Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Grifte het volgende:
Die ene aanname van Schaken bij de zijlijn van de lange bal van Vlaar die op de stropdas terecht kwam, de hakjes/panna van Achahbar, grandioze tackles van BMI/Vlaar/Clasie, de intercepties van De Vrij, de reddingen van Mulder,
er was weer veel te genieten vandaag
En waren we begin maart al kampioenquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Bakkal was goed vandaag man.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Ik vond Bakkal en Mokotjo wel tegenvallen vandaag, nouja Bakkal vind ik al zowieso zwaar tegen vallen, veel meer van hem verwacht. Al rost hij wel telkens belangrijke goals erin tegen de topploegen, maargoed daarvoor staat hij ook op zo'n positie.
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt opquote:
Corners waren wel beter vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bakkal was goed vandaag man.Hij zoekt altijd de diepte.
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Misschien wel, maar hij heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Júist een van de weinige koppers van Feyenoord. Al met al een goede speler, al kan die in het volgende seizoen vervangen worden door Vilhena, die in potentie vele malen beter isquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Oke sorry, vandaag waren vrije trappen en corners inderdaad goed. Maar afgelopen weken leek het ook vaak nergens op, dus hopelijk is dit dan het begin van wat mooisquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaag
Dus niet zeiken daarop
Komt je bekend voor?quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef TC03 het volgende:
Achahbar Clasie is zó klein, dat gaat nergens over. Kan me niet voorstellen dat een spits middenvelder met zijn lengte ooit de top haalt. Kijk gewoon eens naar het fysieke verschil met spelers als SchakenEl Ahmadi, CisséBakkal en FernandezLeerdam...
Desalniettemin moeten we hem niet te vroeg afbranden. Maar een jaartje verhuren kan geen kwaad.
Kijk is hoe vaak hij kopduels verliest op het middenveld, echt ongelovelijk veel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Júist een van de weinige koppers van Feyenoord. Al met al een goede speler, al kan die in het volgende seizoen vervangen worden door Vilhena, die in potentie vele malen beter is
Je zegt nu dingen die op elke speler van toepassing zijn. Ook Clasie heeft vandaag genoeg ballen onnodig ingeleverd.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je dan toch 4-3-3 speelt, dan is het klein zijn van Achachbar wel een nadeel hoor. Ik vond hem ook niet zo heel snel ten opzichte van de verdedigers van AZ. Ik hoop dat hij in zijn fysiek nog grote stappen maakt.quote:
Middenvelders hebben minder lengte nodig hè, spitsen bereik je soms ook nog eens met een lange bal. Ik zag Vlaar vandaag net nadat Achahbar erin stond een lange bal naar voren spelen, dat is dus totaal nutteloos als er zo'n dwerg voorin loopt. Middenvelders spelen de bal en hebben deze aan de voet, spitsen ontvangen de bal en dat gaat niet altijd over de grond.quote:
Het is maar hoe je speelt hé, met een 433-opstelling en alle voorzetten op kophoogte is Achahbar misschien niet zo geschikt. Maar in een 442 waarin hij lekker een vrije rol aan kan nemen in het veld.. (quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Middenvelders hebben minder lengte nodig hè, spitsen bereik je soms ook nog eens met een lange bal. Ik zag Vlaar vandaag net nadat Achahbar erin stond een lange bal naar voren spelen, dat is dus totaal nutteloos als er zo'n dwerg voorin loopt. Middenvelders spelen de bal en hebben deze aan de voet, spitsen ontvangen de bal en dat gaat niet altijd over de grond.
Ja. Maar: hij mist ook enorm veel opgelegde kansen en maakt in kansrijke positie meer wel dan niet de verkeerde keuze. Als hij die ene er niet in gedrukt had was zijn rendement 0,0 geweest. Steekpass staat ook niet in zijn woordenboek.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Merkie het volgende:
Bakkal wordt onderschat. Hij loopt erg slim en sticht erg veel gevaar als z'n directe tegenstander even niet oplet. Je gaat hem echt missen als hij weggaat.
Heerenveen moet dan wo van Twente winnen toch? Dan kunne ze niet meer 6e eindigen, dus zal wel zo kloppen idd. Zou wel briljant scenario zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:50 schreef Merkie het volgende:
Bizar, als iedereen woensdag wint moet Heerenveen van Feyenoord verliezen om zeker te zijn van Europees voetbal.
Als Heerenveen 5e staat en wint van Feyenoord (en de rest wint ook) blijft Heerenveen 5e, maar wordt PSV 2e, en dus geeft plek 5 geen recht meer op play-offs EL. Als Feyenoord 2e wordt dan geeft de 5e plek wel recht op EL play-offs.quote:
PSV kan ons toch inhalenquote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef Muto het volgende:
Dus, als zowel Feyenoord en Heerenveen winnen, is Feyenoord zeker van voorronde CL?
Nee, want voor Heerenveen is het dan voordelig om te verliezen van Feyenoord.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want voor Heerenveen is het dan voordelig om te verliezen van Feyenoord.
Als Heerenveen bij Twente wint, staan ze 5e. Als ze dan van Feyenoord winnen en zowel AZ als PSV winnen ook, dan is Heerenveen dus de sjaak aangezien PSV 2e wordt en de nummer 5 (In dit geval Heerenveen) veroordeelt tot Play-offs.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kick.
Als Feyenoord wint van Heracles is Heerenveen, ongeacht wat ze doen bij Twente, gebaat bij een verlies.
Als ze 6e staan moeten ze verliezen, omdat anders de nr. 5 (waarschijnlijk Twente) ook play-off's moet gaan spelen, waardoor Heerenveen minder kans heeft Europees voetbal te halen.
Als ze winnen van Twente zijn ze verzekerd van de 5e plaats, waardoor ze moeten verliezen zodat de 5e plaats recht geeft op direct Europees voetbal.
Aangezien ik Feyenoord wel zie winnen van Heracles (ondanks dat die er ook alles aan zullen doen, omdat ze Europa ingaan als ze winnen/gelijkspelen) is Feyenoord vrij zeker van vCL.
En groot gelijk dat ie had. En ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
HMF wil trouwens bij deze z'n gelijk halen dat Leerdam op het middenveld moest.
Heeftie zichzelf weer geband?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
HMF wil trouwens bij deze z'n gelijk halen dat Leerdam op het middenveld moest.
Famous last wordsquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit kan dus eigenlijk niet meer fout gaan
Nou..quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, punten verspelen tegen een tot op het bot gemotiveerd Heracles, dat is nog het enige obstakel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Absurd scenario dreigt voor sc Heerenveen
Het seizoen van sc Heerenveen kan weleens een bizar slot kennen. De Friezen moeten hun laatste competitieduel met Feyenoord mogelijk verliezen om direct Europa in te gaan.
Indien de gehele top vijf aanstaande woensdag wint, waaronder Heerenveen zelf bij FC Twente, komt trainer Ron Jans de zondag daarna thuis tegen Feyenoord voor een bizarre situatie te staan.
Indien Heerenveen Feyenoord klopt maakt bekerwinnaar PSV grote kans om tweede te worden. Dat zou betekenen dat de directe Europa League-plaats voor plek vijf van de Eredivisie verschuift naar de verliezende bekerfinalist Heracles Almelo.
Indien Heerenveen dus van Feyenoord wint en het nummer vier AZ niet op punten of doelsaldo weet te passeren, neemt het zichzelf dus een directe plek in Europa af. Het eindigt dan namelijk als vijfde, een plaats die bij verlies van Feyenoord zeer waarschijnlijk geen recht meer geeft op directe EL-plaatsing.
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 29 april 2012 23:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, punten verspelen tegen een tot op het bot gemotiveerd Heracles, dat is nog het enige obstakel.
Pas als we om dezelfde tijd over een week 2e staan, dan pas geloof ik er in.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Don't jinx itquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Als Heerenveen ons toch moet laten winnen, laat ze ons dan gelijk 25 goals maken, kunnen we ook nog kampioen worden.
Ajax wint gewoon van VVVquote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.
Dat zou echt de ultieme troll zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Als Heerenveen ons toch moet laten winnen, laat ze ons dan gelijk 25 goals maken, kunnen we ook nog kampioen worden.
Je verstoort mijn theorie, niet doen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.
Niet helemaal, maar dan zou Heerenveen door het verlies Twente kunnen ontlopen in de play-offs, oidquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef Muto het volgende:
Ja, maar ik snap niet als Heerenveen niet van Twente wint, dat dat goed is voor ons. Dat klopt niet?
Nee je bent gewoon fucking dom en hebt geen gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je verstoort mijn theorie, niet doen.
Ga er anders even serieus op in.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon fucking dom en hebt geen gelijk.
Achterlijke reacties in het topic van de concurrent plaatsen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe wat met deze feedback en maak wat van je leven.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Achterlijke reacties in het topic van de concurrent plaatsen bijvoorbeeld?
quote:
quote:
Al bekend of de blessure van Fernandez ernstig is?quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
Mist Heracles nog wat lui woensdag, Duarte sowieso toch?
En wij dan Guidetti en misschien Fernandez.
Wat is er eigenlijk met Guidetti?quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
Mist Heracles nog wat lui woensdag, Duarte sowieso toch?
En wij dan Guidetti en misschien Fernandez.
Voedels vergiftiging daardoor ontstekingen., waardoor hij nu kracht in zijn benen mist.,quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voedels vergiftiging daardoor ontstekingen., waardoor hij nu kracht in zijn benen mist.,
Ik vond hem met afstand de slechtste van het veld vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Leerdam is ook gewoon een zwaar onderschatte speler. Ik zie in hem wel een hele grote, als hij nu eens opgesteld wordt en hele wedstrijden gaat spelen. Die jongen heeft zo ontiegelijk veel ongeluk dat er telkens mensen voor stonden die net goed in vorm zijn. Telkens als hij invalt op het middenveld is het echt een beest. Hij loopt zo veel, pakt zoveel ballen af, en hij heeft ook nog eens een goede drang naar voren. Nu ook met Vormer als aankoop en misschien dat El Ahmadi blijft, is het ook nog eens moeilijker om zich daarin te wringen.
Lastig voor hem, eigenlijk zou hij altijd op het middenveld moeten spelen. Hij is daar echt een keiharde BAAS.
volgend seizoen op de bank bij Cityquote:
Klopt maar ergens ben ik wel blij dat Feyenoord nu kan laten zien dat ze het zonder hem kunnen.,quote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]klote zooi. Ik weet dat Feyenoord het ook zonder hem kan, maar met hem scoren ze toch meer
Behalve Ajax.quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vond de overwinningsvreugde mooi om te zien. Het was niet de overwinningsvreugde van een 1-0 overwinning op AZ, maar van een overwinning op alles en iedereen.Feyenoord.
Ook. Geen overwinning qua stand, maar een overwinning dat we weer meedoen terwijl niemand een cent voor ons gaf.quote:
4-2. Ik lach nog steeds.quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het blijft toch wel frappant dat Ajax uiteindelijk wel vaak als laatste lacht. En uiteindelijk tellen alleen de eindzeges...
Helaas wel., maar daar zijn ze gewoon goed in de punten pakken tegen de kleintjes.,quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het blijft toch wel frappant dat Ajax uiteindelijk wel vaak als laatste lacht. En uiteindelijk tellen alleen de eindzeges...
Precies. Vier twee.quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.
Mwah. Wetende dat er 1 club is die tot twee keer toe een paar klasses beter was. En dan ook nog eens de rivaal.quote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.
De tijd van Feyenoord breekt aan.quote:Op maandag 30 april 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Wetende dat er 1 club is die tot twee keer toe een paar klasses beter was. En dan ook nog eens de rivaal.
Ik weet het niet.
Met deze post beschrijf je de ultieme succes-supporterquote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Jullie horen officieel weer tot de top 3 ja. Ik zie jullie ook liever dan PSV.quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vond de overwinningsvreugde mooi om te zien. Het was niet de overwinningsvreugde van een 1-0 overwinning op AZ, maar van een overwinning op alles en iedereen.Feyenoord.
Wie niet? Ik (misschien een beetje subjectief) vind Feyenoord na Ajax na de winterstop het leukste voetbal spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie horen officieel weer tot de top 3 ja. Ik zie jullie ook liever dan PSV.
Ook qua club. PSV zal altijd minderwaardig zijn aan Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 30 april 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie niet? Ik (misschien een beetje subjectief) vind Feyenoord na Ajax na de winterstop het leukste voetbal spelen.
Feyenoord zit nog lang niet in de CL.quote:Op maandag 30 april 2012 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij worden volgend seizoen t kampioen., we hebben nu CL, alle toppers gewonnen en we zijn boven de Ferraders eindigt., dit seizoen kan niet meer stuk.,
Mee eens.quote:
Obvious troll is obvious. Ga weg.quote:Op maandag 30 april 2012 02:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oei oei Feyenoord de Champions League in dat is even andere koek dan het toernooi van Las Palmas of Antalya. Persoonlijk denk ik niet dat Zlatan & Co bang zijn hun voortanden te verliezen als ze de melkbekkies van Mulder en De Vrij in de spelerstunnel zien staan maar we gaan het meemaken.
Dat is niet aardig man.quote:
Fixed.quote:Op maandag 30 april 2012 08:22 schreef Steven184 het volgende:
En Clasie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Meer hoeft er niet achter toch?)
Vervolgens zien ze echter BMI staan en dan durven ze de 16 niet meer inquote:Op maandag 30 april 2012 02:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oei oei Feyenoord de Champions League in dat is even andere koek dan het toernooi van Las Palmas of Antalya. Persoonlijk denk ik niet dat Zlatan & Co bang zijn hun voortanden te verliezen als ze de melkbekkies van Mulder en De Vrij in de spelerstunnel zien staan maar we gaan het meemaken.
Dat was nog altijd het duo Achabar en Mokotjo. Cissé was ook ongelukkig.quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond hem met afstand de slechtste van het veld vandaag.
quote:Op maandag 30 april 2012 08:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vervolgens zien ze echter BMI staan en dan durven ze de 16 niet meer in
Met je eens hoor Feyenoord staat gewoon terecht waar het staat, gewoon nog 2 wedstrijden volhoudenquote:Op maandag 30 april 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie niet? Ik (misschien een beetje subjectief) vind Feyenoord na Ajax na de winterstop het leukste voetbal spelen.
Feyenoord had anders ook wel op de plek van Ajax mogen staan nu.quote:Op maandag 30 april 2012 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens hoor Feyenoord staat gewoon terecht waar het staat, gewoon nog 2 wedstrijden volhouden
Van jou wel natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2012 10:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Feyenoord had anders ook wel op de plek van Ajax mogen staan nu.
Van menig objectieve kijker mag ik toch hopen. Ajax speelt niet beter dan Feyenoord. Sterker nog, vind Feyenoord een stuk beter en frisser spelen.quote:
Daar heb je gelijk in. We hebben meer schoten op doel (304) dan Twente (296) en iets minder dan Ajax en PSV (respectievelijk 323 en 326). Toch hebben al deze teams véél meer doelpunten gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 09:11 schreef Sejt het volgende:
We hebben het volledig in eigen hand. Ik vertrouw op Koeman dat hij de motivatie hoog houdt en dat de concentratie niet verslapt in de laatste 2 wedstrijden. Aan de kwaliteit van de verdediging (wat een bazen) en het middenveld (mét El Ahmadi er weer in) zal het niet liggen.
Ik maak me alleen zorgen om de aanval. Ook gisteren weer zie je dat we toch stootkracht missen - we maken het ons zelf moeilijk door niet meerdere keren te scoren en een veilige marge te stellen. Dat is al zo vaak het geval geweest dit seizoen!
Achahbar lijkt me geen verkeerde optie in wedstrijden tegen verdedigende ploegen - hij is bewegelijk en heeft een goede techniek, maar kan (nog) niet als target man fungeren, zoals gisteren wel duidelijk werd.
Daarom heb ik er tegen Heracles wel vertrouwen in, zelfs als Fernandez nog niet fit is. Tegen Heerenveen is een ander verhaal, omdat daar counters wel weer belangrijk kunnen worden!
De opstelling Cabral - Cissé - Schaken is natuurlijk ook nog mogelijk.
De ranglijst liegt niet zeg ik dan maar, ik heb Feyenoord te weinig hele wedstrijden zien spelen om die vergelijking te kunnen maken maar Ajax is na die opleving toch heel aardig aan het voetballen, dat er dan door een snelle voorsprong wat druk van de ketel wordt gehaald is niet meer dan logischquote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van menig objectieve kijker mag ik toch hopen. Ajax speelt niet beter dan Feyenoord. Sterker nog, vind Feyenoord een stuk beter en frisser spelen.
Hebben wij niet relatief meer schoten van buiten de zestien zit ik mij nu te bedenken?quote:Op maandag 30 april 2012 10:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. We hebben meer schoten op doel (304) dan Twente (296) en iets minder dan Ajax en PSV (respectievelijk 323 en 326). Toch hebben al deze teams véél meer doelpunten gemaakt.
Die ranglijst liegt wellicht niet, maar zoals Co het al mooi verwoordde: scorebordjournalistiek. Ik vind dat Ajax na Manchester eigenlijk helemaal niet zo denderend heeft gespeeld. Wellicht een paar wedstrijden, maar over het algemeen gewoon niet. Dan vind ik toch dat Feyenoord het beter heeft gedaan en de resultaten tegen de topploegen geven dit weer. Het is alleen ongelukkig dat je tegen clubs als RKC op basis van persoonlijke fouten (shirtje Guidetti) het hebt laten liggen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:22 schreef Tarado het volgende:
De ranglijst liegt niet zeg ik dan maar, ik heb Feyenoord te weinig hele wedstrijden zien spelen om die vergelijking te kunnen maken maar Ajax is na die opleving toch heel aardig aan het voetballen, dat er dan door een snelle voorsprong wat druk van de ketel wordt gehaald is niet meer dan logisch
Wat ik al zei het is voor mij moeilijk te beoordelen, maar uiteindelijk aan het einde van een competitie staat iedere ploeg wel waar het hoort te staan, pech en geluk is redelijk evenredig verdeeld over een heel jaar.quote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die ranglijst liegt wellicht niet, maar zoals Co het al mooi verwoordde: scorebordjournalistiek. Ik vind dat Ajax na Manchester eigenlijk helemaal niet zo denderend heeft gespeeld. Wellicht een paar wedstrijden, maar over het algemeen gewoon niet. Dan vind ik toch dat Feyenoord het beter heeft gedaan en de resultaten tegen de topploegen geven dit weer. Het is alleen ongelukkig dat je tegen clubs als RKC op basis van persoonlijke fouten (shirtje Guidetti) het hebt laten liggen.
Moet je het onderzoek van Verheijen even lezenquote:Op maandag 30 april 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei het is voor mij moeilijk te beoordelen, maar uiteindelijk aan het einde van een competitie staat iedere ploeg wel waar het hoort te staan, pech en geluk is redelijk evenredig verdeeld over een heel jaar.
Ja dan hebben jullie toch het meeste voordeel gehad qua rust?quote:Op maandag 30 april 2012 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet je het onderzoek van Verheijen even lezen
Maar de conclusie is juist dat aan het einde van een competitie iedere ploeg niet staat waar het zou horen te staan. Ik reageerde zodoende op jouw stelling.quote:Op maandag 30 april 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dan hebben jullie toch het meeste voordeel gehad qua rust?
Ik vond het een pretentieus artikel en zo'n krantekop leest natuurlijk wel lekker, waar ik het wel met hem eens ben is dat er tussen iedere wedstrijd 3 dagen rust zou moeten zitten maar of dat haalbaar is een tweedequote:Op maandag 30 april 2012 10:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar de conclusie is juist dat aan het einde van een competitie iedere ploeg niet staat waar het zou horen te staan. Ik reageerde zodoende op jouw stelling.
Deze jaargang hebben wij inderdaad veel profijt gehad van de rust, btw.
3 dagen rust tussen iedere wedstrijd. Ik kan daar niet echt bij, is het voor een volledig afgetrainde atleet echt zó een belasting om in 2 dagen tijd 2x 90 minuten een prestatie te leveren?quote:Op maandag 30 april 2012 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het een pretentieus artikel en zo'n krantekop leest natuurlijk wel lekker, waar ik het wel met hem eens ben is dat er tussen iedere wedstrijd 3 dagen rust zou moeten zitten maar of dat haalbaar is een tweede
Deels mee eens. Ik heb niet alle wedstrijden van Ajax gezien, maar ik heb wel Ajax-PSV gezien en dat was echt dramatisch slecht, van beide kanten. Toch werd Ajax geroemd omdat het zo 'goed' speelde. Nou, ook dat was om te huilen zo slecht. Men nam het PSV kwalijk dat ze 0x op doel hadden geschoten, maar dat gold voor Ajax net zo goed in de eerste helft. Ik ben ervan overtuigd dat een Ajax en PSV, verkerende in de vorm die ik zag toen ze tegen elkaar moesten spelen, beide geen enkel probleem zouden zijn voor ons.quote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die ranglijst liegt wellicht niet, maar zoals Co het al mooi verwoordde: scorebordjournalistiek. Ik vind dat Ajax na Manchester eigenlijk helemaal niet zo denderend heeft gespeeld. Wellicht een paar wedstrijden, maar over het algemeen gewoon niet. Dan vind ik toch dat Feyenoord het beter heeft gedaan en de resultaten tegen de topploegen geven dit weer. Het is alleen ongelukkig dat je tegen clubs als RKC op basis van persoonlijke fouten (shirtje Guidetti) het hebt laten liggen.
quote:Nicolai Boilesen blijft langer aan Ajax verbonden. De Amsterdamse club heeft nog geen officiële verklaring naar buiten gebracht, maar volgens Boilesen is alles rond. "Ik heb een akkoord met Ajax bereikt over een nieuw contract voor vier seizoenen. We hebben elkaar daarna de hand geschud. Er moet alleen nog getekend worden. Dat zal in de komende weken wel gebeuren", zei de Deen tegen Ekstra Bladet. "Ik ben enorm blij om voor Ajax te mogen spelen. Het is de beste club die ik me kan voorstellen om me verder te ontwikkelen."
Wellicht een geld kwestie?quote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef TC03 het volgende:
Eén ding, waarom wonden contracten bij ons altijd maar met twee jaar verlengd, terwijl ze bij Ajax gewoon spelers voor vier jaar verlengen? Zie:
[..]
Is bij Ajax ook niet in alle gevallen zoquote:Op maandag 30 april 2012 10:58 schreef TC03 het volgende:
Eén ding, waarom wonden contracten bij ons altijd maar met twee jaar verlengd, terwijl ze bij Ajax gewoon spelers voor vier jaar verlengen? Zie:
[..]
Dat is ontzettend belastend. Het vreet ontzettend veel kracht. Daarnaast is het ook nog eens een contact sport. Ook zijn er maar weinig sporten waarbij het seizoen zo lang duurt en dan vaak ook nog eens zo opgezet dat je pas op het eind hoeft te pieken.quote:Op maandag 30 april 2012 10:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 dagen rust tussen iedere wedstrijd. Ik kan daar niet echt bij, is het voor een volledig afgetrainde atleet echt zó een belasting om in 2 dagen tijd 2x 90 minuten een prestatie te leveren?
Ze trainen al relatief weinig t.o.v. andere sporten, maar een wedstrijd van 90 minuten waarbij je niet eens de volledige 90 minuten actief bezig bent.... Echt hoe belastend kan dat nou zijn?
Lekker de polonaise?quote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef Happel het volgende:
Mooi dagje gisteren. Per boot om half 7 vanuit Wageningen naar Rotterdam vertrokken. DJ Paul over de speakers. Volgend jaar weer.
quote:De kans dat Otman Bakkal alsnog een nieuw contract tekent met Feyenoord neemt toe als de club uit Rotterdam-Zuid er daadwerkelijk in slaagt de Champions League te bereiken. Het team van Ronald Koeman was met 1-0 te sterk voor AZ en maakt een goede kans om op de tweede plaats te eindigen
"Dat neem ik zeker mee in mijn besluitvorming", verzekert Bakkal maandag aan het Algemeen Dagblad. "Dat is wel iets wat trekt, zeg ik eerlijk." Bakkal wordt officieel gehuurd van PSV, waar zijn contract aan het einde van dit seizoen ten einde loopt. Tot dusver weigerde Bakkal zijn verblijf in De Kuip te verlengen.
"Ik ben eerlijk, ik heb een leeftijd bereikt dat een avontuur in het buitenland ook interessant is", zegt Bakkal. "Dat neemt niet weg dat ik het uitstekend naar mijn zin heb in De Kuip. Maar het zou gek zijn als dat nu niet het geval zou zijn."
Same here - hij mist teveel kansen. Máár... hij schiet er toch rond de 10 in per seizoen (hoeveel middenvelders doen dat beter?), kost niks qua transfersom (liever Immers?) en is al gewend aan ons systeem en medespelers.quote:Op maandag 30 april 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik de enige wanneer ik zeg, dat ik niet zo'n fan ben van Otman Bakkal? Hij komt heel laks over, zal veel verdienen en mist veel grote kansen.
Was ook vet.quote:Op maandag 30 april 2012 12:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker de polonaise?
http://www.defeijenoorder(...)i-clasie-komt-eraan/
Ziet er wel vet uit
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:35:54Ook woensdag kan #Feyenoord beschikken over Vilhena, na de blessure van Bakkal heeft de KNVB opnieuw vrijstelling gegeven voor #feyher. reageer retweet
Mooi, het zal niet lang meer duren of we krijgen hier opmerkingen over de KNKB...quote:Op maandag 30 april 2012 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Was ook vet.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:35:54Ook woensdag kan #Feyenoord beschikken over Vilhena, na de blessure van Bakkal heeft de KNVB opnieuw vrijstelling gegeven voor #feyher. reageer retweet
Hmja, ik heb een beetje hetzelfde. Feit is dat je met gister een grote stap gezet hebt richting de tweede plek, maar ik reken mezelf pas rijk als we over een week nog steeds tweede staanquote:Op maandag 30 april 2012 14:05 schreef Gert het volgende:
Ik kan de euforie nog even niet helemaal voelen, omdat je nog als vijfde of zesde kunt eindigen en de playoffs in moet.
Woensdag 3 punten betekent vrijwel zeker minimaal een vierde plek. En dan is de doelstelling gehaald en het seizoen geslaagd. Zondag kan dan een vette bonus worden gescoord.
Dat komt mooi uit dan... de competitie is bijna afgelopenquote:Op maandag 30 april 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, het zal niet lang meer duren of we krijgen hier opmerkingen over de KNKB...
Dan is dit mooie seizoen al weer ten einde, veel te snel dit, ik wil nog wat weken genieten van de spanning en prestatiesquote:Op maandag 30 april 2012 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit dan... de competitie is bijna afgelopen
En dan niet enkel vanwege Tonny, ook nog het Heerenveen-kan-in-hun-eigen-belang-beter-van-ons-verliezen-scenarioquote:Op maandag 30 april 2012 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit dan... de competitie is bijna afgelopen
Het is dan ook een achterlijk systeem wat de KNVB bedacht heeft..quote:Op maandag 30 april 2012 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan niet enkel vanwege Tonny, ook nog het Heerenveen-kan-in-hun-eigen-belang-beter-van-ons-verliezen-scenario
Ik moet zeggen, die Arno Vermeulen zegt 99 van de 100 keer onzinnige dingen maar dat de verliezend bekerfinalist geen recht op EL zou moeten hebben ben ik wel met hem eens, ben je ook meteen van dit probleem afquote:Op maandag 30 april 2012 15:33 schreef eight het volgende:
[..]
Het is dan ook een achterlijk systeem wat de KNVB bedacht heeft..
alleen werd er wel erg ingezoomd op het mogelijke voordeel dat Feyenoord zou hebben tegen Heerenveen. Terwijl we dankzij diezelfde EL-rechten voor de bekerfinaleverliezer woensdag een veel gemotiveerder Heracles treffen. Dus netto valt het wel mee met het 'voordeel', dat bovendien alleen plaats gaat vinden als Feyenoord wint en Heerenveen bij Twente wint (dat laatste moet ik nog maar zien, denk het niet).quote:Op maandag 30 april 2012 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die Arno Vermeulen zegt 99 van de 100 keer onzinnige dingen maar dat de verliezend bekerfinalist geen recht op EL zou moeten hebben ben ik wel met hem eens, ben je ook meteen van dit probleem af
Daarom zeg ik: hij kraamt veel onzin uit maar als de verliezende bekerfinalist geen EL plek zou krijgen heb je dit probleem nietquote:Op maandag 30 april 2012 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
alleen werd er wel erg ingezoomd op het mogelijke voordeel dat Feyenoord zou hebben tegen Heerenveen. Terwijl we dankzij diezelfde EL-rechten voor de bekerfinaleverliezer woensdag een veel gemotiveerder Heracles treffen. Dus netto valt het wel mee met het 'voordeel', dat bovendien alleen plaats gaat vinden als Feyenoord wint en Heerenveen bij Twente wint (dat laatste moet ik nog maar zien, denk het niet).
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 30 april 2012 15:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar opzettelijk verliezen mag nooit het resultaat zijn van zo een regel. Hoe gemotiveerd heracles dan ook is!
Hopelijk is Heracles net zo gemotiveerd als in de aRENaquote:Op maandag 30 april 2012 15:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar opzettelijk verliezen mag nooit het resultaat zijn van zo een regel. Hoe gemotiveerd heracles dan ook is!
Ook voor een tot op het bot gemotiveerd Heracles viel er niets te halen in de Arena, alleen was de score dan waarschijnlijk lager uitgevallenquote:Op maandag 30 april 2012 16:03 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hopelijk is Heracles net zo gemotiveerd als in de aRENa
Mee eens, die play offs moet ze gewoon schrappen. Hoe meer je van dit soort side events hebt, hoe meer dit de zaken in de echte competitie negatief beïnvloed.quote:Op maandag 30 april 2012 15:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Onzin, zie AZ.quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook voor een tot op het bot gemotiveerd Heracles viel er niets te halen in de Arena, alleen was de score dan waarschijnlijk lager uitgevallen
Het is klinkklare onzin. Jij doet net of het onmogelijk is om van Ajax te winnen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin, maar wat heeft AZ ermee te maken?
Bekerwedstrijden zijn niet te vergelijken met competitie maar op het moment dat Heracles Ajax trof was Ajax gewoon heel moeilijk te verslaan een week na winst op PSV, dus geen klinklare onzin, maar goed laten we het hier maar weer over Feyenoord hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Het is klinkklare onzin. Jij doet net of het onmogelijk is om van Ajax te winnen.
Heracles versloeg in de halve finale knvb beker AZ, iets wat vooraf ook als 'ondenkbaar' werd geacht.
Helemaal gelijk. Ik zal er echt niet rouwig om zijn, ook niet omdat hij zogenaamd anderen in de weg zou zitten. Moeten ze maar beter worden. Het is echt een leider geworden, hij ontwikkeld zich nu nog steeds erg sterk en hij is volgens mij ook echt belangrijk voor de groep.quote:Op maandag 30 april 2012 18:33 schreef jakees het volgende:
Nog aan het nagenieten! Wat een superpot speelde Clasie, De Vrij, Vlaar en Mulder. Vlaar mag de rest van zijn voetballeven blijven wmb. Die wordt met de week beter! Achabar komt wel fysiek te kort maar zodra die de bal heeft doet hij wel wat moois. Hopen dat hij de komende wedstrijden kan vlammen!
Ach ja, AD. Het is wel de krant van Rotterdam en omstreken. Helemaal objectief zijn ze dus niet. Ze proberen daar ook al Clasie en de Vrij enigszins geforceerd Oranje in te pratenquote:
Iemand moet het voor ons doen, want bij SV zitten ze constant Anita (quote:Op maandag 30 april 2012 19:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Ach ja, AD. Het is wel de krant van Rotterdam en omstreken. Ze proberen daar ook al Clasie en de Vrij enigszins geforceerd Oranje in te praten.
Kans lijkt me groter dat ze verkeerde foto gepakt hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef Sejt het volgende:
Jongens, Clasie is ook speler van de week (zie foto), maar AD schrijft er De Vrij onder
Nee in het artikel schrijven ze dat Clasie speler van de week is.quote:Op maandag 30 april 2012 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kans lijkt me groter dat ze verkeerde foto gepakt hebben.
Eerste training denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wanneer worden de nieuwe shirts eigenlijk verkocht?
Sinds wanneer is Eriksen Nederlander?quote:Op maandag 30 april 2012 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iemand moet het voor ons doen, want bij SV zitten ze constant Anita () en van Reijn (spelling?) Oranje in te praten.
Ik check net ook even het Ajax-topic en daar zien ze liever Anita dan Clasie.Dan heb je dus gewoon geen verstand van voetbal of je zit vol rancune. Een middenveld met Clasie, Eriksen en een goede krachtige middenvelder is gewoon een topmiddenveld. Misschien zoiets:
Vleugel - Spits - Vleugel
--------------------
----Eriksen---------
------------------Clasie
------------Fer-------------
LB------CV---------CV--------RB
Anita moet toch linksback spelen in Oranje. Niet zo Calimero allemaal zeg. Middenvelders genoeg die beter zijn dan Clasie.quote:Op maandag 30 april 2012 19:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Eriksen Nederlander?
Linksbacks genoeg die beter zijn dan Anitaquote:Op maandag 30 april 2012 19:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Anita moet toch linksback spelen in Oranje. Niet zo Calimero allemaal zeg. Middenvelders genoeg die beter zijn dan Clasie.
Deze keer vind ik het wel terecht. Vlaar speelde zeer sterk.quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En opnieuw een speler van de week met Ron Vlaar. Zegt al wel genoeg.
Kom dan met namen.quote:Op maandag 30 april 2012 19:34 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Linksbacks genoeg die beter zijn dan Anita
Bruno Martins Indi. Geen discussie over mogelijk.quote:
drie koppen groter dan Anita. Altijd lekker bij cornersquote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi. Geen discussie over mogelijk.
Dit dus.quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef jakees het volgende:
[..]
drie koppen groter dan Anita. Altijd lekker bij corners
voetballend komt BMI nog wel veel tekort maar is al wel veel beter dan aan het begin van het seizoen. Ik vond dat hij het tegen die rechtsbuiten van NAC lastig had verder bijna nooit in de problemen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Dit dus.
In de eredivisie is hij dan wel een van de betere, maar op het EK beginnen de tegenstanders gewoon te proesten als ze hem zien.
Liever gaat alleen Vlaar mee. Als we vCL halen moeten we redelijk vroeg beginnen. Ik gun ze wel een lange vakantie.quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef SjaakBauer het volgende:
BMI gewoon mee. Imponeert de tegenstander ook nog eens goed
BMI kan alles aan. Maar serieus, ben het wel met je eens.quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Liever gaat alleen Vlaar mee. Als we vCL halen moeten we redelijk vroeg beginnen. Ik gun ze wel een lange vakantie.
Echt te walgelijk voor woorden, ja. Vaak zijn het kinderen trouwens.quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef Dekatria het volgende:
Vraag me af welke mensen zo'n bord voor de kop hebben dat ze die vlaggen van FRL slopen/naar huis nemen, terwijl er specifiek is opgeroepen dat niet te doen. Sneu hoor.
Derde ronde CL wordt altijd in de laatste week van Juli gespeeld. Ik ben benieuwd of we dan al een nieuwe spits hebben..quote:Op maandag 30 april 2012 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Liever gaat alleen Vlaar mee. Als we vCL halen moeten we redelijk vroeg beginnen. Ik gun ze wel een lange vakantie.
Ben benieuwd wie er in de spits staat. Koeman wisselt het liefst gewoon een spits voor een spits, maar het lijkt me toch niet dat je nog een keer met Achahbar in de basis moet beginnen. Liever dan toch maar Cissé in de spits en Cabral op links.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena dus ook beschikbaar tegen Heracles. Mooimooi.
Achahbar is niks voor de basis. Viel zondag ook niet heel sterk in in feite.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er in de spits staat. Koeman wisselt het liefst gewoon een spits voor een spits, maar het lijkt me toch niet dat je nog een keer met Achahbar in de basis moet beginnen. Liever dan toch maar Cissé in de spits en Cabral op links.
Ik zie eigenlijk liever Achahbar in de basis dan Cabralquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er in de spits staat. Koeman wisselt het liefst gewoon een spits voor een spits, maar het lijkt me toch niet dat je nog een keer met Achahbar in de basis moet beginnen. Liever dan toch maar Cissé in de spits en Cabral op links.
Ja weet ik dus niet zo zeker, 2x dat hij inviel speelde hij op de flanken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Das-Phantom het volgende:
Manu is toch geen flankspeler maar een centrumspeler?
Sorry, maar ik vond Achahbar in de wedstrijden dat hij mocht invallen gewoon te kort komen. Je ziet dat hij het talent wel heeft, maar fysiek is het gewoon nog 3 keer niks waardoor hij niks kan forceren. Zie liever een ander in de spits persoonlijk tegen Heracles.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever Achahbar in de basis dan Cabral
Absoluut, elke bal ging over hem heen en Viergever (die bijzonder zwak was) had totaal geen moeite met hem. Vind het een topgozertje, maar nu ff niet. Gooi gewoon Cissé in de spits, Schaken op rechts en dan Manu links. Prima prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Achahbar in de wedstrijden dat hij mocht invallen gewoon te kort komen. Je ziet dat hij het talent wel heeft, maar fysiek is het gewoon nog 3 keer niks waardoor hij niks kan forceren. Zie liever een ander in de spits persoonlijk tegen Heracles.
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi. Geen discussie over mogelijk.
Die is nog veel te groen. En Anita heeft sowieso meer ervaring met het spelen van topwedstrijden. Dat gaat ook zeker meespelen bij de bondscoach. En daarin schieten de meeste spelers van Feyenoord nog tekort.quote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef jakees het volgende:
[..]
drie koppen groter dan Anita. Altijd lekker bij corners
Ga er even serieus op in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:41 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die is nog veel te groen. En Anita heeft sowieso meer ervaring met het spelen van topwedstrijden. Dat gaat ook zeker meespelen bij de bondscoach. En daarin schieten de meeste spelers van Feyenoord nog tekort.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 07:57:56Gisteren heeft Martin van Geel de Italiaanse spits Luca Scapucci bekeken, de 21-jarige spits speelt momenteel in het tweede van Man. City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 08:00:37Scapucci is 1.87 meter lang, geboren in Milan en komt uit de jeugdopleiding van AC Milan. Naast spits kan hij ook 'op 10' spelen. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 08:03:31Morgen staan Cabral, Guyon Fernandez, Schaken en Clasie op schep, bij een gele kaart missen zij #heefey. #feyher reageer retweet
Dit soort filmpjes kunnen ze ook van Van Beukering maken maar ziet er wel lichtvoetig uit. Mooie techniek. Denk dat het zeker een toevoeging kan zijn. Liever eigen jeugd, maar een Achabar komt denk ik echt te kort. Ik weet niet wat er nog meer loopt maar laat maar komen die Scapuzzi (liever dat Guidetti blijft maar dat zal niet gebeuren).quote:
Ik zie Van Beukering anders niet zo'n soepele handelingssnelheid hebben als op 00:45.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:58 schreef jakees het volgende:
Dit soort filmpjes kunnen ze ook van Van Beukering maken maar ziet er wel lichtvoetig uit. Mooie techniek. Denk dat het zeker een toevoeging kan zijn. Liever eigen jeugd, maar een Achabar komt denk ik echt te kort. Ik weet niet wat er nog meer loopt maar laat maar komen die Scapuzzi (liever dat Guidetti blijft maar dat zal niet gebeuren).
Clasie staat niet op scherp.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:04 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 07:57:56Gisteren heeft Martin van Geel de Italiaanse spits Luca Scapucci bekeken, de 21-jarige spits speelt momenteel in het tweede van Man. City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 08:00:37Scapucci is 1.87 meter lang, geboren in Milan en komt uit de jeugdopleiding van AC Milan. Naast spits kan hij ook 'op 10' spelen. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 08:03:31Morgen staan Cabral, Guyon Fernandez, Schaken en Clasie op schep, bij een gele kaart missen zij #heefey. #feyher reageer retweet
Eens, maar soms heb je niet zoveel te willen..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie staat niet op scherp.
Van Geel moet wel echt alles op alles zetten om een optie tot koop + gunstige transfersom in het huurcontract te laten zetten. Als we weer een succesvolle spits huren, dat we hem dan ook daadwerkelijk vast kunnen leggen
quote:Vlaar: '3 tegengoals in 9 duels, dat zegt wel iets'
Door: redactie
1-5-12 - 10:19 bron: AD Sportwereld © epa.
Met Ron Vlaar (27) als absolute uitblinker zette Feyenoord concurrent AZ opzij. Morgen wacht in de Kuip middenmoter Heracles. Een ticket voor de Champions League lonkt. 'Maar het is nog niet zo ver', zegt de aanvoerder. 'We hebben nog niets. Nu pas worden de prijzen verdeeld.'
Vlaar laat zich gelden, binnen en buiten de lijnen. De trainingen worden messcherp afgewerkt. In het verleden werd gezegd dat Feyenoord geen leiders had in de selectie. 'Maar leiderschap is te ontwikkelen. Dat moet je ook uitstralen. Ik heb daarin dit seizoen vooruitgang geboekt. Mentaal ben ik weer sterker geworden. Van al de dingen die ik heb meegemaakt, ben ik ook als mens gegroeid.'
Dat Feyenoord na een turbulente zomer, waarin coach Mario Been sneuvelde en een groep boze supporters het Maasgebouw bestormde, toch meedoet om een ticket voor Champions League, is bijna ongelooflijk.
Vlaar: 'Maar we hebben veel vertrouwen en dat moeten wij ook uitstralen. We kregen de laatste negen duels slechts drie doelpunten tegen. Dat zegt wel iets hoor. Er zijn nog maar twee wedstrijden te spelen en die moeten we aangrijpen om iets moois over te houden aan dit seizoen. Daar zullen we voor knokken, om te beginnen morgen tegen Heracles.'
Individueel misschien wel. Koeman zal het zo neerzetten op de manier waarop het spel het best gehandhaafd blijft. Welke keuze hij ook maakt, wanneer hij dit doet ben ik het met hem eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Met Achahbar in de basis gaat het niet veel worden. Liever Cissé of desnoods Manu het beest
Tegen de beste verdediging van Nederland ja. Kom maar op dus. Het is alleen maar beter wanneer zij vol gaan aanvallen want met Cisse en Schaken maak je ze dan helemaal kapot op snelheid. We hebben problemen tegen ploegen die zich ingraven, niet tegen de ploegen die aanvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:35 schreef Cara het volgende:
ugh, dat Heracles er boven op knallen natuurlijk, hun laatste kans.
Op dit moment is hun aanval sterker dan die van ons, dus ik ben er absoluut niet gerust op.
Wou net zeggen, de verdediging staat goed, ik als buitenstaander heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen de beste verdediging van Nederland ja. Kom maar op dus. Het is alleen maar beter wanneer zij vol gaan aanvallen want met Cisse en Schaken maak je ze dan helemaal kapot op snelheid. We hebben problemen tegen ploegen die zich ingraven, niet tegen de ploegen die aanvallen
Ik zou ze geen ongelijk kunnen geven. Feyenoords kracht ligt in de verdediging en omschakeling, de zwakte is de voorhoede. Dus wat doe je dan in een volle Kuip, als een gelijkspel een overwinning is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef ursel het volgende:
Volgens mij gaat Heracles gewoon met 11 man op doel staan.
Beetje mooi afscheid, dan zal hij dat bij onderhandelingen over volgend seizoen misschien nog mee laten wegen.quote:
Is daar dan nog steeds geen duidelijkheid over?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Scupuzzi is niet echt hetzelfde soort spits als Guidetti, dat is wel jammer. Geen pure kracht, zoals Guidetti en de goals in dat filmpje waren niet echt goed afgemaakt.
[..]
Beetje mooi afscheid, dan zal hij dat bij onderhandelingen over volgend seizoen misschien nog mee laten wegen.
Hopen tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is daar dan nog steeds geen duidelijkheid over?
twitter:IamAchahbar twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 03:58:26Word gwn wakker door flitsen buiten wats gaande man toch geen aliens ofzo reageer retweet
twitter:
twitter:IamAchahbar twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:34:28Me broertje kom naar me toe hij zegt anass geef geld ik zeg how much hij zegt 2kop hijs gek he >.< reageer retweet
Wat een kleuter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef Slobeend het volgende:
twitter:IamAchahbar twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 03:58:26Word gwn wakker door flitsen buiten wats gaande man toch geen aliens ofzo reageer retweet
Ik moest hier zo hard om lachen.twitter:IamAchahbar twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:34:28Me broertje kom naar me toe hij zegt anass geef geld ik zeg how much hij zegt 2kop hijs gek he >.< reageer retweet
twitter:IamAchahbar twitterde op maandag 30-04-2012 om 21:23:40Hahaha kijk theo janssen de hoofd reageer retweet
Wat een helden fake-accounttwitter:IamAchahbar twitterde op zondag 29-04-2012 om 16:59:51"@xthenando: Achabar is 1 kutspeler" kom in me gezicht zeggen kom reageer retweet
Yep, via het twitter account van edward van cuilenborg (@megaFeyenoord) kun je de offciele twitteraccounts van (oud)feyenoord spelers vinden..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest hier zo hard om lachen.twitter:IamAchahbar twitterde op maandag 30-04-2012 om 13:34:28Me broertje kom naar me toe hij zegt anass geef geld ik zeg how much hij zegt 2kop hijs gek he >.< reageer retweet
![]()
Is een fake-account denk ik ja.
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 23-04-2012 om 00:16:12Herhaling: @AnassAchahbar20 is een NEP-account. De échte Anass zit niet op twitter. #weetwiejevolgt @Feyenoord volgt alleen echte accounts. reageer retweet
Eigenlijk ook wel logisch ja. Slecht dat ik dat niet eerder door had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Is een fake account, al tijden geleden, meerdere keren, door het twitter account van Feyenoord gemeld.twitter:Feyenoord twitterde op maandag 23-04-2012 om 00:16:12Herhaling: @AnassAchahbar20 is een NEP-account. De échte Anass zit niet op twitter. #weetwiejevolgt @Feyenoord volgt alleen echte accounts. reageer retweet
Vet, have fun morgenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef SanAnt het volgende:
Nog 4 uurtjes En vliegtuig naar 020 en morgen naar de KUIP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds 8 jaartjes in de kuip
En m´n zoontje voor het eerst,en kijkt er nog meer naar uit ,is met zijn opa al een paar keer bij Real Madrid geweest ,maar deze jongen is goed opgevoed en Feijenoord boven alles![]()
![]()
Je weet het nooit in dit topic. Het is de laatste weken hier een aantal flink naar de bol gestegen als het gaat om nominaties voor de EK-selectiequote:
Bij jullie niet natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Je weet het nooit in dit topic. Het is de laatste weken hier een aantal flink naar de bol gestegen als het gaat om nominaties voor de EK-selectie.
Mooi toch. Alleen minder dat hij hem tijdens de wedstrijd wilde showen na een doelpunt. Dan was hij geschorst geweest tegen Heracles.quote:
Jullie zijn ook 2x blind gespeeld door de nummer 2. Overklast op het middenveld. Maar ja waarom ga ik ook op die troll in.quote:
Ik dacht eerst dat ik die foto al eens gezien had jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wederom komt Clasie niet met z'n voeten bij de grond, staande naast Vlaar
Supertofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef SanAnt het volgende:
Nog 4 uurtjes En vliegtuig naar 020 en morgen naar de KUIP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds 8 jaartjes in de kuip
En m´n zoontje voor het eerst,en kijkt er nog meer naar uit ,is met zijn opa al een paar keer bij Real Madrid geweest ,maar deze jongen is goed opgevoed en Feijenoord boven alles![]()
![]()
Net een kind dat tussen zijn ouders inslingert.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef Merkie het volgende:
Zijn er nog ergens van die feel good YouTuba's over Feyenoord - AZ net zoals van tegen Ajax?
Niet van het publiek ergens? Hoe het publiek juichte vond ik zo indrukwekkend. Het was niet blijdschap, het was euforiequote:
Heb echt de helft gemist.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet van het publiek ergens? Hoe het publiek juichte vond ik zo indrukwekkend. Het was niet blijdschap, het was euforie.
Beter filmpje ja, maar niet helemaal wat ik zoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wat je zegt klopt wel ja... het ging gewoon helemaal los
Overtoom ook toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Cara het volgende:
ah , zie nu pas dat heracles vejinovic en duarte mist. toch fijn.
niet dat ik weet.. zou wel heel handig zijn maar ik dacht dat die sinds half april terug was van zn blessure?quote:
Ah, moet toch wat vaker andere ploegen volgen merk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef Cara het volgende:
[..]
niet dat ik weet.. zou wel heel handig zijn maar ik dacht dat die sinds half april terug was van zn blessure?
Nee is er weer bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, moet toch wat vaker andere ploegen volgen merk ik.
Dacht dat hij, na die overtreding van Toivonen, voor de rest van het seizoen was uitgeschakeld.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Cara het volgende:
wilde dat filmpje letterlijk net posten idd, maar de media was uiteraard vooral met de joden bezig deze week. heb op de samenvatting geen actie of mooie bal teruggezien en voor de rest was het vooral adam wat de klok sloeg
WAT? Godverdomme. Ik weiger echt om extra te betalen om via die site wat te kijken terwijl ik 25,50 euro per maand betaal voor digitenne + EL alleen om Feyenoord te kijken (verder gebruik ik het niet, kijk geen tv).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef jakees het volgende:
Echt balen, ik heb Digitenne en Feyenoord wordt niet uitgezonden op EL1 / EL2. Wilde ik kaartje halen uitverkocht. Maar ja wat nu. ik heb geen zin om op mijn laptop te kijken maar ergens een kroeg opzoeken waar ze het uitzenden dan maar. Pfff dilemma's
er is fijn in de samenvatting geknipt hoor steven. heel veel goede acties, ballen en kansen die allemaal niet zijn laten zien, maar waar je toch naar uitkijkt ff op tv terug te zien. zonde vind ik dat altijd.quote:
huh, krijg je niet gewoon 4 kanalen voor je abbo? ik ben inmiddels sinds een half jaar geen lid meer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
WAT? Godverdomme. Ik weiger echt om extra te betalen om via die site wat te kijken terwijl ik 25,50 euro per maand betaal voor digitenne + EL alleen om Feyenoord te kijken (verder gebruik ik het niet, kijk geen tv).
Ik geloof je, maar ik moest gewoon lachen om je reactiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef Cara het volgende:
[..]
er is fijn in de samenvatting geknipt hoor steven. heel veel goede acties, ballen en kansen die allemaal niet zijn laten zien, maar waar je toch naar uitkijkt ff op tv terug te zien. zonde vind ik dat altijd.
haterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik moest gewoon lachen om je reactie
Morgen voel je je beter wanneer de 2e plek binnen isquote:
Even KPN met een belletje vereren, krijg je een kijkcode wanneer je aangeeft dat je Digitenne hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
WAT? Godverdomme. Ik weiger echt om extra te betalen om via die site wat te kijken terwijl ik 25,50 euro per maand betaal voor digitenne + EL alleen om Feyenoord te kijken (verder gebruik ik het niet, kijk geen tv).
Er zijn genoeg meeroepers hier die deze grap gewoon serieus hebben genomen. Die Guidetti van jullie roept het in elk topic dat gaat over linksbacks.quote:
heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen voel je je beter wanneer de 2e plek binnen is
Tja, daar heb je het ook over iemand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn genoeg meeroepers hier die deze grap gewoon serieus hebben genomen. Die Guidetti van jullie roept het in elk topic dat gaat over linksbacks.
Te laat nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Even KPN met een belletje vereren, krijg je een kijkcode wanneer je aangeeft dat je Digitenne hebt.
eerste paar maanden me rot aan zitten ergeren maar de laatste maanden is die erg sterk. Elke wedstrijd bijna wel een beslissende actie. Super balvast ook.quote:
En hij toont constant 100% inzet en gaat er vol voor. Zelfs in de 90e minuut rent hij Ursain Bolt er nog uit. Ook tegen AZ volgens mij zeker 10 voorzetten gegeven. Daar kwamen er weliswaar weinig van aan, maar dat is niet alleen zijn schuld natuurlijk. Kenmerkend voor zijn spel vond ik dat schot wat onderkant lat ging. Speelt zo twee man voorbij en heeft op hoge snelheid nog het overzicht om een goede doelpoging te doen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef jakees het volgende:
[..]
eerste paar maanden me rot aan zitten ergeren maar de laatste maanden is die erg sterk. Elke wedstrijd bijna wel een beslissende actie. Super balvast ook.
Waarom geen tram?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Cara het volgende:
hmm zo te zien moet ik morgen voor t eerst de bus pakken naar de Kuip, anders haal ik het niet met mn werk. is 29 een beetje te doen half uur voor de wedstrijd?
Wel mooi om te zien dat er nog groei in zit op die leeftijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hij toont constant 100% inzet en gaat er vol voor. Zelfs in de 90e minuut rent hij Ursain Bolt er nog uit. Ook tegen AZ volgens mij zeker 10 voorzetten gegeven. Daar kwamen er weliswaar weinig van aan, maar dat is niet alleen zijn schuld natuurlijk. Kenmerkend voor zijn spel vond ik dat schot wat onderkant lat ging. Speelt zo twee man voorbij en heeft op hoge snelheid nog het overzicht om een goede doelpoging te doen. Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |