Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet de wedstrijden tegen AZ, Feyenoord en Ajax
5 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Feyenoord 2x verloren, AZ gewonnen en gelijk en Ajax ook 1x gelijk, dat is helemaal niet slecht voor een club als Twente.
Precies. Resultaten (qua ranglijst) waren best aardig, maar ook onder de grote Co presteerde Twente het om thuis gelijk te spelen tegen Excelsior.quote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van mij had het niet per se McClaren hoeven zijn, maar Co paste (kennelijk) gewoon niet bij de/het club/team. Verder niks tegen Co (behalve dat ie wat 'dood' oogt en met de meest rare opstellingen kwam).
quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
aaargh ik kan de verleiding niet weerstaan (2000 etc)
Kan je niet tellen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 punten in 6 duels is gewoon "topclubonwaardig".
Je maakt de grap nu voor de 2e keer en hij is weer volkomen niet grappig, ga alsjeblieft wegquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Doe eens niet.quote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja is leuk manquote:Op zondag 29 april 2012 18:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Steve mag ook weg?quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De bezem mag trouwens wel flink door de selectie gehaald worden vóór volgend seizoen, ik hoef volgens mij geen namen te noemen
We hebben tenminste geen luchtdrukmachine en ingehuurde pyrotechniekers om 'sfeer' te makenquote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom? Om de sfeer, net als in de ArenA vorig jaar, wat 'spannender' te maken?
Zie Edit, verandert niets aan mijn punt.quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kan je niet tellen?
AZ gewonnen + gelijk is al 4 punten
Mja, zodat het Twente publiek eens wakker geschud werd geloof ik, en misschien ook een klein beetje om het kampioenschap van de beloftenquote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom? Om de sfeer, net als in de ArenA vorig jaar, wat 'spannender' te maken?
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen al die super grappige klootzakken een eind opdonderen naar hun eigen clubtopic?
Mja sommige mensen hebben dat nou eenmaal nodig om zich goed te voelen over zichzelfquote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de TT wel kansloos. Als je nou een paar maanden geleden zulke steken onder de gordel maakte toen de strijd nog onbeslist was dan zou het wel leuk zijn.
Maar nu pas gaan trollen als je eigen club zich veilig heeft gespeeld is triest en goedkoop.
Daar zijn ze waarschijnlijk ook al uitgekotstquote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen al die super grappige klootzakken een eind opdonderen naar hun eigen clubtopic?
Ah oke.quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, zodat het Twente publiek eens wakker geschud werd geloof ik, en misschien ook een klein beetje om het kampioenschap van de beloften
quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben tenminste geen luchtdrukmachine en ingehuurde pyrotechniekers om 'sfeer' te maken
Ik heb het niet over jou, maar die 2 of 3 die gaan lachen over de vuurwerkramp.quote:
Of om het kampioenschap van Ajax te vieren alvast.quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, zodat het Twente publiek eens wakker geschud werd geloof ik, en misschien ook een klein beetje om het kampioenschap van de beloften
Ah.quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, maar die 2 of 3 die gaan lachen over de vuurwerkramp.
Wisgerhof, Brama, Janssen, Bajrami, Plet, Tiendalli, Cornelisse, Bengtsson, J. John. Komen allemaal te kort als Twente in de top wil blijven.quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De bezem mag trouwens wel flink door de selectie gehaald worden vóór volgend seizoen, ik hoef volgens mij geen namen te noemen
Dat gebeurt vaker. Part of the game...quote:Op zondag 29 april 2012 18:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk haalde Co wel meer punten dan McClaren en was het veldspel verzorgder en veel leuker om naar te kijken. Maar goed, die pastte niet binnen de organisatie. Slecht scoutwerk van Munsterman dan, de tweede misser na Preud'homme. ( op basis van karakter dan hè)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |