SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Gratz!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
MohMi gaat woensdag contract tekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu BIER!!!!
Doe dat filmpje es hier neerzetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
En de darth vader bagpipe unicycle tt die ik wilde dan.
quote:
qftquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar je moet niet gaan verhuizen uit den bosch hoor![]()
True!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg benquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou nou oke danquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg ben
Jawel man, DB is toch maar kut.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
''een rustig avondje''quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
Hm okIk weet nog niet. Er is nog een klein kansje dat ik morgen toch naar Uden ga (als ik nog iemand kan vinden die mee wil) dus wil het vanavond rustig houden
Weet nog niet, even kijken wie er mee wilquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
''een rustig avondje''![]()
Met wie zou je morgen dan naar Uden gaan?
En met zn 2 stappen is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet nog niet, even kijken wie er mee wilDat pannekoekenmeisje komt sowieso, maar daar wil ik niks mee doen, maar ze is wel gezellig
Zij neemt een troep collega's mee en die ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En met zn 2 stappen is niet mogelijk?
Brr engquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij neemt een troep collega's mee en die ken ik niet.
Zijn godverdomme allemaal vrouwen en S. gaat ook stappen daarquote:
Waarom ga je altijd met wijven stappenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn godverdomme allemaal vrouwen en S. gaat ook stappen daar
Weet ik niet. Ik vind 't gay.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga je altijd met wijven stappen
Schijt aan die andere dan tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Buitenstaanders weten dat niet nee. Die denken dat ik homo ben.
En of ik S wil of niet weet ik zelf niet eens meer
Schijt aan iedereen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schijt aan die andere dan toch
Lastig
Nicequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan iedereen.
En niet lastig, ik denk er amper over na de laatste tijd
Dat kan je gebruiken. Met chicks stappen is de beste manier om chicks te scoren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Buitenstaanders weten dat niet nee. Die denken dat ik homo ben.
Ik heb altijd het idee dat als meisjes denken dat je iets met een ander hebt dat ze je sneller leuk vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kan je gebruiken. Met chicks stappen is de beste manier om chicks te scoren.
Dat is ook zo, dat straal je visueel en hormonaal uit, dat je blijkbaar gewild bent bij vrouwen, daar komen vanzelf meer vrouwen op af.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat als meisjes denken dat je iets met een ander hebt dat ze je sneller leuk vinden_!
Mooi is dat he. Ik denk ook echt dat S me leuk begon te vinden toen ze van een vriendin hoorde dat ik iets met mr had (dat dachten ze toen nog) en dat andere meisje begon zo te doen toen ik het over S hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat straal je visueel en hormonaal uit, dat je blijkbaar gewild bent bij vrouwen, daar komen vanzelf meer vrouwen op af.
Het is gewoon pure biologie dat vrouwen van sommige mannen van hun stoel afglijden en van andere niet.
Ik zeg ook best wel vaak tijdens het stappen dat ik al met een andere meid bezig ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi is dat he. Ik denk ook echt dat S me leuk begon te vinden toen ze van een vriendin hoorde dat ik iets met mr had (dat dachten ze toen nog) en dat andere meisje begon zo te doen toen ik het over S had
Voor mij is 'heeft een vriend(in)' of 'valt niet op vrouwen' een zwaar effectieve afknapper qua écht leuk vinden. Mits je iemand nog niet extreem lang en/of extreem goed kent natuurlijk, als je iemand al 6 jaar kent en diegene al die tijd stiekem leuk vond, is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik snap die logica echt totaal niet.
Als dat werkt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zeg ook best wel vaak tijdens het stappen dat ik al met een andere meid bezig ben.
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Mr zei zoiets laatst ookal. Over onbereikbaarheid enzo. Snap niet dat, dat aantrekkelijk is.
Denk dat ze er zelfvertrouwen van krijgen: ik ben leuker dan die andere waarmee hij bezig is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.
Ja sommige kicken er ook op als de ander dan vreemdgaat. ''wat zijn vriendin niet heeft heb ik wel''quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.
En daarnaast voelen ze zich niet enorm schuldig? Zou ik wel hebben namelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk dat ze er zelfvertrouwen van krijgen: ik ben leuker dan die andere waarmee hij bezig is.
Ligt eraan hoe je het speelt. Als je valse roddels gaat verspreiden dan zou je je schuldig moeten voelen, als hij jou gewoon leuker vindt dan die andere totaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En daarnaast voelen ze zich niet enorm schuldig? Zou ik wel hebben namelijk.
Nee, ook het volgende: er is een grote kans dat jij sterker bent dan een random chick.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, behalve mamma. Dat is toch alles wat je hoeft te weten over vrouwen?
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het speelt. Als je valse roddels gaat verspreiden dan zou je je schuldig moeten voelen, als hij jou gewoon leuker vindt dan die andere totaal niet
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.
Als diegene jou leuker vindt moet hij het maar uitmaken. Daarom heb ik tegen mezelf gezegd sowieso niet voor pannekoekenchick te gaan voordat ik het met S heb uitgepraat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.
Beide kanten imho.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.
Mee eens. Hij/zij heeft een relatie, moet tie maar niet zo dom zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.
Als diegene je leuker vindt en dat merkt door normale gesprekken, prima. Als diegene merkt dat die je leuker vindt omdat je mega zat te flirten en je ook fysiek doen niet schuwt, tja... Nogmaals: in de praktijk is het altijd anders en lastiger en zo, maar in principe...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als diegene jou leuker vindt moet hij het maar uitmaken. Daarom heb ik tegen mezelf gezegd sowieso niet voor pannekoekenchick te gaan voordat ik het met S heb uitgepraat.
Nja of het netjes is kun je over discussiëren, maar dit verschilt per geval enorm. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaanquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mee eens. Hij/zij heeft een relatie, moet tie maar niet zo dom zijn.
Vroeg me al af waar je was. Heb je het zo druk?quote:
De praktijk is inderdaad lang niet altijd zo simpel.. Mooie theorie, maar zo vaak als dat anders loopt..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Allemaal projecten. Gelukkig heb ik nu meivakantie en zin in bier. Moet alleen tot negen uur werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was. Heb je het zo druk?
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaan)
[..]
Precies. Nu vind ik dat je ook wel heel goed moet kijken naar de omstandigheden, de acties en de motieven van beide mensen hoor. Een vriendin van mij heeft ook een tijdje aangerommeld met iemand in een relatie terwijl ze een van de liefste personen is die ik ken die geen vlieg kwaad zou willen doen. Maar het principe (theorie) blijft hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De praktijk is inderdaad lang niet altijd zo simpel.. Mooie theorie, maar zo vaak als dat anders loopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Nu is het misschien makkelijk praten voor mij, maar ik denk dat ik het contact dan toch zo neutraal mogelijk zou proberen te houden en alleen 'toeslaan' als het uit zou gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja of het netjes is kun je over discussiëren, maar dit verschilt per geval enorm. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaan)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef DeJori het volgende:
Shifto gaat gewoon op d'r zitten als ie d'r wil hebben.Dat mag lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij praten wanneer je in de situatie zit en je hormonen je hele andere dingen vertellen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu is het misschien makkelijk praten voor mij, maar ik denk dat ik het contact dan toch zo neutraal mogelijk zou proberen te houden en alleen 'toeslaan' als het uit zou gaan.
Thinking about thinking of you. ♫
Win-win: je hebt seks + als er al echt iets zwaar romantisch speelt tussen jou en die persoon in een relatie zit er best een kans in dat die relatie stuk gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef DeJori het volgende:
Of je stelt gewoon een trio voor natuurlijk.
Ik werk qua gedachten net zoals die vriendin. Ik zou misschien wat kleine fouten maken, maar verder gaan zou ik simpelweg niet trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag lieverd
[..]
Wij praten wanneer je in de situatie zit en je hormonen je hele andere dingen vertellen!
Niet veel, MohMi komt hier zo Idiocracy kijken met prosecco en bierquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
Wat gaan de fokkertjes hier eigenlijk doen vanavond?
In de hypothetische variant waarin ik een meisje leuk vind die een vriend heeft is het een lose losequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Win-win: je hebt seks + als er al echt iets zwaar romantisch speelt tussen jou en die persoon in een relatie zit er best een kans in dat die relatie stuk gaat.
Proseccoquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet veel, MohMi komt hier zo Idiocracy kijken met prosecco en bier
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
In de hypothetische variant waarin ik een meisje leuk vind die een vriend heeft is het een lose lose
Trio met een dude is echt een no-go.quote:
Dat hoeft toch ook helemaal niet? Ik regel frits zonder dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
Oh en sowieso durf ik niet te flirten, wat de situatie ook is, dus wat dat betreft zit het wel goed.
Maar jij hebt dan ook erg grote borsten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet? Ik regel frits zonder dat.
Jij hoeft niet per se iets bij hem te doen om het een trio te laten zijn hè.quote:
Jij bent gewoon awesome, jij hebt dat niet nodig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet? Ik regel frits zonder dat.
Stel je voor dat je elkaar aankijkt. Of nog erger, dat je met de ballen tegen elkaar botst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hoeft niet per se iets bij hem te doen om het een trio te laten zijn hè.
Eckte mannen high-fiven dan toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stel je voor dat je elkaar aankijkt. Of nog erger, dat je met de ballen tegen elkaar botst.
Je moet niet alles geloven wat KK je vertelt.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook erg grote borsten.
Towerbridgenquote:
Nee ik ga gewoon even douchen maar wilde het laten klinken alsof ik ging fappenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat wil je nu, dat we je naakt inbeelden?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon even douchen maar wilde het laten klinken alsof ik ging fappenIk ga er sowieso al vanuit dat jullie mij naakt inbeelden
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vraag me iets af. Stel je hebt als man seks met een vrouwtjes hond. Kan die hond dan zwanger worden? Theoretisch gezien wel toch.Wat denken jullie?
Mocht ik willen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vraag me iets af. Stel je hebt als man seks met een vrouwtjes hond. Kan die hond dan zwanger worden? Theoretisch gezien wel toch.Wat denken jullie?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
Oh en sowieso durf ik niet te flirten, wat de situatie ook is, dus wat dat betreft zit het wel goed.
Takke, wat ben jij vroeg wakker, BDH!quote:
Ja, 6 uur alquote:Op zaterdag 28 april 2012 06:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Takke, wat ben jij vroeg wakker, BDH!
Ja maar ik moet zo autorijdenquote:
Ik moet ook zo autorijdenquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zo autorijdenEn wilde nog even de tijd hebben om wat koffie naar binnen te gooien van tevoren.
Uurtje. Moet rijden voor een bruiloftquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt?Tof man, hoelang moet je rijden?
Rijden voor een bruiloft? Het is nog vroeg, ik nie snap niequote:Op zaterdag 28 april 2012 07:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uurtje. Moet rijden voor een bruiloft
Bruiloft is elf uur. Maar ik moet ze nog ophalen en er moeten foto's gemaakt worden ergensquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rijden voor een bruiloft? Het is nog vroeg, ik nie snap nie
Ah zo! Heb je wel allemaal vrolijke mensen in de autoquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bruiloft is elf uur. Maar ik moet ze nog ophalen en er moeten foto's gemaakt worden ergensDus vertrek ik hier rond 8 uur
Ik denk een vrolijk vrouwke en een man die zich dan pas realiseert wat hij heeft gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah zo! Heb je wel allemaal vrolijke mensen in de auto
'Oh God why...'quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk een vrolijk vrouwke en een man die zich dan pas realiseert wat hij heeft gedaan
quote:
Hoezo? Allemaal andere plannen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:50 schreef bijdehand het volgende:
Jij snapt het
![]()
Ik wil vanavond uit maar heel m'n vaste groep is opgedeeld
Ja, een paar van hun gaan wel uit maar S gaat met hun mee en dat wil ik nu niet. Wilde eigenlijk pannekoeken eten na het stappen (liefde van de man gaat door de maag) maar dat gaat nu niet want wil niet met een groep gaan waarvan ik maar 1 iemand kenquote:
Misschien een mooi moment om tóch met die laatste groep te gaan en see what happens. Dadelijk heb je het hartstikke naar je zin en leer je leuke mensen kennen. Als je het er niet op gokt zul je het nooit wetenquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, een paar van hun gaan wel uit maar S gaat met hun mee en dat wil ik nu niet. Wilde eigenlijk pannekoeken eten na het stappen (liefde van de man gaat door de maag) maar dat gaat nu niet want wil niet met een groep gaan waarvan ik maar 1 iemand ken
Ben het stiekem wel zat om met alleen maar meisjes te gaan, en als ik dan een nieuwe groep heb waar ook alleen maar meisjes in zitten dan baal ik stiekem welquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment om tóch met die laatste groep te gaan en see what happens. Dadelijk heb je het hartstikke naar je zin en leer je leuke mensen kennen. Als je het er niet op gokt zul je het nooit weten
Kun je geen groep kerels regelen om mee te gaan stappen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben het stiekem wel zat om met alleen maar meisjes te gaan, en als ik dan een nieuwe groep heb waar ook alleen maar meisjes in zitten dan baal ik stiekem wel
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 08:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je geen groep kerels regelen om mee te gaan stappen dan?
1e: nice. 2e: wtf, heb ik zoiets raars gezegd toen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik begin het te leren.
Vandaag had die maat van mij (die we tegenkwamen toen hij voor zijn vriendin naar de honkemuller of hoe je het ook schijft ging om iets te kopen) het nog over jou
Thanks dude!quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neevolgens mij wil niemand mee naar Uden.
Maarja, ik ben strak in pak en ik moet aanrijdenAls je iemand ziet rijden met een bruid en bruidegom achterin weet je dat ik het ben
![]()
En succes jij!!
Fijn dat het zo leuk was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Thanks dude!Het was KAI leuk
Meermeermeerrrrr!! Mopmop!
Tevens; mogguh MR! How are you?
Goedzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fijn dat het zo leuk was.En wel goed hoor, met jou ook zo te horen?
Nah, niet echt iets wat zo speciaal is dat ik het per se mee moet delen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
GoedzoNog leuke plannen voor het weekend?
Hier alles top inderdaad, allemaal leuke dingen die voorbij komen dus ben helemaal happy![]()
Moeten sowieso niks ofc, en het gaat hier toch meestal om slappe kletsquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nah, niet echt iets wat zo speciaal is dat ik het per se mee moet delen.
Da's waar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten sowieso niks ofc, en het gaat hier toch meestal om slappe klets
14 jarige meisjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
Sorry mensen maar dit vind ik wel zo bizar, dit moet ik even delen: Dingen niet mogen omdat je 'te jong' bent.
En dan dacht ik dat ik naïef was, sodeknetter. Meisje van 14 is boos omdat ze van haar ouders niet met een groep (minderjarige) vrienden op vakantie mag naar Texel (ze wilde eerst zelfs naar Brazilië!). Oh en ze heeft een relatie met een jongen die ze niet leuk vindt, omdat ze niet wil dat ze uit elkaar groeien en hun vriendschap wil behouden. What the...
Lol, alleen die hele OP schreeuwt al dat het zeer verstandig is van die ouders om haar niet te laten gaan..quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
Sorry mensen maar dit vind ik wel zo bizar, dit moet ik even delen: Dingen niet mogen omdat je 'te jong' bent.
En dan dacht ik dat ik naïef was, sodeknetter. Meisje van 14 is boos omdat ze van haar ouders niet met een groep (minderjarige) vrienden op vakantie mag naar Texel (ze wilde eerst zelfs naar Brazilië!). Oh en ze heeft een relatie met een jongen die ze niet leuk vindt, omdat ze niet wil dat ze uit elkaar groeien en hun vriendschap wil behouden. What the...
Niet alleen de OP, ook de rest van het topic. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, alleen die hele OP schreeuwt al dat het zeer verstandig is van die ouders om haar niet te laten gaan..
En dan nog niet weten hoe hij haar nou ontmoet heeft!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FedExpress het volgende:
helloooo. Gisteren HIMYM marathon S07E01-S07E16. What uuuuuuup
Als het goed is gaan ze dat ik seizoen 8 bekend maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan nog niet weten hoe hij haar nou ontmoet heeft!![]()
ze houden de spanning erinquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan nog niet weten hoe hij haar nou ontmoet heeft!![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FedExpress het volgende:
helloooo. Gisteren HIMYM marathon S07E01-S07E16. What uuuuuuup
het is dat het toen al 4.30 uur was, anders hadden we de 21 wel gehaald, ghehequote:
Jeetje wat een lef.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
Eerste idd, thanks BB!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi tof van je (eerste?) rijles![]()
Ooit in shifto's auto en van een vriend van ons en dat ging KEI goed, vraag maar aan shifto!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk johHad je al eerder in een auto gereden?
Haha niet dus?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ooit in shifto's auto en van een vriend van ons en dat ging KEI goed, vraag maar aan shifto!
Het ging toen ook keigoed vind ik xD Kan het ook niet helpen als anderen snel bang zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha niet dus?Ging het nu beter?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het ging toen ook keigoed vind ik xD Kan het ook niet helpen als anderen snel bang zijn![]()
Ging prima vandaag!Nu echt
Volgehouden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1e: nice. 2e: wtf, heb ik zoiets raars gezegd toen?quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben aangeschoten en me de hele tijd aan het inhouden om dat ene meisje niet te smsen
Ik ook niet.quote:
Nee, wel een pak aanquote:
Echt he? Het nederlandse Gochquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:32 schreef bijdehand het volgende:
Veghel heeft nog minder sfeer dan een Russische atoombunker.
Dat is helemaal waar, maar door het buitengebied er naartoe is wel prima te doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:32 schreef bijdehand het volgende:
Veghel heeft nog minder sfeer dan een Russische atoombunker.
Iddquote:
Ja maar niet langs het kanaal dan!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar door het buitengebied er naartoe is wel prima te doen
Je moet toch een beetje een doel hebben..
Ik haat kuikensquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh....
Dit kuiken heeft geen pak aan maar wel een zonnebril op!1!!!einz!!
Ook met een zonnebril op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
http://poststuff6.entensity.net/042712/yeah.php
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
http://poststuff6.entensity.net/042712/yeah.php
Hoezo ongemakkelijk? Seksscène?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
Nope.
Ben nu Six Feet Under aan t kijken met mn ouders. Heerlijk ongemakkelijk.
Dat lijkt me niet al te gemakkelijk nee. Al lijken zoenende mannen me meer ongemakkelijk voor jou als persoon dan het feit dat je ouders mee kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Zoenende mannen, porno en masturberende gasten
Geef er weinig om maar ze smakken zo en dat vind ik viesquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet al te gemakkelijk nee. Al lijken zoenende mannen me meer ongemakkelijk voor jou als persoon dan het feit dat je ouders mee kijken.
Lol, dat kan je wel ongemakkelijk noemen jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Zoenende mannen, porno en masturberende gasten
Is voor hun ook ongemakkelijk haha.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, dat kan je wel ongemakkelijk noemen ja
*Kijkt onze zoon dit soort programma's?*quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is voor hun ook ongemakkelijk haha.
Zij volgen het ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
*Kijkt onze zoon dit soort programma's?*
Arm schaap.quote:
Ik zie het! Enig idee hoe het komt?quote:
Ik lag om 12 uur in bed en ben niet wezen stappen.quote:Op zondag 29 april 2012 09:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie het! Enig idee hoe het komt?
Vroeg gaan slapen voor de verandering.quote:Op zondag 29 april 2012 09:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik lag om 12 uur in bed en ben niet wezen stappen.Waarom ben jij al wakker?
Ach, gelukkig wordt het vannacht weer gecompenseerd.quote:Op zondag 29 april 2012 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroeg gaan slapen voor de verandering.
Vanavond partyen in DB?quote:Op zondag 29 april 2012 09:15 schreef bijdehand het volgende:
ik ben ook te vroeg wakker. heb mn slaap nodig voor vanavond
ja!quote:
Awesome! Ik laat je nog wel iets weten, misschien komen we elkaar dan tegen!quote:
Heb je enig idee waar je naar toe gaat? Want er staan vanavond al her en der muziekpodia in de stad...quote:Op zondag 29 april 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
Ja is gezellig. ik ga al best vroeg, halverwege wissel ik van groep
Weet ik nog niet, moet nog contact hebben met F, maar het zal wel niet zo vroeg worden.quote:Op zondag 29 april 2012 09:28 schreef bijdehand het volgende:
Nee, nog niet. Hoelaat ga jij? Ik ga rond 8 uur al met S enzo. Vanmiddag ga ik trouwens ook even terrassen met maten
Slimme oplossing!quote:Op zondag 29 april 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
Ja is gezellig. ik ga al best vroeg, halverwege wissel ik van groep
Nja, ik ga rond 8 uur, hun gaan rond half 12, 12 uur en dan kijk ik even voor een nieuwe groep.quote:Op zondag 29 april 2012 09:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet nog contact hebben met F, maar het zal wel niet zo vroeg worden.
Ideaal. Als het dan niet gezellig is, weet je dat je niet lang bij die groep hoeft te blijvenquote:Op zondag 29 april 2012 09:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik ga rond 8 uur, hun gaan rond half 12, 12 uur en dan kijk ik even voor een nieuwe groep.
Dat was ook mijn insteekquote:Op zondag 29 april 2012 09:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ideaal. Als het dan niet gezellig is, weet je dat je niet lang bij die groep hoeft te blijven
Parkeergarage onder het paleiskwartier. Die is bijna altijd leeg.quote:Op zondag 29 april 2012 10:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteekBen ook wel blij dat hun wat eerder naar huis gaan hoor
Ze willen met de trein omdat ze niet weten of ze ergens kunnen parkeren
Hm zal even kijken naar de uitrijtijden!quote:Op zondag 29 april 2012 10:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Parkeergarage onder het paleiskwartier. Die is bijna altijd leeg.
Uitrijden is 24 uur per dagquote:Op zondag 29 april 2012 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm zal even kijken naar de uitrijtijden!
Oh ik zal ze straks een smsen dan! Want ik weet wel dat dat een van de goedkoopste parkeergarage's is die ik kenquote:
P79?quote:Op zondag 29 april 2012 12:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Die muziek in de stad is echt tien keer niks
Dan ga ik liever in een andere kroeg staan.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik liever in een leuke kroeg staan.
Jazekers, hoelaat ga jij al?quote:Op zondag 29 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Hoi barrie. Ga je naar de stad vanavond?
8 uur, en jij?quote:
Mooie tijdquote:Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef bijdehand het volgende:
Lekker dan. Ik heb kwart over acht afgesproken op het station
Er is zat te doenquote:Op zondag 29 april 2012 16:58 schreef bijdehand het volgende:
Weet ik niet eigenlijk. Misschien is er buiten ergens iets te doen
Waarom ga je niet lang?quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef bijdehand het volgende:
kga niet te lang hoor. Heb er wel zin in
Nouja zeg, lekker vroegquote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
Hun gaan om 12 uur al weg en ik weet niet of ik dan nog zin heb
Nee tegen je zin in blijven is ook niks. Hahaquote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef bijdehand het volgende:
Weet ik. Maar geen zin is geen zin toch? Als het trouwens een fiasco is met S. dan blijf ik, maar dat is dan slechts voor de alcohol
Gezellig toch? Hoef je je in ieder geval niet te vervelen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
Daarom. Al kan ik wel heel veel mensen tegenkomen
Dan maar niks tochquote:Op zondag 29 april 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een lelijke oranje overhemd maar dat is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |