Zo blijkt maar weer eens dat bepaalde moderators ook niet bepaald objectief de leiding kunnen nemen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een fatsoenlijke FC Twente-TT, niet dit popi-jopie gedoe van een fan van een andere club
Dit dus! Jammer, zo'n einde van het seizoen. Meer niet, volgend seizoen weer een kans voor onze FC.quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu snel die 2e ring afbouwen van ons eigen sfeervolle stadion met die mooie naam: DeGrolsch Veste.
Twente
Tukkers
Duitsland
Munsterman
Beursgenoteerd
Een Sponsornaam als stadion mooi vinden, het is maar waar je van houdt.quote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu snel die 2e ring afbouwen van ons eigen sfeervolle stadion met die mooie naam: DeGrolsch Veste.
Twente
Tukkers
Duitsland
Munsterman
Beursgenoteerd
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Veel haters/trolls vandaag![]()
frustratie van de laatste jaren komt eruit ofzo
Kenmerkend voor een topclubquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Veel haters/trolls vandaag![]()
frustratie van de laatste jaren komt eruit ofzo
Grapje moet kunnen toch?quote:
Plekken 3/6, klopt toch gewoon? Kampioenschap was een incident..quote:Op zondag 29 april 2012 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een topclub
Oh nee, we zijn maar een stel kankerduitsers die in de middenmoot thuishoren, behalve als we het zelf zeggen, dan zijn we ons alvast aan het indekken voor wanneer we verliezen
En van de Twente bashers hier in dit topic.quote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?
TT is gewoon het IQ van de Twente supporters van vanmiddag
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het linkerrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua veldspel is het anders onder leiding van McClaren niet aan te gluren op de wedstrijd tegen PSV na. En met dat middenveld kan je ook niet verwachten dat er verzorgd voetbal wordt gespeeld.
Grapjes maken doe je maar in het topic, niet in de TTquote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen toch?
TT is gewoon het IQ van de Twente supporters van vanmiddag
Het is niet zomaar een naam. Het isquote:Op zondag 29 april 2012 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een Sponsornaam als stadion mooi vinden, het is maar waar je van houdt.
Als er geen creatieve middenvelder bij komt dan blijf je dat probleem houden. En McClaren had je nooit opnieuw binnen moeten halen. Maar ik snap jullie sentimenten bij die man wel.quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het rechterrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.
Twente speelt "al" 5 jaar structureel mee in de top, dan is plaatsing 6 eerder een incident.quote:Op zondag 29 april 2012 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plekken 3/6, klopt toch gewoon? Kampioenschap was een incident..
Straks een Ajax topic openen. "Gezellig elkaars hersenen inslaan op het Leidseplein"quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grapjes maken doe je maar in het topic, niet in de TT
Ik snap sowieso niet dat een Ajacied (ik weet niet voor wie je bent, dus noem zomaar een club) een nieuw topic van een rivaal opent. Krijgen zulke mensen er een stijfje van?
Vind ik ook vrij triest inderdaad, maarja we zitten op FOK!quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat een Ajacied (ik weet niet voor wie je bent, dus noem zomaar een club) een nieuw topic van een rivaal opent. Krijgen zulke mensen er een stijfje van?
Dan ben ik blij dat ik geen Tukker ben.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een naam. Het isGrolsch.
Daar moet je Tukker voor zijn om dat te snappen.
Ik had het niet anders gewild...
Je bedoelt linkerrijtje denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, dat komt wel weer goed. Daar gaan we maar vanuit. Op enkele dipjes na zijn we altijd bovenin het linkerrijtje geëindigd. Dat wordt vaak vergeten en dat vind ik vrij sneu eerlijk gezegd.
Gewoon ff lachen, zij blij dat Wij pas woensdag kampioen worden, Wij blij dat Twente geen CL haalt.quote:Op zondag 29 april 2012 18:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En van de Twente bashers hier in dit topic.
Doe ik niet aan, ik sta boven zulk kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Straks een Ajax topic openen. "Gezellig elkaars hersenen inslaan op het Leidseplein"
Afgewezenquote:
Ah, daar hebben we de AZ, Grunn, Ajax, Fey, Heerenveen...etc-fan ookquote:
Klopt, maar dit is Fokquote:Op zondag 29 april 2012 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik sta boven zulk kinderachtig gedrag.
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als er geen creatieve middenvelder bij komt dan blijf je dat probleem houden. En McClaren had je nooit opnieuw binnen moeten halen. Maar ik snap jullie sentimenten bij die man wel.
Nu ineens wel weer Ajax fan?quote:
Dan nogquote:
Het is gewoon druk aan de topquote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente speelt "al" 5 jaar structureel mee in de top, dan is plaatsing 6 eerder een incident.
Die was er gewoon niet helemaal bijquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Maar uiteindelijk haalde Co wel meer punten dan McClaren en was het veldspel verzorgder en veel leuker om naar te kijken. Maar goed, die pastte niet binnen de organisatie. Slecht scoutwerk van Munsterman dan, de tweede misser na Preud'homme. ( op basis van karakter dan hè)quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef Ties02 het volgende:
We hebben alle punten in de kleine wedstrijden verspeelt, Heracles, Excelsior, NAC enz
ontzettend zonde, volgend seizoen weer opnieuw beginnen, met Tadic
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajax
5 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.
Precies. Resultaten (qua ranglijst) waren best aardig, maar ook onder de grote Co presteerde Twente het om thuis gelijk te spelen tegen Excelsior.quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
Kan je niet tellen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".
Je maakt de grap nu voor de 2e keer en hij is weer volkomen niet grappig, ga alsjeblieft wegquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |