abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2012 @ 09:54:57 #1
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110957576

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 30-04-2012 14:57:28 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 30 april 2012 @ 09:57:36 #2
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110957617
Ik braaf om 9 uur wakker.
'k Denk 'Nou. Nou moet de postbode toch eens komen met wat'... maar alweer niks! :'(
En morgen is het hier een of andere feiertag hoorde ik op de radio, gvd.

En de tracking geeft aan de m'n Fotga C-mount en Minolta MD to M4/3 adapters in Rusland zijn. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 30 april 2012 @ 10:07:00 #3
272106 thijs1994
pi_110957785
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 09:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik braaf om 9 uur wakker.
'k Denk 'Nou. Nou moet de postbode toch eens komen met wat'... maar alweer niks! :'(
En morgen is het hier een of andere feiertag hoorde ik op de radio, gvd.

En de tracking geeft aan de m'n Fotga C-mount en Minolta MD to M4/3 adapters in Rusland zijn. :{
't Is Koninginnedag, dat is jou ontgaan :')?
  maandag 30 april 2012 @ 10:17:22 #4
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110957985
w/ Uiteraard niet.

Maar daar doen ze niet aan in Oostenrijk (morgen is het hier Staatsfeiertag).
Er was vandaag wel verse post, maar dat waren foldertjes. :{
  maandag 30 april 2012 @ 10:23:59 #5
272106 thijs1994
pi_110958123
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef shiznuts het volgende:
w/ Uiteraard niet.

Maar daar doen ze niet aan in Oostenrijk (morgen is het hier Staatsfeiertag).
Er was vandaag wel verse post, maar dat waren foldertjes. :{
Ooooooh je woont in Oostenrijk. Is daar china-shopping niet anders ivm douane enzo? Ik ben ook wel benieuwd hoe dat in Duitsland is trouwens.
  maandag 30 april 2012 @ 11:11:32 #6
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110959278
Neuh. Niet veel anders, maar het is hier wel erg 'locker'. Maar een keer problemen gehad (*afklopt). Toen had ik meerdere dezelfde microfoontjes van een merk besteld en dat vonden ze terecht wat verdacht, dus die mochten ze houden. :P Verder alles probleemloos doorgelaten zonder heffingen. Ook grote/dure items zoals een 4CH Walkera UFLYS heli. _O_

Volgens mij is Chinashopping hier ook niet zo heul hot. Voornamelijk Ebay en illegale shizzle. Sommige zullen DX wel kennen, maar Focalprice e.d. niet. Oostenrijkers kijken niet echt buiten hun vertrouwde parameters.

In Duitsland zal het er quasi zoals in Nederland aan toegaan. :Y
  maandag 30 april 2012 @ 11:19:19 #7
-1 #ANONIEM
pi_110959496
  maandag 30 april 2012 @ 11:20:30 #8
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110959524
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:11 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. Niet veel anders, maar het is hier wel erg 'locker'. Maar een keer problemen gehad (*afklopt). Toen had ik meerdere dezelfde microfoontjes van een merk besteld en dat vonden ze terecht wat verdacht, dus die mochten ze houden. :P Verder alles probleemloos doorgelaten zonder heffingen. Ook grote/dure items zoals een 4CH Walkera UFLYS heli. _O_

Volgens mij is Chinashopping hier ook niet zo heul hot. Voornamelijk Ebay en illegale shizzle. Sommige zullen DX wel kennen, maar Focalprice e.d. niet. Oostenrijkers kijken niet echt buiten hun vertrouwde parameters.

In Duitsland zal het er quasi zoals in Nederland aan toegaan. :Y
Mooi ;)

Ben toch benieuwd naar dat mini 4 rotor helikoptertje uit vorige topic... samenkopen aktie en lading van die dingen klussen :D
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 30 april 2012 @ 12:13:05 #9
296952 Ron.Jeremy
pi_110960775
BIC coupon 10%ebay2011 is expired :(
  maandag 30 april 2012 @ 12:15:29 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110960853
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Jaah, nieuw coupon systeem voor hun.. minder % bla bla ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Boek goedkoper bij booking.comBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlKnab - Jouw online bank
  maandag 30 april 2012 @ 12:50:27 #11
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110961729
Dit ja:
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben een nieuw beleid. Maximaal 5% korting via een coupon óf recommender (let op: beide tegelijkertijd kan niet meer!). Tenzij het een hele speciale promo is, krijg je met een coupon meer korting. Maar standaard is dus 5% de max. Als je lief bent schenk je een Chinashopper (of jezelf) wat coins door hen als recommender te gebruiken. ;)
Fix'd trouwens, tevens links naar Retailmenot en Tjoos toegevoegd.

Denken we trouwens dat de OP simpeler/duidelijker/korter/bondiger kan?
Ff gezamenlijk brainstormen over een redesign/vernieuwende inhoud?
  maandag 30 april 2012 @ 13:04:57 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110962104
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 12:50 schreef shiznuts het volgende:
Dit ja:

[..]

Fix'd trouwens, tevens links naar Retailmenot en Tjoos toegevoegd.

Denken we trouwens dat de OP simpeler/duidelijker/korter/bondiger kan?
Ff gezamenlijk brainstormen over een redesign/vernieuwende inhoud?
Volgends mij is de OP al best redelijk, misschien wat meer grafische uitleg hoe/wat ...

Vind personelijk al die logo's wel heel chill :$ om even alle shops te checken, dus dat zou ik er personelijk nog in laten willen staan :)
  maandag 30 april 2012 @ 13:05:18 #13
296952 Ron.Jeremy
pi_110962111
Was nog niet helemaal wakker enzo :')

Deze lijkt te werken op tablets: 8%Tablets :Y
  maandag 30 april 2012 @ 13:09:31 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_110962230
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Anders gewoon een recommender gebruiken om korting te krijgen. Eergister tokko1 nog gebruikt (hihihi).

Toch maar die vleeschthermometer besteld @ bic, kijken of het wat is.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 30 april 2012 @ 13:10:13 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110962248
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 13:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Anders gewoon een recommender gebruiken om korting te krijgen. Eergister tokko1 nog gebruikt (hihihi).

:o ooh O+
  maandag 30 april 2012 @ 13:10:29 #16
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110962257
quote:
16s.gif Op maandag 30 april 2012 13:04 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgends mij is de OP al best redelijk, misschien wat meer grafische uitleg hoe/wat ...

Vind personelijk al die logo's wel heel chill :$ om even alle shops te checken, dus dat zou ik er personelijk nog in laten willen staan :)
Tegenwoordig is de breedte niet 610 maar 640.
Dus je kunt die shoplogo's wat kleiner maken en er vier per regel plakken.

En het meer: kies een shop, kies je korting, dit is de afhandeling van de koop, dit is de nasleep ervan maken inderdaad. Voor dummies zeg maar, zodat newbz en noobs het makkelijk kunnen volgen. :P
  maandag 30 april 2012 @ 13:32:25 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110962848
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tegenwoordig is de breedte niet 610 maar 640.
Dus je kunt die shoplogo's wat kleiner maken en er vier per regel plakken.

En het meer: kies een shop, kies je korting, dit is de afhandeling van de koop, dit is de nasleep ervan maken inderdaad. Voor dummies zeg maar, zodat newbz en noobs het makkelijk kunnen volgen. :P
Banners, logo's ed heb ik gewoon in mooi PSDtjes dus dat kan ik wel fixen..
  maandag 30 april 2012 @ 13:50:24 #18
296952 Ron.Jeremy
pi_110963141
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 13:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Waar voer ik dan de recommender in?
  maandag 30 april 2012 @ 15:04:03 #19
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110964240
  maandag 30 april 2012 @ 15:15:54 #20
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_110964445
whoehoehahaha

Kreeg jij deze ook Shiznuts uit Oostenrijk?
AliExpress - die hebben ALLES!Hoesjes? Casetify!Speel mee met Lucky Day en win!
  maandag 30 april 2012 @ 15:30:53 #21
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110964721
}:| Nee..
  maandag 30 april 2012 @ 16:35:59 #22
48067 neo2000
pi_110965940
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 13:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Waar voer ik dan de recommender in?
Moet je alleen niet ingelogd zijn viel me laatst op. Maar goed, inloggen heeft @Bic toch niet zoveel nut. :')

Is je eigen recommender trwns gewoon je eigen username? Vaag systeem eigenlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door neo2000 op 30-04-2012 16:45:27 ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 30 april 2012 @ 17:21:34 #23
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110966944
Valt wel mee. Waar anders is je gebruikersnaam niet je e-mailadres? ;)
Laatst eens gekeken hoe dat zat ook inderdaad en mezelf als recommender eens gebruikt. :P
  maandag 30 april 2012 @ 17:27:11 #24
356637 Miniem
pi_110967065
Wilde brainwave op gaan halen, maar ze waren er niet, zeker geen officiële werkdag.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 30 april 2012 @ 18:37:49 #25
272834 Eenskijken
Cha
pi_110968401
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 17:27 schreef Miniem het volgende:
Wilde brainwave op gaan halen, maar ze waren er niet, zeker geen officiële werkdag.
meeste winkels zijn hier wel open. en ons postkantoor zit nu in een bruna of ako.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 30 april 2012 @ 18:39:58 #26
356637 Miniem
pi_110968457
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

meeste winkels zijn hier wel open. en ons postkantoor zit nu in een bruna of ako.
Postkantoor was wel open, maar geen brainwave :N
Morgen wss.
  maandag 30 april 2012 @ 18:57:54 #27
296952 Ron.Jeremy
pi_110968901
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 16:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Moet je alleen niet ingelogd zijn viel me laatst op. Maar goed, inloggen heeft @Bic toch niet zoveel nut. :')

Is je eigen recommender trwns gewoon je eigen username? Vaag systeem eigenlijk.
En ik maar inloggen en overal zoeken waar de recommender in te vullen :')
  maandag 30 april 2012 @ 19:03:37 #28
62419 CherryLips
chocoholic
pi_110969052
Heeft iemand ervaring met http://www.sw-box.com/?
Tap tap tap
  maandag 30 april 2012 @ 21:19:59 #29
372533 namemotion
pi_110974436
Al lang niets gepost maarja, nu iig wel :P

Heb weer een aantal pakketjes binnengekregen waarvan ongeveer 5 van eBay binnen 2 weken!!! Uit HONGKONG en 2 van DHgate, allemaal iPhone hoesjes (ofcourse :P)

Krijg nog zowat +/- 10 pakketjes binnen
  maandag 30 april 2012 @ 22:00:22 #30
296952 Ron.Jeremy
pi_110976325
Hoe groot is de kans dat de douane mijn pakket met tablet onderschept? :P
Speel mee met Lucky Day en win!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesHoesjes? Casetify!
  maandag 30 april 2012 @ 22:08:36 #31
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_110976765
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hoe groot is de kans dat de douane mijn pakket met tablet onderschept? :P
hangt af van de carrier :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 30 april 2012 @ 22:13:23 #32
296952 Ron.Jeremy
pi_110977015
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

hangt af van de carrier :)
Besteld bij BIC, dus ik denk TNT?
  maandag 30 april 2012 @ 22:36:47 #33
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110978301
Hong Kong Post, misschien Singapore post dus. :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:56:55 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110986948
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 22:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Eindigt de tracking met CN of HK?

CN = China Post
HK = Hong Kong Post

En ja de kans is bij grotere pakketjes zeker aanwezig ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:09:22 #35
356637 Miniem
pi_110987125
May day sale @MP4nation.

http://mim.io/2cc092
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:20:58 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110987321
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:
May day sale @MP4nation.

Top, de M1 besteld (met coupon ofc) :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:28:17 #37
22450 Poepoog
poepoog
pi_110988437
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 22:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

BIC stuurt niet met TNT.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:43:05 #38
22450 Poepoog
poepoog
pi_110988728
Iemand ervaring met het bestellen van luchtjes uit China? Ik heb ze ooit via eBay besteld, waarna ik dacht het een neppe was, omdat er geen verpakking om zat. Maar achteraf door de geur en fles was het denk ik wel een echte. Goede prijs ook. Nu zoek ik op TaoBao, maar ik twijfel.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:15:51 #39
334476 Fifut
ja?
pi_110991452
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:43 schreef Poepoog het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van luchtjes uit China? Ik heb ze ooit via eBay besteld, waarna ik dacht het een neppe was, omdat er geen verpakking om zat. Maar achteraf door de geur en fles was het denk ik wel een echte. Goede prijs ook. Nu zoek ik op TaoBao, maar ik twijfel.
Zal wel nep zijn
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:24:22 #40
310701 Iemand91
pi_110993590
Hier werd pas de Mele A1000 TV Box genoemd (Allwinner A10 mediaplayer). Prijs: $70.

Deze Hyston klinkt ook erg interessant; zelfde specs maar $32. :9~
Helaas niets over te vinden }:| , dus wanneer dit verkocht gaat worden (of wordt het al verkocht?), of er een fatsoenlijke behuizing om zit, of die $32 de wholesale prijs is of verkoopprijs...
Of dit: $15! 40% goedkoper dan de Raspberry Pi, met 3x de processorkracht _O- _O_

Punt is wel, dat je hier Ubuntu/Linix o.i.d. draaiend op moet zien te krijgen om XBMC werkend te krijgen.

* Iemand91 besteld de ES800M nu ergens...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 01-05-2012 13:42:57 ]
AliExpress - die hebben ALLES!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBonprix
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:40:57 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110994105
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
Hier werd pas de Mele A1000 TV Box genoemd (Allwinner A10 mediaplayer). Prijs: $70.

Deze Hyston klinkt ook erg interessant; zelfde specs maar $32. :9~
Helaas niets over te vinden }:| , dus wanneer dit verkocht gaat worden (of wordt het al verkocht?), of er een fatsoenlijke behuizing om zit, of die $32 de wholesale prijs is of verkoopprijs...
Of dit: $15! 40% goedkoper dan de Raspberry Pi, met 3x de processorkracht _O- _O_

Punt is wel, dat je hier Ubuntu draaiend op moet zien te krijgen om XBMC werkend te krijgen.

* Iemand91 besteld de ES800M nu ergens...
Intressant, TV boxen gaan dalen in prijs, kijk naar tablets, die zijn praktisch het zelfde maar dan nog dunner met batterij en scherm.

Er moet gewoon een universele standaard komen (zoals de Allwinner, samsung SP, Rockchip bij tablets en de MKtech bij telefoons. Pas op dat moment komt de ontwikkeling past goed op gang en dalen de prijzen. Op dit moment zijn die boxen nog (te) duur door de R&D kosten.

Misschien is Google slim en maakt een simpele/lichte versie van het ChromeOS voor deze kastjes, dan is er naast de tablet weer een nieuw soort device geboren :P.
Zie het voor je, een internet/download/Office PC voor 50 euro :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:51:06 #42
310701 Iemand91
pi_110994441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Intressant, TV boxen gaan dalen in prijs, kijk naar tablets, die zijn praktisch het zelfde maar dan nog dunner met batterij en scherm.

Er moet gewoon een universele standaard komen (zoals de Allwinner, samsung SP, Rockchip bij tablets en de MKtech bij telefoons. Pas op dat moment komt de ontwikkeling past goed op gang en dalen de prijzen. Op dit moment zijn die boxen nog (te) duur door de R&D kosten.

Misschien is Google slim en maakt een simpele/lichte versie van het ChromeOS voor deze kastjes, dan is er naast de tablet weer een nieuw soort device geboren :P.
Zie het voor je, een internet/download/Office PC voor 50 euro :D
Jep. Op die manier kan de support ook een stuk groter worden. Nu heb je zo'n verscheidenheid aan processors, producten e.d. (net als de onoverzichtelijke China tabs markt) dat de support over een product slecht kan zijn.

Wat jij zegt zou mooi zijn idd, bijvoorbeeld dat Alwinner Azoveel universele standaard word, productie daar op richt enzo. Dat je dan dus letterlijk een Raspberry Pi krijgt die goedkoper is dan de Raspberry, maar wel een stuk sneller is en dus ook goede support.
Want zoals die laatste ($15 voor een board met Allwinner A10; krijgen ze daar - uiteindelijk - XBMC op draaiende, dan:

Kan wel, zo'n Allwinner A10/A8 was geloof ik $4.99. Boardje, connectors e.d. er nog bij; dan moet wel onder de $30 kunnen.
Kastje/box eromheen hoef/wil ik niet eens. Gewoon zo klein mogelijk; voeden met USB: :9~

Hmm, je zou hier bijna een apart topic over moeten/kunnen maken
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:55:26 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110994565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jep. Op die manier kan de support ook een stuk groter worden. Nu heb je zo'n verscheidenheid aan processors, producten e.d. (net als de onoverzichtelijke China tabs markt) dat de support over een product slecht kan zijn.

Wat jij zegt zou mooi zijn idd, bijvoorbeeld dat Alwinner Azoveel universele standaard word, productie daar op richt enzo. Dat je dan dus letterlijk een Raspberry Pi krijgt die goedkoper is dan de Raspberry, maar wel een stuk sneller is en dus ook goede support.
Want zoals die laatste ($15 voor een board met Allwinner A10; krijgen ze daar - uiteindelijk - XBMC op draaiende, dan:
[ afbeelding ]
Kan wel, zo'n Allwinner A10/A8 was geloof ik $4.99. Boardje, connectors e.d. er nog bij; dan moet wel onder de $30 kunnen.
Kastje/box eromheen hoef/wil ik niet eens. Gewoon zo klein mogelijk; voeden met USB: :9~

Hmm, je zou hier bijna een apart topic over moeten/kunnen maken [ afbeelding ]
Ik wacht eerst de Rasp eens af :P, dan eens in China wat arduino spullen kopen en dan eens wat leren programmeren :)

Voor de XBMC setup komt later wel een Chinees kastje van 50 dollar :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:41:13 #44
174940 W00fer
Maar echt
pi_110998561
FFUUUU whatz happened met Mistertao. Je moet ineens credits toevoegen met een service fee. En geen kortingen meer :( :(
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:55:18 #45
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_110999161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef W00fer het volgende:
FFUUUU whatz happened met Mistertao. Je moet ineens credits toevoegen met een service fee. En geen kortingen meer :( :(
Terug naar Zarmark switchen? ;)
Bestlede ook tijdje veel bij Mistertao, maar tegenwoordig weer braaf bij Zamark :p
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:15:26 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110999997
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Terug naar Zarmark switchen? ;)
Bestlede ook tijdje veel bij Mistertao, maar tegenwoordig weer braaf bij Zamark :p
Zag net dat ik daar nog 20 cent Tokko1 tegoed had :P (bedankt daarvoor _O- )
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:21:01 #47
221145 secondant
pi_111002729
Een van jullie ervaring met travel adapters? Ga komende zomer naar GB op vakantie en wil wel graag mijn tablet en mobiel opladen ;)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:32:39 #48
310701 Iemand91
pi_111003124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef secondant het volgende:
Een van jullie ervaring met travel adapters? Ga komende zomer naar GB op vakantie en wil wel graag mijn tablet en mobiel opladen ;)
Ik zou zaken als de Action, Halfords o.i.d. ook niet vergeten. Ik gok dat daar zoiets ook maar een paar euro kost en je hebt het direct.

Boeit verder toch niet of je die ES800M van Ebay of van McBub haalt? (Ebay is $1 goedkoper B-) )
Ebay lijkt me zelfs beter (sneller, geen eventueel account bij McBub, support enzo)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:37:33 #49
356637 Miniem
pi_111003291
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 18:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

Postkantoor was wel open, maar geen brainwave :N
Morgen wss.
Nog steeds geen brainwavz bij het postkantoor :( wtf :?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:49:58 #50
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111003722
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zou zaken als de Action, Halfords o.i.d. ook niet vergeten. Ik gok dat daar zoiets ook maar een paar euro kost en je hebt het direct.
Dat. :Y Maar heb je tijd en boeit je het niet, niet alsof de omvormers uit China veel kwaad kunnen.
Daarvoor zijn ze wel prima en cheap.
quote:
Boeit verder toch niet of je die ES800M van Ebay of van McBub haalt? (Ebay is $1 goedkoper B-) )
Ebay lijkt me zelfs beter (sneller, geen eventueel account bij McBub, support enzo)
Je zegt het zelf al. ;) Goedkoper = goedkoper en qua handling leert de ervaring dat het via Ebay vrij rap gaat, gezonde 'lets-get-it-over-with-quickly-so-we-can-get-to-the-next-paying-customer'-mentaliteit.
Hoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse Bergen
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:18:03 #51
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111004701
Even half off-topic: hoe lang duurt het ongeveer voordat een kleine envelop uit de US hier binnen is? Gaat om een rekenmachine, niks illegaals of gevaarlijks ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:28:42 #52
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111005093
Ook een week of twee. Misschien sneller, misschien langzamer.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:31:13 #53
310701 Iemand91
pi_111005180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Even half off-topic: hoe lang duurt het ongeveer voordat een kleine envelop uit de US hier binnen is? Gaat om een rekenmachine, niks illegaals of gevaarlijks ofzo.
M'n envelop met centerplates uit Florida waren de 17e april verzonden, 24e waren ze binnen. Snel dus :7
Verzonden door USPS.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:40:46 #54
-1 #ANONIEM
pi_111005466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

M'n envelop met centerplates uit Florida waren de 17e april verzonden, 24e waren ze binnen. Snel dus :7
Verzonden door USPS.
USPS is altijd snel
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:54:50 #55
48067 neo2000
pi_111006019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:
May day sale @MP4nation.

Damn it, die topping usb dac headphone amp zit naar me te lonken nu. :')
Zou het wat zijn tov in vergelijk met bijv. Die fiio e10? Iemand ervaring? :p
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:58:25 #56
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111006145
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:15:35 #57
48067 neo2000
pi_111006904
quote:
Thnx Shiznuts uit Oostenrijk! :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:25:00 #58
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111007292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Thnx Shiznuts uit Oostenrijk! :D
Always here to help. :7

Nou zag ik dit...
quote:
At the end, I just have to give it to VSONIC for continuing to push for ever higher price/performance ratio in their products. Thus, my highest recommendations of Sonic Diamond go to GR99 [4.85 / 5] , GR02 Bass Edition [4.9 /5] and GR01 [4.85 /5] .
~ http://www.inearmatters.n(...)02-bass-edition.html
Hij kan de GR99 en GR02 Bass Edition aanraden... vind je o.a. op Lendmeurears en eBay.
Iemand ooit eens Vsonics gehad? Misschien ook eens leuk te proberen... O-)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:06:55 #59
263108 ferrariking
pi_111009597
zarmark geef geen antwoord meer op mijn mail:(
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:07:16 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_111009616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef ferrariking het volgende:
zarmark geef geen antwoord meer op mijn mail:(
Wanneer waar naartoe gestuurd?
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeauBonprix
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:08:24 #61
263108 ferrariking
pi_111009665
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wanneer waar naartoe gestuurd?
zaterdag;)
hoe laat zijn ze meestel op msn?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:08:51 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_111009697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef ferrariking het volgende:

[..]

zaterdag;)
Nog een paar dagen wachten ;)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:08:51 #63
268726 thecuriousone
nen belg
pi_111009698
als hier nog iemand twijfelde waarom de 1cent deals worden gehouden...
Vandaag deze schitterende aanbieding ;( op mijn never-buying adres ontvangen:
SPOILER
en de click here to decline text is trouwens geen link
jaja, en azo...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:21:10 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111010455
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nog een paar dagen wachten ;)
Inderdaad, het is vandaag: dag van de arbeid en daarom zijn veel mensen vrij :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:33:02 #65
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111014784
ook zo iets in china verkrijgbaar? http://www.megagadgets.nl(...)yP3K8CFYKIDgodExTvCg zie dit topic gezocht: tv stoorzender
BAM dit is 3KB
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:35:22 #66
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_111014898
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:35:34 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111014903
;( ..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:37:02 #68
304381 Loll
pi_111014980
gast het verschil is dat je met bovengenoemde alles in 1 keer uitzet zonder gehannes met verschillende en nieuwe types.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:41:24 #69
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111015244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Verzonden door USPS.
Oke, chill, hopelijk dat mijn ding ook zo snel binnenkomt :).
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:42:32 #70
363075 Ramkraker
Ja.
pi_111015314
100 RJ45 plugjes besteld, en een blackberry batterij, die volgens focalprice legit is.. iemand daar toevallig ervaring mee? :p
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
Hoesjes? Casetify!Mailbird - E-mail made beautifulSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:43:10 #71
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111015346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Ramkraker het volgende:
100 RJ45 plugjes besteld, en een blackberry batterij, die volgens focalprice legit is.. iemand daar toevallig ervaring mee? :p
Als er staat dat t hetzelfde is, is t refurbished of niet t zelfde :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:43:51 #72
363075 Ramkraker
Ja.
pi_111015397
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Als er staat dat t hetzelfde is, is t refurbished of niet t zelfde :')
huh? ik snap die hele post niet :')
.
.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:46:49 #73
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111015534
Het is een batterij voor een officiële phone, geen officiële batterij voor je phone. ;( Tenzij het OEM of Refurbished is. Of een toevallig opgekochte partij accu's voor weinig, wat heel erg onwaarschijnlijk is. Dus ga er gewoon vanuit dat je prut gekocht hebt en je zult sterven wanneer 'ie explodeert in je handen en er deeltjes door je lichaam vliegen. Nou ja, misschien dat 'ie ook wel gewoon probleemloos werkt hoor.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:49:28 #74
363075 Ramkraker
Ja.
pi_111015696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef shiznuts het volgende:
Het is een batterij voor een officiële phone, geen officiële batterij voor je phone. ;( Tenzij het OEM of Refurbished is. Of een toevallig opgekochte partij accu's voor weinig, wat heel erg onwaarschijnlijk is. Dus ga er gewoon vanuit dat je prut gekocht hebt en je zult sterven wanneer 'ie explodeert in je handen en er deeltjes door je lichaam vliegen. Nou ja, misschien dat 'ie ook wel gewoon probleemloos werkt hoor.
Op de foto staat gewoon blackberry en research in motion op de batterij, dus dat zal wel snor zitten? :')

Maargoed ik snap em ;)
.
.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:57:21 #75
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111016158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef shiznuts het volgende:
dit bedoelde ik :@
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:07:57 #76
314372 Goddelijker
pi_111016756
Net weer een kleine bestelling gedaan, voor komende vakantie:
New 11 LED Portable Camping Camp Fishing Light Lamp
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1300.html

dinsdag 1 mei 2012 @ 22:29:18 #77
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111018030
Tering. Die is fel hey! :D :9~
Dikke lumens jonge! M'n hele hand/arm verlicht. Vet handig zo'n bult licht! _O_
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:30:59 #78
304381 Loll
pi_111018125
Au mijn ogen, sjonge jonge kon je dat niet in een spoiler zetten? :')
BAM dit is 3KB
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:39:12 #79
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111018564
Mensen hadden hier toch wel eens van die horloge case openers gekocht..

zie zoveel spullen voor horloges op ebay/china prices .. dat ik even niet weet welke ik nu nodig heb en welke goed is om batterijen mee te vervangen :)?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:44:59 #80
314372 Goddelijker
pi_111018923
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Tering. Die is fel hey! :D :9~
Dikke lumens jonge! M'n hele hand/arm verlicht. Vet handig zo'n bult licht! _O_
Daar heb ik m'n 1200 Lumen LED-zaklamp wel voor. :')
Zavvi - Fandom en GeekgearSpeel mee met Lucky Day en win!Bonprix
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:45:03 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111018929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:

zie zoveel spullen voor horloges op ebay/china prices .. dat ik even niet weet welke ik nu nodig heb en welke goed is om batterijen mee te vervangen :)?
Een metalen het liefst. ;) Zo'n blauwe of groene 'pin tool' (chinaprices.us / ebay.com).
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Daar heb ik m'n 1200 Lumen LED-zaklamp wel voor. :')
Ja, maar dit ding is niet eens handig om de boel een beetje te verlichten op tafel voor een kaartspelletje. :?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:46:32 #82
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111019019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een metalen het liefst. ;) Zo'n blauwe of groene 'pin tool' (chinaprices.us / ebay.com).

[..]

Ja, maar dit ding is niet eens handig om de boel een beetje te verlichten op tafel voor een kaartspelletje. :?
is een pintool juist niet bedoeld voor het verkleinen van bandjes :)?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:46:41 #83
314372 Goddelijker
pi_111019022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Wel om 's nachts in de tent te hangen voor als je even wat wilt zien in 't pikkedonker? :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:49:58 #84
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111019234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

is een pintool juist niet bedoeld voor het verkleinen van bandjes :)?
Oh, tee-hee. :@ LEZEN SHIZ! 'k Had ook al moeten liggen, Sesamstraat is al afgelopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wel om 's nachts in de tent te hangen voor als je even wat wilt zien in 't pikkedonker? :P
Nee. Als je je hand ernaast houdt je hand misschien. ;(
Ik heb betere lantaarns gezien die zowaar nuttig waren en rustig maar bruikbaar sfeerlicht emitte.
But then again, mho, ik wens je uiteraard veel plezier toe met je gadget. Put it too good use!
  woensdag 2 mei 2012 @ 06:33:12 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111026918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:

Zo'n bal halen, krast nooit en past op elk model. Werkt ook beter dan een metalen tool.

http://www.ebay.nl/itm/SU(...)&hash=item3cbfce33d2
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:18:48 #86
356637 Miniem
pi_111028469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 06:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zo'n bal halen, krast nooit en past op elk model. Werkt ook beter dan een metalen tool.

Wel alleen voor horloges met zon "draaiding"
Sommige hebben zon drukdekseltje.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:29:04 #87
356637 Miniem
pi_111030115
Volgens mij is de tijd van ff geen bestellingen meer aangebroken O+
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:19:02 #88
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111031663
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 06:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 09:18 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wel alleen voor horloges met zon "draaiding"
Sommige hebben zon drukdekseltje.
Ik heb een OOZOO horloge ; geen idee of dat druk of draaiding is :P
eerst dat maar eens uitvogelen :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:24:38 #89
356637 Miniem
pi_111031849
Voor de headset liefhebbers.

iProtech Stereo headset 0 euro.

http://www.savemyday.nl/index.php/best_deals/landelijk

quote:
Voorwaarden

• Maximaal één voucher per persoon
• Exclusief ¤2,95 verzendkosten
• Voucher verzilveren bij Gadgetcentral.nl
• Te verzilveren tot en met 8 mei 2012
• Levertijd bedraagt 15-20 werkdagen
• 5000 stuks beschikbaar
• Verkrijgbaar in de kleuren zwart en oranje
• Wees er snel bij OP = OP
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:32:15 #90
179522 Sjoegerd
Sjoegerd
pi_111032152
Nou mijn bestelling is eindelijk naar het postkantoor gegaan als ik het mailtje moet geloven _O-.. Nu nog 10-40 dagen wachten bovenop de 40 die ik al heb gewacht :') }:|
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Big Fish GamesBonprixANWB Verzekeringen
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:33:03 #91
356637 Miniem
pi_111032190
My god, postanaalfalers FTW :')
Mijn ma zag de postbode een pakketje in de bus stouwen.
Is het mijn pakketje Beta's wat bij het postkantoor had moeten liggen _O-

Maarja ik heb hem w/ :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:38:30 #92
48067 neo2000
pi_111032386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Oh, tee-hee. :@ LEZEN SHIZ! 'k Had ook al moeten liggen, Sesamstraat is al afgelopen.
Oostenrijkse Sesamstraat shiz, seriously. Oostenrijkse sesamstraat. The horror. :+
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:08:59 #93
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_111033505
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Miniem het volgende:
Voor de headset liefhebbers.

iProtech Stereo headset 0 euro.

http://www.savemyday.nl/index.php/best_deals/landelijk

[..]

Ik denk dat je hem hier sneller hebt: http://www.ebay.nl/itm/bl(...)71e744#ht_4948wt_983
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:11:43 #94
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111033592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oostenrijkse Sesamstraat shiz, seriously. Oostenrijkse sesamstraat. The horror. :+
Ja, daar zitten Tommie en Ienieminie in een kelder...
En wat Aart allemaal met ze doet... :N
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Miniem het volgende:
My god, postanaalfalers FTW :')
Mijn ma zag de postbode een pakketje in de bus stouwen.
Is het mijn pakketje Beta's wat bij het postkantoor had moeten liggen _O-

Maarja ik heb hem w/ :D
*O*
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:08 schreef Koen. het volgende:

[..]

Ik denk dat je hem hier sneller hebt: http://www.ebay.nl/itm/bl(...)71e744#ht_4948wt_983
OH SNAP!
  woensdag 2 mei 2012 @ 12:57:37 #95
356637 Miniem
pi_111035129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:08 schreef Koen. het volgende:

[..]

Lol :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:32:24 #96
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_111039011
hulde voor tradetang!
had begin feb schoenen gekocht,
volgens zijn tracking al sinds 22-feb in nederland..
nu nog steeds niks thuis gehad, dispute gedaan en vandaag geld terug gehad!
ondanks 'hun tracking!!'
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:36:15 #97
356637 Miniem
pi_111039136
Hoe krijg je de beta's in hemelsnaam in je oren? :')
En het dopje waar de E opstaat heeft al losgelaten, matige bouwkwaliteit :{
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:40:20 #98
356637 Miniem
pi_111039289
Oh, WTF het zijn over-ears :'(
I hate :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:48:20 #99
-1 #ANONIEM
pi_111039615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef Miniem het volgende:
Hoe krijg je de beta's in hemelsnaam in je oren? :')
En het dopje waar de E opstaat heeft al losgelaten, matige bouwkwaliteit :{
het zijn helemaal geen over-the-ears :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:49:27 #100
356637 Miniem
pi_111039662
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

het zijn helemaal geen over-the-ears :')
Wel:

Hoesjes? Casetify!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:50:02 #101
-1 #ANONIEM
pi_111039688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wel:

[ afbeelding ]
wtf vent, doe ze normaal in je oren :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:50:42 #102
356637 Miniem
pi_111039718
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

wtf vent, doe ze normaal in je oren :')
Gast, doe normaal man.
Het zijn over the ears. :')
En tevens ben ik dat niet.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:51:40 #103
-1 #ANONIEM
pi_111039752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gast, doe normaal man.
Het zijn over the ears. :')
En tevens ben ik dat niet.
Dan zal ik wel de zijn die ze gewoon normaal in heeft :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:52:03 #104
356637 Miniem
pi_111039766
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:51 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Je krijgt ze geen eens normaal in :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:52:52 #105
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111039796
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:51 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee. Ik ook. ;) Vele prefereren soms de over-ear fit voor sommige modellen. Moeten zij weten, maar dat is een vrije keuze. :P Bij mij passen ze namelijk perfect met de normale fit. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je krijgt ze geen eens normaal in :')
Als je L in rechts wilt doen werkt het niet nee! :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:53:51 #106
356637 Miniem
pi_111039825
Nou, ik krijg ze geen eens normaal in :?
Vind het maar raar zon 45 graden hoek bij earphones.
Nee, doe mij maar de Alpha's dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:52 schreef shiznuts het volgende:

Als je L in rechts wilt doen werkt het niet nee! :D
Duh :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:54:46 #107
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111039855
Ik met alle gemak van de wereld, tuutje eerst, dan draai je hem terug.
Je moet ook altijd weer een geval apart zijn, jij, hè? :P
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:55:23 #108
-1 #ANONIEM
pi_111039880
Ik probeer hem over-ear te doen maar het lukt me niet :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:58:21 #109
356637 Miniem
pi_111039997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef shiznuts het volgende:
Ik met alle gemak van de wereld, tuutje eerst, dan draai je hem terug.
Je moet ook altijd weer een geval apart zijn, jij, hè? :P
Heb je een ander tuutje erop gedaan?
Met het standaard tuutje krijg ik hem er niet normaal in.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:59:28 #110
356637 Miniem
pi_111040043
1 zit :')
AliExpress - die hebben ALLES!Voordelig uit? Ticketveiling.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:00:34 #111
356637 Miniem
pi_111040093
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Miniem het volgende:
1 zit :')
Oh 2 ook *O*
Het is ff frutten :P eerst tuutje inderdaad en dan draaien.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:07:41 #112
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111040403
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ik probeer hem over-ear te doen maar het lukt me niet :')
Daarvoor moet je dan Left en Right omwisselen inderdaad, anders will dat niet.
Dat alleen al wil zeggen dat ze als normale fit bedoeld zijn. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oh 2 ook *O*
Het is ff frutten :P eerst tuutje inderdaad en dan draaien.
Niet eens frutten hier hoor. Is 2 miliseconden werk. Glijdt er zo in. Skills. Jwt. B-)
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:36:52 #113
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111041783
Hoi ik ben een newbie *O* (nouja niet nieuw maar wel pas geregistreerd...)
Ik volg dit topic nu 2jr oid maar ik ga nu dus ook eindelijk maar eens posten...

Een aantal van mijn bestellingen op een rijtje;

*Saik sa-15 zaklamp ebay
*Helicoper mod parts 9958 ebay
*Heli 9958 focalprice
*Zooi extra heliblades focalprice
* Diverse kabeltjes bic
*Ledstrip waterproof 5050 smd, rgb en warmwhite ebay
*e27 rgb led 5w Tomtop (snel bezorgd)
*Minimassager ook wel pocket rocket bic (superkado tip)
*Aa lader bic
*Scheermesjes bic
*Keukenmengkraan ebay
*Curren 8023 watch never buying (doet zn naam eer aan...) ik ook nooit weer dus... |:(
*Aa batterijen bic
*Knoopcell cr2032 bic
*S**y stereo mic 3.5mm met verbluffende prijs/kwaliteit bic (als dit niet mag zeg het dan even)
*2 meter verschillende maten krimpkous Dx (ook nooit weer) wel super product, maar als je de luxe van bic en ebay kent.... :')
md80 bic
keyringcam bic
gorrillapod bic
De laatste drie items van bic waren mijn eerste Chinashopping ervaringen
En natuurlijk ben ik ibv een VARKENTJE... voor 0,01cent bij Priceangels... *O*

Verder heb ik nog 2x 64cc kettingzaag en een 13pk/10cm houtversnipperaar uit China (via Duitsland)
Als er iemand is die vragen heeft over dit lijstje hoor ik het wel...

Trouwens iemand ervaring met buysku.com ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 02-05-2012 15:43:14 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:39:47 #114
-1 #ANONIEM
pi_111041939
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet eens frutten hier hoor. Is 2 miliseconden werk. Glijdt er zo in. Skills. Jwt. B-)
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:43:07 #115
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111042102
Inkopperrrttjuuûûhh! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik volg dit topic nu 2jr oid maar ik ga nu dus ook eindelijk maar eens posten...

[..]
Welkom welkom. :W
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:54:29 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111042605
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:43 schreef shiznuts het volgende:

Welkom welkom. :W
senk joe my fliend !
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:30:39 #117
334476 Fifut
ja?
pi_111049306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Zolderkamer het volgende:

Een aantal van mijn bestellingen op een rijtje;

*Saik sa-15 zaklamp ebay
*Helicoper mod parts 9958 ebay
*Heli 9958 focalprice
*Zooi extra heliblades focalprice
* Diverse kabeltjes bic
*Ledstrip waterproof 5050 smd, rgb en warmwhite ebay
*e27 rgb led 5w Tomtop (snel bezorgd)
*Minimassager ook wel pocket rocket bic (superkado tip)
*Aa lader bic
*Scheermesjes bic
*Keukenmengkraan ebay
*Curren 8023 watch never buying (doet zn naam eer aan...) ik ook nooit weer dus... |:(
*Aa batterijen bic
*Knoopcell cr2032 bic
*S**y stereo mic 3.5mm met verbluffende prijs/kwaliteit bic (als dit niet mag zeg het dan even)
*2 meter verschillende maten krimpkous Dx (ook nooit weer) wel super product, maar als je de luxe van bic en ebay kent.... :')
md80 bic
keyringcam bic
gorrillapod bic
De laatste drie items van bic waren mijn eerste Chinashopping ervaringen
En natuurlijk ben ik ibv een VARKENTJE... voor 0,01cent bij Priceangels... *O*

Verder heb ik nog 2x 64cc kettingzaag en een 13pk/10cm houtversnipperaar uit China (via Duitsland)
Als er iemand is die vragen heeft over dit lijstje hoor ik het wel...

Trouwens iemand ervaring met buysku.com ?
Is dit die mini massager?
http://www.buyincoins.com(...)4h-product-2778.html
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:43:14 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111049828
Vandaag een GRATIZ kabeltje voor mijn Xperia S binnen (Die al langer in reparatie is dan ik hem vast heb gehad :') :') ja ik weet, KLB etc)
Had hem wel besteld maar daarna weer geannuleerd maar blijkbaar is hij toch op de post gegaan :D! Op de achterkant van het adres papiertje/label (die vast geplakt zat met tape) stond wel het adres van een deen doorgekrast :P

SPOILER: :') :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:30:41 #119
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111051798
DIE SPOILER!!!! :') _O-
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:51:48 #120
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111056293
Heb een pakketje besteld uit Duitsland, ben ik nog welkom..? :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Mailbird - E-mail made beautifulVattenfall cadeauVattenfall cadeau
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:57:29 #121
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111056624
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee. :( Hoe durf je. Weg mit dir! Geh!
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:00:01 #122
221145 secondant
pi_111056804
Krijg ik vandaag mijn in China bestelde voetbalshirt tegen (precies op tijd voor het feest van morgen ;) ) zit er een brandgat in! :( denk dat er iets mis is gegaan bij het opplatten van de reclame van de sponsor. Meteen maar even een mail verzonden met vraag wat we hier aan kunnen doen. voor de zekerheid maar even foto's bijgevoegd maar ben benieuwd of dat gaat helpen.

kwaliteit overigens prima

nu nog wachten op een wifi adapter, oordopjes en opladers voor in de auto voor mij Samsung Galaxy
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:21:52 #123
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111058170
quote:
Jij bent welkom, ik ben maar een nep Chinese shopper *geen varkentjes :') *
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:24:37 #124
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111058370
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. :( Hoe durf je. Weg mit dir! Geh!
:( Jaaa vind maar een LCD Display voor mijn Dell Streak 5, gvd T-Mart ofzo levert niet meer..

En ga geen fuckiing 100+ voor betalen, dollar of euro.

Heb de eerste keer toen voor 45,- Dollar gekocht incl. verzending.

Ik ben ten einde raad en mijn display wordt met de dag erger en erger..!!

En uit Duitsland heb ik een merkspecifieke onderdeel besteld voor mijn auto.. :@ :*
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:24:55 #125
179522 Sjoegerd
Sjoegerd
pi_111058387
Is een pakketje nog te tracen nadat deze is verzonden door de webshop?
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:24:57 #126
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111058388
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Jij bent welkom, ik ben maar een nep Chinese shopper *geen varkentjes :') *
Ik mag geen varken.. :@ Tenzij het halal is.. :@ :P _O-
Quote van Tjabbo:
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:25:48 #127
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111058443
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik mag geen varken.. :@ Tenzij het halal is.. :@ :P _O-
LED pigs toch wel? :P
En moslims mogen sws toch geen varken vlees?
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:32:46 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_111058906
Dit is wel wat overdreven jongens. Wie was het? }:|

Douane onderschept duizenden namaakartikelen
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:34:23 #129
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111059002
quote:
4s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef Snakey het volgende:
Dit is wel wat overdreven jongens. Wie was het? }:|

Douane onderschept duizenden namaakartikelen
FUCK NIET MIJN BEATS !!!!
:')
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:35:59 #130
310701 Iemand91
pi_111059106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Is een pakketje nog te tracen nadat deze is verzonden door de webshop?
Als je een trackingcode hebt (eindigend op HK of CH) dan is hij te volgen totdat hij China uit is. Niet verder. Met DHL e.d. wel verder te volgen.

Jammer genoeg werkt het met bovenstaande trackingcodes niet, zou zelf ook wel 'ns weten waar m'n 6 pakketjes zitten, m'n 3 andere van Ebay verwacht ik eigenlijk ook wel 'ns een keer (16 en 18 april besteld; LiPo-lader, LiPo-alarm en doos met nylon bouten/moeren spul.)
Een andere pakket met tracking is nog steeds niet verzonden doordat 2 van de 5 items op backorder staan (prop balancer en Control Board), ofwel die hexa is voorlopig nog niet gebouwd. }:|

Enne: de ES800M dopjes zijn gisteravond besteld Herr Shiz!

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Does gauw braaf dan. ~O>
EDIT: is de Saik sa-15 zaklamp nog steeds dé zaklamp die het meest bang for the buck geeft?
Onlangs heb ik m'n broer geholpen met het zoeken naar een nieuwe GSM (Galaxy S Plus) en die heeft geen LED-flits, dus geen zaklamp. Hij is (letterlijk) eind deze maand jarig dus leek me wel geinig cadeautje, ben ik misschien nog op tijd hè ;)

EDIT #2: wanneer weet je dat je teveel geld hebt uitgeven aan je hexa?

Dat je upgraded bent naar "Platinum Member" op de site : _O-
Heb bronze, silver en gold status maar direct overgeslagen geloof ik :') ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2012 22:27:01 ]
Boek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:41:47 #131
179522 Sjoegerd
Sjoegerd
pi_111059541
Geen trackingcode, alleen ordernummer. Daar zit geen CH of HK in. Maar gewoon afwachten dus.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:44:29 #132
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_111059766
Varkens onderweg. All hail the LED-pigs!
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:51:14 #133
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111060295
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

LED pigs toch wel? :P
En moslims mogen sws toch geen varken vlees?
Naah.. Ik maakte maar een grapje, halal of niet halal Moslims mogen helemaal geen varkensvlees.

Waar kan ik die led pigs bestellen dan..? En hoeveel kost dat..? :P
Quote van Tjabbo:
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:03:24 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111061166
haha dacht al :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138 hier bijvoorbeeld
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:20:00 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111062298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je een trackingcode hebt (eindigend op HK of CH) dan is hij te volgen totdat hij China uit is. Niet verder. Met DHL e.d. wel verder te volgen.

....
CN is mits de tracking site werkt tot aan de deur te volgen
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:24:41 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111062593
@ I91: :D
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
haha dacht al :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138 hier bijvoorbeeld
Als je ze over drie jaar eens wil hebben bestel je ze daar ja. :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Geen trackingcode, alleen ordernummer. Daar zit geen CH of HK in. Maar gewoon afwachten dus.
Zelfs met tracking is het afwachten. :P
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:32:10 #137
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111063039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef shiznuts het volgende:
@ I91: :D

[..]

Als je ze over drie jaar eens wil hebben bestel je ze daar ja. :'(

[..]

Zelfs met tracking is het afwachten. :P
SORRY OKE! IK BEN OOK MAAR EEN KIND VAN 14!!! ;( :'(

lol. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:32:22 #138
310701 Iemand91
pi_111063049
quote:
3s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

CN is mits de tracking site werkt tot aan de deur te volgen
Goed punt, van alle trackingcodes is dat de enige die niet doet :') }:|

* Iemand91 gaat op zoek naar een zaklamp...
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:39:32 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111063483
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef Iemand91 het volgende:

EDIT #2: wanneer weet je dat je teveel geld hebt uitgeven aan je hexa?

Dat je upgraded bent naar "Platinum Member" op de site : _O-
Heb bronze, silver en gold status maar direct overgeslagen geloof ik :') ...
Wij betalen toch, meneer de ambtenaar w/
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:40:06 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111063518
Ah. De miljoenennota...
Speel mee met Lucky Day en win!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBig Fish Games
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:42:36 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111063660
Ik zoek nog een Hitler borstbeeld, als stand voor mijn Brainwavz HM5 :7
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:46:24 #142
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111063921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zoek nog een Hitler borstbeeld, als stand voor mijn Brainwavz HM5 :7
HAHAHA :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:50:06 #143
310701 Iemand91
pi_111064151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wij betalen toch, meneer de ambtenaar w/
Oh ja, daar moest ik ook nog even op reageren:
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
Laat ik een zo zeggen: ik ben de overheid en de copter is een overheidsproject. :%
Ik kom er in een eigen topic wel op terug ;) Ik heb namelijk nog niet álles besteld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef monkeybrain het volgende:
Wij 21% BTW betalen en jij hexacopters bouwen :')
Daarmee bedoelde ik dat net als bij de meeste overheidsprojecten....dit project ook het oorspronkelijk budget overschreidt ;) ...
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:53:21 #144
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111064353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh ja, daar moest ik ook nog even op reageren:

[..]

[..]

Daarmee bedoelde ik dat net als bij de meeste overheidsprojecten....dit project ook het oorspronkelijk budget overschreidt ;) ...
Mijn haat jegens de overheid is zo groot dat ik mijn humor verlies :')

Taobao heeft wel een soort Hitler hoofd in een glazen pot :@

http://item.taobao.com/item.htm?id=13074516283
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:03:19 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111064952
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

HAHAHA :')
[ afbeelding ]
Yeah, that would look great. _O-
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:21:11 #146
372533 namemotion
pi_111066041
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Yeah, that would look great. _O-
[ afbeelding ]
Jeetje, gaan we ons nu al verlagen naar Hitler's niveau? MAO Zedong, díe moet je hebben :)

GO CHINA!
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:38:30 #147
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111066969
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:39:23 #148
356637 Miniem
pi_111067016
Kinderen van 14 horen te slapen!
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:52:44 #149
199418 jopiede
pi_111067727
Haha net terug uit de ArenA en toen nog een feestje, een pakketje!! Sonun headphones + Fiio E3 Amp binnen. Precies 4 maanden geleden besteld, zo zie je maar: Geduld ^O^

Sonun bevallen goed, inderdaad lekker op mijn hoofd + goede kwali geluid

Amp valt erg tegen, vind de muziek(zowel Awei in-ears als Sonun) slechtere muziek geven nadat ik de Amp heb aangesloten :{
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:55:52 #150
300320 v1tje
pi_111070045
Zag op mp4nation dat de brainwavz alpha's nog maar 13 dollar waren? Zijn er mensen met ervaring met deze oortjes, is het een beetje goede kwaliteit?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVattenfall cadeauZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 3 mei 2012 @ 01:44:32 #151
268829 Berend.
pi_111071060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:55 schreef v1tje het volgende:
Zag op mp4nation dat de brainwavz alpha's nog maar 13 dollar waren? Zijn er mensen met ervaring met deze oortjes, is het een beetje goede kwaliteit?
Brainwavz alpha zijn erg fijn ja, gewoon kopen :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 07:54:49 #152
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111072904
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef Fifut het volgende:

[..]

Is dit die mini massager?
http://www.buyincoins.com(...)4h-product-2778.html
Ik neem aan dat dat hem was... door alle populariteit is ie opeens verdwenen van de site...... -O-
Maar zijn nog een aantal onderweg.... *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:26:54 #153
310701 Iemand91
pi_111075570
Vanmorgen een pakketje met nog een motor + accessoires en een aantal meter shrink tube ontvangen.

Gaat snel zo :') _O- ...
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:53:53 #154
356637 Miniem
pi_111076422
Balen dat de Beta's zo kudt zitten ;(
Ze wonen mijn oren uit :') maar eens andere rubbers proberen :P
En qua geluid vind ik ze ook nog niet echt overtuigend.
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:07:22 #155
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_111076866
Ik zal wel spuit 11 zijn, maar deze vind ik niet duur iHelicopter geschikt voor Apple en Android!

Nog 12 uur.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:08:28 #156
356637 Miniem
pi_111076912
Zou jullie nog een kleine review geven over de headphone die ik gekocht had.
De Superlux HD-668 B, o.a. hier verkrijgbaar voor 37 incl. verzending.

Heb hem gekocht omdat hij goede reviews had en hier aangeraden wordt.

Ik vind hem heel helder, je hoort elke sound, elk muziekinstrument.
Wat moet ik er nog meer over zeggen?
Uitstekende headphone! zeker voor zo weinig geld, en vooral als je ziet wat je er bij krijgt.

donderdag 3 mei 2012 @ 11:20:52 #157
48067 neo2000
pi_111077360
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef R2cksson het volgende:
Ik zal wel spuit 11 zijn, maar deze vind ik niet duur iHelicopter geschikt voor Apple en Android!

Nog 12 uur.
Yeh but.. That's not China. ;(
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:29:28 #158
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111077651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Miniem het volgende:
Zou jullie nog een kleine review geven over de headphone die ik gekocht had.
De Superlux HD-668 B, o.a. hier verkrijgbaar voor 37 incl. verzending.

Heb hem gekocht omdat hij goede reviews had en hier aangeraden wordt.

Ik vind hem heel helder, je hoort elke sound, elk muziekinstrument.
Wat moet ik er nog meer over zeggen?
Uitstekende headphone! zeker voor zo weinig geld, en vooral als je ziet wat je er bij krijgt.

[ afbeelding ]
En dit is ook al geen China en ook aardig aan de prijs... wel goede shop btw
(voor twee tientjes heb je ook een erg goede Akg bij mediamarkt..)
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:31:14 #159
356637 Miniem
pi_111077715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Superlux komt wel uit China, Taiwan om precies te zijn.
Aardig aan de prijs :') 29 euro excl. verzending.
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:49:06 #160
356637 Miniem
pi_111078423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef Miniem het volgende:
Balen dat de Beta's zo kudt zitten ;(
Ze wonen mijn oren uit :') maar eens andere rubbers proberen :P
En qua geluid vind ik ze ook nog niet echt overtuigend.
Andere rubbers geprobeerd, maar nee geen fijne pasvorm voor mij.
Misschien dat ze nog "ingedragen" moeten worden.
Maar het doet gewoon zeer :{ Jammer van die 45 graden hoek die erin zit.
Vind ze ook niet beter dan de Alpha's.

Iemand interesse om ze voor een klein prijsje over te nemen?
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.com
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:54:23 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111078642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef jopiede het volgende:
Haha net terug uit de ArenA en toen nog een feestje, een pakketje!! Sonun headphones + Fiio E3 Amp binnen. Precies 4 maanden geleden besteld, zo zie je maar: Geduld ^O^

Sonun bevallen goed, inderdaad lekker op mijn hoofd + goede kwali geluid

Amp valt erg tegen, vind de muziek(zowel Awei in-ears als Sonun) slechtere muziek geven nadat ik de Amp heb aangesloten :{
Amp is zinloos met doppen, wel voor een grote hoofdtelefoon.

Mooie Superlux *O*
Prijzig is natuurlijk relatief. Ik zoek tegenwoordig meer boven de 100 euro.
Ik ben de goedkope zooi helemaal zat :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:00:31 #162
356637 Miniem
pi_111078900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef monkeybrain het volgende:

Ik koop ook geen oordopjes meer, word toch elke keer teleurgesteld. :P
Alpha's vind ik nog steeds het beste voor onderweg, lekker simpel qua pasvorm en beste klanken die eruit komen. Voor thuis heb ik nu de Superlux, echt blij mee _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:07:05 #163
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111079129
De prijs ligt ook een beetje aan hoelang je zo'n ding op je hoofd hebt, die Akg's gebruiken wij ook professioneel, ze hebben namelijk geen bepaalde klankkleur.

Als doppen echt goed moeten zijn kun je ze het beste laten gieten... kost wat maar dan heb je ook wat..

Voor thuis heb ik het liefst een warme Engelse sound..
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:22:27 #164
272106 thijs1994
pi_111079644
quote:
Eindelijk een Duitse China-shopper :). Weet je meer over hoe de Duitsers omgaan met douane en alles? Ik merk namelijk soms dat het goedkoper is om iets naar Duitsland te sturen dan naar Nederland, daarom wil ik het wel eens proberen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:29:17 #165
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_111079871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Welk type is dat van AKG dan?
Geen referral hier.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:34:38 #166
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111080056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Welk type is dat van AKG dan?
De k55 of k66 geloof ik.... :{ weet t zo niet uit mn hoofd..
edit... zijn niet meer in produktie, zie ik net.. :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Zolderkamer op 03-05-2012 13:37:09 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:54:51 #167
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111080700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:22 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Eindelijk een Duitse China-shopper :). Weet je meer over hoe de Duitsers omgaan met douane en alles? Ik merk namelijk soms dat het goedkoper is om iets naar Duitsland te sturen dan naar Nederland, daarom wil ik het wel eens proberen.
De meeste bestellingen komen aan in Koln geloof ik.
De douane controleert daar ook steeksproefsgewijs, ik denk omdat de hubs in Duitsland zitten zullen de verzendkosten daar wel goedkoper zijn.. (maar ik merk ook dat er grotere/zwaardere pakketten spotgoedkoop verstuurd worden... 2x een zware kettingzaag op benzine voor +/- ¤60,- incl verzending via Ebay.de (wss 1 of andere China dropshipping door een Duitser)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:41:48 #168
256451 Realizer
Hoi
pi_111085288
Ik heb een vraag.

Enige tijd geleden wat zonnebrillen en een sleutelhanger besteld op DX.
Nu heb ik van de week een brief thuis kregen van postNL dat me pakketje buiten europa komt en dat ze de inhoud niet kunnen indetificeren etc. met een formulier erbij dat ik moet invullen en terug sturen. Ik moet hier het volgende op in vullen
- naam, achternaam
- Adres (terwijl ze die al hebben)
- Inhoud
- Waarde
- of het illegaal is of niet

Als ik dit niet opstuur krijg ik mijn spullen niet. Maar ik ben bang dat als ik het wel opstuur dat ik dan een boete o.i.d. krijg.

Het zijn 5-6 zonnebrillen 4 nep raybans 2 merkloos (volgens mij)
Ik heb er zo'n ¤ 28,- voor betaald.

Nu heb ik dus al in wat rond gekeken hier en op de site van de douane etc. maar ik word er niet veel wijzer van. ben wel wat tabellen tegen gekomen maar dat is vooral voor jeans, electronica ik zie nergens iets over zonnebrillen staan.
Ook weet ik niet of deze tabellen uberhaubt wel gelden voor namaakt producten.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:44:26 #169
358119 Xetran
pi_111085395
Wellicht een idee gewoon geen nepproducten te kopen dan? Nepproducten discussieren hier is tevens verboden, dat staat overal.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:53:25 #170
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111085782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Realizer het volgende:
Ik heb een vraag.

Enige tijd geleden wat zonnebrillen en een sleutelhanger besteld op DX.
Nu heb ik van de week een brief thuis kregen van postNL dat me pakketje buiten europa komt en dat ze de inhoud niet kunnen indetificeren etc. met een formulier erbij dat ik moet invullen en terug sturen. Ik moet hier het volgende op in vullen
- naam, achternaam
- Adres (terwijl ze die al hebben)
- Inhoud
- Waarde
- of het illegaal is of niet

Als ik dit niet opstuur krijg ik mijn spullen niet. Maar ik ben bang dat als ik het wel opstuur dat ik dan een boete o.i.d. krijg.

Het zijn 5-6 zonnebrillen 4 nep raybans 2 merkloos (volgens mij)
Ik heb er zo'n ¤ 28,- voor betaald.

Nu heb ik dus al in wat rond gekeken hier en op de site van de douane etc. maar ik word er niet veel wijzer van. ben wel wat tabellen tegen gekomen maar dat is vooral voor jeans, electronica ik zie nergens iets over zonnebrillen staan.
Ook weet ik niet of deze tabellen uberhaubt wel gelden voor namaakt producten.
Je hoeft niet heel nauwkeurig te vertellen wat erinzit...
Heb hetzelfde gehad met een helicopter van rond de ¤50,-
Aangegeven als electronica/gift ter waarde van ¤10,- tot ¤15,- onder het mom van, er kraait toch geen haan naar en ze nooit kunnen checken wat er daadwerkelijk voor betaald/waarde is.... (coupons, samples, etc) er zijn ook zat heli's van rond een tientje..
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:56:14 #171
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111085891
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef Xetran het volgende:
Wellicht een idee gewoon geen nepproducten te kopen dan? Nepproducten discussieren hier is tevens verboden, dat staat overal.
Of ze nep zijn of niet, het maakt de vraag toch niet anders..?
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:28:01 #172
-1 #ANONIEM
pi_111087314
Ik moet mijn Alpha Brainwavz terug sturen, heb ik dan ook zo'n douane verklaring nodig?
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:31:38 #173
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_111087493
tering.. 2 jaar lang niet 1x inklaringskosten moeten betalen, nu opeens 2x in een week.. Opeens gaan mijn pakketjes niet meer vanuit China via engeland naar Nederland, maar rechtstreeks vanuit china naar Nederland :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:38:42 #174
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111087837
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:28 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moet mijn Alpha Brainwavz terug sturen, heb ik dan ook zo'n douane verklaring nodig?
Ik neem aan dat je zoiets vanzelf hoort... bij versturen heb je niets met de douane in NL nodig volgens mij...
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:40:00 #175
-1 #ANONIEM
pi_111087899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je zoiets vanzelf hoort... bij versturen heb je niets met de douane in NL nodig volgens mij...
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/brief-buitenland/

"Douaneverklaring
Voor zendingen met goederen naar landen buiten de EU heeft u een douaneverklaring CN22 nodig."

Daarom vroeg ik het ook :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:56:39 #176
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111088560
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:40 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/brief-buitenland/

"Douaneverklaring
Voor zendingen met goederen naar landen buiten de EU heeft u een douaneverklaring CN22 nodig."

Daarom vroeg ik het ook :P
Ik stuur nooit iets de andere kant op vandaar dat ik er niet zo in thuis ben... (Ik zeur meestal net zo lang door tot ze een refund of replacement sturen.. :') ) maar zoals ik het lees kun je hem gewoon downloaden, invullen, even vreselijk aan lebberen (of met chinese superlijm) en opplakken.. dan komt het goed geloof ik.. Als een soort internationale vrachtbrief die ook op inkomende pakketten zit.. (die zijn ook altijd met veel fantasie ingevuld :Y )

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 03-05-2012 16:14:21 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:33:38 #177
-1 #ANONIEM
pi_111090268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik stuur nooit iets de andere kant op vandaar dat ik er niet zo in thuis ben... (Ik zeur meestal net zo lang door tot ze een refund of replacement sturen.. :') ) maar zoals ik het lees kun je hem gewoon downloaden, invullen, even vreselijk aan lebberen (of met chinese superlijm) en opplakken.. dan komt het goed geloof ik.. Als een soort internationale vrachtbrief die ook op inkomende pakketten zit.. (die zijn ook altijd met veel fantasie ingevuld :Y )
Ik kan het natuurlijk altijd voor de zekerheid doen, ze zijn toch gratis
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:38:29 #178
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111090495
Als je iets DOA krijgt, moet je dat dan melden of gewoon zeggen dat je je pakketje niet hebt gekregen? :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:41:10 #179
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111090625
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik kan het natuurlijk altijd voor de zekerheid doen, ze zijn toch gratis
Daarom, en anders bel je even om zeker te zijn...
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:43:51 #180
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111090728
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef bobbernaut het volgende:
Als je iets DOA krijgt, moet je dat dan melden of gewoon zeggen dat je je pakketje niet hebt gekregen? :P
Eigenlijk melden, maar dan moet je het meestal terugsturen en vergoeden ze maar een laag deel van de verzendkosten, handigste is dat je niets hebt gekregen.
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:46:03 #181
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111090857
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef bobbernaut het volgende:
Ligt een beetje aan welke shop en wat voor product ed, maar is wel zo netjes dat je eerst de shop gaat vragen voor een reactie.... (kijken wat ze zeggen) daarna kun je altijd nog claimen via paypal
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:46:35 #182
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111090881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Eigenlijk melden, maar dan moet je het meestal terugsturen en vergoeden ze maar een laag deel van de verzendkosten, handigste is dat je niets hebt gekregen.
Dacht ik al, nja niet dat ik iets DOA heb gekregen, maar vroeg het me af.
Maar met lage bedragen hoef je t niet terug te sturen.
Mijn broer had een keer een laser besteld (onder 5mW) en die was DOA.
Mailtje gestuurd etc, nu heeft ie store credits gekregen :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:50:45 #183
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111091075
Iemand hier met ervaringen met Paisapay?
Ik wou eigenlijk eens een uitstapje maken naar Ebay India... Ik ga ervanuit dat het net zo werkt als paypal..?
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:01:53 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111094180
Width:100mm and upper :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:07:31 #185
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111103361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Andere rubbers geprobeerd, maar nee geen fijne pasvorm voor mij.
Misschien dat ze nog "ingedragen" moeten worden.
Maar het doet gewoon zeer :{ Jammer van die 45 graden hoek die erin zit.
Vind ze ook niet beter dan de Alpha's.

Iemand interesse om ze voor een klein prijsje over te nemen?
Volgens mij heb je gewoon heule aparte oren. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Amp is zinloos met doppen, wel voor een grote hoofdtelefoon.

Mooie Superlux *O*
Prijzig is natuurlijk relatief. Ik zoek tegenwoordig meer boven de 100 euro.
Ik ben morgen in Göteborg. Ga ik toch eindelijk maar eens de zwarte Koss Portapro's kopen. :7 Staan ook al een jaar of iets op m'n verlanglijstje om te proberen. Mag eigenlijk niet ontbreken in een audioshizzlecollectie.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:11:07 #186
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111103565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef shiznuts het volgende:

Ik ben morgen in Göteborg. Ga ik toch eindelijk maar eens de zwarte Koss Portapro's kopen. :7 Staan ook al een jaar of iets op m'n verlanglijstje om te proberen. Mag eigenlijk niet ontbreken in een audioshizzlecollectie.
Saaie Piet, haal dan de rode :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:21:07 #187
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111104124
Rode casing, of rode vents? Die blauw vents vind ik i.i.g. niet. In 't rood ook niet.
Zwart is zo lekker veilig en chique. :@ Wit durf ik eventueel ook nog aan. :+
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:23:32 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111104244
Deze natuurlijk _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:42:46 #189
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111105321
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak! :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:25:43 #190
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_111108031
De Mensen die hun BW bèta's kwijt willen: met mic of zonder? En hoeveel vraag je er evt voor? Ben wel bereid een setje over te nemen, vind t fijne doppies vooral met die traagschuim dingen erop
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
F1 Store - Voor al je F1 GearANWB VerzekeringenHoesjes? Casetify!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:25:01 #191
354824 jonasr
pi_111114089
Vorige week mijn alpha's gehad, ben er tevreden van maar vind ze bij "rock" muziek toch wat donker/dof klinken. Maar, niet te min prima oortjes voor dat geld.

Vandaag na een maand eindelijk mijn oortje van focalprice binnen die ik gekocht heb omdat ik freecoupon gekregen heb, enorm verrast door de kwaliteit van deze oortjes.
Beetje omgekeerde als de alpha's, ze doen het goed bij rock muziek, maar dan weer minder bij music met veel bass (bass is nogal afwezig/stil bij deze oortjes).
http://www.focalprice.com(...)Phone_MP3_Black.html
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:33:41 #192
349560 juu
pi_111117719
Deze hoofdtelefoon ziet er leuk uit http://www.tinydeal.com/k(...)-pxpqg9-p-53770.html, maar weet niet hoe zal de geluidskwaliteit zal zijn :s) :?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:48:16 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_111117893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:33 schreef juu het volgende:
Deze hoofdtelefoon ziet er leuk uit http://www.tinydeal.com/k(...)-pxpqg9-p-53770.html, maar weet niet hoe zal de geluidskwaliteit zal zijn :s) :?
Als ik zo naar de zwart-rode kleurcombinatie kijk komt hier een strakke bas en een heldere treble uit :Y
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:53:13 #194
356637 Miniem
pi_111119185
BIC new arrivals hebben ze nu tabs.

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:24:51 #195
356637 Miniem
pi_111120096
quote:
Spamaccount :')
Ik stuurde een DM naar hem in het Nederlands en reageert terug met "Hello" :') _O-
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:06:33 #196
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_111121278
quote:
Hi Juu,

can we get big discount on tinydeal products? Looks ons very nice! I self was thinking about 40 procent off. Nice nâh? Can you fix that?

Thanks.

Koen
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:37:32 #197
-1 #ANONIEM
pi_111122384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:06 schreef Koen. het volgende:

[..]

Hi Juu,

can we get big discount on tinydeal products? Looks ons very nice! I self was thinking about 40 procent off. Nice nâh? Can you fix that?

Thanks.

Koen
Tenk you very mutsj
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:22:34 #198
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_111123865
weet iemand waar ik goedkoop een projector lamp voor deze projector kan hale ? EX531P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:29:21 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111124098

Special plice
:') :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:40:48 #200
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111124432
:')_!
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVattenfall cadeau
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:44:26 #201
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_111124556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:29 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]

Special plice
Fol special plice, I'll have 2.....
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:44:35 #202
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111124564
Our discounts are so radical, it actually adds value to your item! _O-
No, but, literally, we make you pay more for the same...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:51:21 #203
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_111124802
Tablets uit China zijn bijzonder populair, maar het zijn allemaal tablets van tussen de 7 en 10,1".

Ik ben aan het rondkijken naar een groter formaat: 12 of zelfs 15".

Gebruik van de in de OP genoemde zoekmachines heeft vooralsnog niets opgeleverd. Iemand anders wel al dergelijke apparaten gezien.

Voor de duidelijkheid: ik ben op zoek naar een Andoid-tablet
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:05:45 #204
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111125437
Geen tablets van 12 ~ 15". Je mag al blij zijn als een paar merken nog moeite doen voor 10.1".
Het is allemaal 9.7" en 7" wat de klok slaat.

Is meer een niche-markt, die grotere tabletformaten. Maar een enkeling gaat ervoor, zoals Toshiba.
De Toshiba Excite 13 is vanaf 10 juni in de VS te koop voor 650 dollar (32 GB).
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:42:05 #205
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111127092
Geen idee of het wat is.. maar toch 4 besteld.. wel spotgoedkoop *O* (komen nog verzendkosten bij)
dus wie weet zijn ze wel leeg van binnen :'(
Ken deze shop ook nog niet btw
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:43:31 #206
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111127154
Ohja... not for retail sale.... |:( :X
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:47:50 #207
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111127328
Die G :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:49:29 #208
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111127403
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:29 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]

Special plice
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:50:30 #209
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111127446
http://www.buyincoins.com(...)3-product-11225.html

Zo'n ding gekocht voor zoonlief.

60 euro :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:51:19 #210
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111127480
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
Die G :') [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoehaha....!! :') dat was me helemaal niet opgevallen.... :D
Zavvi - Fandom en GeekgearKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:25:24 #211
361886 koekjeszondermonster
mmm koekjes
pi_111129078
Een beetje of topic maar... mischien weet iemand dit.

Pakketjes uit China en HK zijn dus niet meer te volgen als ze in NL zijn en door postnl worden bezorgt. Maar is dit ook zo voor andere aziatische landen? In dit geval Korea.

(Ik vermoed dat dit ook voor pakketjes uit Korea geldt aangezien postnl :'( )
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:26:36 #212
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129134
Zometeen maar weer eens wat spulletjes bij DealExtreme bestellen :) .

Note to self: dit keer niet wéér de kortingscode vergeten Naomi }:| .
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:28:29 #213
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129230
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nouja het klopt wel. Buy one, get half (50%) off. Zo lees ik het tenminste.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:29:53 #214
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111129303
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:50 schreef betyar het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)3-product-11225.html

Zo'n ding gekocht voor zoonlief.

60 euro :P
60 euro voor dat tabletje met android 4, 1,5 GHZ processor ( die loopt wss op 1.0 of 1,2) en 512MB geheugen lijkt me geen gekke deal!

wat zeggen de experts ( RobertNL en shiznuts(?) ) ervan :)?

Hoe kom jij op 60 euro uit ?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:30:44 #215
372533 namemotion
pi_111129342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Zometeen maar weer eens wat spulletjes bij DealExtreme bestellen :) .

Note to self: dit keer niet wéér de kortingscode vergeten Naomi }:| .
huh huh heb je het over mij?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:31:23 #216
372533 namemotion
pi_111129371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Haha, inderdaad ik zie toch echt 71 staan
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:32:14 #217
304381 Loll
pi_111129430
wisselkoersen
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:32:36 #218
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129448
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:30 schreef namemotion het volgende:

[..]

huh huh heb je het over mij?
Haha nee hoor naamgenoot ;) . Het was om mezelf eraan te herinneren :D .

SPOILER
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:33:11 #219
304381 Loll
pi_111129490
dan is het zelfs nog iets minder namelijk 51 euro

EDIT: Mijn wisselkoers stond op euro foutje

[ Bericht 38% gewijzigd door Loll op 04-05-2012 14:42:05 ]
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:34:05 #220
372533 namemotion
pi_111129539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Haha nee hoor naamgenoot ;) . Het was om mezelf eraan te herinneren :D .

SPOILER
HAHHAHA VET COOL, HOI NAOMI :P
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenBig Fish Games
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:35:12 #221
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111129584
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Loll het volgende:
dan is het zelfs nog iets minder namelijk 51 euro
Wat lul jij nou weer dan.. sinds wanneer is 89$ gelijk aan 51 euro .. :Z

89$ = 67 euro met de huidige koers
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:36:35 #222
304381 Loll
pi_111129650
quote:

[..]

60 euro voor dat tabletje met android 4, 1,5 GHZ processor ( die loopt wss op 1.0 of 1,2) en 512MB geheugen lijkt me geen gekke deal!

ik wou net RobertNL een pm sturen volgens mij is het wel een leuk tabletje maar blijft ie grafisch achter de andere tablets. correct me if i'm wrong
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:36:38 #223
367872 Ryan93
live it big
pi_111129656
zozo newfrog is ook vrij snel ! 27e besteld en komt net binnen , was de 1e keer dat ik bij deze site wat heb besteld dus was maar wat kleins maar wel aardig snel al zeg ik zelf :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:38:11 #224
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef namemotion het volgende:

[..]

HAHHAHA VET COOL, HOI NAOMI :P
Hihi, hallo Naomi :W .
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:38:35 #225
372533 namemotion
pi_111129751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Hihi, hallo Naomi :W .
HOI :D, vandaag pakketje binnengekregen (NAMAAKHORLOGE)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:40:01 #226
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111129818
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef namemotion het volgende:

[..]

HOI :D, vandaag pakketje binnengekregen (HORLOGE)
Nice *) . Pics?

[ Bericht 0% gewijzigd door AdoraBelle op 04-05-2012 18:45:19 (topicregels) ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:44:33 #227
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111130000
Mag hier niet besproken worden dames..(van mij overigens wel, maar van fok niet..)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:46:06 #228
372533 namemotion
pi_111130072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nice *) . Pics?
Deze en ook in het wit van price angels ongeveer ¤2,50
http://imageshack.us/photo/my-images/233/img0055tgp.jpg/ (copy/paste deze link)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:46:10 #229
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111130077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:31 schreef namemotion het volgende:

[..]

Haha, inderdaad ik zie toch echt 71 staan
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:46:52 #230
372533 namemotion
pi_111130110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef betyar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oke. ik geloof je :D
Big Fish GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:47:31 #231
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111130136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef betyar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Huh?

welke kortingscoupon heb je erbij gebruikt dan ? die 8%tablets ofzo ?
want hoe kom je anders aan een totaal prijs van $76,53 ipv $88
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:47:52 #232
304381 Loll
pi_111130146
godver die dollar staat weer laag
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:48:54 #233
312450 Twiveo
pi_111130192
Ik wil een headset bestellen van Kanen, via welke shops zal ik hem het snelste in huis hebben?
Via tinydeal of lighttake? Ik heb ook nog een ebay seller gevonden, zijn die over het algemeen sneller?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:49:39 #234
304381 Loll
pi_111130234
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef namemotion het volgende:

[..]

HOI :D, vandaag pakketje binnengekregen (NAMAAKHORLOGE)
chinesewebshops.com kun je over alles praten god en obama verboden hebben.
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:51:58 #235
372533 namemotion
pi_111130342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Loll het volgende:

[..]

oke ik voel me heel slecht nu.

GOD VERGEEF MIJ VOOR MIJN ZONDE
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:00:34 #236
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111130652
quote:

[..]

Inderdaad, daar mag het wel weer wat drukker worden net zoals www.chinesewebshops.nl altijd was..

dus mensen ff aanmelden op het forum op www.chinesewebshops.com ^O^
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:01:06 #237
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_111130670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

Huh?

welke kortingscoupon heb je erbij gebruikt dan ? die 8%tablets ofzo ?
want hoe kom je anders aan een totaal prijs van $76,53 ipv $88
9 volgens mij
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:03:19 #238
367872 Ryan93
live it big
pi_111130736
quote:
Inderdaad, daar mag het wel weer wat drukker worden net zoals www.chinesewebshops.nl altijd was..

dan moet de site het wel doen :'( , vandaag trouwens 3 paketjes binnen gekregen :) nu nog afwachten wat volgende week binnenkomt =D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:04:31 #239
304381 Loll
pi_111130775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef Ryan93 het volgende:

[..]

dan moet de site het wel doen :'( , vandaag trouwens 3 paketjes binnen gekregen :) nu nog afwachten wat volgende week binnenkomt =D
bij mij doet hij het gewoon hoor, chinesewebshops.nl is uit de lucht en als vervanging op die site is er nu chinesewebshops.com

[ Bericht 5% gewijzigd door Loll op 04-05-2012 15:12:14 ]
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:12:07 #240
372533 namemotion
pi_111131076
quote:

[..]

Spotted: Zo dit ziet er een stuk beter uit als fok!.nl en webshopsforum.nl klasse skiet!
Nu maar hopen dat de users binnen stromen. Ik zou wel ff wat spammen op fok!
greetz loll
AliExpress - die hebben ALLES!AliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:13:08 #241
304381 Loll
pi_111131115
_O- Ik hou me aan mijn woorden :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 04-05-2012 15:14:30 (spelling) ]
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:20:24 #242
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111131374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel weer..? most users ever online 16....... :')

edit: Even loeren en misschien laat ik me dan wel overhalen........ :s)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:21:10 #243
367872 Ryan93
live it big
pi_111131403
Zowel firefox als chrome doen het niet bij mij =O internet explore begin ik niet aan haha :W
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:21:56 #244
372533 namemotion
pi_111131434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef Ryan93 het volgende:
Zowel firefox als chrome doen het niet bij mij =O internet explore begin ik niet aan haha :W
Haha, jij bent echt een 9GAG'er
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:34:54 #245
-1 #ANONIEM
pi_111131950
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef namemotion het volgende:

[..]

Haha, jij bent echt een 9GAG'er
Ga weg en hou op met je 9GAG
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:38:17 #246
372533 namemotion
pi_111132073
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ga weg en hou op met je 9GAG
Waarom die woede? Slechte ervaringen?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:39:58 #247
-1 #ANONIEM
pi_111132129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef namemotion het volgende:

[..]

Waarom die woede? Slechte ervaringen?
Ik heb een hekel aan "9gaggers", site zelf is niks mis mee, maar ik heb een hekel aan mensen die er de hele tijd over praten. En tevens is het off-topic dus nu weer on-topic aub

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 15:40:19 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:40:08 #248
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111132139
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als ik zo naar de zwart-rode kleurcombinatie kijk komt hier een strakke bas en een heldere treble uit :Y
Ah, je dacht zwart-rood is de kleurencombo van headphones waar kids-these-days into zijn. Die moeten natuurlijk ook wel super klinken met die kleuren. En daarom wilde je me aan de rode hebben? Trolollololol. :P

:6 Gewoon de zwarte geworden. :o Verrassend geluidje komt daaruit, de tering! Ik dacht ook dat het aan bass zou ontbreken, maar niks te klagen. Klinkt lekker warm en zitten doet 'ie erg comfortabel. Eerste headphone zo'n beetje ook die niet aan de zijkanten uitsteekt omdat ik zo'n smal koppie heb (zelfde verhaal vaak voor zonnebrillen). Vely nice. I like.
quote:

[..]

Is ook niet zo'n heul gekke deal. Als je bedenkt dat de 63-euro-tablet vroeger erg populair was en die een processor van drie keer niks en een resistive touchscreen had, dan is dit toch wel een wereld van verschil. Is min of meer een goedkope uitvoering a la Ainol Novo7 Paladin. De 2160p betekent Allwinner A10 + Mali combo, wat prima wil. De resolutie is aan de lage kant, support zal er niet of nauwelijks zijn en de bouwkwaliteit zal redelijk brak uitpakken, maar als nieuwe '60-euro-tab' best grappig als speeltje. ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:57:48 #249
334476 Fifut
ja?
pi_111132805
Vandaag dit pakje binnengekregen: http://www.tinydeal.com/2(...)ey-suit-p-52902.html

Zeker aan te bevelen!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:05:14 #250
310701 Iemand91
pi_111133083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:57 schreef Fifut het volgende:
Vandaag dit pakje binnengekregen: http://www.tinydeal.com/2(...)ey-suit-p-52902.html

Zeker aan te bevelen!
Ik vanmorgen dit doosje. Viel ook weer veel kleiner uit dan verwacht want zat in een normale envelop (en niet zo'n grote):

Ik geloof dat we zo ongeveer telkens een andere postbode hebben, want anders kende hij mijn naam nu wel (hij heeft bij de buren gevraagd waar een "achternaam-van-Iemand91" woonde angezien er weer geen huisnummer opstond :+

En wat een gigantische slowchat/gespam in dit topic zeg :{ ...
Boek goedkoper bij booking.comZoek je mobiel op gsmwebVattenfall cadeau
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:06:37 #251
304381 Loll
pi_111133146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik vanmorgen dit doosje. Viel ook weer veel kleiner uit dan verwacht want zat in een normale envelop (en niet zo'n grote):
[ afbeelding ]

En wat een gigantische slowchat/gespam in dit topic zeg :{ ...
Wat is dat plastic bouten en moeren?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:25:19 #252
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111133857
Weer is ontopic junges? :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:27:37 #253
304381 Loll
pi_111133942
Wat denk je dat ik naar een 14 jarig jochie ga luisteren :')
SPOILER
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:32:14 #254
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111134124
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef Loll het volgende:
Wat denk je dat ik naar een 14 jarig jochie ga luisteren :')
SPOILER
Meteen op mijn leeftijd haten :')___________!!

SPOILER
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:37:21 #255
304381 Loll
pi_111134344
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Meteen op mijn leeftijd haten :')___________!!

SPOILER
ook weer z'n typisch 14 jarig puber trekje; denken dat je altijd gelijk hebt :')

btw nu echt ontopic mensen.
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:38:19 #256
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111134383
Het ging nu net alweer ontopic, nu maak je het met die opmerking weer offtopic. FUUUU!!!1!1 :(

OT: M'n Tinydeal tracking trackte ik laatst in Rusland. Nu doet 'ie het niet meer. :{ WTF Chinapost.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:39:05 #257
372533 namemotion
pi_111134416
Heeft er iemand van jullie ervaring met laserpennetjes (NIET DIE VERBODEN ZIJN RUSTIG RUSTIG) van 5mW?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:39:53 #258
372533 namemotion
pi_111134443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Het ging nu net alweer ontopic, nu maak je het met die opmerking weer offtopic. FUUUU!!!1!1 :(

OT: M'n Tinydeal tracking trackte ik laatst in Rusland. Nu doet 'ie het niet meer. :{ WTF Chinapost.
Welke tracking site gebruik jij? Want packagetrackr en China Post tracking zelf doen het niet..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:41:59 #259
304381 Loll
pi_111134530
die laserpennen bij bic zijn wel tof zit ook nog een stylus en een pen bij.
BAM dit is 3KB
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:42:25 #260
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111134549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef namemotion het volgende:

[..]

Welke tracking site gebruik jij? Want packagetrackr en China Post tracking zelf doen het niet..
http://www.17track.net Jeweetzulluf. ;) (Maar idd, CP zelf ook nie eens :N ).

Wat je ook zelluf weet is dat je niet twee posts na elkaar moet plaatsen, maar deze beter in een post kunt mikken? P Voorbeeld:
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef namemotion het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met laserpennetjes (NIET DIE VERBODEN ZIJN RUSTIG RUSTIG) van 5mW?
Ja, een 3-in-1, laserpen, aanwijsstok en pen heb ik van Ebay voor cheapo.
Zijn quasi kermisdingen hè, allemaal zo'n beetje hetzelfde, niet echt veel verschil.
Vattenfall cadeauBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:50:13 #261
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111134821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wel weer..? most users ever online 16....... :')

edit: Even loeren en misschien laat ik me dan wel overhalen........ :s)
ik heb het over www.webshopsforum.nl dat is de voorganger geweest van wwww.chinesewebshops.com; daar was het vele male drukker..
echter is niet iedereen mee gekomen vanaf webshopsforum.nl en vandaar wel weer ja..

ik heb jou daar anders nog nooit gezien, dus beter oordeel je pas wanneer je er iets vanaf weet :W
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:54:09 #262
367872 Ryan93
live it big
pi_111134982
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:18:28 #263
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111135936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb het over www.webshopsforum.nl dat is de voorganger geweest van w; daar was het vele male drukker..
echter is niet iedereen mee gekomen vanaf webshopsforum.nl en vandaar wel weer ja..

ik heb jou daar anders nog nooit gezien, dus beter oordeel je pas wanneer je er iets vanaf weet :W
Als je een paar pagina's terug leest zie je hoe dat komt.... (Ik ben hier net een paar dagen aangemeld, dus moet t posten enz nog een beetje onder de knie krijgen)
Heb net ff een microreviewtje op www.chinesewebshops.com gemaakt, maar de site is/was echt megatraag... (lijkt wel een chinese webshop) |:( In de nabije toekomst zal ik wat uitgebreidere reviews met foto's plaatsen, maar moet eerst maar eens leren hoe een forum werkt... :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:36:50 #264
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111136620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je een paar pagina's terug leest zie je hoe dat komt.... (Ik ben hier net een paar dagen aangemeld, dus moet t posten enz nog een beetje onder de knie krijgen)
Heb net ff een microreviewtje op www.chinesewebshops.com gemaakt, maar de site is/was echt megatraag... (lijkt wel een chinese webshop) |:( In de nabije toekomst zal ik wat uitgebreidere reviews met foto's plaatsen, maar moet eerst maar eens leren hoe een forum werkt... :')
Site is inderdaad heel vaak erg traag, echter moet je voor dat soort dingen bij Skiet1 zijn..
hij draait of heeft de host ergens onder gebracht ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:17:14 #265
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111137860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef namemotion het volgende:

[..]

Deze en ook in het wit van price angels ongeveer ¤2,50
[ http://imageshack.us/photo/my-images/233/img0055tgp.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Leuk hoor :) . Die lijkt me in het wit nog leuker... ook maar eens bestellen :D .
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:28:08 #266
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111138185
Psst, dames,
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:46:41 #267
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111138795
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
Psst, dames,

[..]

Bedankt, ik heb m'n citaat al bewerkt in die post...
Ik ben er niet zo thuis in en besefte niet dat het namaak was en dat dat hier niet mag, ging me gewoon om het model van het horloge dat ik wel leuk vind...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:58:30 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111139241
quote:

[..]

+-$88 * 0.95 / 1.3 = 64 :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Loll het volgende:

[..]

ik wou net RobertNL een pm sturen volgens mij is het wel een leuk tabletje maar blijft ie grafisch achter de andere tablets. correct me if i'm wrong
Best een leuke tablet en aangezien het een eken is zit de kans er in dat er ook nog een ROM opduikt (juist omdat ze zo goedkoop zijn).
Van de WIFI en scherm moet je niet al te veel verwachten geloof ik maar voor die prijs zat ik ook al te denken om er één over te laten komen :P

Coupons zijn 8% en 5% (met 5% kan je beter een recommender gebruiken, Tokko, Shiznuts, etc of mij even een DM en ze geven je vast hun BIC naam wel ;)) Een soort help x de wereld door maar dan voor China shoppers :D!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:18:05 #269
356637 Miniem
pi_111140070
Er is ook gewoon een 9% coupon bij BIC hoor.

quote:
9%VDayRU12
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:20:51 #270
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111140193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb m'n citaat al bewerkt in die post...
Ik ben er niet zo thuis in en besefte niet dat het namaak was en dat dat hier niet mag, ging me gewoon om het model van het horloge dat ik wel leuk vind...
haha :P
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Bunq - bank of the free
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:22:23 #271
356637 Miniem
pi_111140266
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

haha :P
Kunnen we zulke reacties achterwege laten s.v.p.?
Er hoeft niet op elke reactie gereageerd te worden als het verder niets toevoegd.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:26:05 #272
363075 Ramkraker
Ja.
pi_111140419
iemand ervaring met usb hubs? vind die dingen er altijd een beetje cheap ass uitzien, en heb ook van een aantal mensen gehoord dat het gewoon usb 1.1 was ipv 2.0 :o
.
.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:38:23 #273
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111140940
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Ramkraker het volgende:
iemand ervaring met usb hubs? vind die dingen er altijd een beetje cheap ass uitzien, en heb ook van een aantal mensen gehoord dat het gewoon usb 1.1 was ipv 2.0 :o
Hier in het reviewtopic staat er nog 1tje.. niet heel lelijk vind ik..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:42:53 #274
272106 thijs1994
pi_111141153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hier in het reviewtopic staat er nog 1tje.. niet heel lelijk vind ik..
Die heb ik laatst ook besteld n.a.v. de review. Hopelijk werkt hij bij mij ook goed. Wat is eigenlijk het verschil dan tussen 1.1 en 2.0?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:44:35 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111141230
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef Miniem het volgende:
Er is ook gewoon een 9% coupon bij BIC hoor.

[..]

:o :') Gelukkig houden ze zich goed aan hun eigen regels :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:50:50 #276
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111141518
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Die heb ik laatst ook besteld n.a.v. de review. Hopelijk werkt hij bij mij ook goed. Wat is eigenlijk het verschil dan tussen 1.1 en 2.0?
2.0 haalt hogere snelheden dan 1.1..

inmiddels is er een 3.0 die logischerwijs weer sneller is dan 2.0 ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:32:23 #277
310701 Iemand91
pi_111143420
Weet iemand nog de tijd dat we het hier hadden over schilderijen uit China?:

Vanavond op Nederland 3, 21:20 - 21:55 uur: Nep!
quote:
Documentaireserie
Owen Schumacher gaat op zoek naar alles wat nep is in de wereld om ons heen. Van de grootste kunstvervalsingen tot de nep-iPods uit China en van de Olympische sportvrouwen die geen vrouwen waren tot de vervalsing van de Hitler dagboeken. Wat is er nog echt in de wereld om ons heen? Waarom vinden we originaliteit zo belangrijk? Wat motiveert vervalsers en waarom wil de mens bedrogen worden? En vanwaar onze sympathie voor de vervalser? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen reist Owen in deze serie naar Duitsland, Engeland, Italië en China om te spreken met vervalsers, deskundigen en gedupeerden.

Met een stiefvader als kunsthandelaar leerde Owen Schumacher al op jonge leeftijd wat een vervalsing is. Hij gaat op zoek naar de dunne lijn tussen nep en echt en het belang van originaliteit, en vraagt hij zich af: hoe kwalijk is een goede vervalsing eigenlijk? Owen ontmoet meestervervalser John Myatt die in de gevangenis zat voor zijn vervalsingen van grote namen in de kunst. In China bezoekt hij een stad waar achtduizend kunstenaars dagelijks Van Goghs en andere meesterwerken produceren en voor een paar tientjes versturen naar klanten over de hele wereld. Tot zijn verbazing treft Owen zelfs talloze plastic replica's aan in de hoofdstad van de Europese kunst: Florence.
;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:37:58 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111143719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

;)
En geef die mensen eens ongelijk!
Ik betaal liever 9.1 dollar voor de ''schreew'' dan 91 miljoen :P!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:39:35 #279
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111143789
Nog een aantal cadeautjes bij bic gekocht... *O*

Klik

Klik

Klik

En nu maar hopen dat ze het overleefd... O+

Edit:

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

;)
Jazeker weet ik dat nog.... Superaflevering.... _O_
Ik was al van plan binnenkort een paar te bestellen en nu helemaal..! :s)

[ Bericht 22% gewijzigd door Zolderkamer op 04-05-2012 21:59:30 ]
  zaterdag 5 mei 2012 @ 05:01:12 #280
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111160491
Maar zijn die schilderijen legaal? Nee toch?
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.com
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:08:40 #281
327034 Hoppahoppa
pi_111161698
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)D8196717404330442011

Is dit iets?

Sennheiser MX270 voor $9,99?

Edit: Hmmmz. Zie dat ze in Nederland nauwelijks duurder zijn. ¤ 9,99
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:11:09 #282
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111161720
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 05:01 schreef bobbernaut het volgende:
Maar zijn die schilderijen legaal? Nee toch?
Waarom niet? Het is toch geen gestolen schilderij? Gewoon eerlijk gemaakt.
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:14:07 #283
327034 Hoppahoppa
pi_111161763
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:11 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is toch geen gestolen schilderij? Gewoon eerlijk gemaakt.
Ooit van 'plagiaat' gehoord?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:28:13 #284
281498 mariov123
pi_111161970
Ik ga hier mee mijn oren verwennen...

http://www.ebay.nl/itm/18(...)id=p3984.m1497.l2649
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:16:26 #285
327034 Hoppahoppa
pi_111162684
Iemand bekend met een Chinese weborder tuincentrum?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:32:53 #286
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111162938
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand bekend met een Chinese weborder tuincentrum?
WTF moet je met een chinees tuincentrum dan als ik vragen mag :P?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:35:44 #287
327034 Hoppahoppa
pi_111162987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

WTF moet je met een chinees tuincentrum dan als ik vragen mag :P?
Ik zoek een plant die in China veel verkocht wordt en in Nederland (vrijwel) niet.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:36:45 #288
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111163004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik zoek een plant die in China veel verkocht wordt en in Nederland (vrijwel) niet.
en dat zal de shipping overleven denk je :D ?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:40:58 #289
334476 Fifut
ja?
pi_111163084
Die Russen zijn zo vervelend dat ze al die reviews gewoon in hun eigen taal schrijven.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:47:52 #290
327034 Hoppahoppa
pi_111163230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

en dat zal de shipping overleven denk je :D ?
Zeker wel. Noppenfolie eromheen, in de gele envelop, gaan met die banaan.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlKnab - Jouw online bankDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:06:40 #291
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_111163637
:/ Kwam mijn pakketje eindelijk eens aan na een week vol spanning wachten, heeft de jongen bij wie ik het laat bezorgen de bel niet gehoord smorgens, mag ik weer tot maandag wachten totdat we het kunnen ophalen op het postkantoor.. :(

De reden dat ik het bij iemand anders heb laten bezorgen ipv mij is dat hij net over de grens woont en mij 15,- met verzendkosten scheelt, in duitsland 5 euro en buitenland 20.. :')
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 5 mei 2012 @ 12:14:31 #292
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111163783
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kijk eerst of t mag. En die schilderijen zijn wel tof.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:01:14 #293
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111164852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ooit van 'plagiaat' gehoord?
Tja de originele schilders moesten het toch ook van iemand afkijken....? Is net als leren fietsen.. :Y Iemand doet het voor en jij probeert hem na te doen...
Alle fietsers plegen plagiaat.... *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef Fifut het volgende:
Die Russen zijn zo vervelend dat ze al die reviews gewoon in hun eigen taal schrijven.
Ik heb uit baldadigheid bij bic wel eens wat reviews in het Nederlands geschreven...... :') ik pak die russen keihard terug...... :+ :s)

[ Bericht 35% gewijzigd door Zolderkamer op 05-05-2012 13:09:25 ]
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:27:48 #294
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111165600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tja de originele schilders moesten het toch ook van iemand afkijken....? Is net als leren fietsen.. :Y Iemand doet het voor en jij probeert hem na te doen...
Alle fietsers plegen plagiaat.... *O*

[..]

Ik heb uit baldadigheid bij bic wel eens wat reviews in het Nederlands geschreven...... :') ik pak die russen keihard terug...... :+ :s)
net of hun dat wat uit maakt _O-
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:29:57 #295
310701 Iemand91
pi_111167262
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En geef die mensen eens ongelijk!
Ik betaal liever 9.1 dollar voor de ''schreew'' dan 91 miljoen :P!
Ikke niet (zou betekenen dat ik iedere poster hier naar First class naar China zou kunnen sturen voor een week in een 5-sterren hotel) ;), ofwel mijn financiele status zou heel wat beter zijn :P

Ik heb de aflevering niet helemaal gezien though; er was op dat moment een mooie film op :@

Trouwens, ik kreeg de afgelopen dagen ook 2 mailtjes van Ebay van ene "Fiona"; dat ik 15 dagen geleden is bij haar had gekocht en dat het pakketje binnen 2 weken zou arriveren.
Ik bekijk m'n mailgeschiedenis op "Fiona"; juli 2011 van m'n Canon close-up filter (die ik allang binnen heb uiteraard) :?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:46:17 #296
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111167714
Dit vraag ik me al een tijdje af, al die videokaarten op DX zijn nep toch? :P

En iemand hoe gaat het met je copter? Of moet je nog onderdelen krijgen?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:48:53 #297
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111167782
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef bobbernaut het volgende:

http://www.dealextreme.co(...)cs-card-72080?item=5

volgens review zijn ze genuine...

maar prijzen zijn gewoon net als NL of nog duuder zelfs 8)7
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:03:55 #298
310701 Iemand91
pi_111168211
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef bobbernaut het volgende:

Ik heb gisteren dat doosje met nylon bouten/moeren e.d. gekregen.

Wat ik nog moet krijgen:
HobbyKing:
- Zender/ontvanger met backlight
- Motor / motor-accessoires / LiFo-accu
- Motor / motor-accessoires / 8x 12" propellors / paar meter 16AWG rode kabel
- Motor / motor-accessoires / paar meter 16AWG zwarte kabel
- Motor / motor-accessoires / Servo-kabels
- Control Board, USB-programmer stick / Prop balancer / 30 bullet connectors

Ebay:
- LiPo-alarm
- Imax B6-AC lader

Zodra ik daar een significant deel van heb besteld ik nog een 5000mAh LiPo bij DE-warehouse van HobbyKing, nog wat metalen bouten/moeren en soldeerbout/tin.

Duurt nog wel een tijd dus voordat ik kan beginnen. }:|
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:13:51 #299
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111168462
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)cs-card-72080?item=5

volgens review zijn ze genuine...

maar prijzen zijn gewoon net als NL of nog duuder zelfs 8)7
Ah, nja ik zou ze sws in NL kopen, garantie en 100% echt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren dat doosje met nylon bouten/moeren e.d. gekregen.

Wat ik nog moet krijgen:
HobbyKing:
- Zender/ontvanger met backlight
- Motor / motor-accessoires / LiFo-accu
- Motor / motor-accessoires / 8x 12" propellors / paar meter 16AWG rode kabel
- Motor / motor-accessoires / paar meter 16AWG zwarte kabel
- Motor / motor-accessoires / Servo-kabels
- Control Board, USB-programmer stick / Prop balancer / 30 bullet connectors

Ebay:
- LiPo-alarm
- Imax B6-AC lader

Zodra ik daar een significant deel van heb besteld ik nog een 5000mAh LiPo bij DE-warehouse van HobbyKing, nog wat metalen bouten/moeren en soldeerbout/tin.

Duurt nog wel een tijd dus voordat ik kan beginnen. }:|
Ah.. heb je t frame wel al af? :P

En weet iemand misschien een klein doos die 1 groot vakje heeft en 1 tot 3/4 kleine vakjes?
Grootste vakje op zn minst 10 cm lang, t liefst 11.
En de kleine vakjes maakt niet zo veel uit :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:35:47 #300
310701 Iemand91
pi_111169145
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef bobbernaut het volgende:
Ah.. heb je t frame wel al af? :P
Nee, ik zou een begin kunnen maken maar ik ga liever straks als ik alle onderdelen heb gewoon wat 'knutselen' hoe en wat ik het graag kan en wil hebben. Bijvoorbeeld lengte van armen (afhankelijk van de rotors (die maximaal een diameter van 30.5cm hebben), plaats van de ESC's (op de armen of op de centerplates), plaats van de powerboard/control board (liefst boven elkaar, maar kloppen de maten?) enz. enz.

Neig nog steeds om die SAIK SA15 o.i.d. te kopen voor m'n broer vanwege het ontbreken van een LED-flits op z'n telefoon (hij wilde toen ook wel een zaklamp maar dat moest maar even wachten toen ik m'n broer en een vriend van die beesten van zaklampen kochten _O- ). Lekker handzaam zaklampje.

Dus waarom niet cadeau doen voor z'n verjaardag (31 mei); kost toch maar ¤7

Alleen nog even pollen of hij nog behoefte heeft aan zo'n ding
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!F1 Store - Voor al je F1 Gear
  zaterdag 5 mei 2012 @ 15:39:22 #301
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111169243
Omg dit moeten we met zn allen maken en dan een meet houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')