Goedemiddag!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom nou weer lapo..
Wat ik dus al zei: Goedemiddag
Mij wat te softquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig een vrolijke Megahit volgende week
Nee, ik weet niet wat ik moetquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Al naar de kapper geweest??
Geef je kapper dan de vrije hand, dan hoef je er zelf ook niet meer over na te denkenquote:
Ik ga een keer naar een andere kapperquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef je kapper dan de vrije hand, dan hoef je er zelf ook niet meer over na te denken
Das ook een goeie, geef je die de vrije handquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga een keer naar een andere kapper
quote:
Ja hoor. De zeehonden uit de waddenzee mogen ook op bezoek komen zeker.quote:
Ik moet nog tot 22uquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef Civilian het volgende:
Nog een uur en dan mag ik ook weer naar huisben kapot!
Dan hadden ze het beter in Den Helder kunnen houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hoor. De zeehonden uit de waddenzee mogen ook op bezoek komen zeker.
omgstfu
Lol. Alleen maar Duitsers bij het glazen huis dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter in Den Helder kunnen houden
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hong0r.
Ik ga mijn maaltijdsalade met blauwader kaas maar eensch soldaat maken.
Eet ze!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hong0r.
Ik ga mijn maaltijdsalade met blauwader kaas maar eensch soldaat maken.
Ja hallooow, ben ik dan verdomme weer de enige die keihard aan het werk is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!
Vette bek halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!
Dankjewel mopquote:
Ik moest ook werken, maar ik wist niet meer hoe laat, bel ik net op zegt ze dat ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hallooow, ben ik dan verdomme weer de enige die keihard aan het werk is?
Beter!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest ook werken, maar ik wist niet meer hoe laat, bel ik net op zegt ze dat ik niet hoef te werken
Waarschijnlijk omdat ik vandeweek m'n nieuwe beschikbaarheid had ingeleverd waar op staat dat ik vrijdag niet kan i.v.m. sportenquote:
Verslagenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 22u![]()
Nu een verslag aan het typen over m'n functioneringsgesprek
Yup... Hoort erbij helaas. Gelukkig word ik binnen nu en een half uur dit kantoor uitgeschopt, kan ik er ook niet meer mee verderquote:
ben ziekquote:
Vrijdagmiddag lunch met snacksquote:
vandaag ff nietquote:
Lunch, dat ben ik vergeten. Verklaart m'n trek...quote:
per 1 augustus volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom gaat Frank Dane eigenlijk weg bij 3FM?
Geld. Zaterdag ochtend begon Frank tegen Gerard te mieperen over hoeveel Geld hij verdiend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Radio 538 betaalt echt gruwelijk veel aan de DJ's vn 538quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef hole1988 het volgende:
tijdens het gesprek met Gerard zat
[..]
Geld. Zaterdag ochtend begon Frank tegen Gerard te mieperen over hoeveel Geld hij verdiend.
En bij 538 zal ie wel een dagelijks programma krijgen. Twee keer in de week of vijf, dat scheelt natuurlijk ook nogal in de beloning.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Radio 538 betaalt echt gruwelijk veel aan de DJ's vn 538
Hij voelt zich daar misschien toch het meeste thuis? Geen idee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Dessing is toch ook te gast bij EW?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
vanavond een comeback van shock radio met Stenders Siebelink en Dessing
Zal wel geld zijn + wellicht een betere plek in de programmering.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij voelt zich daar misschien toch het meeste thuis? Geen idee.
kom van dat plafond en ga een koffie halen puistenkop!quote:
die is aan t werkquote:
koninginnedag he? op dat soort dagen zijn er vaker rare programmeringenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef _JdM_ het volgende:
Het wordt maandag wel een invaldagje..
06-10 ? (Giel is er niet iig), 12-14 Veenstra en 16-19 Dane...
Nogal jaquote:
Eens. Al had het ook blof kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Timo20 het volgende:
GOH....VERRASSEND....NOT!!!!!!
Een nieuwe single van een Nederlandse band/act wordt megahit...![]()
![]()
Anouk, Blof, Raccoon: ze hoeven maar een scheet te laten en het wordt megahit... Nogmaals: WAAR IS DIE ORIGINALITEIT?!?!
6-10 Timurquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef _JdM_ het volgende:
Het wordt maandag wel een invaldagje..
06-10 ? (Giel is er niet iig), 12-14 Veenstra en 16-19 Dane...
dakantoghemanieSirolf?quote:
#omdathetkanquote:
en het is nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Heeft Tjibsma nou meer borsthaar dan de heren Stekstra en Weekend...?
je mag blij zijn ik geen foto van mezelf tijdens Peter Andre heb gepost....quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
nah.. niet echt een mooi lichaam hebben ze..
Wat ze al zeiden, uitnodigen voor de Kazoo Top 10!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
de man van het kazooliedje heeft gemaild![]()
het moet echt niet gekker wordenquote:
ze hebben nu de slappe lach. wat een zooi vanavondquote:
En dan ook nog Floortje Dessing te gast zometeen. Dat 'ie eens in de buurt van Hilversum was zeg in plaats van ergens op een Tibetaanse hoogvlakte... maar wel een leuke gast denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben nu de slappe lach. wat een zooi vanavond
ik vermoed dat ze terug was om dat pak Alpro Sojamelk van 2 jaar over de datum eindelijk eens weg te flikkeren!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan ook nog Floortje Dessing te gast zometeen. Dat 'ie eens in de buurt van Hilversum was zeg in plaats van ergens op een Tibetaanse hoogvlakte...
of op Kim Jong-unquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan ook nog Floortje Dessing te gast zometeen. Dat 'ie eens in de buurt van Hilversum was zeg in plaats van ergens op een Tibetaanse hoogvlakte...
Johquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat dit geen mh is. wat een KUTPLAAT!
qft, graftakkenherrie deluxequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat dit geen mh is. wat een KUTPLAAT!
sorry voor mijn ongenuanceerdheidquote:
BOES is terug!quote:
mooi eindelijk fatsoenlijk beeld.quote:
heb je er weer roosvicee overheen gegooid?quote:
Ja, ik kan namelijk zo hard gooien dat ik van 50km afstand precies in die PC kan mikken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je er weer roosvicee overheen gegooid?
jij moet je opgeven voor OS!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, ik kan namelijk zo hard gooien dat ik van 50km afstand precies in die PC kan mikken...
ik dank u vriendelijk. Gij zij wellekome dit festijn met ons en alle andere Liwadders te komen vieren in het jaar 2013 Onzes Heeresquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Goedenavond
Bij dezen wil ik even alors en Rockie feliciteren met het verkrijgen van het Glazen Huis in Lje Ljieu Ljouw Louwj
godver
Leeuwarden dus.
Driewerf joechei!
ik krijg er ook niet echt een stramme plasser van...quote:
Ah ok. Tja, dat luister ik echt nooit dus ik ken dat geluidje nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geluidje geleend van Coen en Sander volgens mij.
Ook als je dat wel had gekregen: ik wil het echt zo NIET weten hequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik krijg er ook niet echt een stramme plasser van...
yup. terwijl de sjow prima te pruimen is...quote:
ik zal zo ff een foto postenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook als je dat wel had gekregen: ik wil het echt zo NIET weten he
Oh haiquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry voor mijn ongenuanceerdheid
[..]
BOES is terug!![]()
![]()
Ik dank u voor dezen uitnoodichingh. Ik accepteer het aanbod en zal een bedhevaert richtingh de friesche landereijen houden teneinde in den decembermaend van tweeduizendendertien te arriveeren. Ik zal in julij dezen jaere moeten vertrekken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dank u vriendelijk. Gij zij wellekome dit festijn met ons en alle andere Liwadders te komen vieren in het jaar 2013 Onzes Heeres
mn bed is nog vrijquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dank u voor dezen uitnoodichingh. Ik accepteer het aanbod en zal een bedhevaert richtingh de friesche landereijen houden teneinde in den decembermaend van tweeduizendendertien te arriveeren. Ik zal in julij dezen jaere moeten vertrekken.
tging mij vooral om ja UIquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh hai
Vorig weekend zat ik lekker in center parcs
whut??quote:
Ze zegt dat Nederland wel goed geregeld is..quote:
ah ja....dat mag soms wel iets minder jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zegt dat Nederland wel goed geregeld is..
Oh, die blijft nu gewoon staan hier, dan ga ik er weer vandoorquote:
vergeet niet om bij de bakker om om een Pain du Stok te vragenquote:
heb ik je nou weggejaagd? dat was niet de bedoeling hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, die blijft nu gewoon staan hier, dan ga ik er weer vandoor
Meer Foo Fighters hea? vind ik ook..quote:
Zo snel jaag je me niet weg, maar het klonk vrij botquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik je nou weggejaagd? dat was niet de bedoeling hoor
sorry, was niet de bedoeling. maar je hebt gewoon zo'n rockende UI!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo snel jaag je me niet weg, maar het klonk vrij bot
quote:
hard ik op 1 of ander house-bandjequote:
Lekker plaatje..quote:
Floortje is tof!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Qunix het volgende:
Floortje is wakker
Blijft dus bij Stenders en Siebelink
navond!quote:
wel 1 van de meest rockende...maar chasing cars en just say yes vind ik ook mooi.quote:
die ga ik ook downloadenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
haha, gisteren deze film gezien: Trailer: Nazis At The Center Of The Earth
nu zit een collega van me die film te kijken en die geniet net als ik van de volslagen stupiditeit van deze film
echt een pareltje. 90min genietenquote:
vooral met alleen laarzen aanquote:
Nee, Isley Brothers!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Uitgelezen moment voor een Pet Shop Boys-alarm... (met notoire PSB-hater Stenders in de studio)
quote:
Ben die ook wel eens tegengekomen, leuk om zo af en toe eens een uitzending terug te luisteren.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik vind dit IsleyBrothers niet zo mooi. sorry
nope...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
.
Ik luister nu niet. Hebben ze het nog erover gehad hoe Wouter van de Goes helemaal stuk ging bij dit nummer tijdens de eerste Serious Request? Die kwam nogal hard aan, zeg maar...
maar ik houd wel van Foo Fighters, net als jijquote:
Roel en Foo Fightersquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik houd wel van Foo Fighters, net als jij
die zanger heet niet voor niet Dave Groehl!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Die uuropener kon inderdaad ECHT NÍET, dat had ik volgens mij toendertijd al hier gepost... en ik blijf erbij. Maar kan er nu wel om lachen.
Hier nog terug te luisteren: http://www.3fmfan.nl/page/audiovideo/item/107
nja, ik kan er sowieso ook wel om lachen. maar ik vind dan ook zelden iets te grof...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Die uuropener kon inderdaad ECHT NÍET, dat had ik volgens mij toendertijd al hier gepost... en ik blijf erbij. Maar kan er nu wel om lachen.
Hier nog terug te luisteren: http://www.3fmfan.nl/page/audiovideo/item/107
een paar keer ipv een normale jinglequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
Is Rick zo vaak gedraaid in dit programma?
Vandaag welquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
Is Rick zo vaak gedraaid in dit programma?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een paar keer ipv een normale jingle![]()
Ghehe. Ik was van plan te luisteren, maar er kwam iets anders met een bank tussendoorquote:
je hebt een pennyrekening geopend?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ghehe. Ik was van plan te luisteren, maar er kwam iets anders met een bank tussendoor
Neuh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een pennyrekening geopend?
stof uit de pc!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik houd wel van Foo Fighters, net als jij
ow....u bent van de boerenleenbank?quote:
Raiffaisen?quote:
Michiel dit keer..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Gerard is weer bezig geweest volgens mij met z'n edits...
Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B.Aquote:
als je zo moe bent moet je misschien een tukkie op de sofa gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B.A
Wijsneuzenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je zo moe bent moet je misschien een tukkie op de sofa gaan doen
Wij hebben er 4!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Booeehoooeeee, niet Hallo Jumbo in ons dorp, maar Hallo AH
Dus jij gaat voortaan TAAAAAAKE OOOONNNN MEEEEEEEEE, TAAAAAAAKE MEEEEEEE HOOOOOOME zingen bij het boodschappen doen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Was het een C1000?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Kun je fijn mee doen aan al die belachelijke rages waar iedere Nederlander zo achteraan looptquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Scherpquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat voortaan TAAAAAAKE OOOONNNN MEEEEEEEEE, TAAAAAAAKE MEEEEEEE HOOOOOOME zingen bij het boodschappen doen?
maar lief dat we zijnquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat voortaan TAAAAAAKE OOOONNNN MEEEEEEEEE, TAAAAAAAKE MEEEEEEE HOOOOOOME zingen bij het boodschappen doen?
Wij hebben hier 2 C1000. Ben benieuwd wat ze worden...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Jumbo past veel meer bij ons dorp, ipv die dure AH.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Grappen zijn niet leuk als je ze moet uitleggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 't niet al te grote dorp waar ik vandaan kom hebben we AH, C1000 én Aldi. Like a boss.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Jumbo past veel meer bij ons dorp, ipv die dure AH.
4 x Albert Heijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wij hebben er 0... maar wel een Hoogvliet!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappen zijn niet leuk als je ze moet uitleggen...
Matigen garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://bit.ly/JFEkmuquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wij hebben hier 2 C1000. Ben benieuwd wat ze worden...
Als ie hier niet tussen staat wordt het Jumbo.
in het prutdorp waar ik vlabij woonde.... AH, Jumbo, Lidl en Aldi. bij mn ouders in t dorp AH, Jumbo, Coop en Lidl!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
In 't niet al te grote dorp waar ik vandaan kom hebben we AH, C1000 én Aldi. Like a boss.
Boodschappenkarrenwalhallawauwwauwauw!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in het prutdorp waar ik vlabij woonde.... AH, Jumbo, Lidl en Aldi. bij mn ouders in t dorp AH, Jumbo, Coop en Lidl!
Voor de 40e keer op 3FM FEESTJE!!quote:
3FM waarschijnlijk ook, maar sinds het wordt bijgehouden hier:quote:
Zeg rick roll mij eens even nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
never gonna give!
never gonna give!
give you up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |