En precies daarom heb ik zojuist vanillepudding gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef golfer het volgende:
Straks restje aspergesoep en vanavond (omdat het weer herfst geworden is) andijviestamppot.
Hier is het de hele dag 20 graden geweest, + zonquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
En precies daarom heb ik zojuist vanillepudding gemaakt
Echt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier is het de hele dag 20 graden geweest, + zon
Yep, ik ben postbezorger, dus ik kan het wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Hier is het druilerig en ik heb even overwogen om de kachel aan te doen, omdat mijn voeten maar niet warm wilden worden
Witlof is lekker maar 3 dagen achter elkaar nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
het wordt wat eentonig...maar weer witlof
Was "zakelijk gezellig". Ik vond het eten tegenvallen, had het asperge menu, voor en tussen ok, hoofd veels te veel, gewoon een simpel bord met lading kriel, 3 asperges en lamssteak met te weinig, dikke hollandaise saus. Toetje was ok. Flink aan de prijs voor zo'n menu (42.50 voor 4 gangen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:45 schreef foodlover het volgende:
Vanavond een zakelijk etentje bij Oudaen in Utrecht, ben benieuwd!
Had je ook aspergeijs als toetje? Dat vind ik zo smerig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef foodlover het volgende:
[..]
Was "zakelijk gezellig". Ik vond het eten tegenvallen, had het asperge menu, voor en tussen ok, hoofd veels te veel, gewoon een simpel bord met lading kriel, 3 asperges en lamssteak met te weinig, dikke hollandaise saus. Toetje was ok. Flink aan de prijs voor zo'n menu (42.50 voor 4 gangen).
Vandaag een broodje shoarma gegeten...
Nope, zie hier het menu:quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had je ook aspergeijs als toetje? Dat vind ik zo smerig!
Klinkt goed, behalve de kaas, daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
Had vanavond visitie. Had beloofd manneneten te maken. Dit is het geworden: bladerdeeg, verse spinazie, ham en ui. Ei, kaas. Op smaak gebracht met zout en peper. Gekookt ei zit er ook in.
[ link | afbeelding ]
Was een goede bodem.
Ziet er anders heel vrouwelijk uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
Had vanavond visitie. Had beloofd manneneten te maken. Dit is het geworden: bladerdeeg, verse spinazie, ham en ui. Ei, kaas. Op smaak gebracht met zout en peper. Gekookt ei zit er ook in.
[ link | afbeelding ]
Was een goede bodem.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Apotheose het volgende:
het is hier snackdag op stage dus: 2 kroketjes en cola. Zelf brood mee dus kroketten op dat brood gepletNomnom
Offtopic; ik heb dat filmpje (van je ava) gezien op YouTube, geweldig die Cinnamon Challenges hahaquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Offtopic; ik heb dat filmpje (van je ava) gezien op YouTube, geweldig die Cinnamon Challenges haha
Hier eten we vanavond magnetronhamburgers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik eet straks friet, hamburgers...
de zondig dag van de week![]()
![]()
Niks mis mee op zijn tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Wij hadden i.v.m. dodenherdenking vroeg gegeten en dus nu enorme trek.
Lang leve de friteuse. Portie patat en een frikandel.
Ziet er supertof uit maar wat een ingredientenlijst + receptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef minilot het volgende:
Vanavond bastilla, naar dit recept van een toffe website!
Zin in.
[..]
Ik heb alleen kip, koriander en filodeeg hoeven kopen. De rest had ik al in de voorraadkast.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er supertof uit maar wat een ingredientenlijst + recept
Daar heb ik ook wel zin in!quote:
Zo ziet het er anders wel uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip, koriander en filodeeg hoeven kopen. De rest had ik al in de voorraadkast.![]()
Het staat inmiddels in de oven: het is echt supermakkelijk. Alleen het filodeeg is een beetje klooien omdat het zo makkelijk scheurt, maar verder is het hartstikke eenvoudig en snel te doen allemaal.
dan neem ik eerst koffiequote:
oeh Grolsch kanon is idd lekker maar wel zo zwaar dat je 2 uur over blik doetquote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Net even een halve liter Kanon open getrokken, beetje chips erbij... Heb nu weekend
Vanavond eet ik alleen dus: bloemkool met mosterd, komkommersalade en een kabeljauwfilet
Ben een geboren bierdrinkster dus het is alweer opquote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
oeh Grolsch kanon is idd lekker maar wel zo zwaar dat je 2 uur over blik doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |