quote:
Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef summer2bird het volgende:Heb je geen familie of andere kennissen (zoals een psychologe oid) waar je die bevestiging bij kan vinden?
Ik herken het wel hoor, je bent niet de enige

Ik heb altijd bevestiging nodig. Ga zelfs zo ver dat hele studie keuzes enzo afhangen aan wat mijn ouders vinden

OT: zelf ben ik een tiental jaar gepest geweest, en niet te zuinig ook.
Doodgezwegen, negeren, uitlachen, spullen stuk, spullen kwijt, uitgescholden, bedreigd. Name it

Na 4 maand dit jaar opgenomen te hebben gezeten is de diagnose autisme gesteld.
+ de psychologe denkt dat ik sociale fobie heb en de vorige psychiater dacht aan borderline.
Uit mijn ervaring bleek dat wanneer je jezelf niet kan verdedigen (ik loop ook nog eens 3 jaar achter) je snel een slachtoffer wordt van pesterijen.
Nee, dat heb ik niet. Mijn ouders zijn ook slachtoffer van ernstige pesterijen en ik ben er met dit topic er achter gekomen dat ze eigenlijk ook niet "correct/gepast/normaal" gedragen. Mijn vader is ook altijd te serieus enzo en mijn moeder wordt ontzettend kwaad om de meeste domme dingen.
Ik heb mijn studie trouwens niet laten afhangen van mijn ouders. Ik heb gekozen voor iets wat mij leuk leek.
Er is bij (nog) niks vastgesteld, maar ik wens jou veel sterkte.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor