quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Iemand die geen zuiver Nederlands kan typen hoeft niet helemaal erop aangevallen te worden.
Dit is geen onzin of klaagbaak.
Ook mensen met een taalachterstand en/of dyslexie etc horen ook hier gewoon terecht te kunnen met ingewikkelde vragen met betrekking op werk, geldzaken en recht.
De moderatie is echt om te janken zo slecht hier.
Wellicht, maar wat blijkt: TS kan wel degelijk normaal typen als ie z'n best doet, getuige z'n andere topics.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Iemand die geen zuiver Nederlands kan typen hoeft niet helemaal erop aangevallen te worden.
Dit is geen onzin of klaagbaak.
Ook mensen met een taalachterstand en/of dyslexie etc horen ook hier gewoon terecht te kunnen met ingewikkelde vragen met betrekking op werk, geldzaken en recht.
De moderatie is echt om te janken zo slecht hier.
Dan nog.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:21 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wellicht, maar wat blijkt: TS kan wel degelijk normaal typen als ie z'n best doet, getuige z'n andere topics.
WordTquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan nog.
Is het noodzakelijk iemand z'n voorgaande posts na te gaan?
Nee.
Er moet gewoon gekeken worden naar de inhoud van de OP.
Die hoeft niet goed geschreven te zijn zolang het maar duidelijk is waar het probleem over gaat.
Als mensen het zogenaamd niet kunnen lezen doordat het als "slecht Nederlands" gevonden word dan mogen ze zelf terug naar school.
Ik zag em al aankomen.quote:
FOK!-mongolenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zag em al aankomen.
Bewijst alleen maar wat ik zeg.
Als je daar al druk om maakt.
Wederom heeft het hier zware moderatie nodig voor al die fok mongolen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:16 schreef karo30 het volgende:
jullie lullen maar raak ik denk het mijne er van.
En nou wegwezenquote:bw 3 Artikel 310
1Een rechtsvordering tot vergoeding van schade of tot betaling van een bedongen boete verjaart door verloop van vijf jaren na de aanvang van de dag, volgende op die waarop de benadeelde zowel met de schade of de opeisbaarheid van de boete als met de daarvoor aansprakelijke persoon bekend is geworden, en in ieder geval door verloop van twintig jaren na de gebeurtenis waardoor de schade is veroorzaakt of de boete opeisbaar is geworden.
En jij hebt wat komma's nodig. Of praat/ratel jij ook door zonder adem te halen tussendoor?quote:Op zaterdag 28 april 2012 06:27 schreef Bootje84 het volgende:
Een beetje fatsoenlijk Nederlands schrijven maakt het prettiger om jouw vragen te lezen TS.
Gast. Ga je nog iets doen met het antwoord of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef karo30 het volgende:
ach ja lekker zitten siften op een komma, daar wordt je beter van.
welk antwoordquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gast. Ga je nog iets doen met het antwoord of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |