MWHAAAAHAHAH ik had je ik had jequote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry galcohol heeft mijn hersens aangetast.
Ik kom net thuis van mijn ouders, stap ik het huis binnen en een lucht echt niet normaalquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Snuf. het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik denk dat dat tosti-ijzer al sinds 14:00 aanstaan
Dafuq.quote:Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van mijn ouders, stap ik het huis binnen en een lucht echt niet normaalDe radio keihard aan.. Maar ik heb dus 2 huisgenoten, waarvan er 1 op vakantie is en 1 is vandaag Koninginnedag vieren, maar ik geloof dat hij al om 2 uur (!) wegging.
Ik trof dit aan.
[ afbeelding ]
Echt van onder tot boven is hij zwartEn een lucht, niet te harden
Wtf man.
Wat moeten ze toch zonder jou.quote:Op maandag 30 april 2012 19:48 schreef Snuf. het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik denk dat dat tosti-ijzer al sinds 14:00 aanstaan
Ja inderdaad, dan was dit hele gebouw afgebrandquote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moeten ze toch zonder jou.
nomnomnom?quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die tosti ziet er nog best eetbaar uit als je meetelt dat ie er een paar uurtjes in heeft gezeten
omgquote:
wat?quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg
monkyyy's laatste post voor ze met het ss pistool van haar opa zelfmoord pleegde op haar zolderkamertje met schoppen aas tussen d'r lippen in.... aaaaapje ik hou van je!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |