Hebben ze niets anders rondlopen die wel kan presenteren? Die Belg is ook al zo nietszeggend.quote:
Jij niet alleen hoor, vooral in het GTST topic hadden we een hekel aan haar, de champagnekurken knalden met maar exitquote:
De troetelbeertjes kunnen in TV of in MLN geopend worden.quote:
quote:
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ze gaat ook nog een spelletjesshow presenteren hoorde ik bij van de Vorst ziet sterren...ongelofelijk.
Roze beertje die uit de kast kwam, was een rol van Vincentquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De troetelbeertjes kunnen in TV of in MLN geopend worden.
Dat idee heb ik ook. Ik vond hem eerst wel grappip, maar nu komen er alleen maar chago opmerkingen uit.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef megamandy het volgende:
Jaakko kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verlies. Iedere uitzending is hij zo kortaf volgens mij echt omdat hij als eerste eruit moest
ZO EEN FEEST, BAM!quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Roze beertje die uit de kast kwam, was een rol van Vincent
Maar je kent er meer dan mijquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.
Ik hou van Holland
Meisjes tegen de jongens
Gek op Jack
RTL
Gek op Jack is geen spelletjesshowquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.
Ik hou van Holland
Meisjes tegen de jongens
Gek op Jack
RTL
dan ik.quote:
Het zal, ik zie die voorstukjes en ik ween al. Ik kijk alleen wat talentenshows, en wat nieuws. Voor de rest staat de tv hier uitquote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gek op Jack is geen spelletjesshow :-P
Maar RTL vind haar blijkbaar wel goed
Ik ben een Limburger... ik snap dat niet...quote:
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef jcdragon het volgende:
Bepaalt het publiek nu wie de battle gewonnen heeft ?
Ik ook! Ik hoop echt dat Thom als eerste door is maar ik vrees dat hij minder fans met een shitload aan beltegoed heeft.quote:
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben een Limburger... ik snap dat niet...
Dat is toch geen straf ?quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten... heb je trouwens banden met SSB?quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.
Wat een ballen heeft dat meisje hè?! ...quote:
Dat valt me een beetje van je tegen Thom.twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:03:31wat is jou probleem? “@Pilar96110990: @TeamThomTUDB zuigd” reageer retweet
Ik zou antwoorden, mijn spelling. Zuigdquote:Op zondag 29 april 2012 22:05 schreef WillemijnB het volgende:
Over taalfouten gesproken!Dat valt me een beetje van je tegen Thom.twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:03:31wat is jou probleem? “@Pilar96110990: @TeamThomTUDB zuigd” reageer retweet
Jij liever dan ikquote:
Super Snel Ballet?quote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten... heb je trouwens banden met SSB?
Ik heb 't over 'jou' probleem.quote:Op zondag 29 april 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou antwoorden, mijn spelling. Zuigd
Ah, daar las ik nog overheen. Ook erg jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'jou' probleem.Dat zo'n kansloze Tokkie 'Team Thom zuigd' twittert verbaast me niets, dat figuur heeft vast evenveel hersencellen als een zeekomkommer. Thom schat ik echter een stuk hoger in, vandaar deze tegenvaller.
volgens mij is het niet Thom zelf die nu twittertquote:Op zondag 29 april 2012 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'jou' probleem.Dat zo'n kansloze Tokkie 'Team Thom zuigd' twittert verbaast me niets, dat figuur heeft vast evenveel hersencellen als een zeekomkommer. Thom schat ik echter een stuk hoger in, vandaar deze tegenvaller.
een d of t typen heeft niets met de snelheid te makenquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Ach, ik tup ook vaker sneller dan mn telefoon aankan
damn the autocorrectquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
een d of t typen heeft niets met de snelheid te maken
Zoals ik de tweet lees twitterde @Pilar96110990 naar Thom '@TeamThomTUDB zuigd' en retweet Thom dit met 'Wat is jou probleem'. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is het niet Thom zelf die nu twittert
Ja schat, maar iemand anders kan ook namens hem twitteren he, geloof dat Thom wel wat meer aan zijn hoofd heeft dan Twtter in een live uitzending.quote:Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zoals ik de tweet lees twitterde @Pilar96110990 naar Thom '@TeamThomTUDB zuigd' en retweet Thom dit met 'Wat is jou probleem'. Correct me if I'm wrong.
Ooh en nu zie ik ook dat ik zelf dus ook tup ipv typ heb getyptquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
een d of t typen heeft niets met de snelheid te maken
quote:
quote:
Hij heeft een bril van vingers?quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef Burner82 het volgende:
Bij vincent heb ik altijd iets van: [ afbeelding ]
Uhuh, ik denk het. Zolang het iets hetro is.quote:
Denk het wel idd....quote:
Sideshowbobbiequote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het. Zolang het iets hetro is.
dat dusquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
Argh, Min-Hee in de battle tegen Thom. Nou, dan ligt Thom er zo dus uit want half België stemt natuurlijk op Min-Hee.
denden deed een leuke/grappige movequote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom ligt Dan helemaal in een deuk, ik volg het voor geen meter...
Ze kwamen daarna wel erg goed terugquote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
Dat omdraaienhoe kinderlijk
Team Thom was beter
ditquote:
Mja, alleen dat ene meisje maakte pirouettes en dat draaien met haar been en de rest deed niets moeilijks of wat dan ookquote:
Ik moet het nog maar een keer terug kijken morgenavondquote:Op zondag 29 april 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denden deed een leuke/grappige move
Ik hoop 't zo! Alleen als ik kijk naar het stemgedrag van de België in 't verleden bij TUDB en SYTYCD dan vrees ik het ergste.quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
Zou het dan toch een Nederlands onderonsje worden??
Denden heeft de show gestolenquote:
Denk dat er sowieso een Belg in de finale moetquote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben bang dat de belgen massaal voor Team MH kiezen
quote:
Er zitten Belgen in Team Thom! Is dat niet genoeg dan?!quote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso een Belg in de finale moet
Dat zeker... Maar jammer van zo een vincent...quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef Kukeluus- het volgende:
Pff Minhee en Thom moesten samen de finale in!
quote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef Kukeluus- het volgende:
Mee eens!quote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef Kukeluus- het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe relevant is dat in hemelsnaam? Wou je een kansje wagen bij hem?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe relevant is dat in hemelsnaam? Wou je een kansje wagen bij hem?
Ik had liever Vincent er uit gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:18 schreef loezzzje het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint. Ik ben allang blij dat Min Hee niet in de finale zit.
Zelfde hier.. MH had in de finale moeten staan..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had liever Vincent er uit gezien.
Vindt z'n dansen niet extreem boeiend en z'n persoon zelf staat me niet echt aan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfde hier.. MH had in de finale moeten staan..
Jij hierquote:
haha okquote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ben een weekend niet bij mijn ouders, dus dan kan ik meeposten.
20.20 pas volgens de tv-gids op de tvquote:
gezellig dat je er bentquote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ben een weekend niet bij mijn ouders, dus dan kan ik meeposten.
Ik hoop dat hij Thom zegtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
gezellig dat je er bent
Team Thom of Team Vincent??
Net te laat met mijn ninja editquote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Thom zegt(anders ga ik rellen
)
Echt welquote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net te laat met mijn ninja edit
Ik ook B82
Dat ligt eraan waarover je hebtquote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Dik en kort of lang en dunRoos toch
Thom. Absoluut. Vincent had vorige week moeten afvallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
gezellig dat je er bent
Kroket of frikadel?
Team Thom of Team Vincent??
jij vind Thom dik en kort?quote:
Ik had me al zo ingehoudenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thom. Absoluut. Vincent had vorige week moeten afvallen.
Nee, het begint. Los is als de koeien door een opengegooid hek rennen.quote:
Ik mis eigenlijk zo;n type als Roemquote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat het volgend jaar wat sprekender is dan nu. Het is zo tam als wat.
Vincent had er meteen uit gemoeten....quote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat het volgend jaar wat sprekender is dan nu. Het is zo tam als wat.
Roem, Rinus, hell zelfs die kinderhiphopper.quote:
Ze denken zeker dat we allemaal Korsakov hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wel dat ze erg veel samenvatten elke week.
Ze zijn vast bang dat wij het al weer vergeten zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
De kijkers hebben een heel slecht geheugenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk Topchef eensquote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Als vincent eruit was gegaan in het begin... had de rest gewoon moeten knallen en niet meer tam zijn... Vincent doet steeds hetzelfde trucje....
Heeft er geen reet mee te maken. Het zijn gewoon geen aansprekende personen. Niet bij de dansers, niet bij de choreografen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Als vincent eruit was gegaan in het begin... had de rest gewoon moeten knallen en niet meer tam zijn... Vincent doet steeds hetzelfde trucje....
Ik ben Min Hee, Jaakko en Thom toch wel gaan waarderen naarmate ik ze beter leerde kennen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken. Het zijn gewoon geen aansprekende personen. Niet bij de dansers, niet bij de choreografen.
Heeft er wel een reet mee te maken eigenlijk... Vincent spreekt niet echt aan... Ja, negatief.. Het voortborduren is eigenlijk een herhaling van zetten...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft er geen reet mee te maken. Het zijn gewoon geen aansprekende personen. Niet bij de dansers, niet bij de choreografen.
Daarom zijn de vier anderen ook niet boeiendquote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft er wel een reet mee te maken eigenlijk... Vincent spreekt niet echt aan... Ja, negatief.. Het voortborduren is eigenlijk een herhaling van zetten...
QFTquote:
Ik ook, en Min Hee had zeker een plaats in de finale moeten hebben, naast Thom..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Min Hee, Jaakko en Thom toch wel gaan waarderen naarmate ik ze beter leerde kennen.
Waarderen is ongelijk aan aansprekend zijn. Rinus kon me boeien, laten lachen, was een figuur an sich. Ik heb dat dit jaar veel minder.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Min Hee, Jaakko en Thom toch wel gaan waarderen naarmate ik ze beter leerde kennen.
Ik vond Jaakko ook coolquote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zijn de vier anderen ook niet boeiend
Ik had goede hoop voor Jaakko, maar die mocht al naar huis.
Dan is dus een mini-frikandelquote:
Onervaren? Je hebt zeker de eerste SYTYCD niet gezienquote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond Jaakko ook coolmaar net iets te onervaren denk ik... Over een paar jaar, wint hij wel denk ik
Ik mis Koen en Roem... Lijkt me wel leuk om volgens seizoen team Thom&Rinus te hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarderen is ongelijk aan aansprekend zijn. Rinus kon me boeien, laten lachen, was een figuur an sich. Ik heb dat dit jaar veel minder.
Idem met duo Roemkoen etc.
en Thom is een grote frikadel??quote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is dus een mini-frikandelkort en smal
Hij kreeg zijn team niet op 1 lijn... dat is iets van onervarenheid...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onervaren? Je hebt zeker de eerste SYTYCD niet gezien
Don't know, don't carequote:
Dat is ook mazzel hebben met persoonlijkheden, die je niet op het podium kan aflezen als je BAM, moet kiezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn team niet op 1 lijn... dat is iets van onervarenheid...
Dat dus.. Vincent heeft gewoon dagen geen gedag tegen Thom gezegdquote:Op zondag 6 mei 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet dat Denden gedrama. Kom op zeg, get over it.
Klopt, maar daarin was Jaakko de slechtste.. helaas... Ik vond hem wel coolquote:Op zondag 6 mei 2012 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook mazzel hebben met persoonlijkheden, die je niet op het podium kan aflezen als je BAM, moet kiezen.
zeker weten..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:33 schreef Burner82 het volgende:
Populariteit vs kwaliteit.... that kinda wraps it up
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nu wel heel erg zwart tegen wit, met die pakken.
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
Vincent is alleen goed in hiphop, met andere stijlen kan hij niet uit de voeten..
Thom is gewoon het meest allround en verdiend te winnen..
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze willen dat Vincent wint..
De beste stuurlui aan de wal mogen beslissen.quote:
Zelfde als bluffen tijdens een sollicitatiegesprek en een contract krijgen voor onbepaalde tijd, zonder proeftijd...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
Die Raoul valt elke week weer door de mand he...
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:34:57#TeamVincent's modern.. Gemaakt door Anneke.. Is het niet battle tussen de choreografen?! #TUDB reageer retweet
Adele kan er niet veel aan doen...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Goh, Adele, kap nou eens met altijd dezelfde muziek bij elke auditie, zang of dans.
Ja dat was te verwachten. Maar heeft Anneke wel goed gedaanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:34:57#TeamVincent's modern.. Gemaakt door Anneke.. Is het niet battle tussen de choreografen?! #TUDB reageer retweet
Stoppen met zoetsappige muziek te makenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zelfde als bluffen tijdens een sollicitatiegesprek en een contract krijgen voor onbepaalde tijd, zonder proeftijd...
twitter:Sannerbucks twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:33:08raoul is niet de zwakste danser uit (oude) team thom, thom gebruikte deze topdanser niet goed! Go #teamvincent ! #TUDB reageer retweet
Dan heb ik ook nog wel een lijstje dat mag stoppenquote:
Laat Ang3l dat niet lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Denden z'n kaaklijn een beetje eng.
+1quote:Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vind dat ze zo de focus steeds op Denden leggen, vind ik een beetje sneu voor de anderen.
twitter:_xxJennifer twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:09:42RT @TimLafeber @_xxJennifer nu TeamThom stemmen! Een bekende van mij zit in dat team
/ Neeee want door thom ligt minhee er uit
reageer retweet
Kippenvelquote:
woowquote:
Alleen al door de muziek...quote:
Hier niet door stagiairs laten doenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
woowze kunnen hier nog wat leren van dat camerawerk..
twitter:JaapKlooster twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:51:35FF mijn Beltegoed eruit jassen Voor #TeamThom !! #TUDB reageer retweet
Welke mensen volg je allemaal zegquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
aaahtwitter:JaapKlooster twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:51:35FF mijn Beltegoed eruit jassen Voor #TeamThom !! #TUDB reageer retweet
Ik denk #TUDB.quote:
Geen idee hoe het werkt. Generatiekloof.quote:
De V-formatie van Vincent komt er leuk in voorquote:
twitter:nathalievdbosch twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:56:51jezus sws dat ik nu voor #teamvincent ben, loser als je beetje dingen van een andere dans gaat pikken #teamthom reageer retweet
Nee, dat is camera-werk...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
DenDen stelt zich aan. Kom op, de rest danst ook de longen uit het lijf. Team Thom != DenDen
Sloeg de stagiair met een camera op zijn hoofd waardoor hij ineenzakte?quote:
Sommige mensen luisteren nietquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
twitter:nathalievdbosch twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:56:51jezus sws dat ik nu voor #teamvincent ben, loser als je beetje dingen van een andere dans gaat pikken #teamthom reageer retweet
Nee, camera laat Denden veel zien..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sloeg de stagiair met een camera op zijn hoofd waardoor hij ineenzakte?
Moeten we wel snel doorbaggerenquote:
Als hij daar gaat aanstellen: logischquote:
It's a show, not a battle.... of zoiets...quote:
Ja, in zijn hoofd...quote:
Dat is te zienquote:
Robotsquote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef roos85 het volgende:
Ze hoeven geen ballet te doen??sorry, wat is dit voor onzin..
Raoul kun je nergens voor inzetten, dus die valt al afquote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Kukeluus- het volgende:
Echt jammer dat Anneke altijd de 'hoofd'rol krijgt.
Raoul is best goed !!!! Als boom, greppel of zo..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raoul kun je nergens voor inzetten, dus die valt al af
Wie wat is het? (mag ook in dm/pm)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef livelink het volgende:
Wel mooie muziek. Die heb ik ooit nog helemaal grijs gedraaid.
Canon van Pachabel als ik het goed heb.quote:
Lieke geilt er iig op. Maar ja, die moet ook maar boom gaan spelen, samen met Raoul.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene kerel is wel goed in wat ie doet (dat schokkerige bewegen), maar het is ook wel het enige wat ie doet.
Vol is relatief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |