quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (BRA) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Ah oke nja nog nooit gedaan dus wist t nietquote:Op zondag 29 april 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Voortaan op 'open nieuw deel' klikken aub.
Dan hoef je ook de OP niet te kopiëren
quote:Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef Cara het volgende:
heeft fer het een beetje naar zn zin daar? groetjes
Boehoee wat een feestquote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
Het was feest in de Veste.. Feyenoord maakte een goal, daardoor kon Ajax geen kampioen worden
Ach je kan het ze niet kwalijk nemen, komen uit Twente hèquote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Boehoee wat een feestNu is ajax woensdag kampioen , maar heeft Twente 0% kans op voorronde champions league
Hersens ontbreken dus nog steeds zelfs 2 uur na de wedstrijd dringt dat nog steeds niet door die fans door
Is misschien maar beter ook, straks moet je weer allemaal wedstrijden spelen en dan moet Steve weer spelers sparen enzoquote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Met een beetje pech haalt Twente helemaal geen Europees voetbal dit seizoen.
Zelfs onze stadionspeaker roepteriep het om, alsof het iets was om te vierenquote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef JamFlava het volgende:
Het was feest in de Veste.. Feyenoord maakte een goal, daardoor kon Ajax geen kampioen worden
quote:Op zondag 29 april 2012 18:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch aandoenlijk dat jullie zoveel aandacht schenken aan een subtoppertje uit Duitsland.
Iedereen moet juichen voor Feijenoordquote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfs onze stadionspeaker roepteriep het om, alsof het iets was om te vieren![]()
Dan krijg ik ook plaatsvervangende schaamte hoor als mensen gaan juichen, vooral ook voor Feyenoord
Blij dat jullie je plek weer kennen. Laat de arrogantie maar in Amsterdam blijvenquote:Op zondag 29 april 2012 18:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch aandoenlijk dat jullie zoveel aandacht schenken aan een subtoppertje.
Die zijn immers de beste.quote:Op zondag 29 april 2012 18:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blij dat jullie je plek weer kennen. Laat de arrogantie maar in Amsterdam blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef Caland het volgende:
Hoi jongens.
Trainingskamp heeft echt geholpen. Moet ik een stemmingsronde organiseren?
Groetjes,
Lerra.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef Cara het volgende:
heeft fer het een beetje naar zn zin daar? groetjes
quote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef Caland het volgende:
Hoi jongens.
Trainingskamp heeft echt geholpen. Moet ik een stemmingsronde organiseren?
Groetjes,
Lerra.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die zijn immers de beste.Tweede keer op rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CL miljoenen
TROTS
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 18:23:31 ]
[..]
Die zijn immers de beste.Mickey Mouse competitie, de competitie waar ze ook een huldiging krijgen als de kampioenswedstrijd verloren wordt en je op de laatste speeldag nog even 2e wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente
★★★
[..]
Die zijn immers de beste.Beter de beste in een Mickey Mouse competitie dan zesde of vijfde in dezelfde Mickey Mouse ompetitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Dit dus.quote:Op zondag 29 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beter de beste in een Mickey Mouse competitie dan zesde of vijfde in dezelfde Mickey Mouse ompetitie.
Dat heet clubliefde, ken je waarschijnlijk nietquote:Op zondag 29 april 2012 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mickey Mouse competitie, de competitie waar ze ook een huldiging krijgen als de kampioenswedstrijd verloren wordt en je op de laatste speeldag nog even 2e wordt.
Twente
Ik zie de Europese toppers al bibberen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tweede keer op rijCL miljoenen
TROTS
![]()
eentje die instort ?quote:Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie de Europese toppers al bibberen.
Trouwens, goed doorsparen met die miljoenen. Kunnen jullie eindelijk weer een eigen stadion kopen.
Sorry je hebt gelijk, zelfs juichen als je van plek 2 naar 6 gaat juichen, respect.quote:Op zondag 29 april 2012 18:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heet clubliefde, ken je waarschijnlijk niet
we hadden trouwens toen ook die dennenappel gewonnen
Wij nuchtere Tukkers zijn daar gewoon blij mee. Is toch leuk jongen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mickey Mouse competitie, de competitie waar ze ook een huldiging krijgen als de kampioenswedstrijd verloren wordt en je op de laatste speeldag nog even 2e wordt.
Twente
Amsterdamse aannemer. Krijg je dat. Grote bek, veel lullen maar slecht werk afleveren. Typisch.quote:
Jullie zijn zo blij met het seizoen dat er steeds vaker fluitconcerten voor eigen spelers volgen? Aparte manier om zo je genegenheid te tonen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij nuchtere Tukkers zijn daar gewoon blij mee. Is toch leuk jongen?Beter dan de sneuheid royale slogan "Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.".
Dat is omdat we beter kunnen voetballen. Dat motiveert (hopelijk).quote:Op zondag 29 april 2012 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie zijn zo blij met het seizoen dat er steeds vaker fluitconcerten voor eigen spelers volgen? Aparte manier om zo je genegenheid te tonen.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Genoeg getrolled, laat ze lekker juichen om niks. Je moet wat.
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een fatsoenlijke FC Twente-TT, niet dit popi-jopie gedoe van een fan van een andere club
Qua veldspel is het anders onder leiding van McClaren niet aan te gluren op de wedstrijd tegen PSV na. En met dat middenveld kan je ook niet verwachten dat er verzorgd voetbal wordt gespeeld.quote:Op zondag 29 april 2012 18:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is omdat we beter kunnen voetballen. Dat motiveert (hopelijk).
McClaren mist zijn Ruizquote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua veldspel is het anders onder leiding van McClaren niet aan te gluren op de wedstrijd tegen PSV na. En met dat middenveld kan je ook niet verwachten dat er verzorgd voetbalsport gespeeld.
Twente moet naar de Bundesligaquote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu snel die 2e ring afbouwen van ons eigen sfeervolle stadion met die mooie naam: DeGrolsch Veste.
Twente
Tukkers
Duitsland
Munsterman
Beursgenoteerd
Zo blijkt maar weer eens dat bepaalde moderators ook niet bepaald objectief de leiding kunnen nemen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een fatsoenlijke FC Twente-TT, niet dit popi-jopie gedoe van een fan van een andere club
Dit dus! Jammer, zo'n einde van het seizoen. Meer niet, volgend seizoen weer een kans voor onze FC.quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu snel die 2e ring afbouwen van ons eigen sfeervolle stadion met die mooie naam: DeGrolsch Veste.
Twente
Tukkers
Duitsland
Munsterman
Beursgenoteerd
Een Sponsornaam als stadion mooi vinden, het is maar waar je van houdt.quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Twente
Tukkers
Duitsland
Munsterman
Beursgenoteerd
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Veel haters/trolls vandaag![]()
frustratie van de laatste jaren komt eruit ofzo
Kenmerkend voor een topclubquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Veel haters/trolls vandaag![]()
frustratie van de laatste jaren komt eruit ofzo
Grapje moet kunnen toch?quote:
Plekken 3/6, klopt toch gewoon? Kampioenschap was een incident..quote:Op zondag 29 april 2012 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een topclub
Oh nee, we zijn maar een stel kankerduitsers die in de middenmoot thuishoren, behalve als we het zelf zeggen, dan zijn we ons alvast aan het indekken voor wanneer we verliezen
En van de Twente bashers hier in dit topic.quote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?
TT is gewoon het IQ van de Twente supporters van vanmiddag
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het linkerrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua veldspel is het anders onder leiding van McClaren niet aan te gluren op de wedstrijd tegen PSV na. En met dat middenveld kan je ook niet verwachten dat er verzorgd voetbal wordt gespeeld.
Grapjes maken doe je maar in het topic, niet in de TTquote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?
TT is gewoon het IQ van de Twente supporters van vanmiddag
Het is niet zomaar een naam. Het isquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een Sponsornaam als stadion mooi vinden, het is maar waar je van houdt.
Als er geen creatieve middenvelder bij komt dan blijf je dat probleem houden. En McClaren had je nooit opnieuw binnen moeten halen. Maar ik snap jullie sentimenten bij die man wel.quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het rechterrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.
Twente speelt "al" 5 jaar structureel mee in de top, dan is plaatsing 6 eerder een incident.quote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plekken 3/6, klopt toch gewoon? Kampioenschap was een incident..
Straks een Ajax topic openen. "Gezellig elkaars hersenen inslaan op het Leidseplein"quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grapjes maken doe je maar in het topic, niet in de TT
Ik snap sowieso niet dat een Ajacied (ik weet niet voor wie je bent, dus noem zomaar een club) een nieuw topic van een rivaal opent. Krijgen zulke mensen er een stijfje van?
Vind ik ook vrij triest inderdaad, maarja we zitten op FOK!quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat een Ajacied (ik weet niet voor wie je bent, dus noem zomaar een club) een nieuw topic van een rivaal opent. Krijgen zulke mensen er een stijfje van?
Dan ben ik blij dat ik geen Tukker ben.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een naam. Het isGrolsch.
Daar moet je Tukker voor zijn om dat te snappen.
Ik had het niet anders gewild...
Je bedoelt linkerrijtje denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het linkerrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.
Gewoon ff lachen, zij blij dat Wij pas woensdag kampioen worden, Wij blij dat Twente geen CL haalt.quote:Op zondag 29 april 2012 18:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En van de Twente bashers hier in dit topic.
Doe ik niet aan, ik sta boven zulk kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Straks een Ajax topic openen. "Gezellig elkaars hersenen inslaan op het Leidseplein"
Afgewezenquote:
Ah, daar hebben we de AZ, Grunn, Ajax, Fey, Heerenveen...etc-fan ookquote:
Klopt, maar dit is Fokquote:Op zondag 29 april 2012 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik sta boven zulk kinderachtig gedrag.
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er geen creatieve middenvelder bij komt dan blijf je dat probleem houden. En McClaren had je nooit opnieuw binnen moeten halen. Maar ik snap jullie sentimenten bij die man wel.
Nu ineens wel weer Ajax fan?quote:
Dan nogquote:
Het is gewoon druk aan de topquote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente speelt "al" 5 jaar structureel mee in de top, dan is plaatsing 6 eerder een incident.
Die was er gewoon niet helemaal bijquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Maar uiteindelijk haalde Co wel meer punten dan McClaren en was het veldspel verzorgder en veel leuker om naar te kijken. Maar goed, die pastte niet binnen de organisatie. Slecht scoutwerk van Munsterman dan, de tweede misser na Preud'homme. ( op basis van karakter dan hè)quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef Ties02 het volgende:
We hebben alle punten in de kleine wedstrijden verspeelt, Heracles, Excelsior, NAC enz
ontzettend zonde, volgend seizoen weer opnieuw beginnen, met Tadic
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajax
5 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.
Precies. Resultaten (qua ranglijst) waren best aardig, maar ook onder de grote Co presteerde Twente het om thuis gelijk te spelen tegen Excelsior.quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
Kan je niet tellen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".
Je maakt de grap nu voor de 2e keer en hij is weer volkomen niet grappig, ga alsjeblieft wegquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |