Je moet rechts op "Çift" drukken en dan eindigen. Alleen doen als je kan uitspelen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:
He zargon ik heb 7x 2 paar maar lukt niet om de eindigen
Daarnaast is het en klinkt het ook nog eens heel bot, gewoon Madza toe-riedquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Jep. Ik snap dat nog wel, 'wat wil je'. Maar verder versta ik dus niks en die mensen kijken je dan ook zo schaapachtig aan.
Oh giar ken ik wel, mostaqim.. niet echtquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mostaqim is rechtdoor. Niet bij jullie? Giar is komkommer.
Jup, alleen dan meer een u, mustaqim.quote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mostaqim is rechtdoor. Niet bij jullie? Giar is komkommer.
Oh dacht altijd dat in het Arabisch hetzelfde was.quote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh giar ken ik wel, mostaqim.. niet echt. Ik kan wel sena helwa ya gameel zeggen.
Ja, dat klinkt al beter. Ik zou het nooit in m'n eentje kunnen reden in een Arabisch land, raak verdwaald danquote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarnaast is het en klinkt het ook nog eens heel bot, gewoon Madza toe-ried
Kan, ik weet het niet. Ben er niet zo goed inquote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat in het Arabisch hetzelfde was.
Wat is je primaire taal thuis dan?quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt al beter. Ik zou het nooit in m'n eentje kunnen reden in een Arabisch land, raak verdwaald dan![]()
.
Siyasi, Esteghlal, etc.quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, alleen dan meer een u, mustaqim.
Voornamelijk Nederlands. Arabisch kan ik wel, alleen de basis dingen tho.quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is je primaire taal thuis dan?
Ah op die fiets, ikke snap.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands. Arabisch kan ik wel, alleen de basis dingen tho.
Ik ook niet hoor, maar merkte altijd bepaalde overeenkomsten in de taal.quote:Op maandag 30 april 2012 00:08 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Kan, ik weet het niet. Ben er niet zo goed in.
Arabieren veroveren altijd.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een zandnegertopic is dit geworden, zeg. Ik voel me hier niet meer thuis.
Huillie.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een zandnegertopic is dit geworden, zeg. Ik voel me hier niet meer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |