SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde het niet uit te leggen. Ik ben niet gek op koekjes. Jouw innerlijke ik? Hmm. Kun je er iets meer over vertellen?quote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus, houd je veel van koekjes? Dus niet dat je er zo uitziet.
De leeuw is mijn innerlijke ik. Dus wel een indirecte reflectie ja.
Helaas niet. Wel van plan om ernaartoe te gaan en ook Azerbeidzjanquote:
Gewoon foto droppen bij Vleeschafdeling van Keuringsdienst van Waarde en niet zeuren.quote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Arcadia het volgende:
Ja msnk, echt, ik krijg echt kotsneigingen
Toffe trip. Wilde samen met een Irakese vriend van me ook trip door Midden-Oosten maken en even langs bij zijn familie in Basra.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef BestIEverHad het volgende:
Helaas niet. Wel van plan om ernaartoe te gaan en ook Azerbeidzjan
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toffe trip. Wilde samen met een Irakese vriend van me ook trip door Midden-Oosten maken en even langs bij zijn familie in Basra.
Ik ga even mijn posts teruglezen, kijken wat jij zo opvat als haatvol.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je predikt haat en spoort mensen aan om te haten.
We werken mooi aan onze image in de States.quote:
Werk aan jezelf, want dit is niets zo. Je haalt het slechte in ons naar boven. Jammer wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga even mijn posts teruglezen, kijken wat jij zo opvat als haatvol.
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werk aan jezelf, want dit is niets zo. Je haalt het slechte in ons naar boven. Jammer wel.
Ken je ook die ene rap dat ze opnemen in de showroom en doen alsof die auto van hun isquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We werken mooi aan onze image in de States.
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Leuk. Waar wil je naartoe gaan? En Basra, meh. Ben er nooit geweest, Bagdad lijkt me leuker.
Syrië is komende tijd nog niet te doen denk ik?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.
Nee?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je ook die ene rap dat ze opnemen in de showroom en doen alsof die auto van hun is?
dokthaar dokthaar ofzo
Ik ben geduldig, ik blijf mijn doelstellingen achterna zitten tot ik ze bereik en bezit een hoge vorm van rechtvaardigheid.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Je hoefde het niet uit te leggen. Ik ben niet gek op koekjes. Jouw innerlijke ik? Hmm. Kun je er iets meer over vertellen?
Ik ga meequote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Egypte, Syrie, Lebanon, Irak en dan Iran.
En zeker als Iranier niet nee. Wellicht alleen Damascus dan.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrië is komende tijd nog niet te doen denk ik?
Val toch niet echt op.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je een death wish hebt zoals Bronson wel
Nog steeds een optie voor jou met deze oproer dus?quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En zeker als Iranier niet nee. Wellicht alleen Damascus dan.
Je bent welkom. Waar was je in Syrië geweest? Ah, Turkije, al een paar keer geweest. Is wel mooi.quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik ga mee.
2 jaar geleden naar Syrië geweest, vorig jaar ook. Dit jaar wordt het Turkije en Irak voor mij..
Let maar niet op zarGon hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?
Doe maar nietquote:
quote:WARNING: The political situation in Iraq remains extremely unstable, even though the war was officially declared as over in December 2011. Traveling there remains extremely dangerous and strongly discouraged. All foreigners are still in danger of kidnapping, murder, and general armed violence. Tourism visas for Iraq are not granted at the moment. Sporadic violence can occur anywhere in the country, even though Iraqi Kurdistan is relatively safe.
Although the northeast provinces which comprise Iraqi Kurdistan can be considered safe for foreigners, the margins for errors are small. While no foreign deaths have occurred in the province since the 2003 Iraq invasion, many foreign deaths have occurred elsewhere in Iraq. Note that citizens of Iraqi Kurdistan themselves generally do not leave the province, as their lives are also in danger (although citizens of Kirkuk are an exception).
If it is necessary to visit, then remain cautious at all times, and consult your embassy before you leave. For further information, see war zone safety.
The bottom line: do your research and be careful. .
http://wikitravel.org/en/Iraq
Let eigenlijk nooit op dat soort dingen. Natuurlijk de echt gevaarlijke plekken vermijden, maar de hoofdstad is nog wel te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Nog steeds een optie voor jou met deze oproer dus?
Damascus. Ik zou het ook aanraden om in Damascus te blijven. Vorig jaar waren er veel militairen en politieagenten in de markten enzo. Mocht niet eens een foto maken van zo'n huis van een politieagentquote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent welkom. Waar was je in Syrië geweest? Ah, Turkije, al een paar keer geweest. Is wel mooi.
Alvast RIPquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Let eigenlijk nooit op dat soort dingen. Natuurlijk de echt gevaarlijke plekken vermijden, maar de hoofdstad is nog wel te doen.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, ik neem elk persoon net zo serieus als ikzelf ben, dus het is voor mij moeilijk om een duidelijke lijn te trekken aangezien ik het beste verwacht van mensen, maar ik denk dat je aan het trollen bent nu?
Nog in geen enkel potje geklaard. Net de rest geklaard, zelfs.quote:Op zondag 29 april 2012 23:43 schreef Che_ het volgende:
zarGon wordt geklaard met okey dus hij kan niet helder denken
Ja, begrijp het wel, maar die waarschuwingen neem ik vaak met een korreltje zout. Ook die BuZa afgeeft.quote:
Mijn moeder is in Damascus geweest en ze zegt dat er overal geheime agenten rondlopen. Gewoon ruzies op straat bedoel je?quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef BestIEverHad het volgende:
Damascus. Ik zou het ook aanraden om in Damascus te blijven. Vorig jaar waren er veel militairen en politieagenten in de markten enzo. Mocht niet eens een foto maken van zo'n huis van een politieagent. Waren ook veel vaker ruzie's dan het jaar ervoor.
Turkije lijkt me ook heel mooi. Heb er zin innnn..
Ja geheime agenten en allemaal militairen met geweren soms. Was best kut.quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder is in Damascus geweest en ze zegt dat er overal geheime agenten rondlopen. Gewoon ruzies op straat bedoel je?
Waar ga je heen in Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |