Ah, daar hebben we de AZ, Grunn, Ajax, Fey, Heerenveen...etc-fan ookquote:
Klopt, maar dit is Fokquote:Op zondag 29 april 2012 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik sta boven zulk kinderachtig gedrag.
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er geen creatieve middenvelder bij komt dan blijf je dat probleem houden. En McClaren had je nooit opnieuw binnen moeten halen. Maar ik snap jullie sentimenten bij die man wel.
Nu ineens wel weer Ajax fan?quote:
Dan nogquote:
Het is gewoon druk aan de topquote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente speelt "al" 5 jaar structureel mee in de top, dan is plaatsing 6 eerder een incident.
Die was er gewoon niet helemaal bijquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Maar uiteindelijk haalde Co wel meer punten dan McClaren en was het veldspel verzorgder en veel leuker om naar te kijken. Maar goed, die pastte niet binnen de organisatie. Slecht scoutwerk van Munsterman dan, de tweede misser na Preud'homme. ( op basis van karakter dan hè)quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef Ties02 het volgende:
We hebben alle punten in de kleine wedstrijden verspeelt, Heracles, Excelsior, NAC enz
ontzettend zonde, volgend seizoen weer opnieuw beginnen, met Tadic
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajax
5 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.
Precies. Resultaten (qua ranglijst) waren best aardig, maar ook onder de grote Co presteerde Twente het om thuis gelijk te spelen tegen Excelsior.quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
Kan je niet tellen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".
Je maakt de grap nu voor de 2e keer en hij is weer volkomen niet grappig, ga alsjeblieft wegquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |