Toe maar, 't mag wat kostenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef dennistd het volgende:
Spoor 3b in Almelo wordt 100 meter doorgetrokken voor een betere overstap van/naar Mariënberg: http://www.tctubantia.nl/(...)melo-op-de-schop.ece
tsja, wil je dat invoeren dan kan nog maar de helft van alle nu geplande treinen rijden ...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
echt, het vetgemaakte stukje, je moet de veiligheid toch altijd proberen te verbeteren
Ja, en vergeet de gedeeltelijke viersporigheid tussen Vroomshoop en Vriezenveen niet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toe maar, 't mag wat kostenNou nog een fly-over aan de westkant?
Oh ja, dat is NIEUWS want dat wist nog niemandquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:57 schreef b2py het volgende:
Prorail: Utrecht CS kwetsbaar voor verstoringen
Utrecht Centraal is een hoofdpijnstation. De infrastructuur is veel te complex.
Dat zou niet voor het eerst zijn. Er is ook al eens een powerpoint-in-aanbouw online verschenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Duvel het volgende:
Leuk stuk inderdaad, weet niet of de schrijver van de e-mail daadwerkelijk de bedoeling had dat het zo naar de minister zou gaan.
Simpel toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Utrecht CS complex?
Welnee!
[ afbeelding ]
dat is nog maar de helft van het verhaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Utrecht CS complex?
Welnee!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is nog maar de helft van het verhaal
Ik vond wel dat er inderdaad een hoop treinen uitvielen.. Zonder reden ook overigens...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef James1988 het volgende:
Opvallend nieuws: de stad Berlijn is DB Regio zat. DB Regio exploiteert momenteel de S-Bahn van Berlijn, maar doet het daar kennelijk ontzettend slecht. Berlijn wil de exploitatie van de ringlijn en de lijnen naar het zuidoosten openbaar aanbesteden voor een periode van 15 jaar, ingaande eind 2017.
Hier zal een flink kostenplaatje aan gaan hangen: de Senaat heeft aan DB Regio gevraagd of zij bereid zijn om hun rollend materieel te verkopen aan een nieuwe exploitant, maar DB weigert dit. Er zal dus ook in nieuw rollend materieel moeten worden voorzien.
Het liefste zou men het gehele S-Bahnnetwerk openbaar aanbesteden, maar om juridische redenen heeft men besloten om hiervan af te zien.
Bron: IRJ
16,50 euro (al)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef dennistd het volgende:
Ik zou zeggen een Euregio-ticket: dagkaart voor 15,50 en in het weekend geldig voor twee personen: http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-trein
In Heerlen uit de automaat te trekken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef dennistd het volgende:
Ik zou zeggen een Euregio-ticket: dagkaart voor 15,50 en in het weekend geldig voor twee personen: http://www.euregio-mr.com(...)-ticket-bus-en-trein
Zowiezo kan je ze in Heerlen ook uit de Duitse automaat trekken.quote:
Tsja, wat daar mnou zo boeiend aan is heb ik nooit begrepen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
3 uur lang Dieselintercityen onder de draad.
Nieuwe ervaring..
Dieselen onder de draad is niks aan, maar een intercitydiesel heb ik nog nooit gehad..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, wat daar mnou zo boeiend aan is heb ik nooit begrepen eigenlijk
Die zijn hier zeldzaam ja. Ik heb Kiev-Donetsk gedaan ooit, dat valt wel onder dieselintercity volgens mij. Ook grotendeels onder draad geloof ik, maar heb het niet zo goed gezien want ik sliep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dieselen onder de draad is niks aan, maar een intercitydiesel heb ik nog nooit gehad..
In Engeland komt dat nog wel genoeg voor. London Paddington - Swansea heb ik een keer gedaan, rondom London wel draad, maar verderop niet meer, dus diesel. En ja, wel intercitytrein gelukkig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dieselen onder de draad is niks aan, maar een intercitydiesel heb ik nog nooit gehad..
Monopoly, van reizigers-stations weet ik vaak de verkorting nog wel, maar hierboven kan ik alleen 'Em' herleiden tot Emmerich. Wat bedoel je verder allemaal voor exotische locaties?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren uiteindelijk niet via Oss gegaan.
12.00 begin dienst
12.15 Mvw - IJsm (rangeerdienstje + wagens controleren)
14.00 IJsm - Whz (rangeerdienst)
16.20 Whz tanken
18.30 Whz - Em
21.30 Aankomst Emmerich
Schaften (Mac Donalds)
22.45 Em - Erp
0.40 Aankomst Erp. (rangeerdienst + aankomst controle)
2.30 Vertrek Erp - Whz
3.00 Aankomst Whz
3.30 Kantoor, einde dienst.
4.00 thuis. Lange dag gemaakt.
Helemaal mee eens. Ik zal ook niet meer met afkortingen strooien hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Erp is een dorpje in Brabant. Maar daar stopt geen trein.
En verder is het hier geen Somda
Oh nou, dat is wel overgekomen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Helemaal mee eens. Ik zal ook niet meer met afkortingen strooien hier.
Het was puur om aan te geven dat ik een schijt dienst had gisteren.
Zo hebben ze er twee trouwens. Zo van HANNOver Hbfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |