Hehe nicequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is leuk als je op vakantie gaat en een drugshond achter je aan krijgt.
gebeurde met een klasgenoot van me toen we naar rome gingen
Jouw tasje gaat echt raar ruiken danquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee. Ik spray er zo wel wat deo in
Ja ik weet anders ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe nice
[..]
Jouw tasje gaat echt raar ruiken dan
Ik heb dat ook wel eens als ik op vakantie ga en heb wiet in mijn tas bewaard ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is leuk als je op vakantie gaat en een drugshond achter je aan krijgt.
gebeurde met een klasgenoot van me toen we naar rome gingen
zal mij niet snel gebeuren. heb al zo lang geen wiet meer gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens als ik op vakantie ga en heb wiet in mijn tas bewaard ofzo
Even luchtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet anders ook niethang m zo wel even buiten.
Ik ook al weer tijden niet. Blow haast nooit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal mij niet snel gebeuren. heb al zo lang geen wiet meer gehad
paar maanden terug nog eens gedaan, vond dr niks meer aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook al weer tijden niet. Blow haast nooit.
En je tasje ruikt wel naar wiet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb al een jaar niet meer geblowd volgens mij
Ja ik heb gehaald gisterenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En je tasje ruikt wel naar wiet?
voor minderjarige vriendjes?quote:
Oh, ik dacht die heeft gisteravond even flink de bloemetjes buitengezet, maar dat valt wel mee danquote:
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Speesquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die heeft gisteravond even flink de bloemetjes buitengezet, maar dat valt wel mee dan
Lol neequote:
Als jij je een week voorbereid op Spees he, hoe moeten wij haar dan overleven zonder voorbereiding.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Spees
[..]
Lol nee
Oh my.. Dit gaat erg worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Spees
how you doin?quote:
leugenaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak maar een grappieSpees is heel lief
het wordt nodig tijd voor weekendquote:
Ja natuurlijk!quote:
Oja dan doe je hieraan mee hè!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dan kom ja.
[..]
Hoelang moet je nog werken?
170 minutenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dan kom ja.
[..]
Hoelang moet je nog werken?
Ah 170 min. das te doen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
170 minuten
en morgen nog een uurtje of 8 beunen denk ik
Wat een bazenideequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja dan doe je hieraan mee hè!
Het grote koninginnedag spel.
weekend begint gewoon vanavond. beunen kun je ook met een slok op en is leuk, dus voelt niet als werk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah 170 min. das te doen!
Wanneer heb je weekend dan? Zondag?
Haha goed topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah 170 min. das te doen!
Wanneer heb je weekend dan? Zondag?
[..]
Wat een bazenidee
Maar niemand doet meequote:
Briljant.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik zal geen vrijmarkt tegenkomen denk ik..quote:
alleen als ze alcohol kopen en verdacht uitzien toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Flippiee het volgende:
Potverdorie vandaag alcoholcontrole in de winkel. Dan moet ik continu klanten om legitimatie vragen bij de kassa.kapot irritant.
Is dat toevallig ook met sigaretten enzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef Flippiee het volgende:
Potverdorie vandaag alcoholcontrole in de winkel. Dan moet ik continu klanten om legitimatie vragen bij de kassa.kapot irritant.
Slecht voor toerisme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
haha wietpas, al die stoners zijn nu in paniek
nou ik moet zeggen dan ik er wel tevreden mee ben, eindelijk niet meer bijna worden dood gereden door de Belgen.quote:
ja, want die kutfransozen die hier hun wiet komen kopen zullen we echt missen als toeristenquote:
Anders ik wel. Mja, je krijgt nu wel dat er buitenlanders gewoon om de hoek gaan staan en mensen gaan lastig vallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dan ik er wel tevreden mee ben, eindelijk niet meer bijna worden dood gereden door de Belgen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit net 10 min in de trein en ben nu al moe
al die nagellak he..quote:
Kan je nagaan, dat zit er niet eens inquote:
Hoelang blijf je weg? 2 dagen?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom?. Je blijft toch geen half jaar bij spees?
Dan ben je gewoon slap.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb echt geen rare dingen mee hoorook niet 100 paar broeken ofzo. Gewoon 4
De hoerquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
ik belde om half 12 de tandarts en die zei ook al middag.
Huh het is vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godzijdank dat slapen hielp. Ben nu een stuk nuchterder
Het was een man denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De hoer
Je hebt zeker meteen gevraagd of ze haar excuses kon aanbieden voor de verwarring?
Had je nou vandaag je gala?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godzijdank dat slapen hielp. Ben nu een stuk nuchterder
uiteraard, stomme secretaresse van hemquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De hoer
Je hebt zeker meteen gevraagd of ze haar excuses kon aanbieden voor de verwarring?
Veel plezier iigquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat?
[..]
Ja. Vanavond. Ga om 16:00 naar kapper.
[..]
goeiemoggel
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Was een stunt voor de laatste school dag.
Je weet welke dag en tijdstip het isquote:
Ik dacht dat je dat altijd zelf deedquote:Ja. Vanavond. Ga om 16:00 naar kapper.
Nee. Mag ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dv heb je een introducee voor het gala?
Ik snap t niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet welke dag en tijdstip het is.
[..]
Ik dacht dat je dat altijd zelf deed
Aah oke. Het was een grapje, omdat je toch in de war raakte met intake afspraak en qnight , flauw grapjequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap t niet?
Ja knippen ja. Maar wat ik er in wil hebben kan de kapper beter doen.
Ohzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Het was een grapje, omdat je toch in de war raakte met intake afspraak en qnight , flauw grapje.
moet te doen zijn, zal ze wel lang mee bezig zijnquote:
om 18:00 sluit de winkel, zal wel lukken voor die tijd denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet te doen zijn, zal ze wel lang mee bezig zijn
Heel flauwquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flauw he
[..]
Als dat lukt mag je wel een pic maken
nicequote:
Goede stunt wel.quote:
om 09;00 beginnen was niet bepaald tofquote:
quote:
hehe tnx, volgens mij hadden de congierges het wel door want je rook hetquote:
Zo vroeg damnquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om 09;00 beginnen was niet bepaald tofmja, snel doordrinken en om 10;00 naar school.
Had je vodka moeten nemenquote:[..]
hehe tnx, volgens mij hadden den congierges het wel door want je rook hetmja, was wel leuk om te doen
!
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ging je echt dronken dronken naar school of aangeschoten?
Wat heb je gedronken?
Dat ruik je al snel jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsen
Euh, fles wijn en een flesje cola/captain morgan.
Dat is redelijk wat om alleen aangeschoten te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangeschoten ofc. Als ik dronken was kwam ik niet eens fatsoenlijk op school ivm fietsen
Euh, fles wijn en een flesje cola/captain morgan.
Je gaat toch eerst nog naar de kapper ? En ik ben al werken straksquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ga nog niet weg hoorgala begint pas om 20:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zijn naam zegt al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit topic
Uitleg hoe enzymen werken
Ja afspraak is om 16;30. Dan ga ik nog thuis eten en makeup doen enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat toch eerst nog naar de kapper ? En ik ben al werken straks.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet ook nog douchen, maar ik heb geen zin
Niet echt veel boeiende dingen. Huisfeestje weer en daarna stappen. Ik zal morgenochtend waarschijnlijk niet eens meer recht uit m'n kop kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel herkenbaarGa je vanavond nog iets doen dan?
Jaquote:
schiet op dan en ga niet fokken!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kuuut. afspraak om 16:30 bij de kapper en ik kom net de douche uitzetten.
Op je neus?quote:
Nee op mijn vuist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Op je neus?
Ik had daar serieus zelf al over gedacht of ik boks zou doen![]()
Schnel schnel schnel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kuuut. afspraak om 16:30 bij de kapper en ik kom net de douche uitzetten.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond even rustig aan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omdat ik me een beetje beroerd voel
quote:
monobaasquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]gewoon zeggen dat je komt en op het laatste moment afzeggen zoals ik doe
Deze bierbaas weet hoe je door moet gaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar ik ben er gewoon hoor
Idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze bierbaas weet hoe je door moet gaan
"EIN REICH, EIN VOLK!"quote:
Hij blijft geniaal.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een fokker als ie uit zijn zolderkamer wordt gelokt.
die ene is lachen, die gast op straat in duitsland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
Geen foto's van gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:43 schreef Trollscience het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de lekkerste lasagna OOIT gehad. In een terras-restaurant dat matig oogde nog wel
![]()
Kusje Bietsjquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
ik ga maar eens, fijne avond nog en wie weet wie ik morgen zie
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
ik ga maar eens, fijne avond nog en wie weet wie ik morgen zie
Omdat je nu teveel op pimmetje lijkt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik. Deze UI is top.
Niet haten op mijn zoon!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine lul niks voor jou.
Heloef is een vrouw toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alsof jij dat kan weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neen.quote:
Ik was ook eckt serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan wel even een paar quotes opzoeken maar zo gemeen ben ik niet.
Tuurlijk Trolliewollie.quote:
Veel plezier. Ik hoop dat je mooie vrouwen ontmoet op die vereniging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste les polka dansen op een dood paard. Nu al zijn in
Ga je het paard ook nog gulzig penetreren in zijn opengereten wonden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste les polka dansen op een dood paard. Nu al zijn in
Gadverdamme Trollscience, wat doe je nou! Smerige post.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga je het paard ook nog gulzig penetreren in zijn opengereten wonden?
Nee FOK! hosselen heb ik opgegeven, ik faal er hard in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Zou dit hosselen zijn? Je weet maar nooit.
Niks mis met een beetje necrofiele beestualiteiten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Gadverdamme Trollscience, wat doe je nou!
Godver weer een boner.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik voel je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee FOK! hosselen heb ik opgegeven, ik faal er hard in.
quote:
Tsja, ik dacht ik vraag t effequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weerstandje
[..]
kakpizza omg lkkr boi![]()
![]()
!
Jou wil ik wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Je moet niet iedereen serieus nemen.
Dank u. Ik hoop het ook, wat afwisseling is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik hoop dat je mooie vrouwen ontmoet op die vereniging.
Dat schijnt de traditionele afsluiting te zijn, ik hoop dat ik daar ook aan deel mag nemen..quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kusquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Jij, beste vriend, hebt gelijk.______!!!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef Integraalfiets het volgende:
Waarom zijn al die meets zo ver weg
JA! Dan was ik sws gekomen. Nacht van Oranje is morgen in Groningen sws, is dus ook wat te doen.quote:
Als je intelligent probeerde over te komen; het werkt averechts.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:58 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Is maar 0,2 * 10³ km voor mij ofzo
Ik denk ook alleen maar aan jouquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, dat ligt dichter bij mij
[ afbeelding ]
Ik denk immers alleen maar aan mezelf
ik wou het een groter getal laten lijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je intelligent probeerde over te komen; het werkt averechts.
De liefde is wederzijds dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk ook alleen maar aan jou
jmmrquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Janken. Het haar wat ik wou lukte niet omdat ik te dun haar heb.
Post zo wel een foto van m'n haar.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoi DVquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Janken. Het haar wat ik wou lukte niet omdat ik te dun haar heb.
Zeg dan gewoon 200 kmquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:58 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Is maar 0,2 * 10³ km voor mij ofzo
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je intelligent probeerde over te komen; het werkt averechts.
Ja ik moet van mijn natuurkunde leraar om de significantie denkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 200 km
[..]
Dit dus.
Een vriend van me had een dik pak wiet per ongeluk van canada naar nederland gesmokkeld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens als ik op vakantie ga en heb wiet in mijn tas bewaard ofzo
je hebt wel een rapeface altijdquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar!
Iemand ontkracht dit even.
Je hebt nog nooit een foto gezienquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
je hebt wel een rapeface altijd
Je hebt geen eerdere gegevens, dus lul niet over significantie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ja ik moet van mijn natuurkunde leraar om de significantie denkendat is zon lulhannes.
"HET IS GEEN 200 HET IS 2 * 10² WANT JE WEET HET GETAL NA DE 2 NIET ZEKER EINZEINZ!"
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt geen eerdere gegevens, dus lul niet over significantie.
Meetfout!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt geen eerdere gegevens, dus lul niet over significantie.
echt welquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
SR, nog bedankt voor die hertenpicHijs tof
Wel hequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit is net als fluisteren in het openbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:10 schreef Trollscience het volgende:
zitten nog steeds leuk maar ik ben een jongen ik heb daar geen verstand van
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoppa
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goeien foto's hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoppa
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:18 schreef Trollscience het volgende:
Johannes verander je UI eens, is echt tyfusirritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |