quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:12 schreef WarcraftNerd het volgende:
Kijk, dus je hebt die chick die Enzym heet.
En die boy die Substraat heet.
En Enzym denkt dus aight, die substraat is n lekker ding ouwe.
Dus die gaat zo flirten met hem, en die substraat valt als n blok voor dr, en gaat dr keihard ballen op haar actieve plaats.
Maar die enzym is n vuile bitch weet je, en in de loop der tijd zegt ze shit als neem een nieuw kapsel, neem andere kleren, stop met die jonko's. En substraat doet dat allemaal.
En dan komt t hè, die substraat was een hele andere man geworden dan toen hij eerst was. En wat denk je wat enzym zegt?
Ey je bent niet de jongen meer waar ik van hield, fok jou ik moet je niet meer. En die gaat zo van m weg. En laat die substraat jongen zo achter, zijn hele toekomst kwijt. Een grote schande.
Zo werken enzymen dus.
Nou kijk, substraat had dus eerst n baan als genexpressor. Daar zat kapot veel geld in. DNA codes aflezen, kon ie al de beste. Maar omdat hij zon meelopend flikkertje is geweest moet hij het voortaan doen als hormoon.quote:
Enzymen versnellen een scheikundig proces zoals bijv. het verteren van je voedsel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:52 schreef KoekiMonster het volgende:
of dit is weer zo'n random verhaaltje of iemand moet mij even uitleggen wat enzymen zijn..
want ik snap er echt geen kloten van
Is vast ook niet het enige waar je de kloten niet van begrijptquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:52 schreef KoekiMonster het volgende:
want ik snap er echt geen kloten van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |