Ik ga iets met een kuif doenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wat dan??
Ik post pas in het volgende topic weer
Ik heb hem nog niet gemist..quote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
zat net te bedenken dat het het alweer bijna 1 jaar geleden is dat Bin Laden is doodgeschoten
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Die maak ik altijd uiteraard!quote:
Is goed!quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Trustn...quote:
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einzquote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt Fiction Plane weer naar Nederland?
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)quote:Op zondag 29 april 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einz
Luecken garpjen heah Dageau :dquote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)
Slaap lekker!quote:
Leesbeeschtquote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Jij ging slapen....quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Hij stelde de vraag gewoon verkeerd.
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
climaximaal.nlquote:
Juist, precies wat ik tof vindquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. hebben jullie me gemist? ja? Beter richten!![]()
![]()
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.quote:
En is ook Luna van de seks-apps bij PS Radio. Vandaar dat we 't zitten te lezenquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.
Zo niet sexy en geilquote:Op zondag 29 april 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die snoral...je kunt ook gewoon een badjas aantrekken!
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?quote:
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dichtquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!
dat ligt aan jouquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dicht
lezen..meer bladeren en een paar passages meepikken.quote:
ik zou bijna willen dat ik het verzonnen had.....of wacht...er kunnen natuurlijk ook NL-varianten:quote:
Ik ben er klaar mee, om even een superfoute uitdrukking te gebruiken...quote:
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, om even een superfoute uitdrukking te gebruiken...
Of de Aarsperge.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bijna willen dat ik het verzonnen had.....of wacht...er kunnen natuurlijk ook NL-varianten:
Preikel!
Ja, leuk!!quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwen
vergeet de Ejacuslatie niet. komt echte nepmannenpap uit!quote:
Je gaat er een beetje lastig van typenquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet tot mn neus in een artikel of spuitendklaarkomende vrouwen
Ja, dat viel me ook al op...quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat er een beetje lastig van typen
ja, natte bende hierquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je gaat er een beetje lastig van typen
Yup, ik heb de hele site al uit...quote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat climaximaal...iemand al bij dat stuk over Genki-Genki aanbelandt? godallejezus...
Eerder koud. Brrrquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb de hele site al uit...![]()
Dat stukje heb ik overigens geskipt, werd er niet warm van
Even afkoelen is nooit verkeerd, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb de hele site al uit...![]()
Dat stukje heb ik overigens geskipt, werd er niet warm van
pfiew. ik dacht even dat het raar is om het niet opwindend te vinden hele octopussen te zien verdwijnen in plaatsten waar dat niet moet...quote:
quote:een zakje glijmiddel (met de naam Flutschi)
dt kan bij deze plaat nooit moeilijk zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
Kak, kom er nu pas achter dat ik luister via m'n set... Bastonen klinken aardig hard![]()
Na Elbow maar zachter
Japannersquote:Op zondag 29 april 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat climaximaal...iemand al bij dat stuk over Genki-Genki aanbelandt? godallejezus...
Nee, dit klinkt ook slecht over de speakers van de tvquote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dt kan bij deze plaat nooit moeilijk zijn...
ik heb mijn portie ook wel gezien, maar inmiddels ben ik ouder en wijzer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Japanners
Ik heb dermate gore filmpjes gezien met Japanners dat als ik een Japans restaurant zie kotsneigingen krijg
Ik ook, maar 10 jaar later krijg ik nog kotsneigingen van zequote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb mijn portie ook wel gezien, maar inmiddels ben ik ouder en wijzer.
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik mijn nieuwsgierigheid op dat vlak erg goed kan afremmen...quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Japanners
Ik heb dermate gore filmpjes gezien met Japanners dat als ik een Japans restaurant zie kotsneigingen krijg
Als een Japanner je een omelet aanbiedt zou ik weigeren als ik jou wasquote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik mijn nieuwsgierigheid op dat vlak erg goed kan afremmen...
quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als een Japanner je een omelet aanbiedt zou ik weigeren als ik jou was
Ja, en nu word ik toch nieuwsgierig...quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Aal zou ik ook afslaan...quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
nee?quote:
Die Japanse ingredienten zijn alleen minder lekkerquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die Japanse ingredienten zijn alleen minder lekker
dan is t meer een Cumelet?quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt de Japanse kooklessen ook gezien vermoed ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, je weet het dus ook niet?quote:
voor ik het antwoord hoorde zou mijn gok 60 zijn geweest....quote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Het is toch gewoon elk jaar een stad/dorp of 2?
De kooklessen zelf niet, maar heb andere Japanse filmpjes gezien waardoor ik wel kan gokken waar zo'n omelet uit bestaatquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt de Japanse kooklessen ook gezien vermoed ik
Kan je ook leuke dingen mee doenquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Zullen we 't gewoon over slagroom ofzo hebben?
Oranjetompoucenquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Oeh die heb ik ook nogquote:
ik heb een grote slagroomspuitquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |