Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Grifte het volgende:
Die ene aanname van Schaken bij de zijlijn van de lange bal van Vlaar die op de stropdas terecht kwam, de hakjes/panna van Achahbar, grandioze tackles van BMI/Vlaar/Clasie, de intercepties van De Vrij, de reddingen van Mulder,
er was weer veel te genieten vandaag
En waren we begin maart al kampioenquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Bakkal was goed vandaag man.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Ik vond Bakkal en Mokotjo wel tegenvallen vandaag, nouja Bakkal vind ik al zowieso zwaar tegen vallen, veel meer van hem verwacht. Al rost hij wel telkens belangrijke goals erin tegen de topploegen, maargoed daarvoor staat hij ook op zo'n positie.
Verder was het weer uiterst solide vandaag, veel gevaar, jammer dat we totaal geen goede voorzetten kunnen afleveren, had zo anders 4/5-0 kunnen eindigen
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt opquote:
Corners waren wel beter vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bakkal was goed vandaag man.Hij zoekt altijd de diepte.
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, je denkt zo door het seizoen heen dat er wel wat progressie in de voorzetten en corners enzo moet komen, maar lijkt er niet echt op
Nog 2 wedstrijden winnen, heb er vertrouwen in, we gaan het gewoon flikken
Misschien wel, maar hij heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Júist een van de weinige koppers van Feyenoord. Al met al een goede speler, al kan die in het volgende seizoen vervangen worden door Vilhena, die in potentie vele malen beter isquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Te laks, te weinig kopkracht, zet bijna geen druk, gaat vaak slap de duels in, te veel passfouten/aanname fouten, te veel kansen missen.
Het is moeilijk te meten hoeveel zijn loopacties opleveren, maar al met al door bovenstaande redenen vind ik hem wat tegenvallen met wat ik van hem verwacht had.
Oke sorry, vandaag waren vrije trappen en corners inderdaad goed. Maar afgelopen weken leek het ook vaak nergens op, dus hopelijk is dit dan het begin van wat mooisquote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Corners waren eindelijk hoger dan kniehoogte man eerste paal vandaag
Dus niet zeiken daarop
Komt je bekend voor?quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef TC03 het volgende:
Achahbar Clasie is zó klein, dat gaat nergens over. Kan me niet voorstellen dat een spits middenvelder met zijn lengte ooit de top haalt. Kijk gewoon eens naar het fysieke verschil met spelers als SchakenEl Ahmadi, CisséBakkal en FernandezLeerdam...
Desalniettemin moeten we hem niet te vroeg afbranden. Maar een jaartje verhuren kan geen kwaad.
Kijk is hoe vaak hij kopduels verliest op het middenveld, echt ongelovelijk veel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Júist een van de weinige koppers van Feyenoord. Al met al een goede speler, al kan die in het volgende seizoen vervangen worden door Vilhena, die in potentie vele malen beter is
Je zegt nu dingen die op elke speler van toepassing zijn. Ook Clasie heeft vandaag genoeg ballen onnodig ingeleverd.quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je dan toch 4-3-3 speelt, dan is het klein zijn van Achachbar wel een nadeel hoor. Ik vond hem ook niet zo heel snel ten opzichte van de verdedigers van AZ. Ik hoop dat hij in zijn fysiek nog grote stappen maakt.quote:
Middenvelders hebben minder lengte nodig hè, spitsen bereik je soms ook nog eens met een lange bal. Ik zag Vlaar vandaag net nadat Achahbar erin stond een lange bal naar voren spelen, dat is dus totaal nutteloos als er zo'n dwerg voorin loopt. Middenvelders spelen de bal en hebben deze aan de voet, spitsen ontvangen de bal en dat gaat niet altijd over de grond.quote:
Het is maar hoe je speelt hé, met een 433-opstelling en alle voorzetten op kophoogte is Achahbar misschien niet zo geschikt. Maar in een 442 waarin hij lekker een vrije rol aan kan nemen in het veld.. (quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Middenvelders hebben minder lengte nodig hè, spitsen bereik je soms ook nog eens met een lange bal. Ik zag Vlaar vandaag net nadat Achahbar erin stond een lange bal naar voren spelen, dat is dus totaal nutteloos als er zo'n dwerg voorin loopt. Middenvelders spelen de bal en hebben deze aan de voet, spitsen ontvangen de bal en dat gaat niet altijd over de grond.
Ja. Maar: hij mist ook enorm veel opgelegde kansen en maakt in kansrijke positie meer wel dan niet de verkeerde keuze. Als hij die ene er niet in gedrukt had was zijn rendement 0,0 geweest. Steekpass staat ook niet in zijn woordenboek.quote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef Merkie het volgende:
Bakkal wordt onderschat. Hij loopt erg slim en sticht erg veel gevaar als z'n directe tegenstander even niet oplet. Je gaat hem echt missen als hij weggaat.
Heerenveen moet dan wo van Twente winnen toch? Dan kunne ze niet meer 6e eindigen, dus zal wel zo kloppen idd. Zou wel briljant scenario zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:50 schreef Merkie het volgende:
Bizar, als iedereen woensdag wint moet Heerenveen van Feyenoord verliezen om zeker te zijn van Europees voetbal.
Als Heerenveen 5e staat en wint van Feyenoord (en de rest wint ook) blijft Heerenveen 5e, maar wordt PSV 2e, en dus geeft plek 5 geen recht meer op play-offs EL. Als Feyenoord 2e wordt dan geeft de 5e plek wel recht op EL play-offs.quote:
PSV kan ons toch inhalenquote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef Muto het volgende:
Dus, als zowel Feyenoord en Heerenveen winnen, is Feyenoord zeker van voorronde CL?
Nee, want voor Heerenveen is het dan voordelig om te verliezen van Feyenoord.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want voor Heerenveen is het dan voordelig om te verliezen van Feyenoord.
Als Heerenveen bij Twente wint, staan ze 5e. Als ze dan van Feyenoord winnen en zowel AZ als PSV winnen ook, dan is Heerenveen dus de sjaak aangezien PSV 2e wordt en de nummer 5 (In dit geval Heerenveen) veroordeelt tot Play-offs.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kick.
Als Feyenoord wint van Heracles is Heerenveen, ongeacht wat ze doen bij Twente, gebaat bij een verlies.
Als ze 6e staan moeten ze verliezen, omdat anders de nr. 5 (waarschijnlijk Twente) ook play-off's moet gaan spelen, waardoor Heerenveen minder kans heeft Europees voetbal te halen.
Als ze winnen van Twente zijn ze verzekerd van de 5e plaats, waardoor ze moeten verliezen zodat de 5e plaats recht geeft op direct Europees voetbal.
Aangezien ik Feyenoord wel zie winnen van Heracles (ondanks dat die er ook alles aan zullen doen, omdat ze Europa ingaan als ze winnen/gelijkspelen) is Feyenoord vrij zeker van vCL.
En groot gelijk dat ie had. En ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
HMF wil trouwens bij deze z'n gelijk halen dat Leerdam op het middenveld moest.
Heeftie zichzelf weer geband?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
HMF wil trouwens bij deze z'n gelijk halen dat Leerdam op het middenveld moest.
Famous last wordsquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit kan dus eigenlijk niet meer fout gaan
Nou..quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, punten verspelen tegen een tot op het bot gemotiveerd Heracles, dat is nog het enige obstakel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Absurd scenario dreigt voor sc Heerenveen
Het seizoen van sc Heerenveen kan weleens een bizar slot kennen. De Friezen moeten hun laatste competitieduel met Feyenoord mogelijk verliezen om direct Europa in te gaan.
Indien de gehele top vijf aanstaande woensdag wint, waaronder Heerenveen zelf bij FC Twente, komt trainer Ron Jans de zondag daarna thuis tegen Feyenoord voor een bizarre situatie te staan.
Indien Heerenveen Feyenoord klopt maakt bekerwinnaar PSV grote kans om tweede te worden. Dat zou betekenen dat de directe Europa League-plaats voor plek vijf van de Eredivisie verschuift naar de verliezende bekerfinalist Heracles Almelo.
Indien Heerenveen dus van Feyenoord wint en het nummer vier AZ niet op punten of doelsaldo weet te passeren, neemt het zichzelf dus een directe plek in Europa af. Het eindigt dan namelijk als vijfde, een plaats die bij verlies van Feyenoord zeer waarschijnlijk geen recht meer geeft op directe EL-plaatsing.
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 29 april 2012 23:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, punten verspelen tegen een tot op het bot gemotiveerd Heracles, dat is nog het enige obstakel.
Pas als we om dezelfde tijd over een week 2e staan, dan pas geloof ik er in.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Don't jinx itquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Als Heerenveen ons toch moet laten winnen, laat ze ons dan gelijk 25 goals maken, kunnen we ook nog kampioen worden.
Ajax wint gewoon van VVVquote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.
Dat zou echt de ultieme troll zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Als Heerenveen ons toch moet laten winnen, laat ze ons dan gelijk 25 goals maken, kunnen we ook nog kampioen worden.
Je verstoort mijn theorie, niet doen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, want Ajax pakt minimaal een punt tegen VVV. En dan kunnen jullie zelfs met 100 doelpunten winnen en geen kampioen worden.
Niet helemaal, maar dan zou Heerenveen door het verlies Twente kunnen ontlopen in de play-offs, oidquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef Muto het volgende:
Ja, maar ik snap niet als Heerenveen niet van Twente wint, dat dat goed is voor ons. Dat klopt niet?
Nee je bent gewoon fucking dom en hebt geen gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je verstoort mijn theorie, niet doen.
Ga er anders even serieus op in.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon fucking dom en hebt geen gelijk.
Achterlijke reacties in het topic van de concurrent plaatsen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe wat met deze feedback en maak wat van je leven.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Achterlijke reacties in het topic van de concurrent plaatsen bijvoorbeeld?
quote:
quote:
Al bekend of de blessure van Fernandez ernstig is?quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
Mist Heracles nog wat lui woensdag, Duarte sowieso toch?
En wij dan Guidetti en misschien Fernandez.
Wat is er eigenlijk met Guidetti?quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef Grifte het volgende:
Mist Heracles nog wat lui woensdag, Duarte sowieso toch?
En wij dan Guidetti en misschien Fernandez.
Voedels vergiftiging daardoor ontstekingen., waardoor hij nu kracht in zijn benen mist.,quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voedels vergiftiging daardoor ontstekingen., waardoor hij nu kracht in zijn benen mist.,
Ik vond hem met afstand de slechtste van het veld vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Leerdam is ook gewoon een zwaar onderschatte speler. Ik zie in hem wel een hele grote, als hij nu eens opgesteld wordt en hele wedstrijden gaat spelen. Die jongen heeft zo ontiegelijk veel ongeluk dat er telkens mensen voor stonden die net goed in vorm zijn. Telkens als hij invalt op het middenveld is het echt een beest. Hij loopt zo veel, pakt zoveel ballen af, en hij heeft ook nog eens een goede drang naar voren. Nu ook met Vormer als aankoop en misschien dat El Ahmadi blijft, is het ook nog eens moeilijker om zich daarin te wringen.
Lastig voor hem, eigenlijk zou hij altijd op het middenveld moeten spelen. Hij is daar echt een keiharde BAAS.
volgend seizoen op de bank bij Cityquote:
Klopt maar ergens ben ik wel blij dat Feyenoord nu kan laten zien dat ze het zonder hem kunnen.,quote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]klote zooi. Ik weet dat Feyenoord het ook zonder hem kan, maar met hem scoren ze toch meer
Behalve Ajax.quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vond de overwinningsvreugde mooi om te zien. Het was niet de overwinningsvreugde van een 1-0 overwinning op AZ, maar van een overwinning op alles en iedereen.Feyenoord.
Ook. Geen overwinning qua stand, maar een overwinning dat we weer meedoen terwijl niemand een cent voor ons gaf.quote:
4-2. Ik lach nog steeds.quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het blijft toch wel frappant dat Ajax uiteindelijk wel vaak als laatste lacht. En uiteindelijk tellen alleen de eindzeges...
Helaas wel., maar daar zijn ze gewoon goed in de punten pakken tegen de kleintjes.,quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het blijft toch wel frappant dat Ajax uiteindelijk wel vaak als laatste lacht. En uiteindelijk tellen alleen de eindzeges...
Precies. Vier twee.quote:Op maandag 30 april 2012 01:45 schreef Devv het volgende:
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.
Mwah. Wetende dat er 1 club is die tot twee keer toe een paar klasses beter was. En dan ook nog eens de rivaal.quote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is jullie gegund hoor. Als je mag kiezen tussen winnen van Feyenoord en geen kampioen worden en een keer verliezen en wel kampioen worden, dan is de keuze snel gemaakt.
De tijd van Feyenoord breekt aan.quote:Op maandag 30 april 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Wetende dat er 1 club is die tot twee keer toe een paar klasses beter was. En dan ook nog eens de rivaal.
Ik weet het niet.
Met deze post beschrijf je de ultieme succes-supporterquote:Op maandag 30 april 2012 01:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |