Hebben ze niets anders rondlopen die wel kan presenteren? Die Belg is ook al zo nietszeggend.quote:
Jij niet alleen hoor, vooral in het GTST topic hadden we een hekel aan haar, de champagnekurken knalden met maar exitquote:
De troetelbeertjes kunnen in TV of in MLN geopend worden.quote:
quote:
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ze gaat ook nog een spelletjesshow presenteren hoorde ik bij van de Vorst ziet sterren...ongelofelijk.
Roze beertje die uit de kast kwam, was een rol van Vincentquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De troetelbeertjes kunnen in TV of in MLN geopend worden.
Dat idee heb ik ook. Ik vond hem eerst wel grappip, maar nu komen er alleen maar chago opmerkingen uit.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef megamandy het volgende:
Jaakko kan volgens mij niet zo goed tegen zijn verlies. Iedere uitzending is hij zo kortaf volgens mij echt omdat hij als eerste eruit moest
ZO EEN FEEST, BAM!quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Roze beertje die uit de kast kwam, was een rol van Vincent
Maar je kent er meer dan mijquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.
Ik hou van Holland
Meisjes tegen de jongens
Gek op Jack
RTL
Gek op Jack is geen spelletjesshowquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu kijk ik toch geen spelletjesshows, dus dat scheelt.
Ik hou van Holland
Meisjes tegen de jongens
Gek op Jack
RTL
dan ik.quote:
Het zal, ik zie die voorstukjes en ik ween al. Ik kijk alleen wat talentenshows, en wat nieuws. Voor de rest staat de tv hier uitquote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gek op Jack is geen spelletjesshow :-P
Maar RTL vind haar blijkbaar wel goed
Ik ben een Limburger... ik snap dat niet...quote:
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef jcdragon het volgende:
Bepaalt het publiek nu wie de battle gewonnen heeft ?
Ik ook! Ik hoop echt dat Thom als eerste door is maar ik vrees dat hij minder fans met een shitload aan beltegoed heeft.quote:
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben een Limburger... ik snap dat niet...
Dat is toch geen straf ?quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten... heb je trouwens banden met SSB?quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inburgeren dan maar. Voor straf de herhalingen van de Lama's kijken.
Wat een ballen heeft dat meisje hè?! ...quote:
Dat valt me een beetje van je tegen Thom.twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:03:31wat is jou probleem? “@Pilar96110990: @TeamThomTUDB zuigd” reageer retweet
Ik zou antwoorden, mijn spelling. Zuigdquote:Op zondag 29 april 2012 22:05 schreef WillemijnB het volgende:
Over taalfouten gesproken!Dat valt me een beetje van je tegen Thom.twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 29-04-2012 om 22:03:31wat is jou probleem? “@Pilar96110990: @TeamThomTUDB zuigd” reageer retweet
Jij liever dan ikquote:
Super Snel Ballet?quote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb weer andere kwaliteiten... heb je trouwens banden met SSB?
Ik heb 't over 'jou' probleem.quote:Op zondag 29 april 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou antwoorden, mijn spelling. Zuigd
Ah, daar las ik nog overheen. Ook erg jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'jou' probleem.Dat zo'n kansloze Tokkie 'Team Thom zuigd' twittert verbaast me niets, dat figuur heeft vast evenveel hersencellen als een zeekomkommer. Thom schat ik echter een stuk hoger in, vandaar deze tegenvaller.
volgens mij is het niet Thom zelf die nu twittertquote:Op zondag 29 april 2012 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'jou' probleem.Dat zo'n kansloze Tokkie 'Team Thom zuigd' twittert verbaast me niets, dat figuur heeft vast evenveel hersencellen als een zeekomkommer. Thom schat ik echter een stuk hoger in, vandaar deze tegenvaller.
een d of t typen heeft niets met de snelheid te makenquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Ach, ik tup ook vaker sneller dan mn telefoon aankan
damn the autocorrectquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
een d of t typen heeft niets met de snelheid te maken
Zoals ik de tweet lees twitterde @Pilar96110990 naar Thom '@TeamThomTUDB zuigd' en retweet Thom dit met 'Wat is jou probleem'. Correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is het niet Thom zelf die nu twittert
Ja schat, maar iemand anders kan ook namens hem twitteren he, geloof dat Thom wel wat meer aan zijn hoofd heeft dan Twtter in een live uitzending.quote:Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zoals ik de tweet lees twitterde @Pilar96110990 naar Thom '@TeamThomTUDB zuigd' en retweet Thom dit met 'Wat is jou probleem'. Correct me if I'm wrong.
Ooh en nu zie ik ook dat ik zelf dus ook tup ipv typ heb getyptquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
een d of t typen heeft niets met de snelheid te maken
quote:
quote:
Hij heeft een bril van vingers?quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef Burner82 het volgende:
Bij vincent heb ik altijd iets van: [ afbeelding ]
Uhuh, ik denk het. Zolang het iets hetro is.quote:
Denk het wel idd....quote:
Sideshowbobbiequote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh, ik denk het. Zolang het iets hetro is.
dat dusquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
Argh, Min-Hee in de battle tegen Thom. Nou, dan ligt Thom er zo dus uit want half België stemt natuurlijk op Min-Hee.
denden deed een leuke/grappige movequote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom ligt Dan helemaal in een deuk, ik volg het voor geen meter...
Ze kwamen daarna wel erg goed terugquote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
Dat omdraaienhoe kinderlijk
Team Thom was beter
ditquote:
Mja, alleen dat ene meisje maakte pirouettes en dat draaien met haar been en de rest deed niets moeilijks of wat dan ookquote:
Ik moet het nog maar een keer terug kijken morgenavondquote:Op zondag 29 april 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denden deed een leuke/grappige move
Ik hoop 't zo! Alleen als ik kijk naar het stemgedrag van de België in 't verleden bij TUDB en SYTYCD dan vrees ik het ergste.quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
Zou het dan toch een Nederlands onderonsje worden??
Denden heeft de show gestolenquote:
Denk dat er sowieso een Belg in de finale moetquote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben bang dat de belgen massaal voor Team MH kiezen
quote:
Er zitten Belgen in Team Thom! Is dat niet genoeg dan?!quote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso een Belg in de finale moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |