quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooooo. Ik check het over een half nog eens.
Ik begrijp alleen de eerste 2 woorden die hij zegtquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, Arash. Dat nummer ken ik. Volgens mij wel de best bekende Iraanse artiest wereldwijd.
Even luisteren.quote:
Bedanktquote:
Twitter-account aanmaken en followen met de Twitter-client op je telefoon. Werkt het gemakkelijkst.quote:Op maandag 30 april 2012 00:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bedankt. Zal het even opslaan heb namelijk geen Twitter : P.
Heb niks met Twitter. Op Facebook kom ik ook bijna nooit meer.quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twitter-account aanmaken en followen met de Twitter-client op je telefoon. Werkt het gemakkelijkst.
Kleine moeite, groot gemak.
Leuk liedje wel, alleen waar gaat het over?quote:Op maandag 30 april 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, ging sowieso toch even met mijn zusje de stad in, dus als alles hier wegvalt dan wens ik jullie allen veel sterkte.
Irc?quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
T_M en Che_, hebben jullie een Twitter-account. Voor het geval dat het zo verkeerd gaan op okey en we niet kunnen communiceren omdat FOK! down is.
Snap ik, maar Twitter is handig om snel te communiceren. En informatie in te winnen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb niks met Twitter. Op Facebook kom ik ook bijna nooit meer.
Te veel gedoe.quote:
Chesmat betekent ogen. lied gaat dus over 'wat kan ik allemaal mooi aan jou'.quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef BestIEverHad het volgende:
Leuk liedje wel, alleen waar gaat het over?. Ken je btw nog artiesten zoals Arash? Veel plezierrrr
.
Ok je hebt me overtuigd. Ik zal kijken. Maar Tweets posten gaat me te ver.quote:Op maandag 30 april 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap ik, maar Twitter is handig om snel te communiceren. En informatie in te winnen.
[..]
Te veel gedoe.
Ah zo, leukquote:Op maandag 30 april 2012 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Chesmat betekent ogen. lied gaat dus over 'wat kan ik allemaal mooi aan jou'.Volgens mij niet echte Iraanse artiesten als Arash, maar zal ff kijken.
Je hoeft niets te posten. Ik heb me op Twitter aangemeld om bepaalde lieden te kunnen volgen, veel handiger dan één voor één iedereen afgaan.quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok je hebt me overtuigd. Ik zal kijken. Maar Tweets posten gaat me te ver.
Azeri (in Iran) spreken een Turks, maar wel met Iraanse invloeden. Ik versta ze in ieder geval totaal niet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ah zo, leuk. Maar wat is het verschil tussen Perzisch en Azeri eigenlijk? Behalve het land. Jullie spreken toch ook dezelfde taal?
Informatie is altijd handig. Bedankt iigquote:Op maandag 30 april 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft niets te posten. Ik heb me op Twitter aangemeld om bepaalde lieden te kunnen volgen, veel handiger dan één voor één iedereen afgaan.
Ah, zo. Dus eigenlijk eerder Turks dan Iranees? Moeilijk zegquote:Op maandag 30 april 2012 00:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Azeri (in Iran) spreken een Turks, maar wel met Iraanse invloeden. Ik versta ze in ieder geval totaal niet.
Nee.. twitterquote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
T_M en Che_, hebben jullie een Twitter-account. Voor het geval dat het zo verkeerd gaan op okey en we niet kunnen communiceren omdat FOK! down is.
Oh, okequote:Op maandag 30 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.islamic-dictionary.com/index.php?word=munafiqeen
Slaap zacht, droom zoet.quote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken. Welterusten allemaal . Slaap zacht.
Tatli ruyalarquote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga slapen. Moet morgen weer werken. Welterusten allemaal . Slaap zacht.
Dat ookquote:Op maandag 30 april 2012 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee joh, patatje speciaal!,
,
.
Met ketchup en geen curry!
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.quote:
Wat heb je gegeten dan vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
Misselijk. Te weinig gegeten vandaag
Evde birsey kalmadi ki
quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.
Ik ga trouwens döner eten en thee drinken,
Om één uur in de nacht?quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Heeft gewoon weinig zin om nu normaal tegen jou te praten.
Ik ga trouwens döner eten en thee drinken,
Je kunt in het spel terugkomen. Hoe eerder, hoe beter.quote:
Ik heb vandaag Adana kebab gegeten.quote:Op maandag 30 april 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
Misselijk. Te weinig gegeten vandaag
Evde birsey kalmadi ki
Zij moet niet afvallenquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo raak je die kilo's dus niet kwijt.
Juist wel. Meer vlees en vis, minder brood, pasta en aardappelen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo raak je die kilo's dus niet kwijt.
Baklava eet en maak ik niet elke dag. Ik ben ook niet zo'n fan van baklava om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij eet ook ieder dag mangal, Adana en Baklava.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |