Ik was ook eckt serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan wel even een paar quotes opzoeken maar zo gemeen ben ik niet.
Tuurlijk Trolliewollie.quote:
Veel plezier. Ik hoop dat je mooie vrouwen ontmoet op die vereniging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste les polka dansen op een dood paard. Nu al zijn in
Ga je het paard ook nog gulzig penetreren in zijn opengereten wonden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste les polka dansen op een dood paard. Nu al zijn in
Gadverdamme Trollscience, wat doe je nou! Smerige post.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga je het paard ook nog gulzig penetreren in zijn opengereten wonden?
Nee FOK! hosselen heb ik opgegeven, ik faal er hard in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Zou dit hosselen zijn? Je weet maar nooit.
Niks mis met een beetje necrofiele beestualiteiten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Gadverdamme Trollscience, wat doe je nou!
Godver weer een boner.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga je het paard ook nog gulzig penetreren in zijn opengereten wonden?
Ik voel je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee FOK! hosselen heb ik opgegeven, ik faal er hard in.
quote:
Tsja, ik dacht ik vraag t effequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weerstandje
[..]
kakpizza omg lkkr boi![]()
![]()
!
Jou wil ik wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Je moet niet iedereen serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |