Ik heb geen flauw idee of ze uit waren of niet. Heb jij gezien dat ze uit waren?quote:Op maandag 30 april 2012 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DIE WAAIEN TOCH UIT ALS ZE JE NAAR JE GOOIEN!!
You have no ideaquote:Ik ben succesvoller dan jij, en idd vroeger ook gepest. Ik zie niet in waarom jij überhaupt succesvol bent. Je blijft hangen in het verleden en je zult daarom nooit uit je sociaal isolement komen. Ja je hebt een studie. Dat is dan ook alles.
Zucht.quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ze uit waren of niet. Heb jij gezien dat ze uit waren?
Het werkt wel, zolang je de juiste houding er bij hebt. Zodra het je niets kan schelen wat ze zeggen, kun je het negeren, alleen ouders beginnen altijd aan het verkeerde end.quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je hoeft niet een leeuw eruit te rennen, je moet gewoon zorgen dat je niet de langzaamste bent om te zorgen dat je niet gepakt wordt.
Er zullen altijd mensen gepest worden vrees ik, als je niet de gene wilt zijn die dat is doe je dat door te bewijzen dat je niet de zwakste bent. Dat kan door sterker te staan met een groep of door te zorgen dat mensen doodsbang van je zijn![]()
Net doet of je ze niet hoort, wat ouders vaak aanraden, werkt gewoon niet.
En ja ik weet dat dit een vreselijke gedachte gang is, en er zijn ook zeer zeker klassen waarin niet gepest wordt, maar ik betwijfel of het ooit wordt uitgebannen
Wat een heerlijke constructieve post van je. Ik voel me nu al stukken beter.quote:
Stel dat ze niet uit waren, dan had er hoogstens een brandplekje in je kleding gezeten...quote:Op maandag 30 april 2012 21:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ze uit waren of niet. Heb jij gezien dat ze uit waren?
Ik denk niet dat je verheven voelen boven anderen je uit je isolement gaat helpen, sterker nog daar stoot je mensen mee af..quote:[..]
You have no idea
het probleem is, dat op het moment dat je het advies krijgt dat je het moet negeren, het je wel raakt, zodra het je raakt, hoeveel je het ook probeert te negeren, zij gaan gewoon door en jij vreet jezelf van binnen op. Maar weinig mensen die gepest worden die zo zelfverzekerd zijn dat ze het van zich af kunnen laten glijdenquote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Het werkt wel, zolang je de juiste houding er bij hebt. Zodra het je niets kan schelen wat ze zeggen, kun je het negeren, alleen ouders beginnen altijd aan het verkeerde end.
En nee, dit zal nooit uitgebannen worden, dat is menselijk (a)sociaal gedrag.
Ik heb je al genoeg constructieve posts gegeven, maar je leest selectief.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat een heerlijke constructieve post van je. Ik voel me nu al stukken beter.
In het persten wat ik heb gezien, ben ik het met je eens. Veel mensen beginnen normaal aan de middelbare school maar worden er uitgezonderd en dan gepest. En juist omdat ze gepest worden, verliezen ze zelfvertrouwen / eigenwaarde en wordt het gewoon gemakkelijker.quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Anyanka het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen gepest zouden worden omdat ze (fysiek) afwijken, apart gedrag vertonen en/of sociaal minder sterk zijn. Ik vraag me af of het niet andersom is: mensen gaan zich anders gedragen en worden sociaal zwak door het pesten. Fysieke afwijkingen zijn bij iedereen wel te vinden; niemand is in alle opzichten gemiddeld. Ik werd lelijk genoemd door pesters waarvan ik vond dat zij er een stuk slechter uitzagen, maar mijn mening deed er niet toe. Al snel na de middelbare school waren er genoeg voormalige schoolgenoten die ineens interesse toonden, terwijl ze me daarvoor altijd uitscholden (en ik was me niet ineens anders gaan kleden oid). Het was de setting die mij lelijk maakte: als iedereen dat zegt en vindt, dan is het zo.
Ik denk dat veel meer mensen potentiële pestslachtoffers zijn dan wordt aangenomen. Achteraf kun je bij elke gepeste wel een verklaring bedenken, maar dat zou bij iedereen kunnen! Het is gewoon prettig voor mensen om te denken dat het hén niet zou kunnen overkomen, zíj zijn immers niet dik, niet overgevoelig, kunnen tegen een geintje. Dat zie je ook in dit topic. Maar als een groep zich tegen je keert (en dat kan gewoon toeval zijn, dat je op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bent), is het heel moeilijk om geen slachtoffer te worden, met al het bijbehorende slachtoffergedrag.
Het gaat om de resulterende emotie en eigenlijk niet om de gebeurtenis zelf. Het resultaat van de actie was dus dat ik echt ontzettend bang was en dat ik als de sodemieter op mijn fiets naar huis moest gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel dat ze niet uit waren, dan had er hoogstens een brandplekje in je kleding gezeten...
Ik voel me niet verheven boven anderen. Hij heeft echt geen idee wat ik doe en wat mijn plannen zijn. Het was een neutrale opmerking van mijn kant.quote:Ik denk niet dat je verheven voelen boven anderen je uit je isolement gaat helpen, sterker nog daar stoot je mensen mee af..
just saying.
Je probeert woorden in mijn mond te leggen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je al genoeg constructieve posts gegeven, maar je leest selectief.
Nou, dan houd ik daar maar gauw mee op, voordat je me ervan gaat beschuldigen dat ik je probeer te laten stikken.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je probeert woorden in mijn mond te leggen.
Dat je je toén ontzettend bang voelde is uiteraard heel normaal, maar na 20 jaar zou je toch wel door moeten hebben dat je er toen wat ergers van hebt gemaakt ("ze wilden me in brand steken") dan dat het was (ze gooiden aangestoken lucifers naar je). Als je nu nog steeds over elke pesterij zo denkt als vroeger, dan gaat uit het isolement komen niet echt opschieten lijkt me.quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het gaat om de resulterende emotie en eigenlijk niet om de gebeurtenis zelf. Het resultaat van de actie was dus dat ik echt ontzettend bang was en dat ik als de sodemieter op mijn fiets naar huis moest gaan.
Wat voor soort mensen worden eerder gepest?quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Anyanka het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen gepest zouden worden omdat ze (fysiek) afwijken, apart gedrag vertonen en/of sociaal minder sterk zijn. Ik vraag me af of het niet andersom is: mensen gaan zich anders gedragen en worden sociaal zwak door het pesten. Fysieke afwijkingen zijn bij iedereen wel te vinden; niemand is in alle opzichten gemiddeld. Ik werd lelijk genoemd door pesters waarvan ik vond dat zij er een stuk slechter uitzagen, maar mijn mening deed er niet toe. Al snel na de middelbare school waren er genoeg voormalige schoolgenoten die ineens interesse toonden, terwijl ze me daarvoor altijd uitscholden (en ik was me niet ineens anders gaan kleden oid). Het was de setting die mij lelijk maakte: als iedereen dat zegt en vindt, dan is het zo.
Ik denk dat veel meer mensen potentiële pestslachtoffers zijn dan wordt aangenomen. Achteraf kun je bij elke gepeste wel een verklaring bedenken, maar dat zou bij iedereen kunnen! Het is gewoon prettig voor mensen om te denken dat het hén niet zou kunnen overkomen, zíj zijn immers niet dik, niet overgevoelig, kunnen tegen een geintje. Dat zie je ook in dit topic. Maar als een groep zich tegen je keert (en dat kan gewoon toeval zijn, dat je op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bent), is het heel moeilijk om geen slachtoffer te worden, met al het bijbehorende slachtoffergedrag.
Ik ben helemaal niet van plan om je te beschuldigen van dat je me probeert te stikken. Dat is dus woorden in mijn mond leggenquote:Op maandag 30 april 2012 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, dan houd ik daar maar gauw mee op, voordat je me ervan gaat beschuldigen dat ik je probeer te laten stikken.
Kijk, of ze me echt in brand wilden steken (of niet) weet ik dus niet. Ik kan alleen maar gissen naar hun intenties en motivaties. Met "het in brand steken" bedoel ik uiteraard de fysieke acties van "lucifers uit het doosje halen, lucifers aansteken door ze over het zijkant van het doosje te strijken en dan naar me toe gooien". Ik refereer constant naar die acties en niet naar hun intenties. Dus of ze het echt wilden doen weet ik dus niet. Misschien waren ze ook niet bewust van het één en ander (gevolgen enzo).quote:Op maandag 30 april 2012 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je je toén ontzettend bang voelde is uiteraard heel normaal, maar na 20 jaar zou je toch wel door moeten hebben dat je er toen wat ergers van hebt gemaakt ("ze wilden me in brand steken") dan dat het was (ze gooiden aangestoken lucifers naar je). Als je nu nog steeds over elke pesterij zo denkt als vroeger, dan gaat uit het isolement komen niet echt opschieten lijkt me.
Je weet niet of ze je echt in brand wilden steken. Daar kun je alleen maar naar gissen. Dus je overdreef toen je zei: "Ze probeerden me in brand te steken." Want dat weet je niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kijk, of ze me echt in brand wilden steken (of niet) weet ik dus niet. Ik kan alleen maar gissen naar hun intenties en motivaties. Met "het in brand steken" bedoel ik uiteraard de fysieke acties van "lucifers uit het doosje halen, lucifers aansteken door ze over het zijkant van het doosje te strijken en dan naar me toe gooien". Ik refereer constant naar die acties en niet naar hun intenties. Dus of ze echt wilden doen weet ik dus niet. Misschien waren ze ook niet bewust van het één en ander (gevolgen enzo).
Nu probeer jij mij woorden in de mond te leggen door te zeggen dat het beter was als dit en dit. Ik wil helemaal niet per se horen dat het niet ernstig was, ik zeg alleen dat je overdrijft. Zie mijn post hierboven.quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om je te beschuldigen van dat je me probeert te stikken. Dat is dus woorden in mijn mond leggen
Zeggen dat ik gewoon overdrijf is ook woorden in mijn mond leggen. Je wilt perse horen dat ik zeg dat ik het niet ernstig was. Het was beter om gewoon te vragen "Of ik eigenlijk aan het overdrijven ben". Daarop is het antwoord "Nee, want ik was toch echt bang dat ze me in de fik wilden steken". Zie je? Geen gescheld
Topic kan dicht. Beste reactie is al gegeven.quote:Op maandag 30 april 2012 21:13 schreef Anyanka het volgende:
Ik refereer naar de fysieke acties, niet naar de intenties en motivaties.quote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet niet of ze je echt in brand wilden steken. Daar kun je alleen maar naar gissen. Dus je overdreef toen je zei: "Ze probeerden me in brand te steken." Want dat weet je niet.
Zelfs als volwassene?quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik refereer naar de fysieke acties, niet naar de intenties en motivaties.
Kijk, in mijn hoofd is "aangestoken lucifers naar mij gooien" hetzelfde als "me proberen in brand te steken".
Nu nog steeds? Serieus?quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kijk, in mijn hoofd is "aangestoken lucifers naar mij gooien" hetzelfde als "me proberen in brand te steken".
Je wilt uit je sociaal isolement komen, dan moet je ook van deze negatieve gedachten af. Je kunt niet constant mensen op het aller negatiefst benaderen (nu ga je zeggen dat je dat niet doet maar dat doe je dus in mijn ogen wel).quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden? Ik heb misschien minder empathie dan een gemiddeld persoon, maar ik zie er goed uit, heb een leuke studie, leuke bijbaan, veel vrienden etc. Waarom zou jij medelijden moeten hebben?quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef -Splash- het volgende:
Interessant topic. Ik ben vroeger erg gepest (kon niet goed om gaan met andere kinderen). Ben nu 28 en ik heb (toen ik 17 was) een grote omslag gemaakt waardoor alles anders werd. Hoewel ik altijd zeg dat het me niks meer doet is dat natuurlijk niet zo. Ik zie er goed uit, goede baan, veel vrienden, daten geen probleem (integendeel).
Maar toch blijf je diep van binnen vaak onzeker, je weet jezelf bizar goed weg te cijferen en twijfelt erg veel.
Het domineert mijn leven niet en het wordt steeds minder, maar toch weet ik dat de gevolgen er toch zijn. Sommige dingen gaan niet altijd even makkelijk weg. Het is leuk dat pesters vaak iets hebben als 'ja, ach ik was een kind en dat doen kinderen nu eenmaal' of wat ik hier las 'Ik irriteer me nog steeds aan zulke mensen en 'Na al die jaren irriteer ik me nog steeds aan dat soort mensen, maar als je ouder wordt begrijp je wel dat pesten er niks aan verandert'. Maar dit geeft ook wel een beetje aan hoe weinig empathie zulke mensen hebben en kan ik geen ander gevoel opbrengen dan een soort van medelijden voor ze. Je zou zo maar moeten leven.
Waarom medelijden? Ik weet heel dat ik zo ben en kan er prima mee leven, en voor m'n werk is het juist een handige eigenschap/karaktertrek.quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef -Splash- het volgende:
Interessant topic. Ik ben vroeger erg gepest (kon niet goed om gaan met andere kinderen). Ben nu 28 en ik heb een grote omslag gemaakt waardoor alles anders werd. Hoewel ik altijd zeg dat het me niks meer doet is dat natuurlijk niet zo. Ik zie er goed uit, goede baan, veel vrienden, daten geen probleem (integendeel).
Maar toch blijf je diep van binnen vaak onzeker, je weet jezelf bizar goed weg te cijferen en twijfelt erg veel.
Het domineert mijn leven niet en het wordt steeds minder, maar toch weet ik dat de gevolgen er toch zijn. Sommige dingen gaan niet altijd even makkelijk weg. Het is leuk dat pesters vaak iets hebben als 'ja, ach ik was een kind en dat doen kinderen nu eenmaal' of wat ik hier las 'Ik irriteer me nog steeds aan zulke mensen en 'Na al die jaren irriteer ik me nog steeds aan dat soort mensen, maar als je ouder wordt begrijp je wel dat pesten er niks aan verandert'. Maar dit geeft ook wel een beetje aan hoe weinig empathie zulke mensen hebben en kan ik geen ander gevoel opbrengen dan een soort van medelijden voor ze. Je zou zo maar moeten leven.
Dat is een goede vraag. Mijn antwoord is dat je waarschijnlijk teveel om jezelf geeft en te weinig om anderen. De wereld heeft meer behoefte aan mensen die om anderen geven. Er zijn al teveel mensen die zichzelf iets te geweldig vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden? Ik heb misschien minder empathie dan een gemiddeld persoon, maar ik zie er goed uit, heb een leuke studie, leuke bijbaan, veel vrienden etc. Waarom zou jij medelijden moeten hebben?
Waarschijnlijk? Wat denk je dat je hebt dan?quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Okee, kijk ik ben volgens mij ook niet in orde. Ik heb nooit gezegd dat ik geestelijk 100% gezond ben. Ik ben waarschijnlijk geestelijk ziek en dat "overdrijven" is waarschijnlijk een symptoom ervan. Mijn reactie er op is waarschijnlijk te extreem (geweest), maar daar was ik destijds niet van bewust.
Tussen zwart en wit zit ook nog grijs.quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom medelijden? Ik weet heel dat ik zo ben en kan er prima mee leven, en voor m'n werk is het juist een handige eigenschap/karaktertrek.
Ik hoef toch ook geen medelijden te hebben met mensen die zich veel persoonlijk aantrekken en zich heel goed in anderen in kunnen leven? Terwijl mij dat verschrikkelijk lijkt om zo te leven.
Geen/weinig empathie hebben staat niet gelijk aan "jezelf te geweldig vinden" en niks om anderen gevenquote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Mijn antwoord is dat je waarschijnlijk teveel om jezelf geeft en te weinig om anderen. De wereld heeft meer behoefte aan mensen die om anderen geven. Er zijn al teveel mensen die zichzelf iets te geweldig vinden.
Dat ik minder empathie heb zegt niet dat ik te weinig om anderen geef. Integendeel zelfs, ik geef heel veel om anderen. Je aannames zijn echt gebaseerd op niks.quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Mijn antwoord is dat je waarschijnlijk teveel om jezelf geeft en te weinig om anderen. De wereld heeft meer behoefte aan mensen die om anderen geven. Er zijn al teveel mensen die zichzelf iets te geweldig vinden.
Waarschijnlijk, want ik ken je niet en kan er ook geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Wat denk je dat je hebt dan?
Echt, wat een keiharde reacties geef jij. Fijn dat je het zelf zo goed voor elkaar hebt. Maar kun je je niet voorstellen dat het een ander minder voor de wind gaat of het vroeger heel erg zwaar heeft gehad door een stel pesters ?quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je medelijden? Ik heb misschien minder empathie dan een gemiddeld persoon, maar ik zie er goed uit, heb een leuke studie, leuke bijbaan, veel vrienden etc. Waarom zou jij medelijden moeten hebben?
Ik word nu van alle kanten aangevallen met "je overdrijft". Aangezien meerdere personen dat nu gezegd hebben zal het tegendeel wel waar zijn en ben ik gewoon ziek waardoor ik dat gewoon nog zo zie zoals ik het altijd heb gezien. Ik zal wel een minderwaardigheidscomplex hebben en angststoornissen (PTSS of wat dan ook).quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Wat denk je dat je hebt dan?
Ja, dat kan. Maar daarom vraag ik of je daar nu nog steeds zo over denkt of dat je dingen nu enigszins anders kunt zien?quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Okee, kijk ik ben volgens mij ook niet in orde. Ik heb nooit gezegd dat ik geestelijk 100% gezond ben. Ik ben waarschijnlijk geestelijk ziek en dat "overdrijven" is waarschijnlijk een symptoom ervan. Mijn reactie er op is waarschijnlijk te extreem (geweest), maar daar was ik destijds niet van bewust.
Sommige mensen kun je nooit negeren en in deze tijd gaat het pesten online gewoon door.quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Het werkt wel, zolang je de juiste houding er bij hebt. Zodra het je niets kan schelen wat ze zeggen, kun je het negeren, alleen ouders beginnen altijd aan het verkeerde end.
En nee, dit zal nooit uitgebannen worden, dat is menselijk (a)sociaal gedrag.
Er is toch niemand die zegt dat die kinderen die gepest werden het niet zwaar hebben gehad vroegerquote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, wat een keiharde reacties geef jij. Fijn dat je het zelf zo goed voor elkaar hebt. Maar kun je je niet voorstellen dat het een ander minder voor de wind gaat of het vroeger heel erg zwaar heeft gehad door een stel pesters ?
Begrijp echt niets van je reacties.
Niet bang zijn. Je mag piekeren en je mag onzeker zijn. Wat is daar mis mee? Dat maakt het voor de ander juist een uitdaging om je zorgen weg te nemen. Als je op elkaar gek bent, komt de rest vaneigens. Je kan het niet verpesten door onzeker te zijn. Het is wat je doet met je onzekerheid dat bepalend is voor een goede relatie of niet.quote:Op zondag 29 april 2012 16:17 schreef just_agirl het volgende:
Ik ben ook heeeel erg bang dat ik niet geschikt ben voor een relatie door mijn "issues", omdat mannen niet een onzekere piekerende vrouw willenWat me vervolgens nog onzekerder maakt.
Nou nou, rustig aan, ik heb nooit gezegd dat ik me dat niet voor kan stellen. Hij zegt dat hij medelijden heeft met mensen met minder empathie, ik zeg dat dat nergens voor nodig is omdat ik een leuk leven heb.quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, wat een keiharde reacties geef jij. Fijn dat je het zelf zo goed voor elkaar hebt. Maar kun je je niet voorstellen dat het een ander minder voor de wind gaat of het vroeger heel erg zwaar heeft gehad door een stel pesters ?
Begrijp echt niets van je reacties.
Ik merk hier erg weinig van. Ik hoef alleen maar je reacties in dit topic te lezen om te weten dat je niet zoveel om anderen geeft als jezelf denkt dat je doet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik minder empathie heb zegt niet dat ik te weinig om anderen geef. Integendeel zelfs, ik geef heel veel om anderen. Je aannames zijn echt gebaseerd op niks.
Onzin, dat je hard bent tegen mensen wil niet zeggen dat je niks om ze geeft.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk hier erg weinig van. Ik hoef alleen maar je reacties in dit topic te lezen om te weten dat je niet zoveel om anderen geeft als jezelf denkt dat je doet.
Gelukkig zijn mijn reacties in louter dit topic geen volledige weergave van hoe ik ben. Dus nogmaals, je aannames zijn gebaseerd op niks.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik merk hier erg weinig van. Ik hoef alleen maar je reacties in dit topic te lezen om te weten dat je niet zoveel om anderen geeft als jezelf denkt dat je doet.
Als je dat echt denkt dan zul je toch echt even een keer langs een psycholoog moeten om te zien of dat vermoeden klopt, en die kan je dan ook gelijk verder helpen waar nodigquote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nu van alle kanten aangevallen met "je overdrijft". Aangezien meerdere personen dat nu gezegd hebben zal het tegendeel wel waar zijn en ben ik gewoon ziek waardoor ik dat gewoon nog zo zie zoals ik het altijd heb gezien. Ik zal wel een minderwaardigheidscomplex hebben en angststoornissen (PTSS of wat dan ook).
De vergelijking blijft hetzelfde, maar ik verwacht niet dat mensen me nog in brand proberen te / willen steken. Die verwachting had ik sowieso al niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar daarom vraag ik of je daar nu nog steeds zo over denkt of dat je dingen nu enigszins anders kunt zien?
Dat zeg ik, mensen doen zich anders voor op internet als ze in de werkelijkheid zijn. Ook wel apart niet?quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn reacties in louter dit topic geen volledige weergave van hoe ik ben. Dus nogmaals, je aannames zijn gebaseerd op niks.
Het stoort me enorm dat er zo keihard geoordeeld wordt over TS. Ipv wat medeleven wordt hij nog eens de grond ingeboord. Nou, dat is fijn zeg. Het zal hem wel spijten dat hij geprobeerd heeft zijn grote probleem waar hij al zo lang mee worstelt hier neer te zetten. Want alles wat hij zegt wordt of gebagatelliseerd of er wordt hem gezegd dat hij niet zo moet overdrijven en het zo langzamerhand eens moet vergeten.quote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is toch niemand die zegt dat die kinderen die gepest werden het niet zwaar hebben gehad vroeger
Dank je voor je suggestiequote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt dan zul je toch echt even een keer langs een psycholoog moeten om te zien of dat vermoeden klopt, en die kan je dan ook gelijk verder helpen waar nodig
Ongetwijfeld. Maar een mening over iemand vormen op basis van reacties in één topic is natuurlijk ook wel apart, niet?quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat zeg, mensen doen zich anders voor op internet als ze in de werkelijkheid zijn. Ook wel apart niet?
Klopt. Maar het valt me wel op hoe 2 mensen er zo op in lopen te hakken. Ik vraag me af waarom dat is.quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar een mening over iemand vormen op basis van reacties in één topic is natuurlijk ook wel apart, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |