SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Gratz!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
MohMi gaat woensdag contract tekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu BIER!!!!
Doe dat filmpje es hier neerzetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
En de darth vader bagpipe unicycle tt die ik wilde dan.
quote:
qftquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar je moet niet gaan verhuizen uit den bosch hoor![]()
True!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg benquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou nou oke danquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg ben
Jawel man, DB is toch maar kut.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |