SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde het niet uit te leggen. Ik ben niet gek op koekjes. Jouw innerlijke ik? Hmm. Kun je er iets meer over vertellen?quote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus, houd je veel van koekjes? Dus niet dat je er zo uitziet.
De leeuw is mijn innerlijke ik. Dus wel een indirecte reflectie ja.
Helaas niet. Wel van plan om ernaartoe te gaan en ook Azerbeidzjanquote:
Gewoon foto droppen bij Vleeschafdeling van Keuringsdienst van Waarde en niet zeuren.quote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Arcadia het volgende:
Ja msnk, echt, ik krijg echt kotsneigingen
Toffe trip. Wilde samen met een Irakese vriend van me ook trip door Midden-Oosten maken en even langs bij zijn familie in Basra.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef BestIEverHad het volgende:
Helaas niet. Wel van plan om ernaartoe te gaan en ook Azerbeidzjan
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toffe trip. Wilde samen met een Irakese vriend van me ook trip door Midden-Oosten maken en even langs bij zijn familie in Basra.
Ik ga even mijn posts teruglezen, kijken wat jij zo opvat als haatvol.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je predikt haat en spoort mensen aan om te haten.
We werken mooi aan onze image in de States.quote:
Werk aan jezelf, want dit is niets zo. Je haalt het slechte in ons naar boven. Jammer wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga even mijn posts teruglezen, kijken wat jij zo opvat als haatvol.
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werk aan jezelf, want dit is niets zo. Je haalt het slechte in ons naar boven. Jammer wel.
Ken je ook die ene rap dat ze opnemen in de showroom en doen alsof die auto van hun isquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We werken mooi aan onze image in de States.
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Leuk. Waar wil je naartoe gaan? En Basra, meh. Ben er nooit geweest, Bagdad lijkt me leuker.
Syrië is komende tijd nog niet te doen denk ik?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.
Nee?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je ook die ene rap dat ze opnemen in de showroom en doen alsof die auto van hun is?
dokthaar dokthaar ofzo
Ik ben geduldig, ik blijf mijn doelstellingen achterna zitten tot ik ze bereik en bezit een hoge vorm van rechtvaardigheid.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Je hoefde het niet uit te leggen. Ik ben niet gek op koekjes. Jouw innerlijke ik? Hmm. Kun je er iets meer over vertellen?
Ik ga meequote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.
En zeker als Iranier niet nee. Wellicht alleen Damascus dan.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrië is komende tijd nog niet te doen denk ik?
Val toch niet echt op.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je een death wish hebt zoals Bronson wel
Nog steeds een optie voor jou met deze oproer dus?quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En zeker als Iranier niet nee. Wellicht alleen Damascus dan.
Je bent welkom. Waar was je in Syrië geweest? Ah, Turkije, al een paar keer geweest. Is wel mooi.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik ga mee.
2 jaar geleden naar Syrië geweest, vorig jaar ook. Dit jaar wordt het Turkije en Irak voor mij..
Let maar niet op zarGon hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?
Doe maar nietquote:
quote:WARNING: The political situation in Iraq remains extremely unstable, even though the war was officially declared as over in December 2011. Traveling there remains extremely dangerous and strongly discouraged. All foreigners are still in danger of kidnapping, murder, and general armed violence. Tourism visas for Iraq are not granted at the moment. Sporadic violence can occur anywhere in the country, even though Iraqi Kurdistan is relatively safe.
Although the northeast provinces which comprise Iraqi Kurdistan can be considered safe for foreigners, the margins for errors are small. While no foreign deaths have occurred in the province since the 2003 Iraq invasion, many foreign deaths have occurred elsewhere in Iraq. Note that citizens of Iraqi Kurdistan themselves generally do not leave the province, as their lives are also in danger (although citizens of Kirkuk are an exception).
If it is necessary to visit, then remain cautious at all times, and consult your embassy before you leave. For further information, see war zone safety.
The bottom line: do your research and be careful. .
http://wikitravel.org/en/Iraq
Let eigenlijk nooit op dat soort dingen. Natuurlijk de echt gevaarlijke plekken vermijden, maar de hoofdstad is nog wel te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds een optie voor jou met deze oproer dus?
Damascus. Ik zou het ook aanraden om in Damascus te blijven. Vorig jaar waren er veel militairen en politieagenten in de markten enzo. Mocht niet eens een foto maken van zo'n huis van een politieagentquote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent welkom. Waar was je in Syrië geweest? Ah, Turkije, al een paar keer geweest. Is wel mooi.
Alvast RIPquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Let eigenlijk nooit op dat soort dingen. Natuurlijk de echt gevaarlijke plekken vermijden, maar de hoofdstad is nog wel te doen.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?
Nog in geen enkel potje geklaard. Net de rest geklaard, zelfs.quote:Op zondag 29 april 2012 23:43 schreef Che_ het volgende:
zarGon wordt geklaard met okey dus hij kan niet helder denken
Ja, begrijp het wel, maar die waarschuwingen neem ik vaak met een korreltje zout. Ook die BuZa afgeeft.quote:
Mijn moeder is in Damascus geweest en ze zegt dat er overal geheime agenten rondlopen. Gewoon ruzies op straat bedoel je?quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef BestIEverHad het volgende:
Damascus. Ik zou het ook aanraden om in Damascus te blijven. Vorig jaar waren er veel militairen en politieagenten in de markten enzo. Mocht niet eens een foto maken van zo'n huis van een politieagent. Waren ook veel vaker ruzie's dan het jaar ervoor.
Turkije lijkt me ook heel mooi. Heb er zin innnn..
Ja geheime agenten en allemaal militairen met geweren soms. Was best kut.quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder is in Damascus geweest en ze zegt dat er overal geheime agenten rondlopen. Gewoon ruzies op straat bedoel je?
Waar ga je heen in Turkije?
Is wel te doen, had ook familie daar dus dat maakt het wel een beetje leuker. Zou er niet weer naartoe gaan tho.quote:
Ik was best klein toen ik in Istanbul zat dus kan je helaas geen tips geven.quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef BestIEverHad het volgende:
Ja geheime agenten en allemaal militairen met geweren soms. Was best kut.
Istanbul![]()
.
Lijkt mij echt zo een oud, muffig en saai tijd eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Is wel te doen, had ook familie daar dus dat maakt het wel een beetje leuker. Zou er niet weer naartoe gaan tho.
BuZa geeft wel vaker onzin, maar als wikitravel en Lonely Planet in het begin al aangeeft dat een land totaal onveilig is zou ik toch drie keer nadenken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, begrijp het wel, maar die waarschuwingen neem ik vaak met een korreltje zout. Ook die BuZa afgeeft.
Het is niet heel modern, nee, maar de mensen zijn best aardig.quote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo een oud, muffig en saai tijd eerlijk gezegd
Nee man, allemaal afzetters en schijnheiligen, once you get to know them.quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is niet heel modern, nee, maar de mensen zijn best aardig.
Zal straks even kijkenquote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik was best klein toen ik in Istanbul zat dus kan je helaas geen tips geven.Weet nog wel dat ik in Hotel Merit Antique zat.
Ja, dat zeker. Maar ga alleen naar zijn familie in Basra, of Nasiriyah om precies te zijn, dus ik ben gelukkig niet de domme tourist. Gewoon even zo'n mooie Barcelona shirtje aan en gedragen als een local.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef Doler12 het volgende:
BuZa geeft wel vaker onzin, maar als wikitravel en Lonely Planet al in het begin al aangeeft dat een land totaal onveilig is zou ik toch drie keer nadenken.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iemand die de plek van Ayça wil overnemen?
Kanquote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, allemaal afzetters en schijnheiligen, once you get to know them.
Is nog niet helemaal zeker. Maar wel ben binnen een jaar (of heel misschien 2).quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Zal straks even kijken, thanks. Wanneer ga je naar het Midden-Oosten?
.
Moet je niet naar de Real Madrid buurten gaan danquote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar ga alleen naar zijn familie in Basra, of Nasiriyah om precies te zijn, dus ik ben gelukkig niet de domme tourist. Gewoon even zo'n mooie Barcelona shirtje aan en gedragen als een local.
Jup, prijzen stijgen ineens gigantisch als blijkt dat je een toerist / buitenlander bent iddquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Kanik heb het niet echt met Arabische mensen, ze staren je allemaal na als ze zien dat je een buitenlander bent. Verder zijn ze wel oke.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar ga alleen naar zijn familie in Basra, of Nasiriyah om precies te zijn, dus ik ben gelukkig niet de domme tourist. Gewoon even zo'n mooie Barcelona shirtje aan en gedragen als een local.
Daar heb ik niets te zoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je niet naar de Real Madrid buurten gaan dan
Je moet sowieso nergens als emo gaanquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar heb ik niets te zoeken.Gewoon niet als emo gaan en dan moet het goed komen.
quote:Far right Wilders "kissed the ground" in Turkey
Far right Dutch politician Geert Wilders, known for his views opposing Turkey and Islam, admitted to kissing the ground when he arrived in Turkey from Iran, private broadcaster NTV reported on its website.
Wilders wrote about his escape from Iranian soil following warnings from the Iranian Justice Ministry due to his statements about the country, and how he kissed the ground in Istanbul "like the Pope" as soon as he arrived.
Wilders was in Iran in 1994, while he was a member of Parliament from his previous party. The book, coming out in May, is titled "Marked for Death: Islam's War Against the West and Me."
Wilders has recently launched a campaign against Turkish President Abdullar Gül, prior to Gül's official visit to the Netherlands. President Gül has played down the campaign, asking the Dutch people not to "feel ashamed" of Wilders' acts. "This type of person exists in every country," Gül said.
Bron: Hürriyet Daily News
Vetquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal zeker. Maar wel ben binnen een jaar (of heel misschien 2).
Beest?quote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Vet. Hopelijk snel, lijkt me echt een toffe reis.
Oh ik herinner me nog een woord: heyvan ofzo
De VN.quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Hoofd waarnemers maant partijen Syrië
Ja iddquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, prijzen stijgen ineens gigantisch als blijkt dat je een toerist / buitenlander bent idd
Weinig tot geen een, maar als er één orgaan is die wat in Syrië kan bereiken is het de VN helaas ben ik bang.quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
De VN..
Hoe vaak heeft Syrië zich niet gehouden aan de afspraken waarmee ze akkoord zijn gegaan?
Wat sprak je, Amiyah of Fus-ha?quote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja idd. Het hielp ook niet echt want m'n Arabisch is niet zo goed en bijna niemand kon me verstaan
.
Barca-era is voorbij he? Alle successupporters gaan voortaan rondlopen met Real, City of United-shirtjesquote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon even zo'n mooie Barcelona shirtje aan en gedragen als een local.
Haywana is het in 't Arabisch. Lijkt niet echt op elkaar.quote:
Geweldigquote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met van die typische Iraakse bruine slippers eronder.
Dat die era voorbij is krijgen zij pas over een jaartje of 2 mee.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Barca-era is voorbij he? Alle successupporters gaan voortaan rondlopen met Real, City of United-shirtjes
Gewoon dat je het weet, zodat je geen kogel door je kop krijgt
Je kunt in het Arabisch ook Haywan zeggenquote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Haywana is het in 't Arabisch. Lijkt niet echt op elkaar.
qft.quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat die era voorbij is krijgen zij pas over een jaartje of 2 mee.
Als je het tegen een man hebt dan wel, ja.quote:Op maandag 30 april 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt in het Arabisch ook Haywan zeggen
Barcelona inmiddels gedegradeerd allesquote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat die era voorbij is krijgen zij pas over een jaartje of 2 mee.
Jawel toch? Mostaqim, giar, etc. Zeggen jullie toch ook?quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef BestIEverHad het volgende:
Haywana is het in 't Arabisch. Lijkt niet echt op elkaar.
Tof. Als ik moest kiezen dan Barca, maar niet echt een fan.quote:Geweldig. Al m'n familieleden zijn voor Barcelona, ik ben voor Real.
Ja ik heb dus totaal géén dialect en ik begreep geen kut wat zei nou zeiden, zat ik daar in m'n eentje een drankje te bestellenquote:Op maandag 30 april 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, als je dat ook niet het Syrisch dialect hebt, ben je een beetje genaaid in Syrië idd.
Meestal schelden ze mannen uit voor dier Haywan, weet niet wat jij hebt meegemaakt?quote:Op maandag 30 april 2012 00:01 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Als je het tegen een man hebt dan wel, ja.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef BestIEverHad het volgende:
Al m'n familieleden zijn voor Barcelona, ik ben voor Real.
Ja, ben ook niet echt fan. Real klinkt leuker.quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel toch? Mostaqim, giar, etc. Zeggen jullie toch ook?
[..]
Tof. Als ik moest kiezen dan Barca, maar niet echt een fan.
Zeker Shoe biddak?quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja ik heb dus totaal géén dialect en ik begreep geen kut wat zei nou zeiden, zat ik daar in m'n eentje een drankje te bestellen
quote:Op maandag 30 april 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meestal schelden ze mannen uit voor dier Haywan, weet niet wat jij hebt meegemaakt?
Jep. Ik snap dat nog wel, 'wat wil je'. Maar verder versta ik dus niks en die mensen kijken je dan ook zo schaapachtig aanquote:
Mostaqim is rechtdoor. Niet bij jullie? Giar is komkommer.quote:Op maandag 30 april 2012 00:03 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet echt fan. Real klinkt leuker.
Ehm, niet dat ik weet. Wat betekent het eigenlijk?
Je moet rechts op "Çift" drukken en dan eindigen. Alleen doen als je kan uitspelen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:
He zargon ik heb 7x 2 paar maar lukt niet om de eindigen
Daarnaast is het en klinkt het ook nog eens heel bot, gewoon Madza toe-riedquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Jep. Ik snap dat nog wel, 'wat wil je'. Maar verder versta ik dus niks en die mensen kijken je dan ook zo schaapachtig aan.
Oh giar ken ik wel, mostaqim.. niet echtquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mostaqim is rechtdoor. Niet bij jullie? Giar is komkommer.
Jup, alleen dan meer een u, mustaqim.quote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mostaqim is rechtdoor. Niet bij jullie? Giar is komkommer.
Oh dacht altijd dat in het Arabisch hetzelfde was.quote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh giar ken ik wel, mostaqim.. niet echt. Ik kan wel sena helwa ya gameel zeggen.
Ja, dat klinkt al beter. Ik zou het nooit in m'n eentje kunnen reden in een Arabisch land, raak verdwaald danquote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarnaast is het en klinkt het ook nog eens heel bot, gewoon Madza toe-ried
Kan, ik weet het niet. Ben er niet zo goed inquote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat in het Arabisch hetzelfde was.
Wat is je primaire taal thuis dan?quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt al beter. Ik zou het nooit in m'n eentje kunnen reden in een Arabisch land, raak verdwaald dan![]()
.
Siyasi, Esteghlal, etc.quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, alleen dan meer een u, mustaqim.
Voornamelijk Nederlands. Arabisch kan ik wel, alleen de basis dingen tho.quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is je primaire taal thuis dan?
Ah op die fiets, ikke snap.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands. Arabisch kan ik wel, alleen de basis dingen tho.
Ik ook niet hoor, maar merkte altijd bepaalde overeenkomsten in de taal.quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Kan, ik weet het niet. Ben er niet zo goed in.
Arabieren veroveren altijd.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een zandnegertopic is dit geworden, zeg. Ik voel me hier niet meer thuis.
Huillie.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een zandnegertopic is dit geworden, zeg. Ik voel me hier niet meer thuis.
Willen jullie met z'n drieën spelen (met een bot erbij) of liever een vierde persoon erbij?quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar wachten we op?
Edit: Ah, oké.
Ik kan geen overeenkomst vinden tussen Arabisch en Perzischquote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar merkte altijd bepaalde overeenkomsten in de taal.
Als je iemand hebt, dan liever 4 natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willen jullie met z'n drieën spelen (met een bot erbij) of liever een vierde persoon erbij?
ja?quote:Op maandag 30 april 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:
Iemand nog zin in een potje okey?
Ik zie dat Che_ er ook uit is. Che_?
Oh sorry, bedoelde Enghelab?quote:Op maandag 30 april 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan het even niet plaatsen, wat zou het moeten betekenen?
quote:
Revolutie inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Revolutie, hervorming, ontwikkeling?
Enghelābe Eslāmi.quote:Op maandag 30 april 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
Jup, zo wordt de Iraanse revolutie genoemd?
Ken alleen heythem yousef ofzoquote:
Julis speelt mee.quote:
Ken ik niet?quote:Op maandag 30 april 2012 00:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ken alleen heythem yousef ofzo.
Hoe bedoel je? Ieder speelt toch voor zich?quote:Op maandag 30 april 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis speelt mee.
Voorstel: Julis en ik tegen The_Magnificent en jou.
Wat vinden jullie daarvan?
Das lef hebben, als het een coalitie van socialisten, nationalisten, islamisten en communisten is.quote:
Heel beroemd onder de Irakezen. Zoek 'm eens opquote:
Maar wel een overwinning van de islamisten.quote:Op maandag 30 april 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
Das lef hebben, als het een coalitie van socialisten, nationalisten, islamisten en communisten is.
Ja, normaal gesproken wel. Maar je kunt ook eşli (de persoon tegenover je is je partner) spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ieder speelt toch voor zich?
George wassouf is ook goed. Syrisch of Lebanees volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 00:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ken alleen heythem yousef ofzo.
Ik zal ff kijken, bedankt.quote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef BestIEverHad het volgende:
Heel beroemd onder de Irakezen. Zoek 'm eens op. Ken natuurlijk ook Heyfa Wehbi en Nancy Ajram. Alleen ik versta er dus niks van
Komt omdat we niet starten denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
George wassouf is ook goed. Syrisch of Lebanees volgens mij.
Afschaffen die handel, na Israel natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar wel een overwinning van de islamisten.
Ik weet z'n naam, maar ik weet even niet meer wie het isquote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
George wassouf is ook goed. Syrisch of Lebanees volgens mij.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik weet z'n naam, maar ik weet even niet meer wie het is.
Tawfik Ehab?quote:Op maandag 30 april 2012 00:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik weet z'n naam, maar ik weet even niet meer wie het is.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef AliceWonder het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal
Hmm...topic is overgenomen door de Arabieren zie ik.
Oh, hem. Die ken ik ook wel, via m'n ouders danquote:
Hetzelfdequote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef AliceWonder het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal
Hmm...topic is overgenomen door de Arabieren zie ik.
Kazemquote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh, hem. Die ken ik ook wel, via m'n ouders dan. Kazem Al Sahar ook natuurlijk.
Wat jullie willen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:30 schreef zarGon het volgende:
The_Magnificent en Che_, ieder voor zich of 2 vs 2?
quote:Op maandag 30 april 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Afschaffen die handel, na Israel natuurlijk.
In Amsterdam wel in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
Weet iemand toevalig of de trams rijden vandaag?
Oh die gast. Schandaligquote:Op maandag 30 april 2012 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kazem
en die gast van die voetbal liedjestoen Irak Azië cup won
Ieder voor zich? Wat wil Julis? Meisjes mogen bepalen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:30 schreef zarGon het volgende:
The_Magnificent en Che_, ieder voor zich of 2 vs 2?
Ken het lied niet. Aan de naam denk ik aan Azeri. Zal ff luisteren.quote:Op maandag 30 april 2012 00:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Arya, ken je dit lied? Weet niet of ze Perzisch is tho:
Ah, okequote:Op maandag 30 april 2012 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aan de naam denk ik aan Azeri. Zal ff luisteren.
Hoop in DH ook dan. Zal vast wel druk zijn dan. Pff...quote:
Oh wacht, lied komt ook mij bekend voor ja.quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ah, oke. Weet het verschil niet zo goed, vind het wel een leuk liedje.
.
Haha, denk het ook jaquote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoop in DH ook dan. Zal vast wel druk zijn dan. Pff...
quote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh wacht, lied komt ook mij bekend voor ja.
Aangepaste dienstregeling denk ik. Zondagsdienst of op sommige plekken helemaal niet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
Weet iemand toevalig of de trams rijden vandaag?
Het zal wel gezellig zijn denk ikquote:
Ja klopt, Arash. Dat nummer ken ik. Volgens mij wel de best bekende Iraanse artiest wereldwijd.quote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Deze is dan wel Perzisch, toch?
Pffft, oranjequote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het zal wel gezellig zijn denk ik. Heb helaas niks wat oranje is
.
Ik zal morgen kijken op de site van de HTM. Anders loop ik wel. Is toch maar 45 minuten. En dan kan ik genieten van het mooie weerquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aangepaste dienstregeling denk ik. Zondagsdienst of op sommige plekken helemaal niet.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, Arash. Dat nummer ken ik. Volgens mij wel de best bekende Iraanse artiest wereldwijd.
En bellenquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken op de site van de HTM. Anders loop ik wel. Is toch maar 45 minuten. En dan kan ik genieten van het mooie weer.
Wat vind je van deze?quote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Deze is dan wel Perzisch, toch?
Follow HTM_Reisinfo op Twitter.quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken op de site van de HTM. Anders loop ik wel. Is toch maar 45 minuten. En dan kan ik genieten van het mooie weer.
Nooooo. Ik check het over een half nog eens.quote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
quote:Systeemnotificatie
30-04-2012 @ 00:41:59
FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooooo. Ik check het over een half nog eens.
Ik begrijp alleen de eerste 2 woorden die hij zegtquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, Arash. Dat nummer ken ik. Volgens mij wel de best bekende Iraanse artiest wereldwijd.
Even luisteren.quote:
Bedanktquote:
Twitter-account aanmaken en followen met de Twitter-client op je telefoon. Werkt het gemakkelijkst.quote:Op maandag 30 april 2012 00:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bedankt. Zal het even opslaan heb namelijk geen Twitter : P.
Heb niks met Twitter. Op Facebook kom ik ook bijna nooit meer.quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twitter-account aanmaken en followen met de Twitter-client op je telefoon. Werkt het gemakkelijkst.
Kleine moeite, groot gemak.
Leuk liedje wel, alleen waar gaat het over?quote:Op maandag 30 april 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, ging sowieso toch even met mijn zusje de stad in, dus als alles hier wegvalt dan wens ik jullie allen veel sterkte.
Irc?quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
T_M en Che_, hebben jullie een Twitter-account. Voor het geval dat het zo verkeerd gaan op okey en we niet kunnen communiceren omdat FOK! down is.
Snap ik, maar Twitter is handig om snel te communiceren. En informatie in te winnen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb niks met Twitter. Op Facebook kom ik ook bijna nooit meer.
Te veel gedoe.quote:
Chesmat betekent ogen. lied gaat dus over 'wat kan ik allemaal mooi aan jou'.quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef BestIEverHad het volgende:
Leuk liedje wel, alleen waar gaat het over?. Ken je btw nog artiesten zoals Arash? Veel plezierrrr
.
Ok je hebt me overtuigd. Ik zal kijken. Maar Tweets posten gaat me te ver.quote:Op maandag 30 april 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap ik, maar Twitter is handig om snel te communiceren. En informatie in te winnen.
[..]
Te veel gedoe.
Ah zo, leukquote:Op maandag 30 april 2012 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Chesmat betekent ogen. lied gaat dus over 'wat kan ik allemaal mooi aan jou'.Volgens mij niet echte Iraanse artiesten als Arash, maar zal ff kijken.
Je hoeft niets te posten. Ik heb me op Twitter aangemeld om bepaalde lieden te kunnen volgen, veel handiger dan één voor één iedereen afgaan.quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok je hebt me overtuigd. Ik zal kijken. Maar Tweets posten gaat me te ver.
Azeri (in Iran) spreken een Turks, maar wel met Iraanse invloeden. Ik versta ze in ieder geval totaal niet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ah zo, leuk. Maar wat is het verschil tussen Perzisch en Azeri eigenlijk? Behalve het land. Jullie spreken toch ook dezelfde taal?
Informatie is altijd handig. Bedankt iigquote:Op maandag 30 april 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft niets te posten. Ik heb me op Twitter aangemeld om bepaalde lieden te kunnen volgen, veel handiger dan één voor één iedereen afgaan.
Ah, zo. Dus eigenlijk eerder Turks dan Iranees? Moeilijk zegquote:Op maandag 30 april 2012 00:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Azeri (in Iran) spreken een Turks, maar wel met Iraanse invloeden. Ik versta ze in ieder geval totaal niet.
Nee.. twitterquote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
T_M en Che_, hebben jullie een Twitter-account. Voor het geval dat het zo verkeerd gaan op okey en we niet kunnen communiceren omdat FOK! down is.
Oh, okequote:Op maandag 30 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.islamic-dictionary.com/index.php?word=munafiqeen
Slaap zacht, droom zoet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken. Welterusten allemaal . Slaap zacht.
Tatli ruyalarquote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken. Welterusten allemaal . Slaap zacht.
Dat ookquote:Op maandag 30 april 2012 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee joh, patatje speciaal!,
,
.
Met ketchup en geen curry!
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.quote:
Wat heb je gegeten dan vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
Misselijk. Te weinig gegeten vandaag
Evde birsey kalmadi ki
quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.
Ik ga trouwens döner eten en thee drinken,
Om één uur in de nacht?quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.
Ik ga trouwens döner eten en thee drinken,
Je kunt in het spel terugkomen. Hoe eerder, hoe beter.quote:
Ik heb vandaag Adana kebab gegeten.quote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
Misselijk. Te weinig gegeten vandaag
Evde birsey kalmadi ki
Zij moet niet afvallenquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo raak je die kilo's dus niet kwijt.
Juist wel. Meer vlees en vis, minder brood, pasta en aardappelen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo raak je die kilo's dus niet kwijt.
Baklava eet en maak ik niet elke dag. Ik ben ook niet zo'n fan van baklava om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij eet ook ieder dag mangal, Adana en Baklava.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |