Ik lag op de bank maar de foto is verkeerd om genomen denk ik. Moet eigenlijk gespiegeld worden.quote:Op maandag 30 april 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kijk hier zo raar tegen aan heaan welke kant is deze foto gemaakt?
jaquote:
een naakte hontquote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding onder die helm?
quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding onder die helm?
quote:
Ohzoquote:Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik lag op de bank maar de foto is verkeerd om genomen denk ik. Moet eigenlijk gespiegeld worden.
Is het serieus een gans?quote:Op maandag 30 april 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hans de gans is trouwens overleden.
Z'n neus was er al af. Zonde wel.quote:Op maandag 30 april 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intronic liet 'm vallen, toen is hij onthoofd.
Daarna heeft mono 'm van het dak af gegooid
zuchtquote:Op maandag 30 april 2012 16:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou volgens mij dacht dientje dat ie echt was hoor.
Ga dan ff de stad inquote:Op maandag 30 april 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word zo moe van me vader, dat ik nog liever me auto zal gaan wassen...
renault?quote:Op maandag 30 april 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word zo moe van me vader, dat ik nog liever me auto zal gaan wassen...
AUDI?quote:Op maandag 30 april 2012 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, anders had ik monkyyy mischien al wel gehosseld
je had hem wel gquote:Op maandag 30 april 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat was een hoop radennu ben ik moe
Ooh ja, toen dit gevalletje was gebeurt was op een donderdag toen lag ik nog te slapenquote:
dankquote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.
bb nickelson jas, bontkraag enzo?quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Gister in Den Haag. Wat zijn de meisjes daar toch eigenlijk lelijk en een stel sletten zeg.
En dan die jongens waar ik mee was; "Ik kijk mijn ogen uit, allemaal lekkere chicks hier man."quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 17:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan die jongens waar ik mee was; "Ik kijk mijn ogen uit, allemaal lekkere chicks hier man."
Ik voelde mij echt te goed voor hun.
Ik was met twee goede vrienden, drie jongens waar ik alleen mee omga als ik met die andere twee vrienden ben, het broertje van een van de vrienden en nog 4 gasten die ik ooit heb ontmoet toen ik dronken was en niets meer van weet en die ik niet mag want het zijn een stel kinderen wat zich niet kan gedragen.quote:Op maandag 30 april 2012 17:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was je met vrienden of andere mensen?
lol..quote:Op maandag 30 april 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was met twee goede vrienden, drie jongens waar ik alleen mee omga als ik met die andere twee vrienden ben, het broertje van een van de vrienden en nog 4 gasten die ik ooit heb ontmoet toen ik dronken was en niets meer van weet en die ik niet mag want het zijn een stel kinderen wat zich niet kan gedragen.![]()
Dat broertje, wat net 16 is, gedroeg zich nog volwassener dan die andere gasten en was ook de enige met een beetje smaak. Die liep op een gegeven moment hand in hand met een prettig knap meisje.
Die andere hebben niet eens kunnen hitten op Nickelson dragende, wenkbrauw loze meisjes.
Tot 2:30 en daarna liep ik naar het station toe en was het zat. Sowieso, hun gingen naar Club 7 toe en ik mag daar niet meer in dus was eigenlijk verplicht te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lol..
heb je heel de nacht met hun doorgebracht?
En die nickelson meisjes zijn ook zo arrogant als wat
Zo lievvvvvvvquote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ineens slaap foto's van jezelf vinden op facebook, dafuq
Wat welke?quote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ineens slaap foto's van jezelf vinden op facebook, dafuq
Ingang van de deur? wat mis ikquote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat welke?
Toch niet die bij de ingang van de deur?
Oh blijkbaar niet. die van Lizzy die jij hebt geliked?quote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ingang van de deur? wat mis ik
fockt op johquote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tot 2:30 en daarna liep ik naar het station toe en was het zat. Sowieso, hun gingen naar Club 7 toe en ik mag daar niet meer in dus was eigenlijk verplicht te gaan.
Toen kwam ik m'n ex tegen en dacht ik gezellig even met haar een praatje maken. Niet dus. Ze is net zo erg geworden als die Nickelson sletjes.
Das waar vergeten die handelquote:Op maandag 30 april 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja ze is m'n vriendin niet meer dus eigenlijk maakt het niets meer uit.
True story.quote:
qftquote:Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
Uitrekken zo'n goddelijk gevoel
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n ding, ik was een echte broekzakbeller.quote:Op maandag 30 april 2012 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan met onbekend bellen als ze naast je zitten
ik wil 3quote:Op maandag 30 april 2012 17:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wat een kutkinderen bij de tweede helft van REC 2 man. Vooral die met die ranzige wenkbrauwpiercing.. ik hoop dat hij snel dood gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Je hebt zin om veilig thuis te zitten?quote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weg te gaan vanavond
ja, met een biertje en FOK!quote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt zin om veilig thuis te zitten?
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuitenquote:
dikke vrouwen in legginsquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuiten
* bro fist *
bro fist trgquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuiten
* bro fist *
yepquote:Op maandag 30 april 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof ze zelf niet weten dat ze kk dik zijnti's pure marteling.
Dikke vrouwen die hun buik bloot laten. Dikke vrouwen die zo dik zijn dat je hun navelpiercing nogmaar net tussen het vet uit ziet stekenquote:
Dikke vrouwen waarbij hun joggingbroek in hun bilspleet blijft hangenquote:Op maandag 30 april 2012 18:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dikke vrouwen die hun buik bloot laten. Dikke vrouwen die zo dik zijn dat je hun navelpiercing nogmaar net tussen het vet uit ziet steken
misschienquote:Op maandag 30 april 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ga me even als je mams opstellen.
je gaat bier drinken met je g's begrepen!
dikke hangarmenquote:Op maandag 30 april 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
van mij mogen dikke vrouwen best hun buik bloot houden maar dan niet in zo'n dalletje wat er sexy uit moet ziendan kijk je in een flits en denk je, heej
en vervolgens kijk je beter en dan
graag gedaan gquote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Box terug maat
[..]
P_Z
Bedankt voor je kick in mijn topic
nee g foutquote:Op maandag 30 april 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij gaat naar twee dames toe en kkhard zuipen.
uft en spees?quote:Op maandag 30 april 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij gaat naar twee dames toe en kkhard zuipen.
ok hij zat in de richting. einddoel is seks. de details weet ik niet, maar dat is het einddoel. beken!quote:Op maandag 30 april 2012 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jawel, maar ik wou kijken of hij wist wat mijn plannetje was
nee het heeft te maken met fokquote:Op maandag 30 april 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok hij zat in de richting. einddoel is seks. de details weet ik niet, maar dat is het einddoel. beken!
pep gesnoven g?quote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
mijn hart klopt sneller dan normaal![]()
Komt dit door te weinig slaap?
kan. koffie, cola, redbul enzo kan ook. of een combi.quote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
mijn hart klopt sneller dan normaal![]()
Komt dit door te weinig slaap?
ik drink altijd elke dag colaquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kan. koffie, cola, redbul enzo kan ook. of een combi.
Je drinkt wel alcohol toch?quote:Op maandag 30 april 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee g..
Ik heb gezworen nooit hard drugs te nemen in mijn leven en te roken..
behalve jonko
ik ga rond 23:00 ongeveerquote:Op maandag 30 april 2012 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. nou dan weet ik het ook niet he! vroeg slapen een optie?
geef mij maar oneindig, op een onbewoond eiland, ookal moet ik slaafje zijn voor monkyyy, kokosnoten plukken barman zijn, bevoorrading regelen, de helikopter vliegen, waaiers wapperenquote:Op maandag 30 april 2012 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat 2 weken vrij nu
klinkt goed. ik wil jou wel managen namens monkyyyquote:Op maandag 30 april 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
geef mij maar oneindig, op een onbewoond eiland, ookal moet ik slaafje zijn voor monkyyy, kokosnoten plukken barman zijn, bevoorrading regelen, de helikopter vliegen, waaiers wapperen
chillquote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt goed. ik wil jou wel managen namens monkyyy
Baasquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en op vrijdag maak ik dan de fameuze fktwkgs-borrel met snacks enzo
hoe jij weet?quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ze zit te computeren maar niet fok te kijken
kuuefteequote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
fksaiodmnoasnd9ia8hsd98hnd98n9adsini2012 is wel baas
neequote:Op maandag 30 april 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wist je dat deze emoticon '''' een worshippy hete?
drink ze!quote:Op maandag 30 april 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
ff glasje ranja drinken, voor de variatie toch
ik vanochtend nog, om gezonder te worden, nu altijd 1 fles ranja en 1 fles cola mee naar werk, eerst altijd 2 colaquote:Op maandag 30 april 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
drink ze!
ow nu wil ik ook weer eens ranja
kk lang niet gedronken
ah zo ja. flew water een optie?quote:Op maandag 30 april 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik vanochtend nog, om gezonder te worden, nu altijd 1 fles ranja en 1 fles cola mee naar werk, eerst altijd 2 cola
Ik ben 20 hoor.quote:Oceanview .. zegt
18+
ohnee
dimens lijkt 12
Dromenvangertje . zegt
![]()
ja maar is 19
en id
grote pot groene thee zetten. afkoelen. in fles. meenemen.quote:
Ik hou niet van theequote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
grote pot groene thee zetten. afkoelen. in fles. meenemen.
geen idee of dat überhaupt goed blijft maar lijkt me van wel.
beetje citroen en beetje suiker erbij voor de smaak.
Dat heet ijsthee.quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
grote pot groene thee zetten. afkoelen. in fles. meenemen.
geen idee of dat überhaupt goed blijft maar lijkt me van wel.
beetje citroen en beetje suiker erbij voor de smaak.
weenie :$quote:Op maandag 30 april 2012 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
Raad eens wat er bij de volgende reeks deelnummer gaande was in de wereld..
quote:Op maandag 30 april 2012 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ga zo door, ff die hersens kraken
HOAXquote:Op maandag 30 april 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe dan, laat mij zienquote:Op maandag 30 april 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh zodan is in het vorige deel de oorlog al begonnen g
Vertel het eens.quote:Op maandag 30 april 2012 19:44 schreef Snuf. het volgende:
WAT DE FUCK HEEFT MIJN HUISGENOOT NU WEER LOPEN DOEN
Sorry gquote:Op maandag 30 april 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kijk naar het vorige deel nummer g
MWHAAAAHAHAH ik had je ik had jequote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry galcohol heeft mijn hersens aangetast.
Ik kom net thuis van mijn ouders, stap ik het huis binnen en een lucht echt niet normaalquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Snuf. het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik denk dat dat tosti-ijzer al sinds 14:00 aanstaan
Dafuq.quote:Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van mijn ouders, stap ik het huis binnen en een lucht echt niet normaalDe radio keihard aan.. Maar ik heb dus 2 huisgenoten, waarvan er 1 op vakantie is en 1 is vandaag Koninginnedag vieren, maar ik geloof dat hij al om 2 uur (!) wegging.
Ik trof dit aan.
[ afbeelding ]
Echt van onder tot boven is hij zwartEn een lucht, niet te harden
Wtf man.
Wat moeten ze toch zonder jou.quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Snuf. het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik denk dat dat tosti-ijzer al sinds 14:00 aanstaan
Ja inderdaad, dan was dit hele gebouw afgebrandquote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moeten ze toch zonder jou.
nomnomnom?quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die tosti ziet er nog best eetbaar uit als je meetelt dat ie er een paar uurtjes in heeft gezeten
omgquote:
wat?quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg
monkyyy's laatste post voor ze met het ss pistool van haar opa zelfmoord pleegde op haar zolderkamertje met schoppen aas tussen d'r lippen in.... aaaaapje ik hou van je!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |