Ik ga iets met een kuif doenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wat dan??
Ik post pas in het volgende topic weer
Ik heb hem nog niet gemist..quote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
zat net te bedenken dat het het alweer bijna 1 jaar geleden is dat Bin Laden is doodgeschoten
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Die maak ik altijd uiteraard!quote:
Is goed!quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar alleen nog maar een idee. Zullen we?
Trustn...quote:
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einzquote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt Fiction Plane weer naar Nederland?
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)quote:Op zondag 29 april 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als hun fictieve vliegtuig weer een werkende nepmotor heeft lol einz
Luecken garpjen heah Dageau :dquote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haha einzweidrie./ 347j fgyq2pl;ui90[p=P{I)_&)
Slaap lekker!quote:
Leesbeeschtquote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Jij ging slapen....quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:56:51Haha! RT @PatrickWobben: @klaasmans Die laatste smser had wel gelijk. De NS heet in België gewoon NS. 3FM heet daar toch ook gewoon 3FM? :-) reageer retweet
Hij stelde de vraag gewoon verkeerd.
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Zit nog steeds die site te lezen![]()
climaximaal.nlquote:
Juist, precies wat ik tof vindquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuke site inderdaad. Humor, niet ordinair en gericht op vrouwen.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. hebben jullie me gemist? ja? Beter richten!![]()
![]()
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.quote:
En is ook Luna van de seks-apps bij PS Radio. Vandaar dat we 't zitten te lezenquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, da's Luna van maanisch.com! Zij is een webloglegende.
Zo niet sexy en geilquote:Op zondag 29 april 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die snoral...je kunt ook gewoon een badjas aantrekken!
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?quote:
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....die snoral is gewoon een kort fleecejasje....dat is wel sexy ende geil?
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ding is fictief en dus zal er vast iets sexy's en geils van te maken zijn. En voor diegenen die daarop kicken: vast ook wel sletterig en goedkoop en trashy.
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dichtquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...maar dat kan ook met een kekke badjas of een geile fleecepyama!
dat ligt aan jouquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, 't zal wel aan mij liggen, maar daarvan gaat de kraan spontaan dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |