Oh blijkbaar niet. die van Lizzy die jij hebt geliked?quote:Op maandag 30 april 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ingang van de deur? wat mis ik
fockt op johquote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tot 2:30 en daarna liep ik naar het station toe en was het zat. Sowieso, hun gingen naar Club 7 toe en ik mag daar niet meer in dus was eigenlijk verplicht te gaan.
Toen kwam ik m'n ex tegen en dacht ik gezellig even met haar een praatje maken. Niet dus. Ze is net zo erg geworden als die Nickelson sletjes.
Das waar vergeten die handelquote:Op maandag 30 april 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja ze is m'n vriendin niet meer dus eigenlijk maakt het niets meer uit.
True story.quote:
qftquote:Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef Dientje12 het volgende:
Uitrekken zo'n goddelijk gevoel
[ afbeelding ]
Ik had vroeger ook zo'n ding, ik was een echte broekzakbeller.quote:Op maandag 30 april 2012 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan met onbekend bellen als ze naast je zitten
ik wil 3quote:Op maandag 30 april 2012 17:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wat een kutkinderen bij de tweede helft van REC 2 man. Vooral die met die ranzige wenkbrauwpiercing.. ik hoop dat hij snel dood gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |