dat doe je toch helemaal zelf..quote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
3 uur geleden thuis gekomen, nu doorgaan#fml.
oerbeer die eindelijk een dagje een leven heeftquote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef Oerbeer het volgende:
Ja, die TT. Ga eens wat doen vandaag dan. Mensen die straks nog in udowu hangen
Unfquote:
Ohh okee. Wij zijn nu onderweg. Ik heb je mn nr gedmtquote:Op maandag 30 april 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Unf
ja, als het goed is wel, maar de mensen die mee moeten liggen nog in bed..
ohw ja, space heb ik ookquote:
hey!quote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef Oerbeer het volgende:
Ja, die TT. Ga eens wat doen vandaag dan. Mensen die straks nog in udowu hangen
waar heb je het over?quote:Op maandag 30 april 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
pieter van vollehoven oid regelt zon prinsjes van in de 30 _o-
net bij dat konginnebezoekquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
majah anyways ik ga mijn klar maken voor straks grt
allebei geregistreerd in 2010 september, en jij hebt ongeveer 28.000 meerquote:Op maandag 30 april 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je niet meer trots op het aantal posts.
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op maandag 30 april 2012 13:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
allebei geregistreerd in 2010 september, en jij hebt ongeveer 28.000 meer
Ik zit de clue al de hele tijd te zoekenquote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Ik ben de rode cirkel vergeten.
quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit de clue al de hele tijd te zoeken
Ik ben net wakker man.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die nu niet aan de whisky zitten in het zonnetje en wachten op de trein naa amsterdam cs
dumpert lang niet opgeweestquote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_april_2012.html
Nieuwe fails
Ik ook dus dat is geen excuusquote:
Ik vond hem matig.quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dumpert lang niet opgeweest
Gelijk ff kijken
heyquote:Op maandag 30 april 2012 13:21 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen weer richting EindhovenGisteren nog wat oranje Q-dancejes kunnen regelen dus dat wordt sowieso knallen vandaag. Heul veul zin in korte broek allez
Yaksemeshquote:Op maandag 30 april 2012 13:27 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_weg_in_rusland.html1:15
Nee maar dr zijn er wel meer dan genoeg. En lekkere wijven hier overal wat is deze. Vnv maar eens bier drinken in kao san rd. ff paar leipe tshirtjes score ook en dan ga ik morgen denk ik richting een eilandjequote:
pak er dan eenquote:Op maandag 30 april 2012 13:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar dr zijn er wel meer dan genoeg. En lekkere wijven hier overal wat is deze. Vnv maar eens bier drinken in kao san rd. ff paar leipe tshirtjes score ook en dan ga ik morgen denk ik richting een eilandje
nee ik regel er eentje zonder te betalen, ze willen mij toch allemaalquote:
ja omdat je euro's hebt vriend, je bent daar een rijke man voor hun..quote:Op maandag 30 april 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik regel er eentje zonder te betalen, ze willen mij toch allemaal
ook, ook. Maar ik ben ook gewoon lekker natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja omdat je euro's hebt vriend, je bent daar een rijke man voor hun..
Omdat je blank bent ook..quote:Op maandag 30 april 2012 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook, ook. Maar ik ben ook gewoon lekker natuurlijk
Echt zo'n amerikaan hier vroeg of ik gebruik maakte van het feit dat ik knap was. Kerel is 60 jaar en raar en ik dacht echt; nah wat moet ik nu
Maar misschien is het antwoord; thaise chicks regelen en paar goedkope shirts regelen onder genot van bier
ja ook omdat er veel filipijnse chicks in de filipijnen zijn!quote:Op maandag 30 april 2012 13:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je blank bent ook..
Ja mij word zovaak verteld dat ik makkelijk een filipijnse chick in filipijnen kan krijgen..
Jaa, maar ik werk dagelijks met die gasten haha..quote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ook omdat er veel filipijnse chicks in de filipijnen zijn!
doen dan. of thais. of chinees al zijn die vaak nie zo knap niequote:Op maandag 30 april 2012 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa, maar ik werk dagelijks met die gasten haha..
Nee ik weet niet, lijk me keertje leuk daarheen te gaan, maarja dan moet ik alleen..quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
doen dan. of thais. of chinees al zijn die vaak nie zo knap nie
wat maakt dat nou uit dat alleen, allemaal leuke mensen hier ja tochquote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, lijk me keertje leuk daarheen te gaan, maarja dan moet ik alleen..
Jij bent ook alleen maar ik ben anders dan jij
Ja, ik neem zelf nooit initiatief om iets te gaan doen..quote:Op maandag 30 april 2012 14:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit dat alleen, allemaal leuke mensen hier ja toch
en anders; ik ga vast nog wel een keer terug richting deze kant dus als je dan mee wilt
huh wat?quote:Op maandag 30 april 2012 14:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik neem zelf nooit initiatief om iets te gaan doen..
Hoelang ben je er nu al dan
Ik bedoel, dat ik zelf nooit echt iets ga doen, als ik samen ben met iemand doe ik sneller dingenquote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
huh wat?
ik ben nu 2e dag in bangkok maar iets langer dan een maand onderweg
meeloperquote:Op maandag 30 april 2012 14:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik zelf nooit echt iets ga doen, als ik samen ben met iemand doe ik sneller dingen
ja hebbe ze hier niequote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef Dientje12 het volgende:
meh iedereen is koninginnedag vieren denk ik
waar ben je thailand toch?quote:
ik nietquote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef Dientje12 het volgende:
meh iedereen is koninginnedag vieren denk ik
ja gaat opzich lastig zonder engelssprekende mensen om me heenquote:Op maandag 30 april 2012 14:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waar ben je thailand toch?
Je moet ze eens over bejaardentehuizen vertellen
ze kunnen het niet voorstellen
Spreken ze geen engels daar?quote:Op maandag 30 april 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja gaat opzich lastig zonder engelssprekende mensen om me heen
maar die amerikanen vinden het al gek dat we overal sociale verzekeringen voor hebben
marja oook weer 52% belasting
hier in hostel wel maar op straat nietquote:
goedkoop daarquote:Op maandag 30 april 2012 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hier in hostel wel maar op straat niet
gewoon beetje handen en voeten gebaren en altijd een kaartje van je hostel met in het thais adress erop en je red je prima. In geval van nood gewoon taxi neerflaggen en iets meer betalen.
Is alsnog nooit meer dan 10 euro als je onder de 50 km blijft
naja ik had als lunch rijst met een omelet wat je zelf mocht samenstellen. Was 35 baht dus ongeveer 90 cent.quote:
bazenprijzenquote:Op maandag 30 april 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja ik had als lunch rijst met een omelet wat je zelf mocht samenstellen. Was 35 baht dus ongeveer 90 cent.
Biertje is hier ongeveer een euro, restaurants 2 euro maar de rest is echt goedkoop. Starbucks lemon tea was 2.50 en in china betaalde je daar 3 euro voor dus wel iets goedkoper. Uiteindelijk altijd goedkoper dan NL
van buiten, in het midden en van binnen jaquote:
je hebt ook behoefte aan een warme knuffel?quote:Op maandag 30 april 2012 14:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
van buiten, in het midden en van binnen ja
nee het is vandaag al zo warmquote:Op maandag 30 april 2012 14:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je hebt ook behoefte aan een warme knuffel?
Boks ouwe.quote:
oh, een kille danquote:Op maandag 30 april 2012 14:53 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nee het is vandaag al zo warm
dat mag wel babbbyquote:
laat maar zien die foto'squote:Op maandag 30 april 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
Zussen die dronken whatsapp berichten en foto's sturen.
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Mijn hoofd doet auw, mijn moeder is boos en de vriend waarmee ik de stad in ging heeft een voedselvergiftiging.
Ik laat de versie van dit jaar maar aan me voorbij gaan.
wat is deesquote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ze gaan vlees wel tegen 20% belasten
Noh.quote:Op maandag 30 april 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ze gaan vlees wel tegen 20% belasten
Het is alleen maar beter indien er meer Europees beleid komt wat ook daadwerkelijk goed word nageleefd.quote:Op maandag 30 april 2012 15:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat is dees
maar pro europa is niet zo goed imo
oquote:Op maandag 30 april 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had zondag wedstrijd tegen de nr 3 van de wereld
ben altijd droevig. verdriet in mijn ziel voor deze wereld, verdriet voor mijn kinderen, mijn volgelingen, alles.quote:
Monkyyy, waar was je. Ik zocht je nog omdat het zo heerlijk rustig wasquote:Op maandag 30 april 2012 15:08 schreef monkyyy het volgende:
I used to be #1, but then I took an arrow to the knee.
ik was aant chillen gquote:Op maandag 30 april 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Monkyyy, waar was je. Ik zocht je nog omdat het zo heerlijk rustig was
okquote:Op maandag 30 april 2012 15:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ben altijd droevig. verdriet in mijn ziel voor deze wereld, verdriet voor mijn kinderen, mijn volgelingen, alles.
Je bent alweer klaar!quote:
dan moet rec 2 ook goed zijnquote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
is rec 2 een goede film? kreeg wel nachtmerries van deel 1
Dat gaat hem niet worden.quote:
quote:
quote:
Was je nou nog gaan slapen?quote:
Bazenfilm.quote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
is rec 2 een goede film? kreeg wel nachtmerries van deel 1
Tegen je schurende squatass dan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden.
[..]
[..]
[..]
Was je nou nog gaan slapen?
Ik viel rond 3 uur half 4 ergens in slaap denk ik en kwart over 5 wekker gesnoozed tot 10 voor 6quote:
Doe ik lekker nog steeds niet.quote:Op maandag 30 april 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tegen je schurende squatass dan?
Mijn bips heeft dat niet nodig.quote:Op maandag 30 april 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
GODDAMNIT KANKERAAP DIE JE BENT
quote:Op maandag 30 april 2012 15:17 schreef monkyyy het volgende:
Nu ga ik een tompouche eten in mijn tuin, gr gr
doei kusquote:Op maandag 30 april 2012 15:17 schreef monkyyy het volgende:
Nu ga ik een tompouche eten in mijn tuin, gr gr
cobanquote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
aan wie ga ik mijn 20.000e post besteden?
Coban?quote:Op maandag 30 april 2012 15:20 schreef Dientje12 het volgende:
aan wie ga ik mijn 20.000e post besteden?
is da een film?quote:Op maandag 30 april 2012 15:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waarom kan ik rec 3 niet met subs vinden
ja net terug van markt enzoquote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is da een film?
Ik weet niet waarom..
ben je ook al klaar met werken?
quote:Op maandag 30 april 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is da een film?
Ik weet niet waarom..
ben je ook al klaar met werken?
quote:Op maandag 30 april 2012 15:40 schreef monkyyy het volgende:
Je weet trouwens dat je oud wordt zodra je over de markt loopt en enthousiast wordt van serviesgoed.
Was mooi man, paste precies bij mijn kerst-placemats.quote:Op maandag 30 april 2012 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]waarom zou je daar enthousiast van worden op een markt
ik durf het bijna niet te vragen, maar... pica?quote:Op maandag 30 april 2012 15:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Was mooi man, paste precies bij mijn kerst-placemats.
Mooi klassieke deuren inderdaad, ik zou zeggen jong met een verfijnde smaak.quote:Op maandag 30 april 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word hier enthousiast van Monkyyy, ben ik nu oud of jong?
wat doet die overjarige breezahslet er alleen vraag ik me dan afquote:Op maandag 30 april 2012 15:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi klassieke deuren inderdaad, ik zou zeggen jong met een verfijnde smaak.
quote:Op maandag 30 april 2012 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar... pica?
ja. deel een is ook best wel gaaf.quote:
heb je 3 al gezien?quote:Op maandag 30 april 2012 15:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ja. deel een is ook best wel gaaf.
Normaal ben ik totaal geen fan van het 'schuddende camara' genre, maar hier hebben ze het wel op een goede manier gebruikt.
Nee, ik heb deel 1 vanacht pas gezien en ik ga deel 2 nu kijken. Deel 3 lijkt mij ook wel gaaf.quote:
Je penis?quote:Op maandag 30 april 2012 15:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok wie raadt waar ik nu op zit te zuigen
zo lekker..quote:
jij?quote:Op maandag 30 april 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
RAAD EENS WIE NET WEER THUIS IS VAN EEN TOF WEEKEND
ZOU HET NIET WETENquote:Op maandag 30 april 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Monopolyquote:Op maandag 30 april 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
huilenquote:Op maandag 30 april 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom noem je mij niet. je houdt niet van me he
Jij was er niet.quote:Op maandag 30 april 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom noem je mij niet. je houdt niet van me he
pz - de man van dadenquote:Op maandag 30 april 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
he pz, de man van weinig woorden
Gister waren we naar een vaag techno feestjequote:
Maar vond je het dus wel leuk?quote:Op maandag 30 april 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gister waren we naar een vaag techno feestjeeerst half rotterdam doorgelopen en ik had al aids in m'n voeten. Bleek dat het ook een kut tent was dus ik wou er zsm weg. Gingen we rond 2u naar huis, daar nog even ouwehoeren en zijn we tegen 5u gaan slapen.
Ja, alles samengevat was het super tof ja. Veel nieuwe fokkers ontmoet, en ik kijk nu ook heel anders tegen bepaalde personen aanquote:
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, alles samengevat was het super tof ja. Veel nieuwe fokkers ontmoet, en ik kijk nu ook heel anders tegen bepaalde personen aan
No shitquote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.
En Hagenezen zijn helemaal kloten zeg.
Dit.quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.
En Hagenezen zijn helemaal kloten zeg.
Ja zeiden ze alquote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
Ik kwam Patje en Silk nog tegen toen Snuf. en ik naar het station liepen.
Kieron was die andere jongen die er ook bij was toch?quote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
No shithaha. Was kieron trouwens al oranje toen jij bij mono sliep?
kusquote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
Wel lachen dat ik met mensen die ik nog nooit heb gezien, zo'n leuk weekend heb gehad. Het is werkelijk lang geleden dat ik zo'n top weekend had.
was dit ook je eerste meet?quote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
Wel lachen dat ik met mensen die ik nog nooit heb gezien, zo'n leuk weekend heb gehad. Het is werkelijk lang geleden dat ik zo'n top weekend had.
Ja die kale.quote:Op maandag 30 april 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kieron was die andere jongen die er ook bij was toch?
Die was toen niet oranje dat ik mij kan herinneren.
Oh geweldig dit. Jammer dat ik dit niet heb meegemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja die kale.
Oh hahaha shiit dat was zo erg. Mono patje en silk gingen even boodschappen doen, kwamen ze terug met allemaal koninginnedag shit incl zo'n oranje spuitbus. Gingen we het hoofd van kieron helemaal oranje spuiten! Die vent loopt al het hele weekend buiten en binnen met een oranje hoofd rond.
En dat krijg je er ofc niet zo makkelijk meer vanaf
ah zoquote:Op maandag 30 april 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor wel eens xSummergirlx en Oceanview gemeet, maar dat was heel anders.
Joepiequote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof, heel spontaan. Leuke gozer.
friendzone material?quote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof, heel spontaan. Leuke gozer.
Nee toch. Ben ik schattig?quote:Op maandag 30 april 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou schattig zeggen, mja, dan ga je huilen
Verdommequote:Op maandag 30 april 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je zo klein en lief bent.
ja meivakantie was het tochquote:Op maandag 30 april 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sure, als er weer een dagkaarten actie is
matig ik nog lang nietquote:Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb nu al zomervakantie, dus zeg het maar.
ik kan slecht tegen te veel drankquote:Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
Ik vond Dientje een beetje stil. Volgende keer voeren we hem dronken en gaat hij helemaal los.
Dit. Ik heb wel even met hem gepraat mja.quote:Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
Ik vond Dientje een beetje stil. Volgende keer voeren we hem dronken en gaat hij helemaal los.
quote:
ik lust geen bier, maar lust wel sterke drank, nee nakend niet, daar kan ik nog wel over nadenkenquote:Op maandag 30 april 2012 16:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met een paar biertjes hebben we je dus dansend en nakend op de bar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |