Ik zit er nu nog mee, want ik zit in een sociaal isolement. Dat is dus het resultaat en ik houd die lui verantwoordelijk. Dat mag ik gewoon doen ongeacht of het nou terecht is of niet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik denk dat Chloroform d'r punt is (juist of onjuist...) dat je er nu nog zo over lijkt te denken (zo klink je als je het zo schrijft), niet zozeer dat het geen grote gebeurtenis is, zeker op die leeftijd.
Maar heeft het ook zin? Kom je sneller uit dat isolement als je ze verantwoordelijk houdt/blijft houden ervoor?quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit er nu nog mee, want ik zit in een sociaal isolement. Dat is dus het resultaat en ik houd die lui verantwoordelijk. Dat mag ik gewoon doen ongeacht of het nou terecht is of niet.
Als je jezelf voorliegt over de oorzaak van je isolement dan kun je er ook nooit uit komen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit er nu nog mee, want ik zit in een sociaal isolement. Dat is dus het resultaat en ik houd die lui verantwoordelijk. Dat mag ik gewoon doen ongeacht of het nou terecht is of niet.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen wat ik wel en wat ik niet moet denken! Jij hebt overduidelijk te weinig inlevingsvermogen. Ieder normaal persoon weet dat dat een hele happening is voor een kind op de basisschool.
"Ze probeerden me in brand te steken."quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al het gooien met brandende lucifers naar iemand is abnormaal treiteren.
En hoe kun je zeggen dat hij overdrijft, je was er toch niet bij?
Je beseft natuurlijk wel dat die lui verantwoordelijk houden helemaal niet helpt om uit je isolement te komen? Nee. Dus je blijft in je slachtofferrol zitten. Geeft ook niks, maar zoals ik al eerder zei, zoek een therapeut op. Je hebt het overduidelijk nodig.quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee daar ben ik dus niet bewust van, want ze waren echt wel hard bezig om me proberen in brand te steken.quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, maar ben je je er ook van bewust dat ze je toen niet in brand wilDEN steken?
Dat mag inderdaad. Of het iets uithaald? Ik betwijfel het.quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
hadden ze je dan ook overgoten met benzine en staken ze toen ook fakkels aan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee daar ben ik dus niet bewust van, want ze waren echt wel hard bezig om me proberen in brand te steken.
Lucifers gooien is niet echt in brand steken he.. Zou het knap vinden als ze dat met een lucifer en zonder brandstof o.i.d. voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee daar ben ik dus niet bewust van, want ze waren echt wel hard bezig om me proberen in brand te steken.
Precies mijn punt. Als ze je hadden vastgebonden, met benzine overgoten en dan lucifers hadden gegooid, ja, dán probeerden ze je in brand te steken. Maar dat was dus niet zo. Dus: overdrijven.quote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hadden ze je dan ook overgoten met benzine en staken ze toen ook fakkels aan?
DIE WAAIEN TOCH UIT ALS ZE JE NAAR JE GOOIEN!!quote:
Ik ben succesvoller dan jij, en idd vroeger ook gepest. Ik zie niet in waarom jij überhaupt succesvol bent. Je blijft hangen in het verleden en je zult daarom nooit uit je sociaal isolement komen. Ja je hebt een studie. Dat is dan ook alles.quote:Ik ben even klaar met dit topic. Volgens mij zijn jullie gewoon vroeger veel gepest en zijn jullie gewoon stikkend jaloers dat toch zo succesvol ben in mijn leven en dat ik wel het initiatief heb genomen om mijn leven te verbeteren. Volgens mij doen jullie dat dus niet en zitten jullie nu nog lekker op jullie zolderkamertjes hard te lachen om zo'n iemand als ik.
Jezus zeg... Gewoon mijn verhaal vertellen kost mij al psychische moeite.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef Comp_Lex het volgende:
DIE LUCIFERS HADDEN ZE AANGESTOKEN!
Ik ben even klaar met dit topic. Volgens mij zijn jullie gewoon vroeger veel gepest en zijn jullie gewoon stikkend jaloers dat toch zo succesvol ben in mijn leven en dat ik wel het initiatief heb genomen om mijn leven te verbeteren. Volgens mij doen jullie dat dus niet en zitten jullie nu nog lekker op jullie zolderkamertjes hard te lachen om zo'n iemand als ik.
Oh ja, maak het helemaal mooi.quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef Comp_Lex het volgende:
DIE LUCIFERS HADDEN ZE AANGESTOKEN!
Ik ben even klaar met dit topic. Volgens mij zijn jullie gewoon vroeger veel gepest en zijn jullie gewoon stikkend jaloers dat toch zo succesvol ben in mijn leven en dat ik wel het initiatief heb genomen om mijn leven te verbeteren. Volgens mij doen jullie dat dus niet en zitten jullie nu nog lekker op jullie zolderkamertjes hard te lachen om zo'n iemand als ik.
Mjah, dat is de tactiek die veel pestkoppen gebruiken, echter zijn in bepaalde leeftijdsgroepen er zoveel dat ze een team vormen, maar het merendeel is gewoon onzeker.quote:Op maandag 30 april 2012 20:56 schreef Frag_adder het volgende:
Er zijn trouwens ook andere redenen, zo heb ik een collega die vroeger het pispaaltje van het bedrijf was (hij is nu 55 of zo) en die valt gewoon iedereen aan die niet genoeg van zich af bijt / er niet mee om kan gaan, gewoon zodat het niet over hem gaat maar over die andere.
Dat is pas triest
quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat ik hier te maken heb met mensen die mijn posts niet lezen. Mijn excuses dan voor mijn uitbrander. Iemand die mijn posts gewoon leest (in een paar topics) weet namelijk al lang dat ik bezig ben met het één en ander zoals sport, vrijwilligerswerk, etc.
Verder krijg ik al hulp en ik word in de gaten gehouden. Ze kwamen er niet aanzetten. Ik ben er zelf naartoe gegaan.
Dank je wel voor je complimentquote:
Top manquote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat ik hier te maken heb met mensen die mijn posts niet lezen. Mijn excuses dan voor mijn uitbrander. Iemand die mijn posts gewoon leest (in een paar topics) weet namelijk al lang dat ik bezig ben met het één en ander zoals sport, vrijwilligerswerk, etc.
Verder krijg ik al hulp en ik word in de gaten gehouden. Ze kwamen er niet aanzetten. Ik ben er zelf naartoe gegaan.
Goed van je hoor. Je onderneemt zelf dingen, dus het gaat goedkomen hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hoeft niet een leeuw eruit te rennen, je moet gewoon zorgen dat je niet de langzaamste bent om te zorgen dat je niet gepakt wordt.quote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Mjah, dat is de tactiek die veel pestkoppen gebruiken, echter zijn in bepaalde leeftijdsgroepen er zoveel dat ze een team vormen, maar het merendeel is gewoon onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |