SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Gratz!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
MohMi gaat woensdag contract tekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu BIER!!!!
Doe dat filmpje es hier neerzetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
En de darth vader bagpipe unicycle tt die ik wilde dan.
quote:
qftquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar je moet niet gaan verhuizen uit den bosch hoor![]()
True!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg benquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou nou oke danquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nog minimaal 1 jaar hier om dusdanig vervelend te zijn dat jullie huilen van geluk als ik eenmaal weg ben
Jawel man, DB is toch maar kut.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
''een rustig avondje''quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
Hm okIk weet nog niet. Er is nog een klein kansje dat ik morgen toch naar Uden ga (als ik nog iemand kan vinden die mee wil) dus wil het vanavond rustig houden
Weet nog niet, even kijken wie er mee wilquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
''een rustig avondje''![]()
Met wie zou je morgen dan naar Uden gaan?
En met zn 2 stappen is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet nog niet, even kijken wie er mee wilDat pannekoekenmeisje komt sowieso, maar daar wil ik niks mee doen, maar ze is wel gezellig
Zij neemt een troep collega's mee en die ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En met zn 2 stappen is niet mogelijk?
Brr engquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij neemt een troep collega's mee en die ken ik niet.
Zijn godverdomme allemaal vrouwen en S. gaat ook stappen daarquote:
Waarom ga je altijd met wijven stappenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn godverdomme allemaal vrouwen en S. gaat ook stappen daar
Weet ik niet. Ik vind 't gay.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga je altijd met wijven stappen
Schijt aan die andere dan tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Buitenstaanders weten dat niet nee. Die denken dat ik homo ben.
En of ik S wil of niet weet ik zelf niet eens meer
Schijt aan iedereen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schijt aan die andere dan toch
Lastig
Nicequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijt aan iedereen.
En niet lastig, ik denk er amper over na de laatste tijd
Dat kan je gebruiken. Met chicks stappen is de beste manier om chicks te scoren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Buitenstaanders weten dat niet nee. Die denken dat ik homo ben.
Ik heb altijd het idee dat als meisjes denken dat je iets met een ander hebt dat ze je sneller leuk vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kan je gebruiken. Met chicks stappen is de beste manier om chicks te scoren.
Dat is ook zo, dat straal je visueel en hormonaal uit, dat je blijkbaar gewild bent bij vrouwen, daar komen vanzelf meer vrouwen op af.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat als meisjes denken dat je iets met een ander hebt dat ze je sneller leuk vinden_!
Mooi is dat he. Ik denk ook echt dat S me leuk begon te vinden toen ze van een vriendin hoorde dat ik iets met mr had (dat dachten ze toen nog) en dat andere meisje begon zo te doen toen ik het over S hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat straal je visueel en hormonaal uit, dat je blijkbaar gewild bent bij vrouwen, daar komen vanzelf meer vrouwen op af.
Het is gewoon pure biologie dat vrouwen van sommige mannen van hun stoel afglijden en van andere niet.
Ik zeg ook best wel vaak tijdens het stappen dat ik al met een andere meid bezig ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi is dat he. Ik denk ook echt dat S me leuk begon te vinden toen ze van een vriendin hoorde dat ik iets met mr had (dat dachten ze toen nog) en dat andere meisje begon zo te doen toen ik het over S had
Voor mij is 'heeft een vriend(in)' of 'valt niet op vrouwen' een zwaar effectieve afknapper qua écht leuk vinden. Mits je iemand nog niet extreem lang en/of extreem goed kent natuurlijk, als je iemand al 6 jaar kent en diegene al die tijd stiekem leuk vond, is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik snap die logica echt totaal niet.
Als dat werkt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zeg ook best wel vaak tijdens het stappen dat ik al met een andere meid bezig ben.
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Mr zei zoiets laatst ookal. Over onbereikbaarheid enzo. Snap niet dat, dat aantrekkelijk is.
Denk dat ze er zelfvertrouwen van krijgen: ik ben leuker dan die andere waarmee hij bezig is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.
Ja sommige kicken er ook op als de ander dan vreemdgaat. ''wat zijn vriendin niet heeft heb ik wel''quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook niet aantrekkelijk. Het is alleen lekker makkelijk als je een bang pubermeisje bent.
En daarnaast voelen ze zich niet enorm schuldig? Zou ik wel hebben namelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk dat ze er zelfvertrouwen van krijgen: ik ben leuker dan die andere waarmee hij bezig is.
Ligt eraan hoe je het speelt. Als je valse roddels gaat verspreiden dan zou je je schuldig moeten voelen, als hij jou gewoon leuker vindt dan die andere totaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En daarnaast voelen ze zich niet enorm schuldig? Zou ik wel hebben namelijk.
Nee, ook het volgende: er is een grote kans dat jij sterker bent dan een random chick.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, behalve mamma. Dat is toch alles wat je hoeft te weten over vrouwen?
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het speelt. Als je valse roddels gaat verspreiden dan zou je je schuldig moeten voelen, als hij jou gewoon leuker vindt dan die andere totaal niet
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.
Als diegene jou leuker vindt moet hij het maar uitmaken. Daarom heb ik tegen mezelf gezegd sowieso niet voor pannekoekenchick te gaan voordat ik het met S heb uitgepraat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iemand die bezet is, is gewoon verboden terrein. In de praktijk is het natuurlijk niet altijd zo simpel, maar in theorie vind ik het glashelder.
Beide kanten imho.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.
Mee eens. Hij/zij heeft een relatie, moet tie maar niet zo dom zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind die verantwoordelijkheid toch echt aan de andere kant liggen.
Als diegene je leuker vindt en dat merkt door normale gesprekken, prima. Als diegene merkt dat die je leuker vindt omdat je mega zat te flirten en je ook fysiek doen niet schuwt, tja... Nogmaals: in de praktijk is het altijd anders en lastiger en zo, maar in principe...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als diegene jou leuker vindt moet hij het maar uitmaken. Daarom heb ik tegen mezelf gezegd sowieso niet voor pannekoekenchick te gaan voordat ik het met S heb uitgepraat.
Nja of het netjes is kun je over discussiëren, maar dit verschilt per geval enorm. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaanquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mee eens. Hij/zij heeft een relatie, moet tie maar niet zo dom zijn.
Vroeg me al af waar je was. Heb je het zo druk?quote:
De praktijk is inderdaad lang niet altijd zo simpel.. Mooie theorie, maar zo vaak als dat anders loopt..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Allemaal projecten. Gelukkig heb ik nu meivakantie en zin in bier. Moet alleen tot negen uur werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was. Heb je het zo druk?
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaan)
[..]
Precies. Nu vind ik dat je ook wel heel goed moet kijken naar de omstandigheden, de acties en de motieven van beide mensen hoor. Een vriendin van mij heeft ook een tijdje aangerommeld met iemand in een relatie terwijl ze een van de liefste personen is die ik ken die geen vlieg kwaad zou willen doen. Maar het principe (theorie) blijft hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De praktijk is inderdaad lang niet altijd zo simpel.. Mooie theorie, maar zo vaak als dat anders loopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Nu is het misschien makkelijk praten voor mij, maar ik denk dat ik het contact dan toch zo neutraal mogelijk zou proberen te houden en alleen 'toeslaan' als het uit zou gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Nja of het netjes is kun je over discussiëren, maar dit verschilt per geval enorm. Als ze beslist vreemd te gaan is dat een keus die ze met bepaalde motivatie maakt. Als ik haar leuk vind dan geloof mij maar dat ik haar dan "van mij" wil maken, jammer voor die vriend, maar als het lukt zal ik duidelijk meer te bieden hebben. Iets wat ze niet kan weten als die dingen niet zouden spelen. (Of als ze ervoor zou kiezen er niet in mee te gaan)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef DeJori het volgende:
Shifto gaat gewoon op d'r zitten als ie d'r wil hebben.Dat mag lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij praten wanneer je in de situatie zit en je hormonen je hele andere dingen vertellen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu is het misschien makkelijk praten voor mij, maar ik denk dat ik het contact dan toch zo neutraal mogelijk zou proberen te houden en alleen 'toeslaan' als het uit zou gaan.
Thinking about thinking of you. ♫
Win-win: je hebt seks + als er al echt iets zwaar romantisch speelt tussen jou en die persoon in een relatie zit er best een kans in dat die relatie stuk gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef DeJori het volgende:
Of je stelt gewoon een trio voor natuurlijk.
Ik werk qua gedachten net zoals die vriendin. Ik zou misschien wat kleine fouten maken, maar verder gaan zou ik simpelweg niet trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag lieverd
[..]
Wij praten wanneer je in de situatie zit en je hormonen je hele andere dingen vertellen!
Niet veel, MohMi komt hier zo Idiocracy kijken met prosecco en bierquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
Wat gaan de fokkertjes hier eigenlijk doen vanavond?
In de hypothetische variant waarin ik een meisje leuk vind die een vriend heeft is het een lose losequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Win-win: je hebt seks + als er al echt iets zwaar romantisch speelt tussen jou en die persoon in een relatie zit er best een kans in dat die relatie stuk gaat.
Proseccoquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet veel, MohMi komt hier zo Idiocracy kijken met prosecco en bier
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
In de hypothetische variant waarin ik een meisje leuk vind die een vriend heeft is het een lose lose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |