quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit de clue al de hele tijd te zoeken
Ik ben net wakker man.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die nu niet aan de whisky zitten in het zonnetje en wachten op de trein naa amsterdam cs
dumpert lang niet opgeweestquote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_april_2012.html
Nieuwe fails
Ik ook dus dat is geen excuusquote:
Ik vond hem matig.quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dumpert lang niet opgeweest
Gelijk ff kijken
heyquote:Op maandag 30 april 2012 13:21 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen weer richting EindhovenGisteren nog wat oranje Q-dancejes kunnen regelen dus dat wordt sowieso knallen vandaag. Heul veul zin in korte broek allez
Yaksemeshquote:Op maandag 30 april 2012 13:27 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_weg_in_rusland.html1:15
Nee maar dr zijn er wel meer dan genoeg. En lekkere wijven hier overal wat is deze. Vnv maar eens bier drinken in kao san rd. ff paar leipe tshirtjes score ook en dan ga ik morgen denk ik richting een eilandjequote:
pak er dan eenquote:Op maandag 30 april 2012 13:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar dr zijn er wel meer dan genoeg. En lekkere wijven hier overal wat is deze. Vnv maar eens bier drinken in kao san rd. ff paar leipe tshirtjes score ook en dan ga ik morgen denk ik richting een eilandje
nee ik regel er eentje zonder te betalen, ze willen mij toch allemaalquote:
ja omdat je euro's hebt vriend, je bent daar een rijke man voor hun..quote:Op maandag 30 april 2012 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik regel er eentje zonder te betalen, ze willen mij toch allemaal
ook, ook. Maar ik ben ook gewoon lekker natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2012 13:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja omdat je euro's hebt vriend, je bent daar een rijke man voor hun..
Omdat je blank bent ook..quote:Op maandag 30 april 2012 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook, ook. Maar ik ben ook gewoon lekker natuurlijk
Echt zo'n amerikaan hier vroeg of ik gebruik maakte van het feit dat ik knap was. Kerel is 60 jaar en raar en ik dacht echt; nah wat moet ik nu
Maar misschien is het antwoord; thaise chicks regelen en paar goedkope shirts regelen onder genot van bier
ja ook omdat er veel filipijnse chicks in de filipijnen zijn!quote:Op maandag 30 april 2012 13:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je blank bent ook..
Ja mij word zovaak verteld dat ik makkelijk een filipijnse chick in filipijnen kan krijgen..
Jaa, maar ik werk dagelijks met die gasten haha..quote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ook omdat er veel filipijnse chicks in de filipijnen zijn!
doen dan. of thais. of chinees al zijn die vaak nie zo knap niequote:Op maandag 30 april 2012 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa, maar ik werk dagelijks met die gasten haha..
Nee ik weet niet, lijk me keertje leuk daarheen te gaan, maarja dan moet ik alleen..quote:Op maandag 30 april 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
doen dan. of thais. of chinees al zijn die vaak nie zo knap nie
wat maakt dat nou uit dat alleen, allemaal leuke mensen hier ja tochquote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, lijk me keertje leuk daarheen te gaan, maarja dan moet ik alleen..
Jij bent ook alleen maar ik ben anders dan jij
Ja, ik neem zelf nooit initiatief om iets te gaan doen..quote:Op maandag 30 april 2012 14:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit dat alleen, allemaal leuke mensen hier ja toch
en anders; ik ga vast nog wel een keer terug richting deze kant dus als je dan mee wilt
huh wat?quote:Op maandag 30 april 2012 14:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik neem zelf nooit initiatief om iets te gaan doen..
Hoelang ben je er nu al dan
Ik bedoel, dat ik zelf nooit echt iets ga doen, als ik samen ben met iemand doe ik sneller dingenquote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
huh wat?
ik ben nu 2e dag in bangkok maar iets langer dan een maand onderweg
meeloperquote:Op maandag 30 april 2012 14:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik zelf nooit echt iets ga doen, als ik samen ben met iemand doe ik sneller dingen
ja hebbe ze hier niequote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef Dientje12 het volgende:
meh iedereen is koninginnedag vieren denk ik
waar ben je thailand toch?quote:
ik nietquote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef Dientje12 het volgende:
meh iedereen is koninginnedag vieren denk ik
ja gaat opzich lastig zonder engelssprekende mensen om me heenquote:Op maandag 30 april 2012 14:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
waar ben je thailand toch?
Je moet ze eens over bejaardentehuizen vertellen
ze kunnen het niet voorstellen
Spreken ze geen engels daar?quote:Op maandag 30 april 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja gaat opzich lastig zonder engelssprekende mensen om me heen
maar die amerikanen vinden het al gek dat we overal sociale verzekeringen voor hebben
marja oook weer 52% belasting
hier in hostel wel maar op straat nietquote:
goedkoop daarquote:Op maandag 30 april 2012 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hier in hostel wel maar op straat niet
gewoon beetje handen en voeten gebaren en altijd een kaartje van je hostel met in het thais adress erop en je red je prima. In geval van nood gewoon taxi neerflaggen en iets meer betalen.
Is alsnog nooit meer dan 10 euro als je onder de 50 km blijft
naja ik had als lunch rijst met een omelet wat je zelf mocht samenstellen. Was 35 baht dus ongeveer 90 cent.quote:
bazenprijzenquote:Op maandag 30 april 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja ik had als lunch rijst met een omelet wat je zelf mocht samenstellen. Was 35 baht dus ongeveer 90 cent.
Biertje is hier ongeveer een euro, restaurants 2 euro maar de rest is echt goedkoop. Starbucks lemon tea was 2.50 en in china betaalde je daar 3 euro voor dus wel iets goedkoper. Uiteindelijk altijd goedkoper dan NL
van buiten, in het midden en van binnen jaquote:
je hebt ook behoefte aan een warme knuffel?quote:Op maandag 30 april 2012 14:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
van buiten, in het midden en van binnen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |