Maar vond je het dus wel leuk?quote:Op maandag 30 april 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gister waren we naar een vaag techno feestjeeerst half rotterdam doorgelopen en ik had al aids in m'n voeten. Bleek dat het ook een kut tent was dus ik wou er zsm weg. Gingen we rond 2u naar huis, daar nog even ouwehoeren en zijn we tegen 5u gaan slapen.
Ja, alles samengevat was het super tof ja. Veel nieuwe fokkers ontmoet, en ik kijk nu ook heel anders tegen bepaalde personen aanquote:
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, alles samengevat was het super tof ja. Veel nieuwe fokkers ontmoet, en ik kijk nu ook heel anders tegen bepaalde personen aan
No shitquote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.
En Hagenezen zijn helemaal kloten zeg.
Dit.quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was altijd een beetje bang voor FOK!kers tot afgelopen zaterdag. Misschien ligt het aan Zoetermeer en zijn mensen in Zoetermeer gewoon kut of zijn FOK!kers gewoon heel gezellig en leuk om mee om te gaan.
En Hagenezen zijn helemaal kloten zeg.
Ja zeiden ze alquote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
Ik kwam Patje en Silk nog tegen toen Snuf. en ik naar het station liepen.
Kieron was die andere jongen die er ook bij was toch?quote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
No shithaha. Was kieron trouwens al oranje toen jij bij mono sliep?
kusquote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
Wel lachen dat ik met mensen die ik nog nooit heb gezien, zo'n leuk weekend heb gehad. Het is werkelijk lang geleden dat ik zo'n top weekend had.
was dit ook je eerste meet?quote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Dimens het volgende:
Wel lachen dat ik met mensen die ik nog nooit heb gezien, zo'n leuk weekend heb gehad. Het is werkelijk lang geleden dat ik zo'n top weekend had.
Ja die kale.quote:Op maandag 30 april 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kieron was die andere jongen die er ook bij was toch?
Die was toen niet oranje dat ik mij kan herinneren.
Oh geweldig dit. Jammer dat ik dit niet heb meegemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja die kale.
Oh hahaha shiit dat was zo erg. Mono patje en silk gingen even boodschappen doen, kwamen ze terug met allemaal koninginnedag shit incl zo'n oranje spuitbus. Gingen we het hoofd van kieron helemaal oranje spuiten! Die vent loopt al het hele weekend buiten en binnen met een oranje hoofd rond.
En dat krijg je er ofc niet zo makkelijk meer vanaf
ah zoquote:Op maandag 30 april 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor wel eens xSummergirlx en Oceanview gemeet, maar dat was heel anders.
Joepiequote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof, heel spontaan. Leuke gozer.
friendzone material?quote:Op maandag 30 april 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof, heel spontaan. Leuke gozer.
Nee toch. Ben ik schattig?quote:Op maandag 30 april 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou schattig zeggen, mja, dan ga je huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |