Klinkt goed, behalve de kaas, daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
Had vanavond visitie. Had beloofd manneneten te maken. Dit is het geworden: bladerdeeg, verse spinazie, ham en ui. Ei, kaas. Op smaak gebracht met zout en peper. Gekookt ei zit er ook in.
[ link | afbeelding ]
Was een goede bodem.
Ziet er anders heel vrouwelijk uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
Had vanavond visitie. Had beloofd manneneten te maken. Dit is het geworden: bladerdeeg, verse spinazie, ham en ui. Ei, kaas. Op smaak gebracht met zout en peper. Gekookt ei zit er ook in.
[ link | afbeelding ]
Was een goede bodem.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Apotheose het volgende:
het is hier snackdag op stage dus: 2 kroketjes en cola. Zelf brood mee dus kroketten op dat brood gepletNomnom
Offtopic; ik heb dat filmpje (van je ava) gezien op YouTube, geweldig die Cinnamon Challenges hahaquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Offtopic; ik heb dat filmpje (van je ava) gezien op YouTube, geweldig die Cinnamon Challenges haha
Hier eten we vanavond magnetronhamburgers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik eet straks friet, hamburgers...
de zondig dag van de week![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |