Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef Qunix het volgende:
Hebben ze in Curaçao eigenlijk Koninginnedag?
Dat heeft verschillende redenen. Boku no Pico is de beste troll ooit. Evangelion en Legend of the Galactic Heroes zijn klassiekers en Clannad is de beste drama ooit.quote:Op maandag 30 april 2012 15:28 schreef .Cake. het volgende:
Wat mij opvalt is dat Robin het heeft over smaak verbreden maar ik heb geloof ik vooral/alleen de woorden LotGH, Boku no Pico, Evangelion en Clannad gelezen uit zijn mond de laatste 10 topics in deze reeks
quote:
?quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik wel moet toegeven is dat de originele Clannad niet heel bijzonder is. Gewoon een goede highschool drama, maar niet echt een klassieker.
Ik hou van jouw onderschrift!quote:
Clannad ~After Story~ bedoel ik dan he. De originele Clannad is inderdaad een goede highschool drama, maar geen klassieker.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 18:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wil je een contract met me sluiten? Dan krijg je hem ook.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Mijn zusje vindt Kyubei helemaal schattig.
Die klopt niet. Ze had een contract met hem en toch gebeurde het.quote:
Or moet vervangen worden door and denk ik.quote:Op maandag 30 april 2012 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die klopt niet. Ze had een contract met hem en toch gebeurde het.
3/10
Vraag het haarquote:Op maandag 30 april 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze UI van Chai komt toch echt uit Azumanga Daioh, of niet?
Jaquote:Op maandag 30 april 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze UI van Chai komt toch echt uit Azumanga Daioh, of niet?
Ze wist het zelf nietquote:Op maandag 30 april 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag het haar
Het is lastig te zien door de ''.
Do wantquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
Hoezo genetisch gemanipuleerd
[ afbeelding ]
Moet ik ook even doenquote:Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef .Cake. het volgende:
Aww yeah, eindelijk Xam'd binnengehaald! Wil deze eigenlijk al kijken sinds ik hiero rondhang!
Vanavond aan beginnen!
Best wel heftig seinen series.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-04-2012 19:49:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Bij mij nog niet!quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij staat toch bij mijn MAL favorieten!
Vraag aan Robin!quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb net junjou romantica helemaal gekeken, love it! Hoorde iets over een nieuw seizoen ofzo, weet iemand hier daar iets meer van?
quote:
thankss!quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar even serieus, kijk op myanimelist.net en zoek op Junjou Romantica. Daar onder staat vaak iets over vervolgen.
* mschol leeft nog steeds met de hoop dat er van Tsubasa chronicle nog een 3de seizoen komtquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
Gelukkig is er nog een NANA-manga, een tweede seizoen komt er na 6 jaar niet meer van denk ik
Tsubasa Chronicle is toch die Cardcaptor Sakura spin-off?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol leeft nog steeds met de hoop dat er van Tsubasa chronicle nog een 3de seizoen komt
hoop doet leven enzo
geen idee of het officeel een spinoff is maar er wel sterk op geinspireerd iigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsubasa Chronicle is toch die Cardcaptor Sakura spin-off?
Hier de bijbehorende lyrics. Hehequote:Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef .Cake. het volgende:
Aww yeah, eindelijk Xam'd binnengehaald! Wil deze eigenlijk al kijken sinds ik hiero rondhang!
Vanavond aan beginnen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Bakakame het volgende:
Heb voor 4 euro de Engelse versie van HP 1 t/m 5 gekocht
Ja, alleen maakte het jochie waarvan ik 't kocht een klein foutje, realiseerde ik me later.quote:
Ik was toch van plan om thuis te blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Kreeg net 2 politieagentes aan de deur,blijkt dat er is ingebroken bij Impegno(waar ik word begeleid).![]()
Reservesleutels van huizen en pasjes zijn gestolen,sloten moeten vervangen worden!
Ik heb alleen een ijsje gekocht, die rommelmarkttroep hier is niks. Nog van die cd's die je gratis bij een bezoek aan de Efteling krijgt, nee bedanktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Joe Speedboat kunnen kopen voor ¤0,50. Mijn dag was gemaakt. Don Quichote voor ¤1. Het leven is vurrukkulluk (nederland leest editie) ¤0,20.
De rest van mijn aankopen daar ben ik minder blij mee. Al heb ik de kapotte klok kunnen repareren.
Ik was pas om 16:00 buiten deur gegaan gisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Joe Speedboat kunnen kopen voor ¤0,50. Mijn dag was gemaakt. Don Quichote voor ¤1. Het leven is vurrukkulluk (nederland leest editie) ¤0,20.
De rest van mijn aankopen daar ben ik minder blij mee. Al heb ik de kapotte klok kunnen repareren.
Hoezo zo laat pas!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik was pas om 16:00 buiten deur gegaan gisteren.
Toffe weekend gehad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo zo laat pas!
Ik was om 5u in bed en om 9u stond ik op om me klaar te maken voor 'n dagje rommelmarkt
Wauw, omgekeerde wereld! Ik was pas om 9u naar bed en stond ik om 5u op om me klaar te maken voor een avondje films kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo zo laat pas!
Ik was om 5u in bed en om 9u stond ik op om me klaar te maken voor 'n dagje rommelmarkt
Leuk! Ik ben helaas mijn boeken vergeten. Die HP/De Tijd en Elsevier beginnen een beetje te vervelen na 100x te hebben gelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, alleen maakte het jochie waarvan ik 't kocht een klein foutje, realiseerde ik me later.
Ik heb deel 1 al, dus ik vroeg of ik niet 2 t/m 5 kon kopen. Hij zei dat hij dat losse deel waarschijnlijk niet verkocht zou krijgen, dus voor 4 euro mocht ik ze alle vijf.
Voor dat geld had hij net zo goed deel 1 kunnen houden en proberen te verkopen. Maar ach
Harry Potter![]()
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.comquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben helaas mijn boeken vergeten. Die HP/De Tijd en Elsevier beginnen een beetje te vervelen na 100x te hebben gelezen
Ik heb nog Atlas Shrugged op mijn mobiel, maar dat leest toch net iets minder fijn.
Jammer dat ik Koninginnedag moest missen en de bijbehorende rommelmarkt. Vaak kun je er voor weinig geld leuke retro-games kopen (SNES, NES etc.).
Klopt. Iedereen heeft hier ook vrij, maar het wordt niet met rommelmarkten e.d. gevierd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je zei dat ze Koninginnedag ook op Curaçao vierden. Of ehhh... tenminste... iemand zei dat en ik dacht logisch want zelfde koningin, dat herinner ik me nog omdat ik dat dacht..
Omdat het een goed boek is. Wel een beetje zwart-wit, maar met een mooie boodschap.quote:En waarom lees je /lit/s favoriete boek? En was je niet overgestapt op The Economist?
Wat? En waarom ik word met 'dt'.quote:Mhaa, jij bent Robin niet maar een alien die Robins account gebruikt om [gecensureerd] en te [gecensureerd] mwhaa ik wordt gecensureerd!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.com
[ afbeelding ]
Die heb ik voor de helft gedaan. Is erg leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Easymodo het volgende:
Heb zin in een visual novel. Weet iemand een leuke, heb net deze gevonden:
http://narcissu.insani.org/
Omdat de censureerders de kracht van mijn krachtige boodschap ondermijnen door grammaticale fouten.quote:
Probeer Katawa Shoujo eens. Er is ook een spel in de maak waar de meisjes psychologische aandoeningen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Easymodo het volgende:
Heb zin in een visual novel. Weet iemand een leuke, heb net deze gevonden:
http://narcissu.insani.org/
Dat had je kunnen weten. Iedereen gaat zo ongeveer dood in GOTquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
Kijk ik een youtubefilmpje over Game of Thrones soundtrack, staat er onder ''In season 3 ... and .... die and .... loses his head and ... drinks poison and dies''
En bedankt.
Heb Chaos;head geprobeerd, maar was niet echt my cup of tea.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik voor de helft gedaan. Is erg leuk!
Verder nog: Fate/Stay Night, Chaos;Head, Steins;Gate, G Senjou no Maou, Clannad, Kanon.
Katawa shoujo heb ik zo'n 3 routes uitgespeeld. Rin, Lily en Hanako. Ze waren wel leuk, al vond ik de route van Rin voor een groot gedeelte saai.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat de censureerders de kracht van mijn krachtige boodschap ondermijnen door grammaticale fouten.
[..]
Probeer Katawa Shoujo eens. Er is ook een spel in de maak waar de meisjes psychologische aandoeningen hebben.
Ja, maar toch is het niet zo prettig te weten datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten. Iedereen gaat zo ongeveer dood in GOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we het ontopic houden. Heeft iemand Zero no Tsukaima gezien en was die goed?
SPOILER: Nog niet afgeschrokken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik heb alleen nog de Emi route uitgespeeld, het was anaaraardig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Katawa shoujo heb ik zo'n 3 routes uitgespeeld. Rin, Lily en Hanako. Ze waren wel leuk, al vond ik de route van Rin voor een groot gedeelte saai.
Ah ja, heb daar wat plaatjes van gezien helaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog de Emi route uitgespeeld, het was anaaraardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dies wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, toevallig is dat ook de comic van vandaag op xkcd.com
[ afbeelding ]
O, herro!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Charlea het volgende:
Hee mensen was even afwezig, dank voor de recommendations uit het vorige topic, ik denk dat ik dan maar Clannad ga kijken (ben nu ook bezig met Mirai Nikki) en de lijstjes die me gegeven werden bekijken (:
Ook jij bent m'n held. *swoon* nu, ik trek me even een paar uurtjes terug om dingen uit te zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
O, herro!
http://animu-mango.wikia.com/wiki/Anime_Recommendations
Also, opinions.
Ik ken alleen starry sky, maar heb geen idee of het voor de DS is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Charlea het volgende:
Weet toevallig hier iemand nog leuke otome games/visual novels D: die niet op ofzo staan maar wel een translation patch hebben? Voor de ds? En nee niet tokimeki gs.
Om gewone VNs te spelen vind ik ook niet erg, maar het is zo vreemd en lesbisch maar niet eens want protagonist is een man. Niks tegen lesbisch/gay overigens.
Leuk. Laat maar weten wat je er van vindt, als je het gekeken hebt uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef Charlea het volgende:
Hee mensen was even afwezig, dank voor de recommendations uit het vorige topic, ik denk dat ik dan maar Clannad ga kijken (ben nu ook bezig met Mirai Nikki) en de lijstjes die me gegeven werden bekijken (:
Ben jij zo'n "Ore no Imouto"-figuur?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Charlea het volgende:
Weet toevallig hier iemand nog leuke otome games/visual novels D: die niet op otomegames.com ofzo staan maar wel een translation patch hebben? Voor de ds? En nee niet tokimeki gs.
Om gewone VNs te spelen vind ik ook niet erg, maar het is zo vreemd en lesbisch maar niet eens want protagonist is een man. Niks tegen lesbisch/gay overigens.
Ik heb alle delen van ace attorney VERSLONDEN. En vanbinnen gehuild toen capcom besloot AAI2 niet uit te brengen in Amerika. Goede smaak though. Ja je hebt dus love plus voor meisjes, TOKIMEKI GIRLS SIDE WOEHOE.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Love Plus is de dating sim voor de DS, maar aangezien je een meisje bent zul je die denk ik niet zo kunnen waarderen
Phoenix Wright is een heel leuk soort 'visual novel'. Je speelt een advocaat die zijn cliënt moet verdedigen en mysteries moet ontrafelen. Deze is gemaakt voor de DS. Er hoeft geen patch gebruikt te worden, want de game is al officieel in Europa en de VS uitgebracht door Capcom.
Oh, en Repelsteeltju. Elsevier is eigenlijk een beetje mijn guilty pleasure. Ik ga het toch missen als ik het niet meer neem.
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Charlea het volgende:
Zo weer een hele berg plantowatch aan MAL toegevoegd met dank aan wdn en Robin, bedankt <3
Nu ben ik heel erg benieuwd naar die ene ep van lovely complex, lol. Yay, morgen wordt een loner-anime-kijkdagje na sociaal actief bezig te zijn geweest de laatste dagen! =D
d00dquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!
*Morgen alsnog Disgaea 4(PS3)bestellen.
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die 2 zijn altijd handig,je weet maar nooit!
*Morgen alsnog Disgaea 4(PS3)bestellen.
D-Don't m-mention it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Charlea het volgende:
@Easymodo
Bedankt btw, ik ga nu maar Starry Sky spelen omdat het kan. Trouwens, sinds wanneer kan je op mediafire geen hele folders meer downloaden tenzij je betaalt? Geldhoeren
Dual audio.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Easymodo het volgende:
[..]
d00d
lolwut, ik moet die spellen een keer spelen.
Wil je echt weten hoe ik eruit ziet??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!
Nu ben ik vrij benieuwd hoe jullie eruit zien. ooit in een verre toekomst meeting buiten zolderkamertje houden?
Ik heb Disgaea DS maar ik snap er niet zoveel van. Er is teveel info.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Easymodo het volgende:
[..]
d00d
lolwut, ik moet die spellen een keer spelen.
Er zijn "plannen" voor een meet in een ander topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Die twee mensen? Ja idd, ik heb zowaar interessante (ja ook de rest uit dit topic, hehe) mensen gevonden op Fok!
Nu ben ik vrij benieuwd hoe jullie eruit zien. ooit in een verre toekomst meeting buiten zolderkamertje houden?
J-jij eerst!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Charlea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |