Je hebt zin om veilig thuis te zitten?quote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weg te gaan vanavond
ja, met een biertje en FOK!quote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt zin om veilig thuis te zitten?
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuitenquote:
dikke vrouwen in legginsquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuiten
* bro fist *
bro fist trgquote:Op maandag 30 april 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
groot gelijk man. ik was vanmiddag per ongeluk buiten. allemaal mensen en zo ook van die dikke vrouwen die gewoon met leggings durven te lopen. ti's niet fijn daarbuiten
* bro fist *
yepquote:Op maandag 30 april 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof ze zelf niet weten dat ze kk dik zijnti's pure marteling.
Dikke vrouwen die hun buik bloot laten. Dikke vrouwen die zo dik zijn dat je hun navelpiercing nogmaar net tussen het vet uit ziet stekenquote:
Dikke vrouwen waarbij hun joggingbroek in hun bilspleet blijft hangenquote:Op maandag 30 april 2012 18:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dikke vrouwen die hun buik bloot laten. Dikke vrouwen die zo dik zijn dat je hun navelpiercing nogmaar net tussen het vet uit ziet steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |