Mijn vader zei zoiets van: "Ja ik was bij zo'n winkel, koopt er zo een jongen voor 20 euro aan die stickers! Tsjonegejongejonge wat een geldverspilling! Dat doe je toch niet voor je geld, heb je er hard voor gewerkt geef je het uit aan die onzin" En mijn moeder meteen: "Ja inderdaad, dat slaat toch nergens op!"quote:Op zondag 22 april 2012 16:23 schreef Bastoenie het volgende:
Waarom weet je dat ze het belachelijk vinden als je het nog nooit gevraagd hebt?
Ik heb geen zin in eindeloos gezeur over dat ik mijn geld verspilquote:Op zondag 22 april 2012 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee.. Wat boeit het je date ouders het belachelijk vinden? Niet jouw probleem toch?
Dan wacht je nog 2 jaar (aangenomen dat je 16 bent) en zeg je vervolgens dat ze kunnen opkankeren met hun geldofobie, zijn zeker mensen die vinden dat geld alleen voor levensonderhoud is, en niet voor een beetje luxe.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in eindeloos gezeur over dat ik mijn geld verspil
Bedankt voor de hulp, ik ben je erg dankbaarquote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef OverRated het volgende:
Je ouders hebben gelijk, alsjeblieft zeg
Je mag het hier wel laten afleveren hoor, woon alleen wel in het noorden des lands.quote:Op zondag 22 april 2012 16:40 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik ben je erg dankbaar
Haha dat is toch wel een beetje ver weg voor 40 stickertjesquote:Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je mag het hier wel laten afleveren hoor, woon alleen wel in het noorden des lands.
Bedankt, goede tip! Ik heb gemaild of dit tot de mogelijkheden behoord. Ik wacht het antwoord even af!quote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef Rucky het volgende:
De optie afhalen op het postkantoor gebruiken.
Rare veronderstelling:quote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Messina het volgende:
Stomme vraag, maar kun je ze niet gewoon naar een vriend(in) laten sturen?
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Messina het volgende:
Stomme vraag, maar kun je ze niet gewoon naar een vriend(in) laten sturen?
Hiiiiiiiiiiiiiiiilarious.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Rare veronderstelling:
FOK!ers met vrienden…
Nja, je kan ze ook naar mij laten sturen als je geen oplossing vindt, ik stuur ze wel door.quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentBen een soort van bang om voor lul te lopen
quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiilarious.
[..]
Nja, je kan ze ook naar mij laten sturen als je geen oplossing vindt, ik stuur ze wel door.
Jaaaa, maar dan in een anonieme envelop. Met hartjes erop.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Thermo16 het volgende:
[..]Dat klinkt heel lief! Maar dan komen ze dus alsnog in mijn brievenbus terecht haha!
Ik verzamel poppen alsof mij het boeit wat iemand daar over denktquote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentBen een soort van bang om voor lul te lopen
Dat is opzich niet zo raar, als je ze ook nog gaat opmaken begint het eng te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik verzamel poppen alsof mij het boeit wat iemand daar over denkt
quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo raar, als je ze ook nog gaat opmaken begint het eng te worden.
En dan met 'Voor de allerliefste' boven zijn naam.quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dan in een anonieme envelop. Met hartjes erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |