Mijn vader zei zoiets van: "Ja ik was bij zo'n winkel, koopt er zo een jongen voor 20 euro aan die stickers! Tsjonegejongejonge wat een geldverspilling! Dat doe je toch niet voor je geld, heb je er hard voor gewerkt geef je het uit aan die onzin" En mijn moeder meteen: "Ja inderdaad, dat slaat toch nergens op!"quote:Op zondag 22 april 2012 16:23 schreef Bastoenie het volgende:
Waarom weet je dat ze het belachelijk vinden als je het nog nooit gevraagd hebt?
Ik heb geen zin in eindeloos gezeur over dat ik mijn geld verspilquote:Op zondag 22 april 2012 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee.. Wat boeit het je date ouders het belachelijk vinden? Niet jouw probleem toch?
Dan wacht je nog 2 jaar (aangenomen dat je 16 bent) en zeg je vervolgens dat ze kunnen opkankeren met hun geldofobie, zijn zeker mensen die vinden dat geld alleen voor levensonderhoud is, en niet voor een beetje luxe.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in eindeloos gezeur over dat ik mijn geld verspil
Bedankt voor de hulp, ik ben je erg dankbaarquote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef OverRated het volgende:
Je ouders hebben gelijk, alsjeblieft zeg
Je mag het hier wel laten afleveren hoor, woon alleen wel in het noorden des lands.quote:Op zondag 22 april 2012 16:40 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, ik ben je erg dankbaar
Haha dat is toch wel een beetje ver weg voor 40 stickertjesquote:Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je mag het hier wel laten afleveren hoor, woon alleen wel in het noorden des lands.
Bedankt, goede tip! Ik heb gemaild of dit tot de mogelijkheden behoord. Ik wacht het antwoord even af!quote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef Rucky het volgende:
De optie afhalen op het postkantoor gebruiken.
Rare veronderstelling:quote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Messina het volgende:
Stomme vraag, maar kun je ze niet gewoon naar een vriend(in) laten sturen?
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Messina het volgende:
Stomme vraag, maar kun je ze niet gewoon naar een vriend(in) laten sturen?
Hiiiiiiiiiiiiiiiilarious.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Rare veronderstelling:
FOK!ers met vrienden…
Nja, je kan ze ook naar mij laten sturen als je geen oplossing vindt, ik stuur ze wel door.quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentBen een soort van bang om voor lul te lopen
quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiilarious.
[..]
Nja, je kan ze ook naar mij laten sturen als je geen oplossing vindt, ik stuur ze wel door.
Jaaaa, maar dan in een anonieme envelop. Met hartjes erop.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Thermo16 het volgende:
[..]Dat klinkt heel lief! Maar dan komen ze dus alsnog in mijn brievenbus terecht haha!
Ik verzamel poppen alsof mij het boeit wat iemand daar over denktquote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Thermo16 het volgende:
[..]
Het zou opzich wel mogelijk zijn, ik heb er ook over nagedacht. Maar het komt denk ik erg raar over op mijn vrienden als ik dat voor m'n ouders ga verbergen en voetbalplaatjes zijn niet heel cool als je 17 bentBen een soort van bang om voor lul te lopen
Dat is opzich niet zo raar, als je ze ook nog gaat opmaken begint het eng te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik verzamel poppen alsof mij het boeit wat iemand daar over denkt
quote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo raar, als je ze ook nog gaat opmaken begint het eng te worden.
En dan met 'Voor de allerliefste' boven zijn naam.quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dan in een anonieme envelop. Met hartjes erop.
Ik ben een FOK!ker hè, die hebben geen vriendinquote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef Muffle het volgende:
[..]
En dan met 'Voor de allerliefste' boven zijn naam.
Hoe zou z'n vriendin dan reageren als ze zag dat er hartjes opstaan, en dan voetbalplaatjes inzitten?
Coke, oke... Maar wapens?quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef dude1960 het volgende:
Pas op dit kan een scam zijn. Zeggen dat het panini plaatjes zijn en dan blijkt het gewoon dat ie coke of wapens naar je adres laat versturen. Pas hier mee op!!!
Dat zou een dure scam zijn, dan kan ik wel wat leukers en goedkopers bedenken.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef dude1960 het volgende:
Pas op dit kan een scam zijn. Zeggen dat het panini plaatjes zijn en dan blijkt het gewoon dat ie coke of wapens naar je adres laat versturen. Pas hier mee op!!!
Als ik hier nog Coke had liggen zou ik een extra fles rum meenemen morgen de stad inquote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, in het geval van coke mag ie het wel naar mij opsturen. Dan ruil ik dat wel voor panini-plaatjes en hou ik er nog wat aan over ookMoet ie het wel in Delft komen halen.
Hier alvast een panini-plaatje voor TS:
[ afbeelding ]
paniniplaatjes zijn weliswaar "luxe" maar tegelijkertijd een bijzonder NIET duurzame hobby..quote:Op zondag 22 april 2012 16:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan wacht je nog 2 jaar (aangenomen dat je 16 bent) en zeg je vervolgens dat ze kunnen opkankeren met hun geldofobie, zijn zeker mensen die vinden dat geld alleen voor levensonderhoud is, en niet voor een beetje luxe.
Dat is met veel dingen zo. Neem nou de aankoop van een brommer/scooter op je 16e. Ook je reinste geldverspilling. Voor die 2, 2,5 jaar zijn er zat alternatieven om op school/werk te komen. Het geld wat je uitspaart kun je gebruiken voor je rijbewijs. Dat is iets waar je de rest van je leven wat aan hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
paniniplaatjes zijn weliswaar "luxe" maar tegelijkertijd een bijzonder NIET duurzame hobby..
brommerscooter verkoop je door en verdien je deels terug als je er goed mee omgaat, daarnaast: op je 18e een auto willen hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is met veel dingen zo. Neem nou de aankoop van een brommer/scooter op je 16e. Ook je reinste geldverspilling. Voor die 2, 2,5 jaar zijn er zat alternatieven om op school/werk te komen. Het geld wat je uitspaart kun je gebruiken voor je rijbewijs. Dat is iets waar je de rest van je leven wat aan hebt.
Gingen ze er maar goed mee om. Opvoeren, idiote uitlaat eronder, daar hou je weinig geld aan over bij verkoop, in tegendeel, kost je handenvol geld.. Wat is er mis met op je 18e een auto hebben? Heb je meer aan dan aan een brommer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
brommerscooter verkoop je door en verdien je deels terug als je er goed mee omgaat, daarnaast: op je 18e een auto willen hebben
Hoe verdien je die brommer/scooter terug? Je betaalt je eerst blauw aan een stom rijbewijs ervoor waar je enkele weken fulltime voor moet werken, vervolgens een peperdure verzekering ervoor en dan mag je 2 jaar later hetzelfde doen voor je autorijbewijs.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
brommerscooter verkoop je door en verdien je deels terug als je er goed mee omgaat, daarnaast: op je 18e een auto willen hebben
Denk het wel.. Heb inmiddels al een stapeltje enveloppen voor ts liggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Is het al opgelost? De discussie over of het geldverspilling is hoeft niet hoor.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Denk het wel.. Heb inmiddels al een stapeltje enveloppen voor ts liggenMisschien moet ik ze ook maar gaan sparen, het begin is er al
stop ze in een enveloppe. zet er als afzender De Club van Martijn op, en zijn ouders zullen niet vermoeden dat het voetbalplaatjes zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Denk het wel.. Heb inmiddels al een stapeltje enveloppen voor ts liggenMisschien moet ik ze ook maar gaan sparen, het begin is er al
quote:Op zondag 29 april 2012 23:04 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, in het geval van coke mag ie het wel naar mij opsturen. Dan ruil ik dat wel voor panini-plaatjes en hou ik er nog wat aan over ookMoet ie het wel in Delft komen halen.
Hier alvast een panini-plaatje voor TS:
[ afbeelding ]
Dat is opzich wel een idee, heb ze nog steeds hier liggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stop ze in een enveloppe. zet er als afzender De Club van Martijn op, en zijn ouders zullen niet vermoeden dat het voetbalplaatjes zijnOpgelost.
Of zijn je ouders er al achter gekomen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ps. TS wil je ze nog hebben??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |