Goedemiddag!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom nou weer lapo..
Wat ik dus al zei: Goedemiddag
Mij wat te softquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig een vrolijke Megahit volgende week
Nee, ik weet niet wat ik moetquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Al naar de kapper geweest??
Geef je kapper dan de vrije hand, dan hoef je er zelf ook niet meer over na te denkenquote:
Ik ga een keer naar een andere kapperquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef je kapper dan de vrije hand, dan hoef je er zelf ook niet meer over na te denken
Das ook een goeie, geef je die de vrije handquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga een keer naar een andere kapper
quote:
Ja hoor. De zeehonden uit de waddenzee mogen ook op bezoek komen zeker.quote:
Ik moet nog tot 22uquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef Civilian het volgende:
Nog een uur en dan mag ik ook weer naar huisben kapot!
Dan hadden ze het beter in Den Helder kunnen houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hoor. De zeehonden uit de waddenzee mogen ook op bezoek komen zeker.
omgstfu
Lol. Alleen maar Duitsers bij het glazen huis dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter in Den Helder kunnen houden
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hong0r.
Ik ga mijn maaltijdsalade met blauwader kaas maar eensch soldaat maken.
Eet ze!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb hong0r.
Ik ga mijn maaltijdsalade met blauwader kaas maar eensch soldaat maken.
Ja hallooow, ben ik dan verdomme weer de enige die keihard aan het werk is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!
Vette bek halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks eens een lekker stukkie mountainbiken en daarna patat vreten!
Dankjewel mopquote:
Ik moest ook werken, maar ik wist niet meer hoe laat, bel ik net op zegt ze dat ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hallooow, ben ik dan verdomme weer de enige die keihard aan het werk is?
Beter!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest ook werken, maar ik wist niet meer hoe laat, bel ik net op zegt ze dat ik niet hoef te werken
Waarschijnlijk omdat ik vandeweek m'n nieuwe beschikbaarheid had ingeleverd waar op staat dat ik vrijdag niet kan i.v.m. sportenquote:
Verslagenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 22u![]()
Nu een verslag aan het typen over m'n functioneringsgesprek
Yup... Hoort erbij helaas. Gelukkig word ik binnen nu en een half uur dit kantoor uitgeschopt, kan ik er ook niet meer mee verderquote:
ben ziekquote:
Vrijdagmiddag lunch met snacksquote:
vandaag ff nietquote:
Lunch, dat ben ik vergeten. Verklaart m'n trek...quote:
per 1 augustus volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom gaat Frank Dane eigenlijk weg bij 3FM?
Geld. Zaterdag ochtend begon Frank tegen Gerard te mieperen over hoeveel Geld hij verdiend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Radio 538 betaalt echt gruwelijk veel aan de DJ's vn 538quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:37 schreef hole1988 het volgende:
tijdens het gesprek met Gerard zat
[..]
Geld. Zaterdag ochtend begon Frank tegen Gerard te mieperen over hoeveel Geld hij verdiend.
En bij 538 zal ie wel een dagelijks programma krijgen. Twee keer in de week of vijf, dat scheelt natuurlijk ook nogal in de beloning.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Radio 538 betaalt echt gruwelijk veel aan de DJ's vn 538
Hij voelt zich daar misschien toch het meeste thuis? Geen idee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Dessing is toch ook te gast bij EW?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
vanavond een comeback van shock radio met Stenders Siebelink en Dessing
Zal wel geld zijn + wellicht een betere plek in de programmering.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij voelt zich daar misschien toch het meeste thuis? Geen idee.
kom van dat plafond en ga een koffie halen puistenkop!quote:
die is aan t werkquote:
koninginnedag he? op dat soort dagen zijn er vaker rare programmeringenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef _JdM_ het volgende:
Het wordt maandag wel een invaldagje..
06-10 ? (Giel is er niet iig), 12-14 Veenstra en 16-19 Dane...
Nogal jaquote:
Eens. Al had het ook blof kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Timo20 het volgende:
GOH....VERRASSEND....NOT!!!!!!
Een nieuwe single van een Nederlandse band/act wordt megahit...![]()
![]()
Anouk, Blof, Raccoon: ze hoeven maar een scheet te laten en het wordt megahit... Nogmaals: WAAR IS DIE ORIGINALITEIT?!?!
6-10 Timurquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef _JdM_ het volgende:
Het wordt maandag wel een invaldagje..
06-10 ? (Giel is er niet iig), 12-14 Veenstra en 16-19 Dane...
dakantoghemanieSirolf?quote:
#omdathetkanquote:
en het is nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Heeft Tjibsma nou meer borsthaar dan de heren Stekstra en Weekend...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |