Ik ga heus niet de mount everest beklimmen ik ga alleen op vakantie met een paar vrienden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef donroyco het volgende:
Je hebt simpelweg te weinig levenservaring.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
Omdat je ouders geen nog geen behoefte hebben om oma/opa te worden.
Dat gebeurd mij niet hoor, vind mezelf daar te jong voor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
Omdat je ouders geen nog geen behoefte hebben om oma/opa te worden.
Ik snap je terleurstelling, ook ik ben jong geweest. Bewaar het maar tot je 18 ben en ga dan los als een zotte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij niet hoor, vind mezelf daar te jong voor.
Ik drink geen alcohol meer.. En wat als ik nou beloof om totaal niet te drinken?? En mijn beste vriend komt mee , hij kan een oogje in het zeil houden! En nee ik ga niet los met mijn vriendje in een tent, ik vind het al raar om te zoenen omdat we hiervoor echt heel lang vrienden waren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef OverRated het volgende:
Je ouders hebben gelijk. 14 jaar en comazuipen is een slechte combinatie. En ze zien het (denk ik) ook niet zitten dat jij en je vriendje los gaan in een tentje.
Ik wil graag een AOW uitkering, maar daar ben ik ook te jong voor. Zo is het leven
Waar zie jij Spanje staan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef Jellereppe het volgende:
Uitstekende voorwaarde: 1 volwassene mee of geen vakantie. Zo hoort het. Pluim voor zulke weldenkende en zelfstandige ouders. Per slot van rekening zitten we niet te wachten op krantenkoppen: '14 jarige Nederlands meisje ontvoerd in Spanje'.
Ja daaag, ik ben geen baby meer hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Joe-Momma het volgende:
En wie gaat die vakantie betalen?
Je bent zelfs nog te jong om een krantenwijk te lopen.