoofd als een soort douche (de oven was hoog). Vrouw of niet
Stiekem weet hij alles van korte pittige kapsels. I demand a pic.
die 2de is leuker...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met deze lengte
[ afbeelding ]
En eerst had ik zoals die linker
[ afbeelding ]
Nee, niet de kleur!
Kyou > Sakura > Ryouquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet de kleur!
Dat is gewoon een schattig/leuk kapsel c: niks te kort en pittig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet de kleur!
Mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schattig/leuk kapsel c: niks te kort en pittig.
Ja. Of ik gooi er perongeluk een bak suiker in ipv zout, heel slapstick, of een heel bouillonblokje ipv minder, of te weinig water, of ik laat het te lang koken, of ik gooi het over mezelf heen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je wil serieus beweren dat je pasta verknalt?
overigens kook ik nauwelijks.. en als ik al kook zijn het niet de meest ingewikkelde dingen (pasta b.v. , met redelijk kant en klare saus, alleen nog wat groente en vlees erbij..)
hoewel je het gooien van spullen aan ADD kan toeschrijven: het te lang laten koken, teveel/weinig water e.d. zijn daar IMHO toch wat minder makkelijk onder te gooien.. (maar das mijn menig maar)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja. Of ik gooi er perongeluk een bak suiker in ipv zout, heel slapstick, of een heel bouillonblokje ipv minder, of te weinig water, of ik laat het te lang koken, of ik gooi het over mezelf heen.
ADD = motorisch ook niet helemaal 100 procent dus zonder pilletjes is dit veel erger, maar als het MOET dan kook ik wel. Anders gaat m'n voorkeur uit naar makkelijke dingen/kant en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik maak zelf elke week mijn huis schoon en vrouwen die nog nooit gekookt hebben.....moeten even moeder/oma vragen voor een cursus!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ja ik wist dus niet meer uit m'n geheugen wie jij nou was dus mijn welgemeende excuses.
Een man die dat voor je doet, als in geld verdienen of schoonmaken enzo?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net de OVA 'gyo' gezien, de animatie van een van mijn favoriete mangakas Junji Ito. Het was niet heel bijzonder, animatie was goed maar het was redelijk saai.
Iemand dit gezien, of iemand fan van Ito. Eerder was het kennelijk niemandHij maakt echt gave shit, vooral zijn korte verhalen zijn echt bizar en erg mooi getekend.
Gyo is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt inderdaad niet onder de noemer 'vlot en pittig'.quote:
nu al naar bed?.. pfftquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef Easymodo het volgende:
Oh shit, wat heb ik net gekeken. Miku Miku Dance Dissidia FINAL FANTASY
Mijn lichaam was hier niet klaar voor. Nu naar bed.
school rumble... ergens rond 2006 gezien, dus weer even geledenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin wil mee naar Tsunacon '13![]()
Al heeft ze een hekel aan Madoka, K-ON en dango's
Oja, wie heeft hier nog meer School Rumble gezien? Als je van Nichijou en rom coms houdt kan ik hem zeker aanraden!
Ja ik ook twee jaar geleden maar hij is echt goed en niemand op FOK! heeft het eroverquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
school rumble... ergens rond 2006 gezien, dus weer even geleden
Op myanimelist heeft hij een 6 wat enorm laag is voor die site.quote:
Ik heb wel weer zin in een school serie maar...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin wil mee naar Tsunacon '13![]()
Al heeft ze een hekel aan Madoka, K-ON en dango's
Oja, wie heeft hier nog meer School Rumble gezien? Als je van Nichijou en rom coms houdt kan ik hem zeker aanraden!
Ik heb alleen Gyo van hem gezien, en dan alleen voor de wtf-factorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op myanimelist heeft hij een 6 wat enorm laag is voor die site.
Ik vind Gyo bij lange na niet het beste werk van Junji hoor
Gyo is zijn enige animé adaptiequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gyo van hem gezien, en dan alleen voor de wtf-factor
ik vond em, dacht ik. wel leuk maar, als ik er zo aan terug denk, ga ik mij ook ergens aan irriteren, geen idee waar aan, maar er was kennelijk toch iets negatiefsquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik ook twee jaar geleden maar hij is echt goed en niemand op FOK! heeft het erover
Welke outfits vind je dan wel leuk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een school serie maar...
De school outfits zien er niet leuk uit...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
Dit vat heel School Rumble samenTeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hoop personages:')
Vooral de curry staat er droog bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tering
Wel een hoop personages
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
Dit vat heel School Rumble samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., waren er zoveel personages? damn
en die curry![]()
De gehele serie (+ seizoen 2 en 3 dus) heeft al die personages jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..], waren er zoveel personages? damn
en die curry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar stoorde ik me ook aan. Maar oppertsundere Eri maakt alles goed vind ik
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De gehele serie (+ seizoen 2 en 3 dus) heeft al die personages ja
En ik denk dat ik al weet waar je je aan ergerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar stoorde ik me ook aan. Maar oppertsundere Eri maakt alles goed vind ik
Er was wél vooruitgang! Langzaam maar zeker gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, misschien niet helemaal. Maar toch. Ik heb de serie ongeveer anderhalf keer gezien (niet elke aflevering twee keer) maar élk stukje dat ik zie herken ik.
Het fietsstuk. Het stuk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik gebruik m'n labeltje niet als excuus, hoewel het een fysieke aandoening is,quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hoewel je het gooien van spullen aan ADD kan toeschrijven: het te lang laten koken, teveel/weinig water e.d. zijn daar IMHO toch wat minder makkelijk onder te gooien.. (maar das mijn menig maar)
maar er is een verband tussen wanneer ik m'n pillen wel en niet neem en hoevaak ik dingen vergeet/omstoot/kwijtmaak. (sleutels in de koelkast terugvinden, constant compleet vergeten wat ik aan het doen was, uit het niets dingen laten vallen)
Maar als ik ze wèl neem, kan ik me, zo heb ik gemerkt, beter focussen op veel taken tegelijk zoals koken, ipv alles te verpesten. Maar dat is niet nodig gezien ik nog bij m'n ouders woon en mijn moeder kookt voor ons.
Anyway, nu bij Mirai Nikki ep 5. Is er iemand die het ook kijkt?![]()
Ik heb gekookt. Ik faal er gewoon in. Ik kan niet goed op 3 dingen tegelijk letten, en het is ook vooral een interpretatie-iets. Als er in een recept staat van 'even laten sudderen' ofzo, dan verschilt het per keer hoe lang dat is, en wanneer je moet stoppen enzo. Als je ervaring hebt weet je dat natuurlijk ook na trial and error maar je moet er ook gevoel voor hebben. En als ik niet een overduidelijk stappenplan heb (hoe autistisch dit ook klinkt) mislukt het vaak omdat ik de taken gewoon verkeerd uitvoerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik maak zelf elke week mijn huis schoon en vrouwen die nog nooit gekookt hebben.....moeten even moeder/oma vragen voor een cursus!!
* Blue_Panther_Ninja heeft 2 jaar en 7 maanden gewerkt als schoonmaker in een Keurslagerij
Maar ik help m'n lieftallige ouders met technische problemen en aansluiting van het internet etc. zoals het een goede dochter betaamt, dus ze zijn allang blij.
You're the opposite of me![]()
![]()
mirai nikki pas helemaal afgekeken, was best vermakelijke serie..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n labeltje niet als excuus, hoewel het een fysieke aandoening is,
maar er is een verband tussen wanneer ik m'n pillen wel en niet neem en hoevaak ik dingen vergeet/omstoot/kwijtmaak. (sleutels in de koelkast terugvinden, constant compleet vergeten wat ik aan het doen was, uit het niets dingen laten vallen)
Maar als ik ze wèl neem, kan ik me, zo heb ik gemerkt, beter focussen op veel taken tegelijk zoals koken, ipv alles te verpesten. Maar dat is niet nodig gezien ik nog bij m'n ouders woon en mijn moeder kookt voor ons.
Anyway, nu bij Mirai Nikki ep 5. Is er iemand die het ook kijkt?![]()
interpetatie verschil.. dat heb ik altijd met m'n ma als ik wat op het vuur heb staan: zei zegt: zet dat vuur lager..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb gekookt. Ik faal er gewoon in. Ik kan niet goed op 3 dingen tegelijk letten, en het is ook vooral een interpretatie-iets. Als er in een recept staat van 'even laten sudderen' ofzo, dan verschilt het per keer hoe lang dat is, en wanneer je moet stoppen enzo. Als je ervaring hebt weet je dat natuurlijk ook na trial and error maar je moet er ook gevoel voor hebben. En als ik niet een overduidelijk stappenplan heb (hoe autistisch dit ook klinkt) mislukt het vaak omdat ik de taken gewoon verkeerd uitvoer
Maar ik help m'n lieftallige ouders met technische problemen en aansluiting van het internet etc. zoals het een goede dochter betaamt, dus ze zijn allang blij.
You're the opposite of me
ik zeg: dit is middelmatig vuur zoals beschreven...
uiteindelijk komt het er bij mij opneer dat ik er echt bij moet blijven om te voorkomen dat het aanbrandt![]()
![]()
WANTquote:
De dag dat ik complete kyarabenkunstwerken maak voor de kinderen die ik nooit zal krijgen, is de dag dat jullie trots op me kunnen zijn.![]()
Pfff, de AniWay. Je moet de Animees lezen, da's pas kwaliteit!quote:
Over Animees gesproken, Jormungand staat daar ook al een tijdje op!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:15 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die het misschien hebben gemist: Jormungand is niet verkeerd.![]()
En ja die serie is best vet.
Ik snap mijn nieuwe smartphone nog niet helemaal en mijn dag is ook niet helemaal gegaan zoals ik had gepland. Wel erg gezellig. Morgen tijd om de laatste Jormungand te recenseren als iemand er op zit te wachten, plus verder met het uitvogelen van de mobiel.
Fijn speelgoed is fijn.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er was wél vooruitgang! Langzaam maar zeker gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, misschien niet helemaal. Maar toch. Ik heb de serie ongeveer anderhalf keer gezien (niet elke aflevering twee keer) maar élk stukje dat ik zie herken ik.
Het fietsstuk. Het stuk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Harry McKenzieen het boks/worstelmeisje met haar masker
Heb je de manga ook gelezen? Die vind ik het best eigenlijken dan het einde van School Rumble X erbij, want het originele einde zuigt
![]()
![]()
Heb de eerste twee delen van de manga gelezen dus het begin was nogal voorspelbaar en voor mij saai, maar da's nogal logisch. Wel mooie OP (:quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mirai nikki pas helemaal afgekeken, was best vermakelijke serie..
En over dat koken, dat heb ik dus ook. Ik kan wèl sla en komkommer en tomaat (mjumjum) enzo klaarmaken, obviously, en dingen de juiste tijd in de magnetron pleuren, dus dat komt vast goed.![]()
Niet eens een verkapte reclamepost. Ik bekijk de site af en toe ja, is hij volledig van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Pfff, de AniWay. Je moet de Animees lezen, da's pas kwaliteit!
[..]
Over Animees gesproken, Jormungand staat daar ook al een tijdje op!![]()
En ja die serie is best vet.
Ik snap mijn nieuwe smartphone nog niet helemaal en mijn dag is ook niet helemaal gegaan zoals ik had gepland. Wel erg gezellig. Morgen tijd om de laatste Jormungand te recenseren als iemand er op zit te wachten, plus verder met het uitvogelen van de mobiel.
Fijn speelgoed is fijn.?
Dat ken ik, toen ik m'n htc had was ik gewoon uren bezig met alles ontdekken en uitvinden en dan was het ineens een halve dag verder. Ontdek nog steeds nieuwe dingen.
Zal Jormungand toevoegen aan m'n (ellenlange) plan to watch lijst.![]()
ik vind tomaat in blokjes snijden altijd verdomde klotequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef Charlea het volgende:
[..]
Heb de eerste twee delen van de manga gelezen dus het begin was nogal voorspelbaar en voor mij saai, maar da's nogal logisch. Wel mooie OP (:
En over dat koken, dat heb ik dus ook. Ik kan wèl sla en komkommer en tomaat (mjumjum) enzo klaarmaken, obviously, en dingen de juiste tijd in de magnetron pleuren, dus dat komt vast goed.
(geldt overigens voor heel veel dingen die in blokjes moeten..)
doe ik liever in een keukenmachine, maar dan zijn het geen blokjes meer![]()
![]()
Als ik bezig ben met mijn desktop en kook op hetzelfde moment,merk ik niks eens!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb gekookt. Ik faal er gewoon in. Ik kan niet goed op 3 dingen tegelijk letten, en het is ook vooral een interpretatie-iets. Als er in een recept staat van 'even laten sudderen' ofzo, dan verschilt het per keer hoe lang dat is, en wanneer je moet stoppen enzo. Als je ervaring hebt weet je dat natuurlijk ook na trial and error maar je moet er ook gevoel voor hebben. En als ik niet een overduidelijk stappenplan heb (hoe autistisch dit ook klinkt) mislukt het vaak omdat ik de taken gewoon verkeerd uitvoer
You're the opposite of me![]()
![]()
Jormungand heeft pas 3 afleveringen uit, dus als je nu kijkt, kun je gewoon wekelijks één aflevering kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Charlea het volgende:
[..]
Niet eens een verkapte reclamepost. Ik bekijk de site af en toe ja, is hij volledig van jou?
Dat ken ik, toen ik m'n htc had was ik gewoon uren bezig met alles ontdekken en uitvinden en dan was het ineens een halve dag verder. Ontdek nog steeds nieuwe dingen.
Zal Jormungand toevoegen aan m'n (ellenlange) plan to watch lijst.![]()
![]()
Ja? Iemand van buiten FOK! (relatief nieuw iig) bekijkt mijn site?! *glinsterende puppy ogen*quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Charlea het volgende:
[..]
Niet eens een verkapte reclamepost. Ik bekijk de site af en toe ja, is hij volledig van jou?
Zal Jormungand toevoegen aan m'n (ellenlange) plan to watch lijst.
En ja, de site is volledig van mij, tenminste momenteel. Eerst poste Bakakame ook nog wel eens wat maar die heeft het te druk met de studie op het moment dus zal hij de komende tijd weinig tot geen toegevoegde waarde hebben. Hoewel ik nog wel zit te wachten op een zekere recensie *kuch*voorheteindevanhetseizoen*kuch*ANIMEES.
- Scamp![]()
4quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jormungand heeft pas 3 afleveringen uit, dus als je nu kijkt, kun je gewoon wekelijks één aflevering kijkenANIMEES.
- Scamp![]()
Dit doet me denken aan een vreselijke tellsell blokjessnijdercommercial die ik had gekeken op een veel te saaie zondagmiddag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind tomaat in blokjes snijden altijd verdomde klote
(geldt overigens voor heel veel dingen die in blokjes moeten..)
doe ik liever in een keukenmachine, maar dan zijn het geen blokjes meerMooie site, my compliments *aai* vooral dat je eps recenseert ipv hele seizoenen. En je doet het goed ook. Maar is dat geen vreselijk werk in je eentje? I'd volunteer als ik geen belabberde schrijfster was en niet zo druk met school was na deze vakantie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja? Iemand van buiten FOK! (relatief nieuw iig) bekijkt mijn site?! *glinsterende puppy ogen*
En ja, de site is volledig van mij, tenminste momenteel. Eerst poste Bakakame ook nog wel eens wat maar die heeft het te druk met de studie op het moment dus zal hij de komende tijd weinig tot geen toegevoegde waarde hebben. Hoewel ik nog wel zit te wachten op een zekere recensie *kuch*voorheteindevanhetseizoen*kuch*![]()
Heb ik ook, maar ligt gewoon aan het recept dat je kiest om iets te maken. En er staan altijd genoeg andere (duidelijkere) recepten voor hetzelfde gerecht op internet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Charlea het volgende:
[..]
You're the opposite of me
Maar daarnaast, iets als nasi oid is goed te doen:
Rijst moet net zo lang in kokend water als het duurt om blokjes kip goed te maken (ongeveer 10 minuten). (Hierdoor hoef je dus niet op twee dingen tegelijk te letten)
Dan haal je de rijst van 't vuur af, evt giet je 't water af, en voeg je de groenten bij het vlees.
Ongeveer 3 minuten op laten staan en dan alles bij elkaar en TADA![]()
![]()
Die heb ik maar hij is, vind ik, nog te klein om überhaupt hier gementioned te mogen worden ):quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Klipnap het volgende:
Charlea, moet je MAL als je die hebt trouwens in de volgende OP? Nu is het te laat![]()
Zeg maar tegen een dyslect hoe makkelijk het is om te spellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ligt gewoon aan het recept dat je kiest om iets te maken. En er staan altijd genoeg andere (duidelijkere) recepten voor hetzelfde gerecht op internet.
Maar daarnaast, iets als nasi oid is goed te doen:
Rijst moet net zo lang in kokend water als het duurt om blokjes kip goed te maken (ongeveer 10 minuten). (Hierdoor hoef je dus niet op twee dingen tegelijk te letten)
Dan haal je de rijst van 't vuur af, evt giet je 't water af, en voeg je de groenten bij het vlees.
Ongeveer 3 minuten op laten staan en dan alles bij elkaar en TADA
Nee, ik kán het vast wel. Maar de tijden waarop het van me gevraagd werd bleek ik toch weinig talent te hebben voor koken. Jullie zijn welkom ooit mij een cursus te geven![]()
![]()
Haha, bedankt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef Charlea het volgende:
Mooie site, my compliments *aai* vooral dat je eps recenseert ipv hele seizoenen. En je doet het goed ook. Maar is dat geen vreselijk werk in je eentje? I'd volunteer als ik geen belabberde schrijfster was en niet zo druk met school was na deze vakantie.![]()
En ja, het is soms best wel veel werk in mijn eentje, maar het trieste feit is dat ik op dit moment geen flikker te doen heb want ik ben een (onvrijwillige) NEET, dus ik heb in principe alle tijd van de wereld. Soms heb ik er ook niet echt zin in maar goed, iedereen heeft op zijn werk wel eens goede en slechte dagen toch?ANIMEES.
- Scamp![]()
Join dan iig de FOK!-club uit de OPquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef Charlea het volgende:
[..]
Die heb ik maar hij is, vind ik, nog te klein om überhaupt hier gementioned te mogen worden ):![]()
![]()
Ah, that sucks :/ Nou je maakt tenminste van je hobby (neem ik aan) ongeveer je werk, en je doet het goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, bedankt!![]()
En ja, het is soms best wel veel werk in mijn eentje, maar het trieste feit is dat ik op dit moment geen flikker te doen heb want ik ben een (onvrijwillige) NEET, dus ik heb in principe alle tijd van de wereld. Soms heb ik er ook niet echt zin in maar goed, iedereen heeft op zijn werk wel eens goede en slechte dagen toch?
Succes verder ^^Net gedaanquote:![]()
![]()
Nou vooruit, nog één biertje dan! En Jormungand kijken. En dan slapen. Of iig, in bed met mijn nieuwe phone spelen
ANIMEES.
- Scamp![]()
Kun je er anime op kijken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:39 schreef .Cake. het volgende:
Nou vooruit, nog één biertje dan! En Jormungand kijken. En dan slapen. Of iig, in bed met mijn nieuwe phone spelen![]()
![]()
Als je de bestanden erop zet wel O: Weet niet of er een crunchyroll app voor nokia is. Het is ook nogal vervelend om voor elke ep een lieftallige familie te zien die ontdekt hoe geweldig de Prius V is.quote:![]()
![]()
Waarom perse crunchyroll??quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Charlea het volgende:
[..]
Als je de bestanden erop zet wel O: Weet niet of er een crunchyroll app voor nokia is. Het is ook nogal vervelend om voor elke ep een lieftallige familie te zien die ontdekt hoe geweldig de Prius V is.![]()
![]()
Vast wel.quote:
Zat er stiekem wel aan te denken om ook manga te proberen. Lijkt zoiets me wel een goed platform voor. Heb ik iets te doen in de trein of als ik Garderobe zit op een rustige avond werken.
Iig, tijd om te maffen, ik spreek u allen later. Tenzij ik straks in bed lig en besluit om de site te bezoeken vanaf mijn neues Schmerz TelefonANIMEES.
- Scamp![]()
Trouwfeest van 28 april j.l: 30 pics(10%) geüpload ,nog 290 pics(90%) te gaan........ op Facebook.
En meeste moet ik ook nog eens omdraaien.
Ik heb sinds vorige week woensdag geen anime gekeken!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-05-2012 01:28:47 ]![]()
Godsamme. Het internet is hier zo slecht. Ik word er gewoon echt chagrijnig van.
Je betaalt hier dus per uur, maar als het internet er uit ligt ben je nog wel ingelogd. Omdat je geen internet hebt kun je ook niet meer uitloggen en je betaalt dan dus gewoon voor tijd die je niet op internet zit
Daarnaast hebben ze de router helemaal verstopt waardoor ik ook niet de mogelijkheid heb om bepaalde problemen te verhelpen.
Er is ook nog eens dichtbij mijn opa en oma ingebroken. Ik vind het best een eng idee. Ze zijn niet zo weerbaar meer.
Ik haat het echt om op vakantie te zijn. Je doet een stap terug in luxe en daar betaal je dan ook nog eens voor.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 03:52:55 ]![]()
Dat kan zo'n beetje met iedere telefoon die een beeldscherm heeft.quote:
Op hele oude mobieltjes gewoon in een .3gp container.![]()
![]()
Ik vind de huidige smartphones net wat te klein om goed manga te lezen. Een tablet lijkt me daar echt ideaal voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vast wel.
Zat er stiekem wel aan te denken om ook manga te proberen. Lijkt zoiets me wel een goed platform voor. Heb ik iets te doen in de trein of als ik Garderobe zit op een rustige avond werken.
Iig, tijd om te maffen, ik spreek u allen later. Tenzij ik straks in bed lig en besluit om de site te bezoeken vanaf mijn neues Schmerz Telefon
Mirai Nikki moet ik ook nog verder kijken. Heb hem tijdelijk op pauze gezet, want het begon een beetje achteruit te gaan. Yuno
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 03:44:21 ]![]()
Zelfde idee hier, manga lees ik toch liever fatsoenlijk zonder elke panel apart te moeten scrollenquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de huidige smartphones net wat te klein om goed manga te lezen. Een tablet lijkt me daar echt ideaal voor.
Mirai Nikki moet ik ook nog verder kijken. Heb hem tijdelijk op pauze gezet, want het begon een beetje achteruit te gaan. Yuno![]()
![]()
dat ligt er helemaal aan waar je naartoe gaat en hoeveel je ervoor betaald..quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:37 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme. Het internet is hier zo slecht. Ik word er gewoon echt chagrijnig van.
Je betaalt hier dus per uur, maar als het internet er uit ligt ben je nog wel ingelogd. Omdat je geen internet hebt kun je ook niet meer uitloggen en je betaalt dan dus gewoon voor tijd die je niet op internet zit
Daarnaast hebben ze de router helemaal verstopt waardoor ik ook niet de mogelijkheid heb om bepaalde problemen te verhelpen.
Er is ook nog eens dichtbij mijn opa en oma ingebroken. Ik vind het best een eng idee. Ze zijn niet zo weerbaar meer.
Ik haat het echt om op vakantie te zijn. Je doet een stap terug in luxe en daar betaal je dan ook nog eens voor.
laatste hotel/appartement dat ik in zat was van alle luxe voorzien(incl bedraad hi-speed internet, gratis)
![]()
Dubai voor luxe en Tokyo voor internet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat het echt om op vakantie te zijn. Je doet een stap terug in luxe en daar betaal je dan ook nog eens voor.![]()
Ik heb mij prima vermaakt met Gyoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op myanimelist heeft hij een 6 wat enorm laag is voor die site.
Ik vind Gyo bij lange na niet het beste werk van Junji hoor![]()
![]()
Een Jaarabonnement genomen. Één nummer binnen. Op the Legend of the Galactic Heroes-recensie na vond ik de strip van Aimée de Jongh het amusantste. Als ik een nummer tegen kom waar de strip het amusantste is dan weet ik zeker dat ik het abonnement niet verleng. En door verdomd overduidelijke stijlfouten heb ik zelfs nog even overwogen om op de proeflezer vacature te reageren.quote:Kyou draagt haar haarlint aan de rechterkant (haar linkerkant). Dat meisje moet Ryou voorstellen! Ze lijkt niet zo erg omdat geen disproportioneel grote ogen, geen puntige kin en wel een neus heeft. Kyou fanboyisme voor de winstquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kyou > Sakura > Ryou
Nog steeds cute en niet pittig!Ik sla ze niet op en google ze als ik er een nodig heb. Dat was problematisch op /a/. Al heb ik wel nog ergens op een harde schijf een kleine gigabyte aan Soul Eater plaatjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik een hele folder met reaction images. Misschien zet ik hem ooit op Dropbox voor jullie.
Koken is aanwijzingen opvolgen. Zo simpel is dat. Als je dat niet kan moet je bij jezelf te rade gaan.quote:En koken is inderdaad overrated. Wij hebben vroeger een schoonmaker gehad, maar koken kon ze ook niet voor ons doen. Later wil ik een gastarbeider voor me laten koken, uiteraard wel tegen een marktconform loon. Een vrouw hoeft voor mij ook niet te koken. Als ik het niet kan vind ik het onredelijk om het ook van de partner te verwachten.quote:SPOILER: minieme Space Brothers episode 5 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn deze notities afgezien van de spelfouten grammaticaal correct? Ik zou ze namelijk anders opstellen en ook de vertaling van de Japanse vertaling is anders en wel hoe ik het zou opstellen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Voor android is de enige animekijkapp crunchyroll >:(quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom perse crunchyroll??![]()
Dat wist ik, heb nooit gezegd dat dat Kyou wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kyou draagt haar haarlint aan de rechterkant (haar linkerkant). Dat meisje moet Ryou voorstellen! Ze lijkt niet zo erg omdat geen disproportioneel grote ogen, geen puntige kin en wel een neus heeft. Kyou fanboyisme voor de winst.
![]()
I feel your pain. Vorig jaar in gran canaria. superheet, in the middle of nowhere, WiFi was gratis maar alléén in de lobby dus je moest om het uur daar een wifiticket halen en daar zitten. Ik heb 7 jaar op Aruba gewoond, vind de zee helemaal niet zo spectaculair en mijn ouders wilden niks doen behalve wandelen :p leuk als zij dat leuk vinden maar laat mij dan thuis, iets in Nederland doen ofzo. Of een echt mooie reis naar landen die ik nog nooit heb gezien ipv standaard toeristenreisje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:37 schreef robin007bond het volgende:
Einde rant. Btw ben ik nu ook.. Hiiro no Kakera? Aan het kijken. Kwam toevallig tegen, ik heb altijd tijd voor een nieuwe reverse harem![]()
![]()
O verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat wist ik, heb nooit gezegd dat dat Kyou was.
Waar denk je aan? is nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Charlea het volgende:
[..]
Of een echt mooie reis naar landen die ik nog nooit heb gezien“An interesting thing is a good thing.”![]()
stippel zelf routes uit! dan kan je overal gaan en staan waar je wiltquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Charlea het volgende:
[..]
I feel your pain. Vorig jaar in gran canaria. superheet, in the middle of nowhere, WiFi was gratis maar alléén in de lobby dus je moest om het uur daar een wifiticket halen en daar zitten. Ik heb 7 jaar op Aruba gewoond, vind de zee helemaal niet zo spectaculair en mijn ouders wilden niks doen behalve wandelen :p leuk als zij dat leuk vinden maar laat mij dan thuis, iets in Nederland doen ofzo. Of een echt mooie reis naar landen die ik nog nooit heb gezien ipv standaard toeristenreisje.reverse harems, tis weer eens wat anders, daar zijn volgens mij niet zo heel veel series van.. (of ik ken ze niet of ik beoordeel ze niet als reverse harem..)quote:Einde rant. Btw ben ik nu ook.. Hiiro no Kakera? Aan het kijken. Kwam toevallig tegen, ik heb altijd tijd voor een nieuwe reverse harem![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee. De eerste zin moet anders, iets van I am going to go, I am going to, I will be going to, I went to, etc.SPOILER: minieme Space Brothers episode 5 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn deze notities afgezien van de spelfouten grammaticaal correct? Ik zou ze namelijk anders opstellen en ook de vertaling van de Japanse vertaling is anders en wel hoe ik het zou opstellen.
De rest klinkt awkward maar is volgens mij niet écht fout.
Oh behalve misschien take breakfast, volgens mij is dat geen Engelse uitdrukking![]()
![]()
Meisjes die veel jongens krijgen? Nooit gezien, moet ik zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
reverse harems, tis weer eens wat anders, daar zijn volgens mij niet zo heel veel series van.. (of ik ken ze niet of ik beoordeel ze niet als reverse harem..)![]()
![]()
er blijkt een MAL club van te bestaan: http://myanimelist.net/clubs.php?cid=688quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Meisjes die veel jongens krijgen? Nooit gezien, moet ik zien![]()
Zal ik je wat vertellen. Een neef van me heeft een relatie gehad met die Aimée. Nu zijn ze gewoon vriendenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Jaarabonnement genomen. Één nummer binnen. Op the Legend of the Galactic Heroes-recensie na vond ik de strip van Aimée de Jongh het amusantste. Als ik een nummer tegen kom waar de strip het amusantste is dan weet ik zeker dat ik het abonnement niet verleng. En door verdomd overduidelijke stijlfouten heb ik zelfs nog even overwogen om op de proeflezer vacature te reageren.![]()
![]()
Waarom komt mij die naam me bekend voor? Oh wacht, zij maakt toch strips voor de metro?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen. Een neef van me heeft een relatie gehad met die Aimée. Nu zijn ze gewoon vrienden![]()
Maar op Android heb je ook gewoon Flash.Dus de meeste streamingsites doen het ook gewoon. Daarnaast kun je met MX-player bijna alle gedownloade bestanden afspelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
Voor android is de enige animekijkapp crunchyroll >:(Helemaal mee eens. Wandelen vind ik ook altijd zo vreselijk. Ik zit liever gewoon in de airco, want het klimaat kan ik echt niet aan wennen. Ik zou wel een keer naar de VS op vakantie willen gaan, of Japan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Charlea het volgende:
[..]
I feel your pain. Vorig jaar in gran canaria. superheet, in the middle of nowhere, WiFi was gratis maar alléén in de lobby dus je moest om het uur daar een wifiticket halen en daar zitten. Ik heb 7 jaar op Aruba gewoond, vind de zee helemaal niet zo spectaculair en mijn ouders wilden niks doen behalve wandelen :p leuk als zij dat leuk vinden maar laat mij dan thuis, iets in Nederland doen ofzo. Of een echt mooie reis naar landen die ik nog nooit heb gezien ipv standaard toeristenreisje.
Einde rant. Btw ben ik nu ook.. Hiiro no Kakera? Aan het kijken. Kwam toevallig tegen, ik heb altijd tijd voor een nieuwe reverse haremLaat ik eerlijk zijn: ik kan gewoon slecht tegen veranderingen in mijn vaste routine en omgevingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan waar je naartoe gaat en hoeveel je ervoor betaald..
laatste hotel/appartement dat ik in zat was van alle luxe voorzien(incl bedraad hi-speed internet, gratis)
![]()
![]()
wat zou je daar doen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik zou wel een keer naar de VS op vakantie willen gaan, of Japan.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: