quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef spoorrails het volgende:
leuk grapje
Gaat je aardig wat geld kosten trouwens.
*als bioscopen GSM signaal niet eens mogen storen, (ondanks dat 90% van de bezoekers daar geen problemen mee hebben) denk je dat jij dat wel mag? *
En dan is GSM signaal gewoon het zelfde als TV signaal
Wat is dit dan?quote:De bioscoop CineMec in Ede heeft zijn grote zaal ingericht als een elektromagnetisch dode ruimte, zodat men tijdens een filmvoorstelling niet gestoord wordt door mobiele telefoons. Deze hebben namelijk geen ontvangst meer in de zaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday
Een kooi van Faraday gebruiken is wat anders dan actief storen door zelf een signaal uit te zenden.quote:
Maar wordt wel hetzelfde mee bereikt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Een kooi van Faraday gebruiken is wat anders dan actief storen door zelf een signaal uit te zenden.
Knap dat je weet dat je grap over 5 jaar lukt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef beverstraat het volgende:
Ik heb over een jaar of 5 zo een ding gemaakt, voor hetzelfde ,de grap was goed gelukt bij mij!
Je mag het overkopen voor een 2000euroquote:Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef beverstraat het volgende:
Ik heb over een jaar of 5 zo een ding gemaakt, voor hetzelfde ,de grap was goed gelukt bij mij!
TS wil misschien die stoorzender wel continu bij de buren laten liggen, als ie een afstandsbediening gebruikt moet ie zelf steeds voor het raam gaan staan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef HunterSThompson het volgende:
Neem dan gewoon een universele afstandbediening mee. De meeste basic commando's als standby etc. zijn wel hetzelfde over het algemeen.
Dat komt denk ik uit de tijd dat er nog een grote antenne uit je tv stak.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef wittesok het volgende:
ik las in de biografie van steve jobs dat hij in zijn jeugd een apparaatje had met een vriend waarmee hij de tv kon laten storen en als mensen een tik op de tv wouden geven de tv niet meer liet storen
kan zoon apparaatje nog worden gekocht en zou zoon ding nog wel werken op de tv's van nu
Ja mooi was dat. Vroeger vaak de buurtjes gepest met de 27mc bak en een dikke versterker. Als ik de mic inkneep had de buurman bijzonder slecht beeld.quote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef blup het volgende:
[..]
Dat komt denk ik uit de tijd dat er nog een grote antenne uit je tv stak.
Ik heb een TV B Gone, ooit besteld in de USA, erg nuttig als je in een openbare ruimte zit met een irritante TV, knopje drukken en uit is die, vaak tot verbazing van anderen, hahaha. Ook leuk bij de MediaMarkt, in een paar seconden zet je tientallen TV's uit, LOL. is in de meeste landen verboden maar dat maakt niet uit. officieel heet het een 'environmental management device'.quote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef wittesok het volgende:
is het mogelijk een soort van stoor zender te maken. wanneer je op de knop druk een tv of radio gaat storen of iets.
weet iemand hoe zoon apparaatje heet want ik wil er graag een maken desnoods kopen alleen ik kan niks vinden omdat ik niet weet waar ik op moet googlen
gwn om grap uit te halen
WTF schrijf jijquote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef Buikboor het volgende:
Vroeger op de vhf en uhf kanalen lukte dat wel, maar iedereen zit op een hdmi of a/v kanaal. Das moeilijker te storen denk ik.
Het staat er heel knullig, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk: tegenwoordig kijkt iedereen via de kabel (analoog en digitaal) en niet meer via de kabelether, dus er valt weinig te storen.quote:
Dan wordt het weer spijker tegen het raam plakken met een nylondraadjequote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het staat er heel knullig, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk: tegenwoordig kijkt iedereen via de kabel (analoog en digitaal) en niet meer via de kabel, dus er valt weinig te storen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |