Blogman +1quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:39 schreef Blogman het volgende:
Jan Smit ? Nick & Simon ? BZN ? The Cats ? George Baker Selection
Gavin is niet die zwerver hoorquote:
NoobieDoobieDoo +2quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gavin Bryars , Jesus' blood never failed me yet
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gavin is niet die zwerver hoor
Owquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gavin is niet die zwerver hoor
quote:Zio yami, zio yami, nhliziyo yami
Nhliziyo yami amakhaza asengi bulele
Nhliziyo yami, nhliziyo yami
Nhliziyo yami, angibulele amakhaza
Nhliziyo yami somandla angibulele mama
Zio yami, nhliziyo yami
Too loo loo, too loo loo
Too loo loo loo loo loo loo loo loo loo
Too loo loo, too loo loo
Too loo loo loo loo loo loo loo loo loo
quote:
quote:Somebody say ih hih ih hih ih
Somebody sing hello, hello, hello
Somebody say ih hih ih hih ih
Somebody cry why, why, why?
Somebody sing hello, hello, hello
Somebody cry why, why, why?
Niet echtquote:
Blogman + 2quote:
quote:
Net binnen de tijd: Homdeck +2quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:46 schreef Homdeck het volgende:
The day the lights went out in New York City
quote:Harry got up
Dressed all in black
Went down to the station
And he never came back
They found his clothing
Scattered somewhere down the track
And he won't be down on Wall Street
in the morning
Ja, gecoveredquote:
Heb je iets duidelijker hints ?quote:eh nee, wel wat jonger
nederlandser, hoewel
Te veel Ik gok..... 45.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef Gambolputty het volgende:
Tussendoortje dan maar:
Hoeveel weken staat "Gotye - Somebody that I used to know" nu in de Top40?
Komt aardig in de buurt..maar lagerquote:
quote:
Het zag er studentikoos genoeg uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nee dit is een best prettig Ska collectief
quote:
Dan valt de onderste te beredenerenquote:
Noobie +2quote:
van Ray en Anita.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Burnett het volgende:
Waar kennen we Jean-Paul DeCoster en Phil Wilde van?
Ah, ik dacht al, wat een bekende kop !quote:
There's no limit aan mijn muziekkennis.quote:
Lekkere vraag..., beredeneerde gok:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Ulx het volgende:
2Unlimited's No Limit haalde de nummer 1 plek in Groot Brittannie. Wat was de laatste Nederlandse groep die dat voor 2Unlimited voor elkaar kreeg, en met welk nummer en in welk jaar?
Helemaat goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef Burnett het volgende:
[..]
Lekkere vraag..., beredeneerde gok:
Pussycat - Mississippi - 1976
Bob Dylan - Mississippiquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:29 schreef Gambolputty het volgende:
Lostrekker:
doe mij maar 5 nummers met de naam van een rivier in de titel (geen dubbele)
Dus "Many river to cross" is fout
Da Sandman +2quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bob Dylan - Mississippi
Boudewijn de Groot - Land Van Maas En Waal
Smith & Burrows - When The Thames Froze
Gerry & The Pacemakers - Ferry Cross The Mersey
Enya - Orinoco Flow
Nee, dat was de jongere broer van Donnie.quote:
#ikrekenhetgoedquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Mark het volgende:
Richard
Gerrie
Rikkert
Barry
Robbie
Oh nee, verkeerde New Kids
Ik mis het tweede antwoordquote:
de bedoeling is dat, indien van toepassing, je iemand een punt geeft als in naam +1 behalve dat het in dit topic 2 punten zijn vanwege een tiental in het volgnummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop dat ik de spelregels goed gelezen heb...
Dan ga ik ervan uit dat Weezerbutler wel weet dat het om Sting gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef ranja het volgende:
[..]
de bedoeling is dat, indien van toepassing, je iemand een punt geeft als in naam +1 behalve dat het in dit topic 2 punten zijn vanwege een tiental in het volgnummer
Ik pak 'm terugquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef WeezerButler het volgende:
Ja dat weet ik. Dank voor het gestelde vertrouwen![]()
Noem de bands van de dochter en de zoon van heer Sting
Als ik nog even officieel twee punten van jou krijg voor Fiction Plane/I Blame Coco, krijg jij er nu alvast twee van mijquote:
Ah dat nummer ken ik welquote:
Ik heb twee gokken in mijn hoofd, laat ik braaf met 1 beginnen:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:13 schreef Ulx het volgende:
En omdat ik weet dat dat goed is:
Welke band staat er om bekend tijdens optredens stukken kip en bananenpudding het publiek in te gooien en hebben ook nummers over deze versnaperingen?
übercoole band. Maar vraag staat na een dag nog open dus ik geef hem maar weg. Verzin maar wat anders want ik ga me laten vollopen in de kroeg.quote:
Welke Britse band werd in 1992 opgericht nadat de zanger en frontman was afgewezen als zanger bij de Brand New Heavies?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef Ulx het volgende:
Maar vraag staat na een dag nog open dus ik geef hem maar weg. Verzin maar wat anders want ik ga me laten vollopen in de kroeg.
SPOILER: Hint 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hint 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door robdriessen op 07-05-2012 13:28:15 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ulx +2quote:
Goh, da's onverwacht. Best een obscure muzikant, toch?quote:
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef WeezerButler het volgende:
(REM1987 - Michael Stipe) + Warren Zevon = ???????????
Hindu Love Gods.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef WeezerButler het volgende:
(REM1987 - Michael Stipe) + Warren Zevon = ???????????
cafca +2quote:
n00biedoobiedoo +2quote:Op maandag 7 mei 2012 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opal, Hope Sandoval
edit:
--> mazzy star
Je hebt ze allemaal in je muziekcollectie!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Oleta Adams, Split Enz, Eddy Grant, Shaggy en Paul McCartney?
Ha, ik zat nog wel over een Mezz-vraag te denken, maar 't is toch een ander geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:39 schreef ranja het volgende:
qua vervolgvraag, je hebt ze allemaal live gezien in de Mezz
Ze hebben allemaal in de Abbey Road studio's opgenomen?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Oleta Adams, Split Enz, Eddy Grant, Shaggy en Paul McCartney?
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
in de titel van (minimaal??) één van hun hitsongs...quote:
De 5 leveranciers van top 40-hits met 'Hope' in de titel inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
in de titel van (minimaal??) één van hun hitsongs...
Bijna...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fear and Hope and Charity, Fun Boy Three
Zo voelt het wel, maar is wat te ruim.quote:
*nattevinger* 32quote:Op maandag 7 mei 2012 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo voelt het wel, maar is wat te ruim.
Redelijk warme natte vingerquote:
Da's wel heel zelfverzekerd. U bent bekend met de spelregels?quote:
U is bekend met de spelregels. Fan van Boudewijn en dan is t een kwestie van zingen in je hoofd tellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's wel heel zelfverzekerd. U bent bekend met de spelregels?
En zo ja, fan van het nummer?
Lonaa + 2
*denkt* Argh, had natuurlijk een meervoud van 5 moeten zijn.quote:
Yup. 1 UI, 2 UIers.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Off-topic: N00bie, jouw UI: Bastian - You Got My Love?
Indeedquote:
Vandaag?quote:
Pfff, als het nou een Bram Vermeulen vraag was geweest met als antwoord "Freek de Jonge" of "Neerlands Hoop In Bange Dagen", dan had ik 'm wel gewetenquote:
Roep ik nog even volleybal en De Steen, en dan zijn we er welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, als het nou een Bram Vermeulen vraag was geweest met als antwoord "Freek de Jonge" of "Neerlands Hoop In Bange Dagen", dan had ik 'm wel geweten
De dag is niet goed, de maand wel, het jaar bijna.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, als het nou een Bram Vermeulen vraag was geweest met als antwoord "Freek de Jonge" of "Neerlands Hoop In Bange Dagen", dan had ik 'm wel geweten
Ik zeg.... 18 september 2005.
True. Ietsje eerder.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was zo'n beetje dezelfde tijd als Hazes volgens mij, maar de datum ..
De dag zit er dichter bij in de buurt, de maand is nog steeds goed, maar qua jaar ga je er verder vanaf.quote:
Heul warm.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:43 schreef cafca het volgende:
Echt waar? Ik dacht dat het later was dan 2005......
2 sept 2004?
Helaas.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef cafca het volgende:
Doe ik vast een gok op Pjotr Iliych als vervolgvraag
ranja + 2quote:
n00biedoobiedoo +2quote:Op maandag 7 mei 2012 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krezip en Drive Like Maria. Hebben/hadden allebei dezelfde drummer Bram.
NoobieDoobieDovsky +2quote:
quote:
quote:In the late 1980s and early 1990s,was active as a singer, songwriter and guitarist, but since the mid-1990s, he has been more active as a producer, writer, composer and mixer. He has worked with an eclectic mix of rock, punk, alternative, electronic and industrial rock performers, and critics have called him a "Hardcore super-producer."[1]
Wist het niet, opgezocht, Hardcore Super Producer dekt de lading!quote:
quote:In 2006,won six ARIA awards for his work with Jet and again in 2008, three more ARIA awards for Wolfmother; he has also received three Grammy Awards (for OK GO, Wolfmother and Marilyn Manson) and multiple Brit Awards for Oasis, Marilyn Manson and Wolfmother and The Ting Tings. He was Grammy nominated again in 2007 for LCD Sound System's "Sound of Silver" and 2010 for the Band Of Horses album "Infinite Arms"
Arn0 +2quote:
MadMaster + 2quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Noob, puur voor de statistieken (alhoewel je met dit tempo met relatief weinig punten de winnaar kan worden...), maar mijn 'Bram van Splunteren' eergisteren op jouw vraag was volgens mij goed...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef pipster het volgende:
Ik weet ook zo goed als niks van deze band, eerste single Creep en daarna ging het berg afwaarts met ze..... Ik weet dus ook niet of ik nu nieuwer of ouder moet denken chronologisch gezien. Maar had de eerste single van dat nieuwe album geen zwart / wit clip iets met Lotus.
Bol_Wan + 2quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:00 schreef Bol_Wan het volgende:
High and Dry zou wel erg ironisch zijn, niet
Rastafari die mij niet bekend voor komt: Billy Oceanquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Zo high als een Vlaamse papagaai:
[ afbeelding ]
Wie ook al weer?
Niemand kent 'm dan ook hoogstwaarschijnlijk als rastafari...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Rastafari die mij niet bekend voor komt: Billy Ocean
Dat je die foto eerder hebt gezien is juist.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef bartrid het volgende:
Ik heb die foto al eens eerder gezien, hij ziet er ook veel te gezond uit voor Lee Perry.
Rebel MC??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Hij is 'rough like a ninja,
stinging like a bee...'
Z +2quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Z het volgende:
Ze willen die 'Pink Floyd' fabriek ombouwen tot stadion?
quote:is a Detroit MC who embraced his unique hood/hipster personality, took full advantage of social media, and -- fueled by his experiences with drug dealing and drug taking, as well as a wicked sense of humor -- delivered some of the most vivid and side-splitting rhymes of his era.
(real last name: Sewell) surfaced during the mid-2000s as a member of Reser’vor Dogs. The group advanced far enough to get the attention of the Roc-A-Fella label; a deal was not struck, but an A&R rep assisted
with the recording and release of a mixtape, Detroit State of Mind. New York recording sessions placed him in the company of several contemporaries, including G-Unit's Tony Yayo. In 2010, Yayo and
released Hawaiian Snow, while
also released The Hybrid, among other mixtapes, such as additional volumes of the Detroit State of Mind series.
Leef je uit.quote:
quote:I like your stories
i love your gun
shooting out truck tires
sounds like loads and loads of fun
bartrid +2quote:
quote:Don't talk about anything else, we don't want to know
We're dedicated to our favorite shows
That's incredible, Hill Street Blues, Dallas, Fridays
Berkery +2quote:
Is dat zo? Krijg het hier na een ctrl-refresh wel te zien. Okay. Vaag. Nou ja. Een aanvraagje doen bij de crew dan maar om dat dig bij de rest van de smileys te krijgen. Het was tenslotte een officiele Ulx-Smiley, gemaakt door een toenmalig crewlid.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet of je nu een tong80je probeert te doen met je UI onder elke post, maar dan moet je aan andere host zoeken, we zien nu alleen een tripod-logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |