Ik ga iets met een kuif doenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wat dan??
Ik post pas in het volgende topic weer
Ik heb hem nog niet gemist..quote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
zat net te bedenken dat het het alweer bijna 1 jaar geleden is dat Bin Laden is doodgeschoten
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Die maak ik altijd uiteraard!quote:
Is goed!quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Trustn...quote:
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einzquote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt Fiction Plane weer naar Nederland?
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)quote:Op zondag 29 april 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einz
Luecken garpjen heah Dageau :dquote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)
Slaap lekker!quote:
Leesbeeschtquote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Jij ging slapen....quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Hij stelde de vraag gewoon verkeerd.
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
climaximaal.nlquote:
Juist, precies wat ik tof vindquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. hebben jullie me gemist? ja? Beter richten!![]()
![]()
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.quote:
En is ook Luna van de seks-apps bij PS Radio. Vandaar dat we 't zitten te lezenquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.
Zo niet sexy en geilquote:Op zondag 29 april 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die snoral...je kunt ook gewoon een badjas aantrekken!
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?quote:
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dichtquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!
dat ligt aan jouquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dicht
lezen..meer bladeren en een paar passages meepikken.quote:
ik zou bijna willen dat ik het verzonnen had.....of wacht...er kunnen natuurlijk ook NL-varianten:quote:
Ik ben er klaar mee, om even een superfoute uitdrukking te gebruiken...quote:
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, om even een superfoute uitdrukking te gebruiken...
Of de Aarsperge.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bijna willen dat ik het verzonnen had.....of wacht...er kunnen natuurlijk ook NL-varianten:
Preikel!
Ja, leuk!!quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwen
vergeet de Ejacuslatie niet. komt echte nepmannenpap uit!quote:
Je gaat er een beetje lastig van typenquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwen
Ja, dat viel me ook al op...quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat er een beetje lastig van typen
ja, natte bende hierquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat er een beetje lastig van typen
Yup, ik heb de hele site al uit...quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat climaximaal...iemand al bij dat stuk over Genki-Genki aanbelandt? godallejezus...
Eerder koud. Brrrquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb de hele site al uit...![]()
Dat stukje heb ik overigens geskipt, werd er niet warm van
Even afkoelen is nooit verkeerd, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb de hele site al uit...![]()
Dat stukje heb ik overigens geskipt, werd er niet warm van
pfiew. ik dacht even dat het raar is om het niet opwindend te vinden hele octopussen te zien verdwijnen in plaatsten waar dat niet moet...quote:
quote:een zakje glijmiddel (met de naam Flutschi)
dt kan bij deze plaat nooit moeilijk zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
Kak, kom er nu pas achter dat ik luister via m'n set... Bastonen klinken aardig hard![]()
Na Elbow maar zachter
Japannersquote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat climaximaal...iemand al bij dat stuk over Genki-Genki aanbelandt? godallejezus...
Nee, dit klinkt ook slecht over de speakers van de tvquote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dt kan bij deze plaat nooit moeilijk zijn...
ik heb mijn portie ook wel gezien, maar inmiddels ben ik ouder en wijzer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Japanners
Ik heb dermate gore filmpjes gezien met Japanners dat als ik een Japans restaurant zie kotsneigingen krijg
Ik ook, maar 10 jaar later krijg ik nog kotsneigingen van zequote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb mijn portie ook wel gezien, maar inmiddels ben ik ouder en wijzer.
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik mijn nieuwsgierigheid op dat vlak erg goed kan afremmen...quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Japanners
Ik heb dermate gore filmpjes gezien met Japanners dat als ik een Japans restaurant zie kotsneigingen krijg
Als een Japanner je een omelet aanbiedt zou ik weigeren als ik jou wasquote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik mijn nieuwsgierigheid op dat vlak erg goed kan afremmen...
quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als een Japanner je een omelet aanbiedt zou ik weigeren als ik jou was
Ja, en nu word ik toch nieuwsgierig...quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aal zou ik ook afslaan...quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
nee?quote:
Die Japanse ingredienten zijn alleen minder lekkerquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die Japanse ingredienten zijn alleen minder lekker
dan is t meer een Cumelet?quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt de Japanse kooklessen ook gezien vermoed ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, je weet het dus ook niet?quote:
voor ik het antwoord hoorde zou mijn gok 60 zijn geweest....quote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Het is toch gewoon elk jaar een stad/dorp of 2?
De kooklessen zelf niet, maar heb andere Japanse filmpjes gezien waardoor ik wel kan gokken waar zo'n omelet uit bestaatquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt de Japanse kooklessen ook gezien vermoed ik
Kan je ook leuke dingen mee doenquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Zullen we 't gewoon over slagroom ofzo hebben?
Oranjetompoucenquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Oeh die heb ik ook nogquote:
ik heb een grote slagroomspuitquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Geen idee, probeer eens uit?quote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oeh die heb ik ook nogzou dat lekker zijn met een glaasje wijn?
Ik zie hier vast de foto's wel, mocht het iets extreems zijn!quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
cehck die webcam straks! ik vraag me af wat Miranda op haar hoofd heeft...
Het ziet er niet uit..quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
cehck die webcam straks! ik vraag me af wat Miranda op haar hoofd heeft...
Je had em eventueel eerst iets kunnen verkleinen, zeker voor de mobiele gebruikers onder ons, maar 't werkt. Maar ehm, wat moeten we nou op haar hoofd zien?quote:
voor eventjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
En toen stond ik een kwart eeuw op deze wereld
quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor eventjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je hier ook een fatsoenlijke link van maken? dan gooi ik die andere weg.
t gaat btw om haar kapsel...And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
gefeliciteerd man!quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
Heeft ze niet altijd van die korte, pittige kapsels? Is ze al getrouwd met 3 kinders ofzo? Doe me alsjeblieft wat aan als ik ooit zo'n kort, pittig kapsel neemquote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t gaat btw om haar kapsel...
nja, dit schijnt een Emile Sande look te zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft ze niet altijd van die korte, pittige kapsels? Is ze al getrouwd met 3 kinders ofzo? Doe me alsjeblieft wat aan als ik ooit zo'n kort, pittig kapsel neem
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
Ik zie wel overeenkomstenquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dit schijnt een Emile Sande look te zijn.
en ik houd je wel tegen hoor. die prachtige blonde lokken gaan er niet af natuurlijk
Ik heb gisteren een keertje of 3 geroepen dat ik m'n hoofd nog eens kaal scheerquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dit schijnt een Emile Sande look te zijn.
en ik houd je wel tegen hoor. die prachtige blonde lokken gaan er niet af natuurlijk
dat is toch geen kapsel? dat is gewoon een kwak haar op een hoofd geplakt...quote:Op maandag 30 april 2012 00:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten![]()
[ afbeelding ]
maar meid! dan moet je andrelonshampoo gebruiken!quote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een keertje of 3 geroepen dat ik m'n hoofd nog eens kaal scheerIk word er gek van dat ik m'n haar minstens elk uur moet uitborstelen (ok, dat is lichtelijk overdreven), omdat ik anders niet eens meer met een hand door m'n haar kan gaan zonder ergens halverwege te blijven haken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar meid! dan moet je andrelonshampoo gebruiken!Ik gebruik meestal AndrelonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneh, not gonna happen.
I reject reality and substitute my own
en das maar goed ook! al die mannen kijken toch maar t moois eraf.quote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal AndrelonEnneh, not gonna happen.
Inderdaad. Dan spoor je ook niet als je zoiets neemtquote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch geen kapsel? dat is gewoon een kwak haar op een hoofd geplakt...
http://twitpic.com/show/full/9fd9hz.jpgquote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t gaat btw om haar kapsel...
Je draaft een beetje door nuquote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en das maar goed ook! al die mannen kijken toch maar t moois eraf.
dan ga ik maar naar bedquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
Dat hoeft nou ook weer niet, maar je moet 't uiteraard zelf wetenquote:
tot zoquote:
nja, heel lang blijf ik niet meer. begin mn ogen te voelen. en moet mn ritme niet te zwaar verneuken. dinsdag weer gewoon werkenquote:Op maandag 30 april 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, maar je moet 't uiteraard zelf weten
Dinsdag vrij, schoolvakantie!quote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heel lang blijf ik niet meer. begin mn ogen te voelen. en moet mn ritme niet te zwaar verneuken. dinsdag weer gewoon werken![]()
tja, je hebt werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dinsdag vrij, schoolvakantie!![]()
Woensdag vrij, dus nog een keertje weekend
Ik mag morgen werken!quote:Op maandag 30 april 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
"werken" tsk, wat papiertjes invullen en wat met bewoners op pad. dat "werken" in de zorg is toch geen werken.quote:Op maandag 30 april 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag morgen werken!![]()
Scheelt dat veel mensen weg zijn naar familie, dat wordt een administratieve dienst
Daar ga ik maar niet eens op happen...quote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"werken" tsk, wat papiertjes invullen en wat met bewoners op pad. dat "werken" in de zorg is toch geen werken.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga ik maar niet eens op happen...
Nee, dat weet ik. Ik krijg dat helaas wel vaak voor de kloten...quote:
belachelijk. die mensen die dat roepen moeten eens een week meedraaien...ik zou het niet kunnen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Ik krijg dat helaas wel vaak voor de kloten...
Dat soort dingen over je werk moet je gewoon lekker negeren, joh. Ik krijg vaak zat 't zelfde te horen (och, die paar uur per week, al die schoolvakanties, blabla). Lekker laten, jij weet beter. Tv kijk ze!quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
Maar goed... Voordat de stemming helemaal naar de knoppen gaat, ik duik nog even op de bank. Later
Och... Als ik het kan denk ik dat iedereen het wel kan hoor, zo bijzonder is het nu ook weer niet. Het bestaat echter wel uit iets meer dan wat formuliertjes invullen en een dagje naar de dierentuinquote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
belachelijk. die mensen die dat roepen moeten eens een week meedraaien...ik zou het niet kunnen.
bank ze!quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
Maar goed... Voordat de stemming helemaal naar de knoppen gaat, ik duik nog even op de bank. Later
Oh ja, geloof ik best dat jij daar ook regelmatig tegenaan looptquote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat soort dingen over je werk moet je gewoon lekker negeren, joh. Ik krijg vaak zat 't zelfde te horen (och, die paar uur per week, al die schoolvakanties, blabla). Lekker laten, jij weet beter. Tv kijk ze!
ja, leraren....die zijn pas lui!quote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat soort dingen over je werk moet je gewoon lekker negeren, joh. Ik krijg vaak zat 't zelfde te horen (och, die paar uur per week, al die schoolvakanties, blabla). Lekker laten, jij weet beter. Tv kijk ze!
EO-bandjes. ik vind het wel aardigquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
Tis ook wel weer de tijd van de vage bandjes trouwens.
Dit.. Het is allemaal een beetje flauwtjesquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee. Ik begin me zelfs wat te vervelen.
Beter luisteren. Trustenquote:Op maandag 30 april 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
maar tis niet heel christelijk!
maar ik ga pitten....trusten
Inderdaad. Gewoon heel erg meh allemaal.quote:Op maandag 30 april 2012 00:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dit.. Het is allemaal een beetje flauwtjes
oh, ik hoor alleen de muziekquote:
Oh well, misschien ook maar eens m'n bed induiken. Trustenquote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
Je zit hier zo helemaal niet meer, de site gaat eruitquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zit hier zo helemaal niet meer, de site gaat eruit
Joh, de downtimes duren niet meer zo lang als vroeger, scheelt een stukquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, de downtimes duren niet meer zo lang als vroeger, scheelt een stuk
Deze had potentie om wat langer te duren dusquote:De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
Ahquote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Deze had potentie om wat langer te duren dus
quote:Op maandag 30 april 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah![]()
Zit op mobiel en heb m'n pc aan staan, dm's komen dan alleen op pc aan, had het nog niet gelezen
Ik zit met een half oog naar de tv te kijken, m'n pc staat aan de andere kant van de woonkamerquote:Op maandag 30 april 2012 00:54 schreef Civilian het volgende:
[..]zelfs met PC zit je nog liever op je mobiel?
Jij hebt halve ogen.. En dan zeg je wat over mijn halve oorquote:Op maandag 30 april 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit met een half oog naar de tv te kijken, m'n pc staat aan de andere kant van de woonkamer
Ja, wat jij met je oren hebt, heb ik met m'n ogenquote:Op maandag 30 april 2012 00:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt halve ogen.. En dan zeg je wat over mijn halve oorWat is er nu nog op TV dan? Ik heb CC in de huiskamer er opstaan
Haha daar was 2 weken geleden een marathon vanquote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wat jij met je oren hebt, heb ik met m'n ogen![]()
Married with children zit ik te kijken, we kijken dus hetzelfde!
Marathons gun ik mezelf niet de tijd voor, af en toe een aflevering is leukquote:Op maandag 30 april 2012 00:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Haha daar was 2 weken geleden een marathon van
Nou ja die marathons vallen mij ook meer op doordat altijd dezelfde serie uitgezonden wordt als ik CC aanzetquote:Op maandag 30 april 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Marathons gun ik mezelf niet de tijd voor, af en toe een aflevering is leuk![]()
Lekker verstand op 0 en kijken
Ja, hier hetzelfde! Ik werk veel (deze week dan ff nietquote:Op maandag 30 april 2012 01:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja die marathons vallen mij ook meer op doordat altijd dezelfde serie uitgezonden wordt als ik CC aanzet
Marathons zijn teveel van 't goede. Dan schakel ik eigenlijk ook wel door naar wat anders
Geen interactieve TV zodat je 't kan opnemen?quote:Op maandag 30 april 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde! Ik werk veel (deze week dan ff niet), dus ook grote kans dat ik toch de helft mis. Daarom lukt het vaak ook niet om series te volgen, veel wisselende diensten
Nee. Ik zou het meeste ook wel online kunnen vinden, maar dan vergeet ik het te kijken. Of ik gun mezelf de tijd er niet voor, of ik heb andere prioriteiten, zoals opleiding.quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen interactieve TV zodat je 't kan opnemen?
Inderdaad, gewoon lekker een mindnumbing programma eropquote:Op maandag 30 april 2012 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het meeste ook wel online kunnen vinden, maar dan vergeet ik het te kijken. Of ik gun mezelf de tijd er niet voor, of ik heb andere prioriteiten, zoals opleiding.
Dit is zo'n beetje de tijd waarop ik tot rust kom en ik de tijd neem om even op de bank te hangen, de tv is dan vaak interessant/grappig genoeg
Absoluut, al is het niet zo goed voor m'n toch al verneukte dag/nachtritmequote:Op maandag 30 april 2012 01:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker een mindnumbing programma eropDat is al ontspannend ^^
Herkenbaar, mijn dag/nachtritme is redelijk belangrijk voor mijquote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, al is het niet zo goed voor m'n toch al verneukte dag/nachtritme
Das in vakanties het eerste wat bij mij verandert; schunnig laat opblijven en langer uitslapenquote:Op maandag 30 april 2012 01:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn dag/nachtritme is redelijk belangrijk voor mijDaarom is t ook best killing dat ik nu nog wakker ben haha
Nogalquote:Op maandag 30 april 2012 01:43 schreef minthy het volgende:
En voor jou zal het idd helemaal een punt zijn ja
Mocht je, na deze enorme downtime, nog niet slapen, slaap lekker!quote:Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
NogalDaarom ga ik zo ook lekker slapen denk ik
quote:
twitter:astro_andre twitterde op maandag 30-04-2012 om 08:25:37Oranje boven vandaag in het ruimtestation! #koninginnedag
reageer retweet
Veel plezier en jolijt daar, ik ga wel werkenquote:Op maandag 30 april 2012 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wheuhhh iets met de koningin enzo
#careRommelmarkt
daarentegen
!!!!!!
quote:Op maandag 30 april 2012 09:10 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen iedereen een fijn Koninginnedag toegewenst
Het vet druipt er af?quote:Op maandag 30 april 2012 09:18 schreef Evertjan het volgende:
ik ga kijken of dezelfde hamburgerkraam er weer staat op de braderie bij ons in het dorp. Die heeft ieder jaar de meest vette en heerlijke burgers
ach het nog niet zo erg als bij de chinees waar bij het vet uit de loempia spuit toen ik mijn vork er in zettequote:
Gatver...quote:Op maandag 30 april 2012 09:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach het nog niet zo erg als bij de chinees waar bij het vet uit de loempia spuit toen ik mijn vork er in zette
Oh smullen. Zo'n ding dat je je aders al voelt dichtslibben als je er alleen nog maar naar kijktquote:Op maandag 30 april 2012 09:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach het nog niet zo erg als bij de chinees waar bij het vet uit de loempia spuit toen ik mijn vork er in zette
Nee, werkquote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ligt iedereen al lam van de Oranjebitter in de goot?
Jup, Gelredome!quote:Op maandag 30 april 2012 13:36 schreef Bos81 het volgende:
Brings back Great memories(gelredome '05)
Hopelijk draait Michiel nog een onbekend nummer, maar dat zal wel niet, of heb ik dat in het eerste uur moeten missen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Geschat uitzendtijdstip Artiest Titel 30-04-2012 13:37 Queen Who Wants To Live Forever 30-04-2012 13:33 Queen Fat Bottomed Girls 30-04-2012 13:29 Queen Play The Game 30-04-2012 13:27 Queen You're My Best Friend 30-04-2012 13:23 Queen You Don't Fool Me 30-04-2012 13:19 Queen Breakthru 30-04-2012 13:16 Queen We Will Rock You 30-04-2012 13:11 Queen I Want To Break Free 30-04-2012 13:07 Queen Bicycle Race 30-04-2012 13:03 Queen Show Must Go On 30-04-2012 12:56 Queen Crazy Little Thing Called Love 30-04-2012 12:49 Queen Save Me 30-04-2012 12:44 Queen Radio Ga Ga 30-04-2012 12:40 Queen We Are The Champions 30-04-2012 12:33 Queen Innuendo 30-04-2012 12:29 Queen Invisible Man 30-04-2012 12:25 Queen Tie Your Mother Down 30-04-2012 12:20 George Michael Somebody To Love (Live) 30-04-2012 12:14 Queen Spread Your Wings 30-04-2012 12:10 David Bowie Under Pressure 30-04-2012 12:04 Queen Killer Queen |
Dit is toch een grapquote:Op maandag 30 april 2012 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Er niet op kunnen komen wat de nummer 1 van de Top 2000 is...
Iddquote:Op maandag 30 april 2012 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Er niet op kunnen komen wat de nummer 1 van de Top 2000 is...
Lijkt me wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik hoop het, al weet je het met sommige mensen natuurlijk nooit...quote:
En we zijn nog niet klaar!quote:Op maandag 30 april 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
Wat een bazen uitzendingHeb echt in de kreukels gelegen, en loeihard meegekwekt natuurlijk!!
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:39:16Nou maar hopen dat Willem-Alexander bij de troonwisseling niet de naam wijzigt in Koningsdag. Twee uur Corry! reageer retweet
2 uur HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:Op maandag 30 april 2012 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:39:16Nou maar hopen dat Willem-Alexander bij de troonwisseling niet de naam wijzigt in Koningsdag. Twee uur Corry! reageer retweet
Queen- en Prinsvrijquote:Op maandag 30 april 2012 13:59 schreef qu63 het volgende:
Nu hopen dat Bart doorgaat met Queen draaien, er zijn nog genoeg tracks die Michiel niet gedraaid heeft!
Meen je die opmerking?quote:
*facepalm*quote:Op maandag 30 april 2012 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/220071/46436
twitter:Becker_Boris twitterde op maandag 30-04-2012 om 10:27:01Long live Queen Beatrix !!! reageer retweet
quote:Duitsers in ban nymfomane
MÜNCHEN - Een 47-jarige seksbeluste vrouw in Duitsland veroorzaakt onrust nadat ze weer een slachtoffer heeft gemaakt.
Een 43-jarige DJ was door haar ingesloten in een kamer en werd in een tijdsbestek van vijf uur gedwongen acht keer seks met haar te hebben, schrijft Bild. Daarna wist hij naakt het balkon op te vluchten en de politie te alarmeren.
Ook een Afrikaanse man van 31 jaar werd door de vrouw meegenomen naar huis, nadat ze hem aansprak in een bus. Zo'n 36 uur later troffen voorbijgangers de man huilend aan op de stoep. Ook hij heeft aangifte gedaan bij de politie. Die hebben zelfs een persbericht uitgegeven waarin wordt gewaarschuwd voor de vrouw.
De vrouw weet, als ze eenmaal een man in huis heeft, de deur op slot te doen en de mobieltjes van haar slachtoffers te verstoppen.
De nymfomane zou psychisch in de war zijn en een onvervulde kinderwens hebben.
Dus dat doe ik verkeerd!quote:Op maandag 30 april 2012 14:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ban_nymfomane__.html
[..]
ach die man is zo selectief met zijn heilige playlist dat het mij iig niet had verbaasd.quote:Op maandag 30 april 2012 14:18 schreef Sersjee het volgende:
Zit even wat reacties te lezen over dat gesprek met Wilbert. Het verbaast me hoeveel mensen het betere amateurtoneel niet herkennen.
twitter:Borisham twitterde op maandag 30-04-2012 om 12:26:39Anouk (!) staat met kinders en bakje voor geld op te treden nabij Vondelpark. http://t.co/mAjNE17Y reageer retweet
quote:'Matthijs van Nieuwkerk verdient te veel'
van onze redactie
AMSTERDAM - Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw zouden 491.025 en 374.583 euro per jaar verdienen. En dat is ver boven de huidige balkenende norm van 181.000 euro.
De Nederlandse Publieke Omroep heeft maandag bekend gemaakt dat tien presentatoren bij de Publieke Omroep boven de Balkenende-norm verdienen.
Om welke presentatoren het gaat, is niet bekend. Maar de Volkskrant vermoedt dat drie van die presentatoren bij de Vara werken. Paul Witteman wordt genoemd, maar ook Matthijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw zouden te veel verdienen. Het gaat om bedragen van 491.025 euro en 374.583 euro.
Vermoedelijk zijn Patrick Lodiers, Ruben Nicolai, Coen Swijnenberg en Sander Lantinga de grootverdieners bij BNN. Hun salarissen variëren van 225.000 tot 201.000 euro.
Yvon Jaspers, presentatrice van Boer Zoekt Vrouw, verdient volgens de krant 199.780 euro.
Een woordvoerder van NPO wil overigens benadrukken dat het salaris van de presentatoren wordt betaald door omroepverenigingen en niet door de belastingbetaler.
Oorspronkelijk was het volgens mij de bedoeling dat zowel Giel als C&S een 'best of'-uitzending zouden zijn... dus helemaal zonder aanwezige DJ. Dan toch liever dit.quote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Normale programmering, alleen geen Giel, yeah right
oh vet lachen!!quote:Op maandag 30 april 2012 14:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Borisham twitterde op maandag 30-04-2012 om 12:26:39Anouk (!) staat met kinders en bakje voor geld op te treden nabij Vondelpark. http://t.co/mAjNE17Y reageer retweet
Frankquote:Op maandag 30 april 2012 16:10 schreef alors het volgende:
Normale programmering, alleen geen Giel, yeah right
quote:Op maandag 30 april 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Frank, van mijn part mag ie gisteren naar 538.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:48 schreef minthy het volgende:
Uurtje eerder thuis, was geen klap meer te beleven... Dus wederom;
Weeeeekeeeeend
Nou, dat bedoel ik!quote:
Ik heb em een paar keer bij That's Live meegemaakt, slechtste interviewer ooit! Niet alleen het publiek maar ook de artiest kan hij niet interviewenquote:Op maandag 30 april 2012 17:43 schreef Civilian het volgende:
Ik heb altijd het idee dat wanneer Frank luisteraars aan de telefoon heeft, die luisteraars zich erg ongemakkelijk voelen.
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, want die gesprekken lopen naar mijn idee nooit zo lekker
Ik heb een keer een interview op 3FM gehoord, geen idee welke DJ het was (volgens mij zo'n nacht DJ), maar die blijf maar hameren op 1 vraag die de luisteraar niet wilde beantwoorden. Keer op keer vroeg hij "waarom niet?"quote:Op maandag 30 april 2012 18:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb em een paar keer bij That's Live meegemaakt, slechtste interviewer ooit! Niet alleen het publiek maar ook de artiest kan hij niet interviewen
Op Twitter zei hij van nietquote:Op maandag 30 april 2012 19:03 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop toch niet dat ie nu 3 uur lang Queen gaat draaien.
CS & SL had ik nooit in de categorie JPB+ geschatquote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ient_te_veel___.html
[..]
misschien bedoelen ze dat ze samen de Balkenende norm halenquote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
CS & SL had ik nooit in de categorie JPB+ geschat.
Hey!quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Hoi!
Einde K'day 2012. Kapot.
Lijkt wel alsof mn schouders verbrijzeld zijn nu.
Met de muziek gelopen, behoorlijke aanslag op de schouders zo'n trom en beugel.quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!
Wat voor gekke dingen heb je gedaan dan?
Dat geloof ik best ja! Heb je veel gelopen vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met de muziek gelopen, behoorlijke aanslag op de schouders zo'n trom en beugel.
Joah best wel..quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja! Heb je veel gelopen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |